سنسور در دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن

۱۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

در این سری از مقالات دوربین مداربسته و دزدگیر امنیتی آمده این چند سنسور در دوربین مداربسته و دزدگیر منزل را معرفی کنیم که مشابه یک دیگر و کاربردی  نزدیک بهم دارند اما این که هر کدام چطور کار می کنند و کدام یک بهتر است را در ادامه مقاله با هم می خوانیم
برای مثال در هر دو سیستم امنیتی دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته امکان تشخیص حرکت اشیاء وجود دارد.
برای مثال دوربین مدار بسته داهوا از طریق آنالیز داده های ویدئویی حرکت را تشخیص میدهد یعنی دوربین مداربسته با مقایسه تصویر جدید با تصویر قبلی و پیدا کردن تفاوت بین آن ها می تواند حرکات را تشخیص دهد.
این قابلیت تشخیص حرکت در دوربین مداربسته کمک زیادی به کنترل اماکن میکند برای مثال در اتاق یا انبار خلوت که افراد به ندرت در آن رفت و آمد دارند، اطلاع رسانی رفت و آمد موجود کمک زیادی به گرفتن سارق احتمالی می کند.
اما در دزدگیر اماکن چه اتفاقی می‌افتد برای مثال دزدگیر فورنت با استفاده از چشمی حرکتی در طراحی دزدگیر می تواند با استفاده از اشعه مادون قرمز حرکات را تشخیص دهد. 
این چشمی با فرستادن امواج مادون قرمز به سمت اجسام منتظر بازگشت آن ها می ماند اگر امواج با برخورد به یک شب گرم مانند. بدن انسان دچار تغییر فرکانس شوند با بازگشت به سمت دزدگیر اماکن چشمی این تغییر را به صورت هشدار ارسال کرد و آژیر خطر توسط دزدگیر اماکن به صدا در می آید.
حال که با این سیستم های امنیتی و نحوه عملکرد کرد آن آشنا شدید وقت آن رسیده که آن ها را در معرض مقایسه قرار دهید هیچ کدام از این دو خوب یا بد نیستند این دو سیستم متناسب با محیط کاربرد های خود را دارند که می توانید هر کدام را که بهتر پاسخ گوی نیاز شماست انتخاب کنید و با اجرای این سیستم محیطی امن و هوشمند داشته باشید.
فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن دوربین مال آماده است تا به مشتریان جهت انتخاب بهتر کمک کند چنانچه به نتیجه مطلوبی نرسیده اید با یک متخصص مشورت کنید.

دوربین مداربسته را زیر آب نگه دارید

۳۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

 

دوربین مداربسته را زیر آب نگه دارید

شاید فکر کنید چه نیازی باشد که یک دوربین مداربسته زیر آب باشد ؟! اما نسل جدید دوربین های مداربسته به خوبی در برابر هر شرایطی مقاومت می کنند.

دوربین مداربسته های بیرون خانه معمولا با تجهیز به درجه حفاظتی دوربین مداربسته در برابر باد و باران و برف مقاوم شده اند نسل اول این دوربین مداربسته تنها در شرایط قابل استفاده بودند که در محیطی آری از رطوبت و گرد و غبار برای آنها مهیا می شد.

دوربین های بعد تر با ارتقا این درجه حفاظتی به IP66 توانستند شرایط مرطوب و  گرد و غبار را پشتیبانی کنند .

ین دوربین ها ی مداربسته می توانند چندین قطره آب را تحمل کنند

اجازه دهید که توضیح این درجه های حفاظتی کامل تر کنیم چرا که با دانستن دلیل این عدد گذاری و حروف توضیح دیگر درجه برایتان ملموس تر می شود درجه IP از کلمه لاتین international portection گرفته شده است که منظور از  IP درجه حفاظتی دوربین مداربسته است در ادامه دو عدد آمده است که نشان دهنده میزان حفاظت از دوربین مداربسته می باشد برای مثال IP54  درجه حفاظتی پایینی دارد چرا که از دوربین مداربسته در مقابل گرد و غبار هم محافظت نمی کند .

معمولاً خریداران دوربین الخصوص افرادی که می خواهند سیستم امنیتی خود را در حیاط یا بیرون خانه نصب کنند باید به دنبال یک دوربین با درجه حفاظتی بالا باشند.

برای مثال دوربین مداربسته IP67   می تواند بدر مقابل گرد و غبار ، باران، برف مقاوم باشد؛ علاوه بر این وجه تمایز این دستگاه آن است که می توان آن را داخل آب نگه داشت و به سلامت از آن استفاده کرد.

دقت کنید که دوربین مداربسته درجه حفاظتی لازم را داشته باشد برای مثال دوربین مداربسته شیائومی یا دوربین داهوا در انواع کیفیت مانند دوربین داهوا 2 مگاپیکسل ، دوربین داهوا 4 مگاپیکسل و دوربین 5 و 8 مگ وجود دارد که می توانید با آن فضای بیرونی خانه را به دقت بررسی کنید. قیمت دوربین مداربسته با درجه حفاظتی گران تر است اما این گرانی می تواند بیمه ای برای طول عمر بالای دوربین شما باشد.

خرید از زارا ترکیه با لیر ارزان

۱۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

بسیاری از افراد علاقه مند به خرید مستفیم از برند های معروف مانند زارا و نایک هستند اما خرید مستقیم از برندهای معروف پوشاک جهانی در ایران امکان پذیر نیست. خرید از برند زارا ترکیه، یکی از آسان ترین راه ها برای خرید مستقیم از برند زارا و تحویل در ایران می باشد. چرا که به علت وجود تحریم ها، خرید مستقیم از برندهای معروف امکان پذیر نیست. درنتیجه بسیاری از افراد برای خرید محصولات برندها، از طریق سایت های فروشگاهی آن ها در ترکیه اقدام می کنند. برند زارا از موفق ترین برندهای مد در جهان بوده و افزایش تقاضا برای خرید از برند زارا ترکیه، به دلیل کیفیت بالا و منحصر به فرد بودن محصولات آن برای فرهنگ ها و گروه های سنی متفاوت می باشد.با خرید از برند زارا ترکیه، به تنوع بی نظیر از پوشاک مردانه و زنانه و بچه گانه شامل لباس، کیف و کفش، اکسسوری، لباس شنا، عطر و محصولات آرایشی و بهداشتی دسترسی خواهید داشت. موفقیت زارا ناشی از توانایی آن در همگام شدن با مد روز و پیاده سازی  آن در مجموعه محصولات خود با سرعت بالا است که این امر موجب تقاضای رو به رشد خرید از برند زارا در سراسر دنیا شده است. از عواملی که منجر به رشد تقاضا برای خرید از برند زارا ترکیه شده این است که به دقت پیگیر تحو لات مد روز در سراسر جهان است. علاوه بر زارا، پوشاک ورزشی نایک نیز خط تولید خود را در ترکیه از سال 2011 جهت خرید از نایک ترکیه راه اندازی کرده است. برای خرید نایک از ترکیه می توان به فروشگاه های محصولات نایک در شهرهای ترکیه مانند استانبول، ازمیر، آنتالیا، آنکارا و تمامی شهرهای بزرگ ترکیه مراجعه کرد. همچنین بصورت اینترنتی می توان به وب سایت nike.com/tr مراجعه کرد.از دلایل افزایش تقاضا برای خرید از نایک ترکیه این است که در مقایسه با برندهای ورزشی رقیبانش، پیشرو  بوده و پیوسته امتیاز بیشتری دریافت کرده است. خرید از نایک ترکیه بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال خرید پوشاک ورزشی نایک با کمترین هزینه می باشند. می توانید برای خرید آنلاین لباس ورزشی، کفش و لوازم جانبی زنانه، مردانه و بچگانه با قیمت های مناسب در ترکیه، سفارش خود را از طریق سایت های واسطه مانند اینجا به انجام برسانید. سایت اینجا، امکان خرید از سایت های خارجی را برای شما فراهم می آورده تا به راحتی از بهترین برند های معروف خرید ارزان و آسانی داشته باشید.

 

منظور از سیستم امنیتی چیست؟

۲۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

منظور از سیستم امنیتی چیست؟

در دنیای مدرن امروزی که سیستم ها امنیتی نقش مهمی را ایفا می کنند باید اطلاعاتان را به سرعت به روز رسانی کنید چار که واژه سیستم امنیتی در چندین سال گذشته دچار تغییر تحول شده است و سیستم های امنیتی به صورت مستقل و بدون هیچ نگهبانی ایفای نقش می کنند؛ این سیستم ها با به کار گیری تکنولوژی های جدید در حال بالا بردن دقت و سرعت و کارایی خود هستند.

در این مقاله با این سیستم با دو مدل از این تجهیزات امنیتی یعنی دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته آشنا خواهید شد و تفاوت آن ها را به صورت مختصر خواهیم گفت.

این  سیستم ها به صورت منحصر به فردی با با شناخت الگوها رفتاری یک نگهبان و نیاز افراد برای نظارت ساخته شده است؛ در ادامه به صورت ساده و عامیانه مب خواهیم چند مورد از این الگو ها را که به صورت سیستماتیک درآمده است توضیح دهیم.

برای مثال وظیفه یک نگهبان در حالت عادی شناسایی موارد مشکوک و گزارش آن به صاحب ملک است؛ حال این موارد مشکوک چطور شناسایی می شوند؟

معمولا نگهبان ها با کشیک دادن متوجه سر و صدا و حرکاتی می شوند دوربین مداربسته با و دزدگیر اماکن هر دو در حال دنبال کردن این حرکات هستند تا آن را گزارش کنند. تفاوت دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن در هشدار و تصویر برداری است.

معمولا در دوربین مداربسته بعد از شناسایی موارد مشکوک تنها یک نوتیفکیشن به گوشی موبایل ارسال می شود اما در دزدگیر منزل با آژیر خطر و اطلاع رسانی سریع و دقیق به پلیس باعث جلوگیری از بسیاری از حوادث می شوند.

در عوض دوربین مداربسته به ضبط تصاویر و مستند سازی آن ها می پردازد.

در مثالی دیگر مایلم درباره یکی از نیازهای کاربر که نظارت است صحبت کنیم  ؛ یکی از دوربین های کاربردی در صنعت دوربین مداربسته دوربین اسپید دام است برای مثال PTZ داهوا با داشتن یک موتور در بدنه خود می تواند وربین را به صورت 360 درجه بچرخاند و تصاویر را از تمام زوایا پوشش دهد. دوربین این ویژگی در خانه ها و فروشگاه ها و اداره جات بسیار کاربرد دارد مدیران در همه اماکن نمی توانند به صورت حضوری شرکت داشته باشند به همین خاطر با نظارت به کارکنان از راه دور به راحتی می توانند سیستم یک کسب و کار را به خوبی مدیریت کنند.

تا اینجا با دومدل از این سیستمهای دوربین مداربسته آشنا شدید برای چک کردن قیمت دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن به سایت دوربین مال مراجعه کنید.

 

سایت ارزان خرید از برند ماوی ترکیه

۲۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

خرید لباس از ترکیه امروزه در کشورهای مختلف بخصوص در ایران رواج گسترده ای یافته است. ترکیه به تولید انواع شلوار جین با کیفیت شهرت دارد. یکی از برندهای مطرح در تولید پوشاک جین، برند ماوی می باشد. برند ماوی در تولید انواع پوشاک جین در طرح ها و مدل های متنوع با کیفیت بسیار عالی می باشد. محبوبیت و افزایش تقاضا برای خرید از برند ماوی ترکیه ، در تولید پوشاک جین زنانه و مردانه کاملاً متناسب با سبک های مختلف و سایز های متفاوت برطبق انتظارات مشتریان می باشد. در خرید از سایت برند ماوی، علاوه بر پوشاک جین، تنوع محصولات برای خرید از برند ماوی ترکیه شامل انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه می باشد. برند ماوی ترکیه،  456 فروشگاه در 34 کشور از جمله ترکیه، ایالات متحده آمریکا، کاناده، آلمان، روسیه و استرالیا راه اندازی کرده است که سهولت خرید از برند ماوی ترکیه را برای افراد فراهم نموده است. برند ماوی که با شعار “Perfect Fit” به تو لید شلوار جین در طرح ها و سایز های متفاوت و مطابق با انتظارات کیفی مشتریان می پردازد، در میان برترین برندهای جین ممتاز در جهان قرار دارد که منجر به افزایش تقاضا برای خرید از برند ماوی ترکیه شده است. بیشتر مخاطبان آن، گروه سنی جوانان می باشد که جزو مشتریان وفادار برای خرید از برند ماوی ترکیه به شمار می آیند. سایت برند ماوی، با ارائه محصولات متنوع جین مناسب برای زنان، مردان و کودکان، امکان خرید از برند ماوی را برای تمامی افراد در سراسر جهان فراهم آورده است. برای خرید مستقیم از برند ماوی ترکیه، می توانید از طریق سایت https://inja.in/ اقدام و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

فشرده سازی تصاویر دوربین مداربسته

۱۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

دوربین مداربسته در زمینه های زیادی پیشرفت داشته اند برای مثال یکی از این موارد حفظ و ذخیره سازی ویدیو های دوربین مداربسته است.

احتمال زیاد درک کوچکی درباره دیتا دارید و می دانید که دیتای ویدیوی چه حجم را در طول شبانه روز اشغال می کند.

حجم زیاد این داده ها در ظرفیت یک هارد محدود نیاز به یک مدیریت اتوماتیک دارد؛ برای مثال 50 دوربین مداربسته در نظر بگیرد که یک محیط بزرگ را تحت پوشش قرار داده است.

فرض کنید حجم دستای هر روزه 3 ترا باشد و برای آرشیو دیتای ویدئویی به مدت زمان یک ماه 90  ترا ظرفیت احتیاج باشد ، بدون شک این حجم زیادی است و نیاز به تعداد زیادی هارد دارد این تعداد هارد علاوه بر هزینه زیادی که هر ماهه دارد به صورت  عجیبی نیاز به مدیریت و بررسی دوباره دارد که این موارد به محتوای کنترل شوند.

یکی از راه حل های یکی از شرکت های بزرگ مانند داهوا در نظر گرفته است فشرده سازی تصاویر دوربین مداربسته است.

حجم زیادی از این تصاویر بدون افت کیفیت فشرده و مد گذاری می شوند ، هوش مصنوعی این سیستم های امنیتی مانند دوربین مداربسته با استفاده از کد گذاری بر روی داده های ویدئویی به صورت موازی امنیت آن ها را نیز بیشتر می کند. فرض کنید دیتای ضبط شده دوربین داهوا 4 مگاپیکسل چه مقدار فضا اشغال می کند؟! داهوا برای کنترل حجم آن از فناوری حذف تصویر تکراری استفاده میکند.

برای مثال در یک محیط خلوت مانند خانه ای بدون سکنه تصاویر تکراری ضبط می شود با استفاده از این تکنولوژی تصویربرداری تکراری انجام نشده و مادامی که تصویر به صورت ثابت باشد فقط یکی از آن ها را ضبط می کند.

بدین ترتیب و هر حالتی حجم هارد پر شده و و نیاز به ایجاد فضای جدید است که با استفاده از خاصیت لوپ ریکوردینگ دستگاه قدیمی ترین فیلم های داخل هارد را پاک کرده و تا تصویر جدید داخل هارد ثبت شود .

این قابلیت در همه دوربین های مداربسته وجود دارد اما در بعضی مانند داهوا دستگاه ویدیو ریکودر مانند ن وی ار داهوا وظیفه کنترل دیتا را بر عهده دارد و در بعضی مانند دوربین مداربسته دوربین مدار بسته شیائومی همه تجهیزات داخل بدنه دوربین است.

 

دوربین امنیتی و کاربرد های آن ها

۱۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

دوربین مداربسته از جمله لوازمی است که در تمام اماکن مانند خانته ، اداره ها ، انباره ها ، کارخانه ها ، خیابان و... همه جا یافت می شود. حتا این سیستم های امنیت جای خود را در خودرو ها و کنار کودکان نیز پید کرده است.

همانطور که گفته شده برای مکان های زیادی دوربین مداربسته  استفاده می شود و هر کدام از این امکان دوربین مناسب خود را طلب مبکند.

برای مثال دوربین مداربسته های مانند دوربین مداربسته داهوا برای اماکن مختلف دوربین هایی را به صورت اختصاصی طراحی و تولید کرده است. این کمپانی بزرگ دوربین مداربسته های خود را برای استفاده در سیستم شهری ، فرودگاه ها ، فروشگاها و به طور کلی اماکن خاص به صورت اختصاصی دراورده است.

دوربین مداربسته ها برای کنترل ترافیک ، تشخیص چهره های افراد و پیدا کردن الگو رفتاری و بسیاری از موارد دیگر به کار می رود به  خاطر است که در زندگی امروز نقش مهمی را بازی می کند.

برای استفاده دوربین های تحت شبکه داهوا دارای قابلییت های زیادی مانند تشخیص حرکت ،تشخیص چهره و نقشه گرمایی و دارای جزئیات زیادی است.

دوربین مداربسته ها با تجهیز به هوش مصنوعی تبدیل به یک وسیله کاربردی شده اند؛ برای مثال با استفاده از هوش مصنوعی نقشه گرمایی دیتای ویدئویی ارزشمندی جمع آوری شده است که با استفاده از آن به تحل رفتار مشتری پرداخته می شود.

در مثالی دیگر دوربین های تشخیص چهره دوربین های مداربسته در فرودگاه ها می تواند چهره های زیادی را آنالیز و افراد مجرم را شناسایی کند یا آنکه در ابعاد کوچک تر می تواند حضور افرا یک کمپانی را مورد بررسی قرار دهد حتا می توایند به محض ورود یک چهره خاص هشدار بگیرید و آن را دنبال کنید. دوربین مداربسته ای که داری تشخیص حرکت است حجم زیاد فیلم ها و دیتای ویدئویی را طبقه بندی می کند و سرچ را در آن امکان پذیر هر کدام از این قابلییت داخل ویدئو رکورد های دوربین های مداربسته قرار گرفته تا به عنوان مغز متفکر عمل کند.

برای مثال DVR داهو ا و دستگاه تحت شبکه داهوا یا این وی ار داهوا تحلیل و آنالیز همه دیتا ها را به دنبال دارد.

البته قیمت دوربین مداربسته با توجه به آپشن های آن افزایش پیدا می کند بنابراین باید این آپشن ها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

تکنولوژی بلبرینگ چینی در حد بلبرینگ های مطرح جهان

۱۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

طی سال های اخیر، صنعت بلبرینگ چینی سعی در کسب جایگاهی در میان بلبرینگ سازان مطرح جهانی داشته است. شاید صنعت ساخت بلبرینگ ساده و راحت بنظر آید ولی در عین حال دارای پیچیدگی های خاصی است که این قطعه را به یکی از بزرگترین پیشرفت های تکنولوژی در تمام دوران تبدیل کرده است. با این حال، این مسیر پیشرفت و توسعه تکنولوژی  هنوز نوشته نشده است، در چند دهه اخیر طراحی بلبرینگ های معروف جهانی به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است.

نیاز به کاهش اصطکاک، ظرفیت حمل بالا، طول عمر بیشتر و کوچک ‌سازی منجر به استفاده از مواد جدید، تکنیک‌ های روانکاری پیشرفته و تجزیه و تحلیل کامپیوتری پیچیده شده است. صنعت بلبرینگ چینی رقبای بزرگی همانند بلبرینگ ژاپنی و بلبرینگ سوئدی مقابل خود دارد. برای بدست آوردن بخشی از بازار جهانی، صنعت بلبرینگ چینی باید محصولات خود را همگام با آخرین تکنولوژی های بکار رفته در بلبرینگ، به بازار عرضه کند.

بلبرینگ ها تقریبا در همه انواع ماشین آلات استفاده می شوند. از تجهیزات دفاعی و هوافضا گرفته تا خطوط تولید مواد غذایی و نوشیدنی، تقاضا برای این انواع بلبرینگ در حال افزایش است. مهم‌ تر از همه، مهندسان طراح به طور فزاینده‌ ای خواستار راه‌  حل‌های کوچک‌ تر، سبک ‌تر و بادوام ‌تر هستند تا حتی در سخت ترین شرایط محیطی نیز همچنان انتظارات را برآورده کنند. با یک نگاه اجمالی به لیست قیمت بلبرینگ ژاپنی و سوئدی، تمایل صاحبان صنایع به استفاده از بلبرینگ چینی قابل درک است. اما نباید بلبرینگ های چینی را تنها از روی سابقه محصولات چینی قضاوت کرد. در ادامه به بررسی موارد مهم در ساخت بلبرینگ خواهیم پرداخت که در ساخت بلبرینگ چینی نیز رعایت شده اند.

 

تاثیر علم مواد در ساخت بلبرینگ چینی

کاهش اصطکاک یک حوزه کلیدی تحقیقاتی برای تولیدکنندگان بلبرینگ چینی است. عوامل زیادی بر اصطکاک تاثیر می گذارند مانند تحمل ابعادی، پرداخت سطح، دما، بار عملیاتی و سرعت. پیشرفت های قابل توجهی در فولادهای بلبرینگ سازی در طول سال ها انجام شده است. بلبرینگ های مدرن و فوق‌ العاده تمیز حاوی ذرات غیرفلزی کمتر و کوچک ‌تری هستند که به بلبرینگ‌ ها مقاومت بیشتری در برابر خستگی تماس می ‌دهند.

تکنیک ‌های مدرن ساخت و گاززدایی فولاد، فولادی با سطوح کمتر اکسیدها، سولفیدها و سایر گازهای محلول تولید می ‌کنند، در حالی که تکنیک‌ های سخت‌ سازی بهتر فولادهای سخت‌ تر و مقاوم  ‌تر در برابر سایش تولید می‌کنند. پیشرفت ‌ها در ماشین‌ آلات تولیدی، سازندگان بلبرینگ‌ های دقیق را قادر می‌ سازد تا قدرت تحمل نزدیک تری در اجزای بلبرینگ حفظ کرده و سطوح تماس بسیار صیقلی‌ تری را تولید کنند که همگی باعث کاهش اصطکاک و بهبود طول عمر می‌ شوند.

فولادهای ضد زنگ با درجه 400 جدید، برای بهبود سطح صدای بلبرینگ و همچنین فولادهای نیتروژن بالا برای مقاومت در برابر خوردگی بیشتر توسعه داده شده اند. برای محیط های بسیار خورنده یا دمای شدید، متقاضیان خرید بلبرینگ چینی یا هرگونه بلبرینگ دیگری اکنون می توانند از بین بلبرینگ های فولادی ضد زنگ درجه 316، بلبرینگ های سرامیکی کامل یا بلبرینگ های پلاستیکی ساخته شده از رزین استال، PEEK، PVDF یا PTFE انتخاب کنند. همانطور که پرینت سه بعدی به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و در نتیجه مقرون به صرفه تر می شود، امروزه شاهد افزایش امکانات برای تولید نگهدارنده های بلبرینگ غیر استاندارد در مقادیر کم هستیم، چیزی که برای نیازهای حجم کم بلبرینگ های تخصصی مفید خواهد بود.

 

روان کاری، ترفند ارتقای کیفیت بلبرینگ چینی

روان کاری ممکن است بیشترین توجهات در رسیدگی و مراقبت از بلبرینگ چینی، به خود جلب کرده باشد. با توجه به 13 درصد از خرابی بلبرینگ ها به عوامل روان کاری، روان کاری بلبرینگ چینی یک حوزه تحقیقاتی به سرعت در حال توسعه است که توسط دانشگاهیان و صنعت به طور یکسان پشتیبانی می شود.

به لطف برخی عوامل، روان کارهای تخصصی بیشتری در دسترس قرار دارند طیف گسترده‌ تری از روان ‌های مصنوعی با کیفیت بالا، گزینه های بیشتر غلیظ‌ کننده ‌های مورد استفاده در تولید گریس و تنوع بیشتر افزودنی‌ های روان‌ کننده، مواردی هستند که می توان به آنها اشاره کرد. مشتریان می‌توانند گریس‌ های کم‌ صدا با فیلتر بالا، گریس‌ های سرعت بالا، روان‌ کننده‌ هایی برای دماهای فوق العاده بالا، روان ‌کننده‌های ضدآب و مقاوم در برابر مواد شیمیایی و روان‌ کننده‌های با خلاء بالا را مشخص کنند.

 

تجزیه و تحلیل کامپیوتری بلبرینگ چینی پیش از عرضه به بازار

یکی دیگر از زمینه هایی که نه تنها در صنعت بلبرینگ چینی، بلکه صنعت بلبرینگ جهانی پیشرفت زیادی کرده است، استفاده از نرم افزارهای شبیه سازی بلبرینگ است. اکنون، عملکرد، عمر و قابلیت اطمینان هر بلبرینگ را می توان فراتر از آن چیزی که یک دهه پیش به دست آمده بود، بدون انجام آزمایشات آزمایشگاهی یا میدانی گرانقیمت و وقت گیر افزایش داد. تجزیه و تحلیل پیشرفته و یکپارچه بلبرینگ های عناصر غلتشی می تواند بینش بی نظیری را در مورد عملکرد بلبرینگ ارائه دهد، انتخاب بهینه بلبرینگ را امکان پذیر می کند و از شکست زودرس بلبرینگ جلوگیری می کند.

روش ‌های عمر خستگی پیشرفته می ‌توانند پیش ‌بینی دقیق تنش‌ های المان و راهرو، تماس دنده، تنش لبه و برش تماس را امکان ‌پذیر کنند. آنها همچنین امکان انحراف کامل سیستم، تجزیه و تحلیل بار و تجزیه و تحلیل ناهماهنگی بلبرینگ را فراهم می کنند. این اطلاعاتی را به مهندسان می‌دهد تا طراحی بلبرینگ را برای تطبیق بهتر تنش‌ های ناشی از کاربرد خاص اصلاح کنند.

یک مزیت دیگر استفاده از نرم افزار شبیه سازی، کاهش میزان زمان و منابع صرف شده در مرحله آزمایش می باشد. این نه تنها روند توسعه را تسریع می بخشد، بلکه هزینه های این فرآیند را نیز به شکل قابل توجهی کاهش می دهد.

سخن آخر

واضح است که پیشرفت‌ های جدید علم مواد همراه با ابزارهای شبیه ‌سازی بلبرینگ، بینش مورد نیاز برای طراحی و انتخاب بلبرینگ ها را برای عملکرد و دوام بهینه، به عنوان بخشی از یک مدل کل سیستم، در اختیار مهندسان قرار می‌دهد. تحقیق و توسعه تکنولوژی به کار رفته در بلبرینگ توسط شرکت های تولید کننده، امری است که هیچ پایانی برای آن وجود ندارد.

برای آشنایی بیشتر با تکنولوژی و کیفیت بلبرینگ چینی یا مشاهده آخرین لیست قیمت بلبرینگ ژاپنی، می توانید از سایت دیجی برینگ دیدن کنید.

دوربین مداربسته های بازار ایران

۱۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دوربین مداربسته شیائومی


دوربین مداربسته های بازار ایران چند مدل دارد که یکی از  نام آشنا ترین آن ها دوربین مداربسته شیائومی است.
امروز می خواهیم سه مدل از دوربین مداربسته های شیائومی را که در نوع خود جزو بهترین ها هستند و در بازار برای خرید موجود هستند را توضیح دهیم.
یکی از محصولات شیائومی که بسیار پر طرفدار است دوربین های بیبی کم هستند دوربین بیبی کم شیائومی همانطور که از نامش پیداست دوربین مراقبت از کودک است که لنز ولیدی دارد.
این مدل سیستم امنیتی برای نظارت ساخته شده به همین علت در بیشتر مدل های آن قابلیت چرخش 360 درجه وجود دارد. بیبی کم شیائومی با قابلیت صدای دو طرفه این امکان را فراهم کرده که از راه دور با افراد داخل خانه مکالمه داشته باشید برای مثال صحبت با سالمندان ، کودکان و حیوانات خانگی زمانی که به آن ها دسترسی ندارید مایه آرامش خاطر آن ها است.  دوربین های بیبی کم شیائومی علاوه بر کیفیت و قابلیت های گفته شده ظاهر شیکی دارند و یک وسیله الکترونیکی لوکس برای خانه است.
یکی دیگر از دوربین مداربسته های شیائومی که بسیار محبوب شده است دوربین خودرو شیائومی است. این مدل دوربین علاوه بر حفاظت خودرو به افرادی که تازه گواهینامه رانندگی گرفتند پیشنهاد می شود. دوربین خودرو شیایومی با میدان دید وسیع 120 درجه فضای پشتی خودرو را پوشش می دهد.
این دوربین بر روی داشبورد ، آینه جلو و عقب خودرو نصب می شود تا بتوان جهات مختلفی را از اطراف خودرو مشاهده کرد.
یکی دیگر از دوربین مداربسته های شیایومی دوربین اوت دور شیائومی است این کمانی با پوشش دهی نیاز امنیتی افراد  بیرون خانه آن را طراحی کرده است این مدل از دوربین مداربسته شیائومی با استفاده از اینترنت کار می کند و تصاویر دوربین را به صورت آنلاین روی گوش نشان می دهد.
دوربین اوت دور شیایومی با درجه حفاظتی در مقابل باد و باران و برف مقاوم است و به راحتی بیرون از خانه استفاده می شود.
اگر نیاز به اطلاعات بیشتر درباره این دوربین های مداربسته داشتید می توانید با تماس تلفنی با کارشناسان اینجا اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.

ضبط کننده داهوا چیست

۱۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دستگاه ضبط کننده داهوا چیست؟
در این مقاله از سری دوربین مداربسته قصد داریم قلب تپنده سیستم های امنیتی یا همان دوربین مدار بسته داهوا را توضیح دهیم . دستگاه هایی که کار دوربین داهوا بدون آن ناقص می مانند دستگاه های که به آخرین تکنولوژی های هوش مصنوعی تجهیز شده اند تا مانند یک نگهبان 24 ساعتها یا بهتر از آن ایفای نقش کنند.
همه موارد گفته شده در دستگاه ان وی آر داهوا که یک دستگاه است صدق می کند
برای مثال ان وی ار داهوا با داشتن هوش مصنوعی تشخیص حرکت می تواند اطلاعات با ارزشی را در اختیار شما بگذارد محیط های خلوت مانند. انبار ها حیاط یک ویلا کم رفت آمد را در نظر بگیرید در این مورد هر حرکتی در این مکان ها با اهمیت بوده و باید به اطلاع صاحب دوربین مداربسته برسد.
تشخیص حرکت دوربین کمک می کند که از کوچکترین حرکات مطللع شوید حتا دوربین های تحت شبکه داهوا قادر به آنالیز تصویر و تفکیک ماشین ، حیوانات و انسان ها هستند. با این احتساب می توان به تنظیمات ان وی ار داهوا وارد شد و به گونه ای تنظیم کرد که فقط درصورت حرکت انسان یا ورود وسیله نقلیه به محل شروع به هشدار کند. با ترک کردن حرکات اشیا اطلاعات زیادی به دست می آید به خصوص در ptz داهوا که با تشخیص حرکت به تعقیب سوژه می پردازد. از آنجایی که این دوربین ها به صورت 360 درجه اطراف را فیلم برداری می کنند می توانید فیلم کامل از کار های که سوژه انجام می دهد داشته باشید.
یکی دیگر از قابلیت های ارزشمند آن وی ار و دستکاه دی وی آر داهوا قابلیت  محافظت از یک مکان خاص است برای مثال یک دی وی ار با استفاده از این قابلیت می تواند یک خط مرزی در اطراف آیتم های مهم اتاق باشد یک میز یا گاو صندوق را فرض کنید که از اهمیت خاصی برخوردار است و به اطرافیان یادآوری کرده آید که نزدیک این موارد نشوند با این حال اگر زمان نبود شما چنین اتفاقی رخ دهد هشدار لازم به صورت نوتفیکیشن به گوشی موبایل شما ارسال خواهد شد.

در واقع کار اصلی این دستگاه های ضبظ کننده دریافت تصاویریا دیتا از دوربین مداربسته تحلیل و ثبت آن ها در هارد دوربین مداربسته است.