سنسور در دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن

۱۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

در این سری از مقالات دوربین مداربسته و دزدگیر امنیتی آمده این چند سنسور در دوربین مداربسته و دزدگیر منزل را معرفی کنیم که مشابه یک دیگر و کاربردی  نزدیک بهم دارند اما این که هر کدام چطور کار می کنند و کدام یک بهتر است را در ادامه مقاله با هم می خوانیم
برای مثال در هر دو سیستم امنیتی دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته امکان تشخیص حرکت اشیاء وجود دارد.
برای مثال دوربین مدار بسته داهوا از طریق آنالیز داده های ویدئویی حرکت را تشخیص میدهد یعنی دوربین مداربسته با مقایسه تصویر جدید با تصویر قبلی و پیدا کردن تفاوت بین آن ها می تواند حرکات را تشخیص دهد.
این قابلیت تشخیص حرکت در دوربین مداربسته کمک زیادی به کنترل اماکن میکند برای مثال در اتاق یا انبار خلوت که افراد به ندرت در آن رفت و آمد دارند، اطلاع رسانی رفت و آمد موجود کمک زیادی به گرفتن سارق احتمالی می کند.
اما در دزدگیر اماکن چه اتفاقی می‌افتد برای مثال دزدگیر فورنت با استفاده از چشمی حرکتی در طراحی دزدگیر می تواند با استفاده از اشعه مادون قرمز حرکات را تشخیص دهد. 
این چشمی با فرستادن امواج مادون قرمز به سمت اجسام منتظر بازگشت آن ها می ماند اگر امواج با برخورد به یک شب گرم مانند. بدن انسان دچار تغییر فرکانس شوند با بازگشت به سمت دزدگیر اماکن چشمی این تغییر را به صورت هشدار ارسال کرد و آژیر خطر توسط دزدگیر اماکن به صدا در می آید.
حال که با این سیستم های امنیتی و نحوه عملکرد کرد آن آشنا شدید وقت آن رسیده که آن ها را در معرض مقایسه قرار دهید هیچ کدام از این دو خوب یا بد نیستند این دو سیستم متناسب با محیط کاربرد های خود را دارند که می توانید هر کدام را که بهتر پاسخ گوی نیاز شماست انتخاب کنید و با اجرای این سیستم محیطی امن و هوشمند داشته باشید.
فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن دوربین مال آماده است تا به مشتریان جهت انتخاب بهتر کمک کند چنانچه به نتیجه مطلوبی نرسیده اید با یک متخصص مشورت کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.