آشنایی با دوربین ای پی داهوا

۱۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دوربین مداربسته انواع مدلها را دارد بعضی از این مدل ها در شکل های مختلف برای نصب در اماکن مختلفی طراحی شده اند دوربین مداربسته ها جدا از اینکه می توانند در اماکن مختلف نصب شوند تحت تکنولوژیهای تحت شبکه و آنالوگ هستند که با استفاده از این موارد می توان لیست بلندی از قابلییت ها را به صف کرد.

مخصوصا دوربین مداربسته تحت شبکه که هوشمند بودن آن باعث شده که قابلییت های زیادی به آن افزوده شود در ادام بخشی از قابلییت های دوربین تحت شبکه داهوا را توضیح می دهیم و چگونگی انالیز و ذخیره آن ها در رم دوربین مداربسته را توضیح خواهیم داد.

دوربین ای پی داهوا

دوربین ای پی داهوا یکی از دوربین مداربسته داهوا هایی است که در بستر اینترت دیتا را انتقال می دهد دوربین ای پی داهوا با وصل شدن به شبکه اینترنت محلی که کابل اترنت آن را ایجاد کرده است می تواند تصاویر را به صورت دیجیتال به هارد یا رم دوربین مداربسته ارسال کند.

دوربین تحت شبکه داهوا با استفااده از قابلییت های که دارد می تواند قبل از ارسال دیتا آن را تا حد مکن فشرده سازی کند این کار دو مزیت دارد که بسیار قبل توجهه هستند یکی آن که دوربین ای پی داهوا با اینکار به پهنای باند کمتری برا یانتقال دیتا احتیاج دارد  و دوم اینکه برای ذخیره سازی در رم به فضای کمتری احتیاج است.

دوربین ای پی داهوا با استفاده از تراشه ای که دارد لیست بلندی از قابلیت های مانند تشخیص حرکت، تشخیص چهره، شمارش افراد و بسیاری دیگر از ویژگی ها را ساپورت می کند. دوربین ای پی داهوا بخش اول اینکاراست و بخش دوم که شامل آنالیز دیتای ورودی است توسط دی وی ار داهوا انجام می شود که در ادامه آن را می خوانیم.

 

 

دی وی ار داهوا

دی وی ار داهوا یک از دستگاه های ویدئو ریکورد داهوا است که می تواند قبل از ذخیره دیتا در هارد آن را آنالیز و پردازش کند.

لازم به ذکر است که دی وی ار داهوا زا هر دو مدل دوربین آنالوگ و تحت شبکه پشتیبانی می کند.

در دوربین های آنالوگ با تبدیل دیتای انالوگ به دیجیتال ویدئو را در هارد ذخیره می کند و در تحت شبکه بعد از دریافت ویدئو آن را پردازش میکند. دی وی ار داهوا و دوربین مداربسته ای که با هم استفاده می شوند باید هر دو دارای ویژگی های مشترک باشند تا بتوان از آن ها بهره برداری کرد . برای مثال دی وی ار داهوا با استفاده از قابلییت تشخیص چهره ای که دارد می تواند دیتای ویدئوی را انالیز و چهره افرادرا با جزئیات در دیتا بیس آن ذخیره کند. بعد از ذخیره جزئیات چهره می توان آن را در کل دیتای ویدئوی جستجوی کرد و بخش های از ویدئوی که شامل فرد مورد نظر می شود را تماشا کرد.

خرید عمده دوربین مداربسته یا سیستم های امنیتی

۱۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

خرید عمده دوربین مداربسته

خرید عمده دوربین مداربسته یا سیستم های امنیتی برای همکاران دوربین مداربسته است که کار نصب انجام می دهند. پخش دوربین مداربسته در تهران زیاد است اما یکی از پخش عمده فروشانی که در بازار سیستم امنیتی وجود دارد دوربین مال یکی از برترین آن ها است که توانسته نظر بسیاری از افراد  را به خود جلب کند.

خرید عمده دوربین مداربسته شامل انواع دوربین مداربسته بالت و دام ، اسپید دام و دیگر دوربین های خودرو و بیبی کم است که می توان انواع آن را به صورت عمده خرید کرد.

همچنین فروش عمده دوربین مداربسته همراه با تمام لوازم نصب آن است که انواع دوربین مداربسته به همراه ویدئو ریکورد و کانکتور و انواع کابل و سیم است که می توان با استفاده از آن عملیات نصب انجام شود  یا که توسط کارشناسان دوربین مداربسته صورت گیرد.

در خرید عمده دوربین مداربسته نکته مهم و حائزاهمیت آن است که محصولات دارای گارانتی باشند برای مثال دوربین داهوا در سایت دوربین مال دارای 24 ماه گارانتی  و خدمات پس از فروش است که می توان از آن استفاده کرد.

خرید عمده دوربین مداربسته با گارانتی معتبر و 7 روز مهلت تست و استفاده همراه است که از صحت و سلامت کالا اطمینان خاطر حاصل شود.

لازم به ذکر است که بعد از خرید عمده دوربین مداربسته تمام  لوازم به صورت صحیح بسته بندی شده و می توان از آن ها را به سراسر کشور ارسال کرد.

 

برند های دوربین مداربسته

برند های دوربین مداربسته که در خرید عمده دوربین مداربسته توسط کارشناسان و متخصصان پیشنهاد می شود برند های داهوا و شیائومی هستند. برای مثال دوربین مداربسته شیائومی انواع سیستم امنیتی را دارد. دوربین های داخل خانه و خارج خانه یکی از انواع آن است.

دوربین مداربسته شیائومی در مدل های دوربین خودرو و دوربین بیبی کم بسیار محبوب است. دوربین مدار بسته شیائومی همه به صورت تحت شبکه بوده و با استفاده از اینترنت کار می کند. دوربین مداربسته شیائومی با استفاده از یک وای فای می تواند تصاویررا در بستر اینترنت انتقال داده و در رم دوربین مداربسته شیائومی ذخیره می کند.

دوربین مدار بسته شیائومی طراحی بسیار جذابی دارد به طوری که هر کدام از مدل های دوربین مداربسته بسیار عالی بوده و یک لوازم الکترونیکی مدرن برای طرتحی دکوراسیون داخلی به شمار می آید. دوربین مداربسته شیائومی که به صورت تحت شبکه هستند به راحتی می توان آنها را نصب کرد و به همین علت می توان آن ها را به راحتی در انواع نقاط خانه جا به جا کرد.

برای خرید دوربین مداربسته به صورت عمده و انتخاب برند دوربین مداربسته می توانید از کارشنسان کمک بگیرید.

دوربین چرخشی داهوا

۲۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دوربین چرخشی  داهوا

دوربین اسپید دام داهوا با چندین اسم دیگر با نام های دوربین چرخشی داهوا، دوربین PTZ داهوا یا دوربین موتورایز نیز شناخته می شود که محبوبین زیادی بین دوربین های مداربسته دارد. قیمت دوربین مداربسته دارای موتور اگرچه زیاد است اما به دلیل کاربردی که دارد جزو دوربین های پرفروش به حساب می آید یکی از کاربرد های که دوربین اسپید دام داهوا دارد آن است که برای نظارت بر افراد در محیط های اداری است. دوربین اسپید دام داهوا را می توان با نصب در سقف از راه دور مدیریت کرد و 360 درجه چرخاند. دوربین اسپید دام داهوا از راه دور و توسط گوشی موبایل به اطراف چرخاند و تسلط مناسبی بر اماکن دارد که با استفاده از آن می توان بر کارکنان در محل کار نظارت کرد.

از جمله قابلییت های دوربین اسپید دام داهوا زوم بدون افت کیفیت است که می توان تا 1000 متر آن طرف هم بدون افت کیفیت تصویر را مشاهده کرد.

دوربین اسپید دام داهوا با استفاده از اینترنت کار کرده و می توان با استفاده از آن میدان دیدی وسیعی را نظارت کرد. دوربین چرخشی داهوا با استفاده از هوش مصنوعی که دارد می تواند انسان را به خوبی تشخیص داده و آن را دنبال کند.

برای مثال دوربین اسپید دام داهوا با دنبال کردن سوژه می تواند به صورت اتوماتیک وار به دنبال سوژه رفته و حرکات آن را زیر نظر بگیرد.

دوربین اسپید دام داهوا در انواع آنالوگ و تحت شبکه وجود دارد به همین علت می توانید یکی را به عنوان دوربین دلخواه خود انتخاب کنید از طرفی برند داهوا با سالها تجربه در زمینه تولید سیستم های امنیتی دوربن مداربسته داهوا را وارد بازار دوربین مداربسته کرده و رضایت افراد زیادی را به خود جلب نمودهاست.

دوربین مداربسته داهوا که یکی از انواع آن دوربین اسپید دام داهوا است دوربین های دیگری مانند دوربین بالت داهوا و دوربین دام داهوا را نیز به بازار دوربین مداربسته ععرضه کرده است.

دوربین مداربسته داهوا با شکل ظاهری دام  دوربین مداربسته ای است که شکل ظاهری آن گنبدی شکل است و روی سقف نصب می شود.

دوربین مداربسته داهوا با شکل ظاهری بالت استوانه ای بوده و بیشتر برا بیرون ساخته شده است. این دوربین مداربسته داهوا در برابر بارش باران و برف  مقاوم بود و حتی در بعضی از مدل می توان ان را به راحتی داخل اب فرو برد. دوربین مداربسته داهوا بالت با توجه به طراحی ظاهری که دارد یک علامت هشدار برای عابران دوربین مداربسته به شمار می رود.

دوربین مدار بسته داهوا در انواع مختلفی وارد بازار شده است که با  توجه به شکل ظاهری آن کاربرد پیدا می کند. برای خواند مقالات بیشتر درباره دوربین مداربسته و انواع آن می توانید به سایت دوربین مدار بسته دوربین مال مراجعه کنید.

مزیت رقابتی برند های دوربین مداربسته

۱۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

مزیت رقابتی برند های دوربین مداربسته

برای نام بردن مزیت رقابتی برند های دوربین مداربسته باید دو برند که در بازار دوربین مداربسته ایران فعال هستند و سهم زیادی از فروش سیستم های امنیتی را به خود اختصاص داده اند معرفی کنیم تا این برند دوربین مداربسته را برتر را همرا با مزیت رقابتی بیشتر معرفی کنیم بعد از خواندن این مقاله بهتر می توانید خرید دوربین مدار بسته خود را انجام دهید و شناخت بیتشر از این سیستم های امنیتی پیدا خواهید کرد. در ادامه هرمراه باشدب تا برند دوربین مداربسته شیائومی و داهوا را تفصیل کنیم.

 

 

دوربین مداربسته داهوا

برند دوربین داهوا سالهاست که جزو بهترین برند های دوربین مداربسته است که در صدر پرفروش ترین سیستم های امنیتی قرار دارد.  یک از مزایای رقابتی دوربین مداربسته داهوا داشتن تنوع فراوان است. محصولات این برند از لحاظ قابلییت و قیمت تنوع فراوانی دارد به این صورت که می توان بر اساس هر بودجه ای دوربین مداربسته داهوا را به همراه لوازم جانبی آن انتخاب کرد.

دوربین داهوا با داشتن قابلییت های مثل فشرده سازی بالا، کفیفیت و کوالتی بالای تصویر و قابلییت های هوش مصنوعی که دارد به یک برند برتر سیستم امنیتی تبدیل شده است.

برای نصب دوربین مدار بسته داهوا به تعداد بالا می توانید آن ها را در پروژه های بزرگ با مساحت کیلومتری استفاده کنید کافی است دوربین مداربسته داهوا را در این فواصل سیم کشی کنید و سیگنال را بدون خرابی و به صورت واضح دریافت کنید.

دوربین داهوا با استفاده از اینترنت و با سیم و کابل کار می کند و از این نظر داری تنوع زیادی در محصولات خود می باشد که می توانید یکی را با توجه کاربرد دستگاه انتخاب کنید.

 

دوربین مدار بسته شیائومی

دوربین مدار بسته شیائومی با وجود اینکه برای کابرد های مختلفی ساخته شده است اما فقط به صورت تحت شبکه و با اینترنت کار میکند که از این بابت تنوع محدود تری دارد. همه ی دوربین های تحت شبکه با اینترنت کار کرده و می توان تصاویرآن ها را از طریق گوشی موبایل نظارت کرد.

دوربین مداربسته شیائومی به نسبت برند داهوا قیمت بالاتری دارد و برای نصب دوربین مداربسته به صورت تکی و در تعداد محدود مناسب است. دوربین شیائومی در انواع دوربین خودرو شیائومی، دوربین بیبی کم شیائومی و دوربین های بالت شیائومی  

وجود دارد که بیبی کم شیائومی در این بین بسیار محبوب شده است. دوربین مداربسته شیائومی با توجه به نیاز کاربر طراحی و تولید شده است و به همین دلیل بسیار پر طرفدار است برای مثال در دوربین های شیائومی که کاربرد نظارتی دارند می توان با ایجاد میدان دید 120 درجه ای بر منطقه وسیعی نظارت داشت ضافه کردن جزئیات این چنینی به دوربین مداربسته شیائومی باعث شده است که این سیستم به خوبی پاسخگو نیاز کاربر باشد و در صد بهترین ها قرار گیرد.

کمپانی و برند دوربین مداربسته داهوا

۱۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

کمپانی و برند دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته داهوا انواع مختلفی دارد که مهم ترین تفاوت بین این دوربین مداربسته ها تکنولوژی ساخت آن است. دوربین داهوا با توجه  نوع تکنولوزی به دو مدل آنالوگ و دوربین تحت شبکه داهوا تقسیم می شود که در ادامه توضیحات بیشتری درباره آن خواهیم داد:

 

دوربین آنالوگ داهوا

دوربین آنالوگ داهوا اولین دوربین مداربسته ای بود که این کمپانی به بزار عرضه کرده است. این دوربین آنالوگ داهوا تا به حال آنقدر موفق و موثر بوده است سهم فروش زیادی را در این مارکت از آن خود کرده است. دوربین آنالوگ داهوا با استفاده کابل های کواکسیال دیتای ویدئویی و سیگنال ها را تبدیل به تصاویر دیجیتال می کند.

دوربین آنالوگ داهوا به صورت اتصال سیمی دیتا را انتقال میدهد؛ بدین صورت که می توان با استفاده از دستگاه ضبط کننده این فیلم ها را دریافت و سپس در هارد ذخیره کرد.

دوربین انالوگ داهوا اولین و تنها دوربین است که دیتای را به صورت رمز گذاری شده به هارد دوربین مداربسته ذخیره می کند. علاوه بر این می توان دوربین انالوگ داهوا مجهز به چند قابلییت است که با استفاده از آن می تواند دیتا را انالیزکند برای دوربین انالوگ داهوا با قابلییت تشخبیص حرکت دیتا را به سمت دستگاه ضبط کننده می فرستد و دستگاه با مقایسه فریم به فریم تصاویر دوربین آنالوگ داهوا می تواند نتایجی را از این موارد پردازش کند.

دوربین آنالوگ داهوا با استفاده از دستگاه ضبط کننده و هادر کار خود را کامل میکند و با استفاده از آن کار میکند.

 

دوربین تحت شبکه داهوا

دوربین تحت شبکه داهوا در بستر اینترنت کار خود را انجام میدهد و با استفاده از شبکه اینترنت محلی و کابل اترنت تصاویر را به دستگاه ضبط کننده ارسال میکند. دوربین تحت شبکه داهوا قابلییت های دارد که به واسطه هوش مصنوعی این دوربین را از یک سیستم امنیتی معمولی به یک سیستم هوشمند تبدیل می کند.

دوربین تحت شبکه داهوا قابلییت های دارد که با استفاده از آن ها می تواند تشخیص چهره ، تشخیص حرکت ، شمارش افراد، ارائه نقشه گرمایی و بسیاری از قابلییت های دیگر را ارائه داد.

دوربین تحت شبکه داهوا با اتصال به وای فای می تواند دیتا را به سمت دستگاه ان وی ار ارسال کند. دوربین تحت شبکه داهوا می تواند قبل از ارسال داده ها به ان وی ار آن ها فشرده سازی کند با این کار علاوه بر صرفه جویی در مصرف پهنای باند می توان مصرف هارد دوربین مداربسته را بهینه سازی کرد.

دوربین تحت شبکه داهوا با داشتن قابلییت هوش مصنوعی و نظارت از راه دوربین یک سیستم امنیتی هوشمند به حساب می آید.  

بهترین برندهای کیف و کفش ترکیه

۲۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

ترکیه از تولیدکنندگان برتر چرم در جهان می باشد که با تولید محصولات چرمی با کیفیت از جمله کیف، کفش و انواع پوشاک چرم توانسته است در بازار پوشاک جایگاه خوبی برای خود ایجاد کند. ترکیه پس از ایتالیا، از بهترین تولیدکنندگان چرم باکیفیت در جهان شناخته می شود که سهم بازار خوبی در فروش محصولات چرم در جهان دارد. ترکیه پیشینه تاریخی غنی در تولید چرم دارد، اما امروزه با استفاده از بهترین امکانات از جمله کارخانه های مجهز به ماشین آلات پیشرفته و فناوری های مدرن در تولید و پرداخت چرم، سرعت چشمگیری در افزایش ظرفیت های تولید و ارتقای کیفیت محصولات خود داشته است. تولیدکنندگان زیادی در ترکیه با تولید و صادرات انواع پوشاک چرم با کیفیت از جمله کیف و کفش با بهترین کیفیت در بازارهای جهانی خوش درخشیده اند. بسیاری از برندهای برتر جهان از چرم تولید شده در ترکیه برای تولید محصولات خود استفاده می کنند که نشان از اعتماد و اعتبار بالای کیفیت چرم ترکیه است. برای بسیاری از عرضه کنندگان کیف و کفش در کشورهای مختلف به خصوص در خاورمیانه، خرید از ترکیه بسیار هوشمندانه خواهد بود چرا که با توجه به کاهش نرخ لیر در سال های گذشته و همچنین پائین بودن هزینه های تولید و نیروی کار در ترکیه، بهترین کیفیت با قیمت های منصفانه عرضه می شود. بنابراین همواره تقاضا برای خرید مستقیم کفش از ترکیه از سوی کشورهای مختلف، روند روبه افزایش داشته است. برندهای معروف زیادی در ترکیه وجود دارند که به تولید و عرضه انواع کفش مردانه، زنانه و بچه گانه با کیفیت برتر می پردازند که به معرفی آن ها خواهیم پرداخت؛

برندهای معروف کیف و کفش ترکیه عبارتند از:

برند ترگان tergan

یکی از بهترین برندهای تولیدکننده پوشاک چرم در ترکیه ، برند ترگان می باشد که در تولید انواع کیف و کفش با بهترین چرم شناخته شده می باشد. انواع کیف زنانه ترک در مدل های مجلسی، کیف کلاچ و کیف دستی در تنوع گسترده رنگ ها با بهترین کیفیت تولید و ارائه می شود. همچنین ترگان،  بهترین انتخاب برای خرید کیف های دستی، شانه ای و کوله پشتی مورد استفاده آقایان می باشد. انواع کیف و کفش تولید شده توسط برند ترگان به بیش از 30 کشور جهان از جمله  انگلیس، ژاپن، ایالات متحده، روسیه و خاورمیانه صادر می شود.

برند کمال تانجا -    kemal tanca

از برندهای معروف و موفق کیف و کفش ترکیه، می توان به برند کمال تانجا اشاره کرد. محصولات چرم با کیفیت در جدیدترین مدل ها و به روزترین طرح ها ارائه می شود. انواع کفش های زنانه و مردانه در سبک های کلاسیک و لوکس با بهترین کیفیت چرم تولید می شود که در محدوده قیمت گران به فروش می رسد. همچنین در تولید انواع کیف زنانه و مردانه، گوی سبقت را از دیگر رقبای خود ربوده و سهم بازار خوبی در صادرات محصولات خود بدست آورده است.

برند بیمنbeymen

برند بیمن یکی از معروف ترین برندهای پوشاک ترکیه می باشد که شهرت آن به دلیل تولید محصولات چرم لوکس می باشد. محصولات این برند اغلب در سبک های کلاسیک و در سطح لوکس طراحی و تولید می شود اما طیف گسترده ای از انواع کیف و کفش چرم و غیر چرم در سبک های مختلف و در محدوده قیمت متوسط تا گران ارائه می شود.

برند دریمودDerimod

برند دریمود از برجسته ترین برندهای پوشاک ترکیه به شمار می آید که در تولید محصولات چرم با کیفیت متمایز است. محصولات برند Derimod در طیف گسترده ای از انواع کفش های مردانه، زنانه و بچه گانه در سبک های کفش راحتی، کفش ورزشی و کفش مجلسی ارائه می شود. دریمود در تولید انواع کیف های زنانه و مردانه در مدل های اسپرت، مجلسی و کلاسیک با ارائه مدل های جدید و مدروز موفق بوده است و انتخاب بسیاری از افراد برای خرید کیف ترک بوده است.

برند هاتیج Hotiç

از قدیمی ترین برندهای پوشاک ترکیه که در تولید انواع کیف و کفش شهرت متمایزی دارد، برند هاتیج می باشد. محصولات این برند، طراحی منحصر به فردی داشته و متناسب با سبک های مختلف تولید و ارائه می شود. استفاده از چرم مرغوب و تولید مطابق با استانداردهای بین المللی، از ویژگی های برجسته این برند می باشد. تولید طیف گسترده ای از انواع کیف و کفش زنانه و مردانه با بهترین کیفیت و جدیدترین طرح ها، گزینه های زیادی برای انتخاب و خرید کیف و کفش ترکیه ای پیش روی خریداران قرار می دهد.

برند ماتراش Matras

یکی از بهترین گزینه ها برای خرید کیف و کفش از ترکیه، برند ماتراش می باشد که تنوع و کیفیت محصولات آن وجه متمایزی در میان رقبا ایجاد کرده است. برند ماتراش بزرگترین تولید کننده محصولات چرم ترکیه به شمار می آید که دارای بیشترین ظرفیت تولید و صادرات به کشورهای جهان و همچنین برندهای برتر دنیا دارد. تولید و ارائه انواع کیف و کفش زنانه، مردانه و بچه گانه با بهترین چرم و مطابق با جدیدترین طرح های روز دنیا از دلایل شهرت و موفقیت این برند به شمار می آید.

تولیدکنندگان زیادی در ترکیه به تولید انواع کیف و کفش با بهترین کیفیت می پردازند که می توان به برندهای ال سی وایکیکی، برند دفاکتو، برند کوتون و برند دسا نیز اشاره کرد که برای خرید کیف ترکیه ای یا خرید کفش ترک گزینه های مناسبی به شمار می آیند. علاوه بر این می توان از طریق سایت های فروشگاهی ترکیه مانند سایت ترندیول ترکیه و سایت FLO اقدام به خرید کیف و کفش ترکیه ای نمود.

برای خرید مستقیم انواع کالا از ترکیه  می توانید از طریق سایت خرید از ترکیه اینجا ارزانترین سایت خرید از ترکیه اقدام نمایئد.
منیع : سایت omigo

 

 

دوربین خودرو چه کار میکند؟

۲۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دوربین خودرو چه کار میکند؟

دوربین خودرو یکی از دوربین مداربسته هایی است که بر روی اتومبیل های مدرن همگی وجود دارد. دوربین خودرو ها در برند های مختلفی وارد بازار شده اند که یکی از بهترین آن ها دوربین متعلق به برند شیائومی است. در ادامه ضمن توضیح برند شیائومی دوربین خودرو شیائومی را برایتان توصیف می کنیم.

 

 

برند دوربین مداربسته شیائومی

برند دوربین مدار بسته شیائومی از جمله سیستم امنیتی های داخل بازار است که در مدت کوتاه محبوبیت زیادی به دست آورد. برند شیائومی به واسطه تولید محصولات الکترونیکی که دارد دانش زیادی را در این حوه فراهمکرده است که با رد نظر گرفتن موارد اولیه امنیت توانسته است که محصولی با کیفیت را به بازار دوربین مداربسته عرضه کند. برند دوربین مداربسته شیائومی انواعی مانند دوربین ببی کم، دوربین خودرو ، دوربین مداربسته بالت دارد که نیاز افراد را در محیط های مختلف پاسخگو باشد.

دوربین مداربسته شیائومی که در این بین بسیار محبوب شده است و فروش بالایی را در این مارکت برای خود کرده است دوربین خودرو شیائومی است که بخشی از قابلییت های این سیستم را در ادامه می خوانیم.

 

 

دوربین خودرو شیائومی

دوربین خودرو شیائومی در سه مدل مختلف ساخته شده است که از جمله این دوربین ها دوربین داشبوردف دوربین جلوی آینه دوربین عقب ماشین استغ این سه زوایه مهم توسط دوربین خودرو شیائومی پوشش داده می شوند. دوربین خودرو شیائومی احتیاجات پایه یک خودرو را مهیا کرده است.

 برای مثال افراد مخصوصا راننده نگران تصادف خودرو خود یا دزدیده شدن آن هستند که این دو مورد توسط دوربین خودرو شیائومی به خوبی پاسخ داده شده است.

دوربین خودرو شیائومی به محض تشخیص حرکت خودرو شروع به ضبط می کند بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که واکنش های کوچک تا بزرگ خودرو همگی به خوبی داخل رم ضبط می شوند.

دوربین خودرو شیائومی به محض تشخیص حرکت چه در حالت پارک چه در حال رانندگی به خوبی این موارد را داخل رم ضبط میکند.

جی سنسور این دستگاه وظیفه ثبت تصاویر را دارد که به هنگام تصادف فعال می شود. همچنین خرید دوربین خودرو شیائومی مزایای دیگری میز دارد برای مثال دوربین خودرو شیائومی ههنگام پارک با ایجاد میدان دید وسیع در پشت خودرو به رانندگان این اجازه را می دهد که تسلط خوبی بر  خوردو داشته باشند؛ به همین علت افراد برای ناشی که به تازگی رانندگی را شروع کرده اند می توانند به کمک دوربین خودرو شیائومی از پس سخت ترین پارک ها بر آیند.

محصول دوربین مداربسته برند شیائومی

۱۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دوربین مداربسته برند شیائومی

دوربین مداربسته و سیستم های نظارتی شیائومی فقط منحصر به دوربین های تحت شبکه می باشند ؛ برند شیائومی از همان ابتدا کار خود را از دوربین مداربسته های هوشمند و بی سیم شروع کرد. طراحی ظاهری این دوربین مداربسته مزید بر علت شد که دوربین شیائومی در بین سیستم های امنیتی داخل بازار بسایر محبوب شود. دوربین مداربسته شیائومی در انواع مختلف خودرو، بیبی کم ، بالت در بازار دوربین مداربسته فروخته می شود که دو مدل از این دوربین مداربسته ها که خودرو و بیبی کم هستند را در ادامه توضیح  می دهیم.

 

 

دوربین خودرو شیائومی

دوربین خودرو شیائومی برایتمایین امنیت خودرو ساخته شدهاست، کمپانی شیائومی لیستی از تهدیداتی که ممکن است برای خودرو اتفاق بیفتد را در نظر گرفته و با توجه بهآن دوربین خودرو شیائومی را ساخته است. دوربین خودرو شیائومی از جمله دوربین مداربسته های است که می توان با استفاده از آن بر خوردو به صورت لایو و زنده نظارت داشت. علاوه بر این خودرو ممکن است دزدیده شود یا آنکه تصادف کند؛ به همین خاطر دوربین خودرو شیائومی زمانی که متوجه حرکتی در ماشین می شود شروع بهضبط و هشدار به راننده می کند. دوربین خودرو شیائومی حتا در زمان پارک خودرو اگر متوجه تصادف یا ضربه ای شود شروع به ضبط میکند. دوربین خودرو شیائومی با توجه به این ویژگی ها می تواند از سه زاویه که عبارتند از داشبورد، آینه ماشین و پشت خودرو تصاویر را ضبط کند و راننده در هر زمان می تواند شروع به چک کردن ان از طریق گوشی موبایل کند.

 

دوربین بیبی کم شیائومی

دوربین بیبی کم شیائومی هم با توجه به نیاز کاربر طراحی شده تا بتواند کار نظارت و امنیت را به خوبی انجام دهد. دوربین بیبیکم شیائومی از آنجایی کخه برای نظارت بر کوکام ، سالمندان و حیوانات خانگی طراحی شده است می تواند به راحتی جا به جا شود و از یک جا به مکانی دیگر برود تا بر افراد نظارت داشته باشد. دوربین بیبی کم شیائومی با استفاده از لنز وایدی کگه دارد میدان دید وسیعی را در اختیار کاربر می گذارد که اب استفاده از آن می توان به بخش زیادی از اتاق نظارت داشت.

بیبی کم شیائومی همچنین به صورت 24 یاعته نظارت می کند  و می تواند تصاویر کودک را هنگام خواب از اتاقی دیگر مشاهده کنید. دوربین خودرو شیائومی با استفاده از آپشن هایی که دارد یک دیده بان عالی برای افارد گفنه شده به حساب می اید.

دوربین PTZ داهوا

۱۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

در این سری از مقاله در باب آشنایی با انواع مدل دوربین مدار بسته داهوا سراغ دوربین اسپید دام می رویم که یکی از گران‌قیمت‌ترین دوربین مداربسته ها است؛ به طور کلی قیمت دوربین مداربسته این مدل در تمامی برند ها گران تر است چرا که وجود موتور در این دوربین ها باعث شده که قابلیت ویژه ای در آن به وجود آید که بهای این دوربین مداربسته را سنگین میکند. در ادامه بیشتر درباره ویژگی های مدل دوربین مدار بسته و خرید آن توضیح می دهیم.

دوربین داهوا
دوربین داهوا یک برند چینی است که یکی از صادر کننده های بزرگ دوربین به تمام نقاط جهان است داهوا با سرمایه گذاری روی بخش تحقیق و توسعه توانسته دوربین مداربسته های را تولید کند که کارایی و هوشمندی بالایی را دارا می باشد.
دوربین اسپید دام داهوا یکی از دوربین های است که در این مارکت قابل توجه بسیاری از افراد بوده است، در ادامه بیشتر درباره دوربین اسپید دام داهوا و قابلیت های آن بدانید.

دوربین اسپید دام داهوا
دوربین اسپید دام داهوا که به دوربین چرخشی و همچنین
ptz معروف است دوربینی است که با داشتن موتور می توان کنترل آن را به صورت 360 درجه داشت.
دوربین اسپید دام داهوا با داشتن موتور با نام دوربین موتورایز نیز شناخته میشود.
خرید دوربین داهوا با شکل ظاهری اسپید دام اگرچه 360 درجه اطراف را نمایش می دهد اما در یک لحظه فقط قادر به تصویر برداری زاویه رو به رو است. که این یکی از معایب دوربین اسپید دام داهوا است.
از جمله مزایا اسپید دام داهوا قابلییت دنبال کردن سوژه است برای مثال علاوه بر اینکه می توانید سوژه را به صورت دستی دنبال کنید با وارد شدن به تنظیمات دستگاه و فعال کردن موش دتکشن دوربین اسپید دام داهوا به محض شناسایی حرکت آن را دنبال می کند و دوربین اتوماتیک وار به تعقیب سوژه در هر قسمت از اتاق می پردازد.
از دیگر مزایای دوربین اسپید دام داهوا قابلیت تشخیص چهره است که می توان آن را با ویژگی بالا ترکیب کرد و فقط چهره ها یا سوژه های خاصی را تعقیب کرد در این حالت در تنظیمات دستگاه چهره فرد مورد نظر را وارد کرده و به محض دوربین اسپید دام داهوا به محض دیدن فرد شروع به تعقیب سوژه میکند.
یکی از مواردی که دوربین اسپید دام داهوا به آن معروف است قابلیت زوم بالای دوربین مداربسته است که توانایی آن را دارد که تا صد ها متر آنطرف را بدون افت کیفیت بزرگنمایی کند.
دوربین اسپید دام داهوا لنز وایدی دارد تا علاوه بر اینکه 360 درجه از اطراف را در نظر بگیرید می تواند از اطراف میدان دید مناسبی را در اختیار فرد بگذارد.
دوربین اسپید دام داهوا هم مانند مابقی دوربین ها تصاویر را ضبط و بعد از فشرده سازی در هارد دوربین ذخیره می کند.

دوربین اسپید دام داهوا در کیفیت های مختلف با جنس های مختلف برای خرید موجود است این دوربین قابلیت صدای دو طرف داشته و می توان با افراد حاضر کنار دوربین اسپید دام داهوا صحبت کرد. برای خواندن مقالات بیشتر درباره دوربین اسپید دام داهوا میتوانید به سایت دوربین مال مراجعه کنید.
دوربین مداربسته اسپید دام داهوا در سایت دوربین مال موجود است.

معرفی بهترین برندهای پوشاک ترکیه

۲۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

پوشاک ترکیه در بازارهای جهانی از شهرت و محبوبیت زیادی برخوردار هستند. دلیل افزایش تقاضای جهانی برای خرید مستقیم لباس از ترکیه، در درجه اول کیفیت مرغوب تولیدات در مدل های متنوع و طرح های جدید و مد روز است. از سوی دیگر، قیمت مناسب محصولات ترک، گزینه خوبی برای واردات با حاشیه سود بالا به شمار می آید که اشتیاق زیادی در میان بازرگانان حوزه پوشاک برای خرید لباس عمده از ترکیه ایجاد می کند. با توجه به این امر، دولت ترکیه نیز در راستای حمایت از تولیدات داخلی جهت گسترش فروش محصولات ترکیه ای در بازارهای جهانی، اقدامات و حمایت های زیادی را به عمل آورده است. حمایت از استارت آپ ها و حوزه های جدید کسب و کار در حیطه تجارت الکترونیک از جمله شرکت هایی مانند ترندیول ، Hepsiburada و Getir علاوه بر موفقیت در داخل ترکیه، در سطح بین المللی نیز به پیشرفت های چشمگیری دست یافته است. ابتکارات دولت ترکیه در جهت حمایت از برندهای ترکیه و گسترش نوآوری در این کشور شامل معافیت های  مالیاتی برای شرکت های متمرکز بر فناور ی های جدید، حمایت مالی و صدور ضمانت نامه اعتباری برای شرکت های صادراتی می باشد که فرصت های خوبی برای کارآفرینی و رشد و توسعه برندهای ترکیه شده است. بر این اساس، برندهای پوشاک در ترکیه نیز با حمایت های دولت،  بهره مندی از مواد اولیه مرغوب و همگامی با صنعت مد پوشاک در دنیا توانسته اند نمایش خوبی از صنعت پوشاک ترکیه در جهان ارائه دهند. در صنعت پوشاک ترکیه، برندهای زیادی به عرضه انواع لباس مردانه ترک، لباس زنانه ترکیه ای و لباس بچه گانه ترک می پردازند که طرفداران زیادی را در کشورهای مختلف برای خود جلب کرده اند. علاوه بر راه اندازی فروشگاه ها در سراسر جهان، فرصت خرید آنلاین از ترکیه، امکان خرید آسان و ارزان محصولات ترکیه ای را فراهم نموده است. افراد در کشورهای مختلف، به راحتی با مراجعه به سایت های فروشگاهی ترکیه و فروشگاه های آنلاین برندهای معروف با انتخاب از میان طیف گسترده محصولات می توانند با پرداخت قیمت های مقرون به صرفه، محصولات با کیفیتی را خریداری نمایند. معروف ترین برندهای پوشاک ترکیه که در سطح جهانی از شهرت خوبی برخوردار هستند عبارتند از؛

برند ال سی وایکیکی

معروف ترین برند پوشاک ترکیه ، برند ال سی وایکیکی است که به ارائه گزینه های بیشمار لباس زنانه، مردانه و بچه گانه، از لباس های راحتی و لباس ورزشی گرفته تا لباس های رسمی و کلاسیک، کیف و کفش، جواهرات و اقلام غیر پوشاک با قیمت های مقرون به صرفه می پردازد. این برند با طراحی های شیک و جذاب مطابق با مد توانسته است طیف وسیعی از مصرف کنندگان در رده های سنی مختلف را به خود جلب کند و در فراتر از مرزهای ترکیه، محبوبیت فراوانی پیدا کند. از نقاط قوت  LC Waikiki تمرکز بر ارائه قیمت های مناسب برای اکثریت جامعه خریداران بدون افت کیفیت محصولات است. ال سی وایکیکی با استفاده از مواد مرغوب و پارچه های با کیفیت، به ارائه انواع پوشاک در جدیدترین طرح ها می پردازد و در عین حال، قیمت محصولات را در حد متعادل و رقابتی حفظ می کند.

برند واکو

واکو ، جزو برندهای لوکس ترکیه در حوزه پوشاک و لوازم جانبی است. این برند با تمرکز بر ارائه طرح های جدید و نوآورانه و توجه به جزئیات ، از پیشگامان صنعت پوشاک ترکیه در سطح جهان به شمار می آید. محصولات برند واکو ترکیه، شامل انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه، کیف و کفش، جواهرات و دیگر منسوجات خانگی است که با استفاده از مواد مرغوب و درجه یک مانند ترمه، چرم و ابریشم در طرح های ظریف و زیبا تولید و عرضه می شود. محصولات برند Vakko به عنوان یک برند لوکس با طراحی سطح بالا، حضور قدرتمندی در بازار مد جهانی داشته است و معمولا محصولات آن در سطح بالای قیمتی قرار دارند. اما این مجموعه جهت گسترش بازار فروش خود، خط جدید محصولات با قیمت های مقرون به صرفه با نام V by Vakko راه اندازی کرده است. همچنین از دلایل شهرت جهانی برند واکو، پیشگامی آن در صنعت مد ترکیه است. واکو اولین برند در ترکیه است که ایونت های مد را راه اندازی کرده و با حمایت از طراحان خلاق، به ترویج مد پوشاک به عنوان یکی از صنایع کلیدی در ترکیه کمک زیادی کرده است.

کوتون

برند کوتون ترکیه، از موفق ترین برندهای پوشاک ترکیه ای است که به دلیل ارائه انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه در طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب، شناخته شده می باشد. محصولات Koton با طراحی پوشاک، کیف و کفش و لوازم جانبی مطابق با آخرین روند مد روز دنیا ، توجه طیف وسیعی از افراد در رده های سنی مختلف را به خود جلب کرده است. از نقاط قوت برند کوتون ترکیه، ارائه قیمت های مناسب با حفظ کیفیت و مد روز بودن محصولات خود است. طراحان این مجموعه، آخرین روندهای مد روز را بررسی و در محصولات خود پیاده می کنند. بازار فروش محصولات کوتون ترکیه با راه اندازی فروشگاه های خود در کشورهای مختلف در حال گسترش بوده و علاوه بر این، فرصت خرید آنلاین از کوتون ترکیه نیز در سراسر جهان فراهم می باشد. به طور کلی، برند های پوشاک ترکیه با کیفیت مطلوب، طرح های مد روز و قیمت های رقابتی، سهم خوبی در بازارهای جهانی به خود اختصاص داده اند و طرفداران زیادی برای خرید از ترکیه ایجاد کرده اند.

برای خرید ارزان و آسان بدون نیاز به سفر به ترکیه، می توانید از طریق سایت خرید از ترکیه اینجا ارزانترین سایت خرید از ترکیه، با کمترین هزینه باربری و در کوتاهترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت و تحویل بگیرید.
منبع : سایت ویرگول