دوربین شیایومی

۱۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دوربین شیایومی

دوربین شیائومی با ورود به بازار نظر بسیاری از افراد را جلب کرد و به سرعت تبدیل به پرفروش ترین دوربین مداربسته های داخل بازار شد. دوربین شیایومی با  تکنولوژی تحت شبکه ساخته شده است و به طور عمومی یک دوربین مداربسته مدرن به حساب می اید . دوربین شیایومی با داشتن ویژگی های از قبیل کیفت ساخت بالا، کاربرد و کیفیت تصویر عالی طرفدارن زیادی دارد شیایومی بار دیگر اعتبار شود را در بازار سیستم های امنیتی به دست آورده و خود را اثبات کرده است.

دوربین مداربسته شیایومی تعداد زیادی از رقیبان را پشت سر گذاشته و مخصوصا در دو محصول دوربین بیبی کم شیایومی و دوربین خودرو شیایومی بسیار معروف شده است. در ادامه این دو مدل دوربین مداربسته شیایومی را بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

دوربین بی‌بی کم شیایومی

این دوربین بیبی کم شیائومی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که به شما امکان کنترل و مدیریت محیط را می دهد. با استفاده از این دستگاه می توانید تا 335 درجه در صفحه افقی و 90 درجه در صفحه افقی بچرخانید و به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به دوربین های متعدد، تمام نقاط را با یک دوربین پوشش دهید. با استفاده از اپلیکیشن دوربین بیبی کم شیائومی ، می توانید به راحتی زاویه لنز دوربین بیبی کم شیائومی را تغییر دهید و از هر کجای دنیا محیط اطراف خود را دریافت کنید. می توانید به صفحه فروشگاه دوربین بیبی کم شیائومی مراجعه کنید.

دوربین بیبی کم شیائومی دارای میکروفون و میکروفون داخلی است که به شما امکان ضبط صداها و تصاویر محیطی و پخش زنده را می دهد. همچنین می توانید از هر جای دنیا به دستگاه متصل شوید و با استفاده از نرم افزار به صدای خود در محیط گوش دهید و تمامی اطلاعات صوتی از حافظه روی دستگاه ذخیره می شود.

ردیابی هدف نیز یکی از ویژگی های عالی این دوربین است. با این قابلیت می توانید بدون نیاز به نصب دوربین بیبی کم شیائومی اضافی، حرکات افراد را ردیابی کرده و در مکان های مختلف بر حرکات آنها نظارت کنید.

 

دوربین خودرو شیایومی

دوربین خودرو شیائومی یکی از دستگاه های امنیتی و مانیتورینگ خودروها، از سری دوربین های مداربسته شیائومی می باشد. صاحبان خودرو برای ایمن سازی خودروهای خود دوربین های خودروهای شیائومی را خریداری می کنند. استفاده از وسایلی مانند قفل فرمان، قفل پدال و پارک خودرو در فضای بسته تضمینی برای ایمنی خودرو نخواهد بود، اما داشتن دوربین خودرو شیائومی آرامش دیگری را برای راننده به ارمغان می آورد. آمارها نشان می دهد که احساس آرامش و امنیت باعث می شود مردم دوربین های خودروهای شیائومی و سایر دوربین های مداربسته را بپذیرند. دوربین رویداد شیائومی می تواند تمام فعالیت ها را ضبط کند، چه ماشین در حال رانندگی باشد، چه پارک شده و چه خاموش. دوربین خودرو شیائومی تنها برای ثبت تصادفات نیست، بلکه قابلیت نظارت بر راننده و رانندگی حس ایمنی را افزایش می دهد. دوربین خودروی شیائومی در مواقع اضطراری مستندات را ارائه می‌کند، تعداد سرقت‌ها را کاهش می‌دهد، یادآوری‌ها را ثبت می‌کند و به راننده این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت از خودروی خود در هر مکانی استفاده کند.

دوربین داهوا و انواع آن

۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دوربین داهوا و انواع آن

دوربین مداربسته های داهوا که بازار دوربین های امنیتی را اشباع کرده اند دوربین های با کیفیت و قیمت های عالی هستند که همین دلیل محبوبیت دوربین های مداربسته داهوا می باشد.

دوربین داهوا با داشتن بسیاری از مدل های متنوع متناسب با هر نظر و سلیقه و بودجه ای یک دوربین مدار بسته و سیستم امنیتی دارد  که می توان متناسب با نیاز هر فردی امنیت را تامین کرد .

دوربین داهوا انواع مختلف که با توجه به دسته بندی های مختلف آن ها را تقسیم بندی می کنند . اما دو نوع دوربین داهوا که خرید سیستم بر اساس آن است خرید دوربین مداربسته داهوا تحت شبکه و دوربین داهوا آنالوگ است.

دوربین های مداربسته داهوا با توجه به نوع تکنولوژی که دارند به این نوع سیستم نقسیم بندی می شوند. در ادامه این دو نوع تکنولوژی دوربین داهوا را بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

دوربین تحت شبکه داهوا

دوربین شبکه داهوا یا دوربین IP داهوا از نظر کیفیت تصویر و سهولت نصب بهتر از سایر دوربین های مداربسته داهوا می باشد. دوربین شبکه داهوا نسل جدید دوربین مداربسته داهوا می باشد که باعث بهبود سیستم انتقال اطلاعات و کاهش استفاده از کابل در این سیستم شده است. برخلاف دوربین های آنالوگ، دوربین های IP داهوا از اینترنت به عنوان بستر انتقال داده استفاده می کنند. دوربینی که اطلاعات را از طریق اینترنت انتقال می دهد، دوربین وب نامیده می شود. به علاوه به این دوربین، دوربین مداربسته شبکه داهوا نیز گفته می شود که علاوه بر استفاده از اینترنت برای انتقال اطلاعات به ناحیه امنیتی و نظارتی، دوربین نت کم نیز نامیده می شود.

هر دوربین در شبکه داهوا دارای یک شناسه دیجیتال منحصر به فرد است که در شبکه تعبیه شده است. برای تماشای فیلم دوربین مدار بسته زنده نیازی به NVR ندارید، زیرا دستگاه DVR فقط برای تماشای فیلم دوربین آنالوگ استفاده می شود. برای مشاهده تصویر دوربین IP داهوا، کافی است برنامه DMSS را روی دستگاه خود نصب کنید و تصویر شبکه داهوا را به صورت داخلی مشاهده کنید. علاوه بر این، دوربین شبکه دوار قادر به چرخش به سمت داخل خواهد بود تا بتوانید فضا را در زمان کنترل کنید

 

دوربین آنالوگ داهوا

هر دوربین در شبکه داهوا دارای یک شناسه دیجیتال منحصر به فرد است که در شبکه تعبیه شده است. برای تماشای فیلم دوربین مدار بسته زنده نیازی به NVR ندارید، زیرا دستگاه DVR فقط برای تماشای فیلم دوربین آنالوگ استفاده می شود. برای مشاهده تصویر دوربین IP داهوا، کافی است برنامه DMSS را روی دستگاه خود نصب کنید و تصویر شبکه داهوا را به صورت داخلی مشاهده کنید. علاوه بر این دوربین دوار شبکه قابلیت چرخش داخلی را نیز خواهد داشت تا بتوانید فضا را به موقع کنترل کنید.

دید در شب دوربین آنالوگ داهوا به این معنی است که سیستم امنیتی شما می تواند 24 ساعت محیط را زیر نظر داشته باشد.دوربین آنالوگ داهوا با استفاده از فناوری های مختلف مانند سنسورها و نورهای مادون قرمز می تواند تصاویر را در شب ضبط کند. دوربین های آنالوگ داهوا تصاویر سیاه و سفید و رنگی ضبط می کنند که هر کدام از دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا برد متفاوتی دارند. دوربین های آنالوگ داهوا از فناوری IR و امواج مادون قرمز معلق در هوا استفاده می کنند تا تصاویر دوربین مداربسته را در تاریکی قابل مشاهده کنند.

 

یکی از ویژگی های نور مادون قرمز این است که توسط چشم انسان دیده نمی شود و اشعه مادون قرمز توانایی تشخیص رنگ را برای سنسور دوربین آنالوگ داهوا از بین می برد. به همین دلیل است که خروجی تصویر دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا سیاه و سفید است.

استفاده از سیستم های نظارت تصویری و صوتی مانند سیستم نظارت تصویری آنالوگ داهوا، جرایم عمدی را به حداقل رسانده است. به خصوص اینکه قیمت دوربین آنالوگ داهوا ارزان بوده و استقبال از آن افزایش یافته است.

راهنمای خرید دوربین مداربسته داهوا

۱۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

راهنمای خرید دوربین مداربسته داهوا

با توجه به اینکه مردم نسبت به نظارت بر خانه های خود و ایمن نگه داشتن آن جدی تر شده اند، راهنمای خرید دوربین مداربسته داهوا را به نگارش دراورده ایم تا قبل از انتخاب سیستم امنیتی آن را بررسی کنید. انتخاب و خرید دوربین مداربسته داهوا با توجه به تنوع بالا و گستردگی مدل های آن کمی سخت به نظر می رسد، زیرا موارد زیادی وجود دارد که باید هنگام خرید دوربین مداربسته داهوا در نظر داشته باشید.

قبل از خرید دوربین مداربسته داهوا چک لیست زیر را در نظر داشته باشید تا با آگاهی بیشتری سیستم امنیتی خود را انتخاب کنید.

1.     کیفیت تصویر دوربین مداربسته داهوا

بدون شک هر چه رزولوشن دوربین بالاتر باشد، کیفیت فیلم برداری هم بالاتر خواهد بود؛ در نتیجه جزئیات بیشتری از تصویر را خواهید داشت. اما نکته اساسی در خرید دوربین مداربسته داهوا انتخاب رزولوشن متناسب با نیاز شما خواهد بود.

دوربین مداربسته داهوا با رزولشن بالاتر اگرچه وضوح تصویری بسیار عالی در اختیارتان می گذارد اما فضای ذخیره سازی زیادی مصرف می کند. علاوه بر اینکه کیفیت تصویر قیمت دوربین داهوا را چندین برابر می کند، هزینه های ذخیره سازی نیز به دنبال آن چند برابر خواهند شد.

برای مثال برای خانه و مناطق مسکونی یک سیستم امنیتی  با کیفیت تصویر معمولی مناسب می باشد؛ برای خرید دوربین مداربسته داهوا بهتر است با کارشناسان این حوزه مشورت کنید تا کیفیت لازم مورد نیاز را به شما پیشنهاد دهند.

 

2.     دوربین مداربسته داهوا با سیم یا بی سیم؟

یکی از انتخاب ها هنگام خرید دوربین مداربسته داهوا بی سیم یا سیمی بودن آن است. دوربین تحت شبکه داهوا یا همان دوربین بی سیم اگرچه از فناوری جدیدتر و قابلییت های بیشتری برخوردار است قیمت بالاتری دارد. دوربین های سیمی داهوا معمولا ارزان تر  و قابل اعتماد تر هستند. خرید دوربین مداربسته داهوا سیمی برای پروژه های بزرگ پیشنهاد می شود چرا که علاوه بر مقرون به صرفه بودن اتصال بهتری دارند.

قبل از خرید دوربین مداربسته داهوا بی سیم در نظر داشته باشید که به وای فای یا اتصال اینترنت قابل اعتماد نیاز دارید؛ اتصال دوربین مداربسته داهوا به اینترنت این امکان را در اختیار شما خواهد گذاشت که از راه دور تصاویر را به صورت لایو و زنده تماشا کنید و همچین به صورت فعال هشدارهای اعلان خطر را دریافت کنید.

 

 

3.     بررسی کنید دوربین ضد آب است یا خیر

بیشتر دوربین مدابسته های داهوا از استاندارد IP67 برخوردار هستند، با این حال بهتر است اطمینان داشته باشید که دوربینی ضد آب خریداری می کنید.

این احتمال وجود دارد که در آینده دوربین را خارج از منزل نصب کنید به همین علت خرید دوربین مداربسته داهوا ضد آب را در اولویت قرار دهید.

 

4.     گارانتی دوربین مداربسته را بررسی کنید

افراد زیادی به دلیل محبوبیت دوربین مداربسته داهوا آن را در بازار سیستم های امنیتی به فروش می رسانند. اما خرید دوربین مداربسته داهوا از نمایندگی با گارانتی معتبر باید یکی از اولویت های خرید شما باشد.

داهوا 24 ماه گارانتی برای محصولات خود در نظر گرفته است؛ بعضی از افراد دوربین داهوا را با گارانتی کمتر از 24 ماه یا بدون گارانتی به فروش می رسانند؛ به همین دلیل لازم است هنگام خرید اهمیت این موضوع را در اولویت قرار دهید.

 

 

5.     سنسور حرکت و صدا را بررسی کنید

ضبط صدا و تصویر به صورت همزمان اهمیت بالای دارد که بر هیچکس پوشیده نیست؛ بنابراین هنگام خرید دوربین مداربسته داهوا دقت کنید که دوربین دارای ورودی و خروجی صدا باشد.

دوربین های که دارای حسگر های حرکتی هستند می توانند هر گونه حرکت ناخواسته ای رابه صورت هشدار به گوشی موبایل شما ارسال کنند؛ همچنین دوربین مداربسته داهوا با داشتن این قابلییت حجم بسیاری از فضای هارد را بهینه سازی می کند. بنابراین اگرچه خرید دوربین مداربسته داهوا با  حسگر های حرکت و صدا هزینه بیشتری دارد، اما لازم است این هزینه را بپردازید.

 

6.     تعداد دوربین مداربسته لازم را در نظر بگیرید

قبل از خرید دوربین مداربسته داهوا مشخص کنید چه تعداد دوربین برای پوشش دهی تمام زوایا لازم دارید. نصب و کابل کشی در دوربین مداربسته های آنالوگ داهوا کاری دشوار است بنابراین قبل از نصب دوربین های مداربسته نقاط را مشخص و تعداد درست آن را تخمین بزنید.

از طرفی خرید دوربین مداربسته داهوا تحت شبکه این امکان را در اختیارتان خواهد گذاشت که دوربین های را به راحتی جا به جا کنید و زاویه دید را تغییر دهید.

پیشنهاد خرید دوربین مداربسته داهوا

با توجه و در نظر گرفتن  چک لیست بالا می توانید انتخاب درست تری را در خرید دوربین مداربسته داهوا داشته باشید. در ادامه دو مدل از بهترین و کاربردی ترین دوربین های داهوا را توضیح می دهیم که می توانید هنگام خرید آن ها را در نظر داشته باشید.

 

دوربین 2431TP-ZS-S2

دوربین داهوا IPC-HFW2431TP-ZS-S2 یکی از دوربین مداربسته های تحت شبکه است که با استفاده از اینترنت کار می کند. تصاویر این مدل را می توانید در هر لحظه از طریق گوشی موبایل خود چک کنید. این دوربین بالت داهوا بیشتر برای نصب در فضا های خارجی مناسب است و بر روی دیوار نصب می شود.

 دوربین  2431TP-ZS-S2در مقابل باران و برف مقاوم شده و کاملا برای استفاده در خارج خانه طراحی و ساخته شده است.

دوربین HFW2431TP-ZS-S2 با توجه به کیفیت تصویر 4 مگاپیکسلی و ارائه وضوح بالا قیمت مقرون به صرفه ای نسبت به هم رده های خود دارد.  یکی از نکات مهم در خرید دوربین مداربسته داهوا دید در شب آن است چرا که ضبط تصاویر در شب با اهمیت تر از روز خواهد بود. دوربین 2431TP-ZS-S2 با برد 60 متر در شب میدان دید مناسبی را در اختیار صاحب دوربین مداربسته قرار می دهد.

دوربین IPC-HFW2431TP-ZS-S2 به طور کلی امتیاز خوبی را میان هم رده های خود دارد و یکی از پر فروش ترین دوربین مداربسته های داهوا است.

 

 

دوربین 1509TLMP-A-LED

دوربین داهوا مدل 1509TLMP-A-LED یک دوربین مداربسته آنالوگ با اتصال کابلی است. دوربین DH-HAC-HFW1509TLMP-A-LED از نظر کیفیت و قیمت و کارایی نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

کیفیت 5 مگاپیکسلی وضوح  تصویر بالا با جزئیات زیادی را در اختیار صاحب دوربین قرار داده است. شکل ظاهری دوربین 1509TLMP-A-LED بالت بوده و با داشتن استاندارد IP67 قابل استفاده در فضا های خارجی می باشد.

وجود میکروفن در مدل 1509TLMP-A-LED باعث ضبط صدا و تصویر به صورت هم زمان شده است. تصویر برداری DH-HAC-HFW1509TLMP-A-LED در شب تا فاصله 40 متر و با استفاده از نور LED انجام می شود که خروجی تصاویر در شب را رنگی می کند.

 

منبع مقاله : راهنمای خرید دوربین مداربسته داهوا

بررسی کیفیت تصویر دوربین مداربسته

۱۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

بررسی کیفیت تصویر دوربین مداربسته

مشتریان اغلب درباره وضوح و کیفیت تصویر دوربین مداربسته داهوا سوال می کنند؛ به طور کلی افراد برای خرید دوربین مداربسته لازم است بدانند که خروجی ذخیره شده در هارد چقدر واضح است.

دوربین داهوا به واسطه وضوح و کیفیت بالای تصاویر تبدیل به یکی از برند های برجسته شده است. این سیستم امنیتی در انواع مختلف و با کیفیت های گسترده به بازار عرضه شده تا در پروژه های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت تصویر دوربین داهوا علاوه بر رزولوشن به سنسور های دوربین و دید در شب آن نیز بستگی دارد. برای خرید دوربین مداربسته مهمترین نکته انتخاب دوربین با رزولوشن مناسب است. در ادامه عوامل موثر بر کیفیت تصویر دوربین مداربسته داهوا  و رزولوشن های مختلف آن را بررسی می کنیم. برای انتخاب و خرید دوربین داهوا تا انتهای این مقاله همراه باشید.

عوامل موثر بر کیفیت تصویر دوربین داهوا

به منظور انتخاب و خرید دوربین مداربسته داهوا با کیفیت بالا لازم است موارد موثر مانند رزولوشن، لنز، دید در شب و سنسور های به کار رفته در آن را مورد بررسی قرار دهید.

·       رزولوشن

وضوح تصویر یا رزولوشن میزان جزئیاتی است که در خروجی تصویر قابل مشاهده می باشد. وضوح یک تصویر دیجیتال  را در ستون ها و ردیف ها اندازه گیری می کنند و هر چه تعداد ستون ها و ردیف های پیکسل بیشتر باشد وضوح تصویر دوربین داهوا نیز بالا تر خواهد بود.

·       لنز دوربین داهوا

لنز دوربین داهوا یک قطعه است که وظیفه انتقال نور از محیط به دوربین های مداربسته را دارد. دوربین داهوا در انواع لنز های ثابت، لنز متغییر و موتورایز ساخته شده است. لنز متغییر دوربین داهوا قابل تنظیم است و با تغییر آن خروجی تصویر شفاف تر می شود.

·       دید در شب دوربین مداربسته داهوا

کیفیت تصاویر در شب به مراتب اهمیت بیشتری دارد، به همین دلیل انتخاب دید در شب مناسب ضروری است. دوربین داهوا در انواع دید در شب مادون قرمز، استارلایت و نور های LED ساخته شده است.

دید در شب مادون قرمز تصاویر را به صورت سیاه و سفید ذخیره می کند و به همین دلیل وضوح تصاویر در شب کمی کاهش پیدا می کند.

 

·       سنسور های دوربین داهوا

برای خرید دوربین داهوا توجه داشته باشید که سنسور های لازم از جمله WDR ، BLC، Gain Control و غیره را داشته باشد تا خروجی تصویر دوربین داهوا با حدف نور های مزاحم در هارد ذخیره شود.

 

انتخاب رزولوشن مناسب دوربین داهوا

وضوح تصویر دوربین مداربسته در ابعاد پیکسل عمودی و افقی اندازه گیری می شود؛ قابلییت های دوربین داهوا و دستگاه ضبط کننده متصل به آن هر دو در کیفیت خروجی تصویر تاثیر گذار می باشد. برای خرید دوربین داهوا متناسب  با جزئیاتی  که از تصویر انتظار دارید یک سیستم امنیتی انتخاب کنید. دوربین مداربسته ها با رزولوشن بالا اگرچه جزئیات تصویر را با وضوح بالا نمایش می دهند اما هزینه های بیشتری خواهند داشت. دوربین داهوا با رزولوشن بالاتر هزینه های های ذخیره سازی بیشتری نیز خواهد داشت؛ بنابراین هنگام خرید دوربین داهوا فضای هارد دیسک را در نظر داشته باشید، تا به طور متوسط 31 روز از فیلم دوربین مداربسته نگه داری کند.

دوربین داهوا در انواع 1 تا 24 مگاپیکسل تولید شده است که تنوع بالایی دارد. برای تجهیز اماکن به سیستم های امنیتی ممکن است به چند دوربین با وضوح های متفاوت نیاز داشته باشید؛ در نظر داشته باشید وضوح تصویر دوربین داهوا باید نیاز های شما در آن مکان را براورده کند. یک متخصص سیستم امنیتی می تواند بسیاری از نکات کلیدی در خرید دوربین داهوا در اختیار شما قرار دهد.

در نهایت کیفیت تصاویر ضبط شده به عملکرد DVR بستگی دارد که تصاویر را با بالاترین کیفیت در هارد دوربین داهوا ذخیره کند.

پرفروش ترین رزولوشن های دوربین مداربسته داهوا در بازه زیر قرار می گیرد که پیشنهاد خرید ما به مشتریان است:

 

دوربین داهوا 2 مگاپیکسل

این دوربین داهوا با  وضوح 1920 (H) × 1080 (V) تصاویر را ضبط می کند. دوربین های دو مگ داهوا در با دو تکنولوژی نظارت تصویری تحت شبکه و آنالوگ هستند.

با اینکه دوربین داهوا 2 مگاپیکسل جزئیاتی زیادی را در اختیارتان نمی گذارد اما در بسیاری از اماکن کاربر دارد؛ در خانه ها و بیشتر مناطق مسکونی نیاز به وضوح تصویر بالایی نیست و دوربین داهوا 2 مگ گزینه مناسبی برای این اماکن است. دوربین داهوا 2 مگاپیکسل با وجود وضوح تصویر کمتر در تمام شرایط نوری خروجی تصویر مناسبی را تولید می کند. 

ارزان بودن دوربین داهوا 2 مگاپیکسل باعث شده که یکی از پرفروش ترین دوربین مداربسته های داهوا باشد.

 

 

دوربین داهوا 4 مگاپیکسل

دوربین داهوا 4 مگاپیکسل تصاویر را با وضوح 2688 (H) × 1520 (V) در هارد دوربین مداربسته ذخیره می کند. دوربین های 4 مگ داهوا به علت ارائه جزئیات کافی و هزینه کم در ذخیره سازی بسیار پر طرفدار هستند.

دوربین 4 مگاپیکسل داهوا در انواع تحت شبکه و آنالوگ تولید شده است که با انتخاب دوربین تحت شبکه می توانید تصاویر را در گوشی موبایل مشاهده کنید.

گاها در بعضی از دوربین داهوا 4 مگاپیکسل کیفیت تصویر در هارد و گوشی موبایل با هم مختلف است؛ برای اطمینان از اینکه تصاویر با کیفیت 4 مگاپیکسلی واقعی ضبط شوند یک دستگاه ضبط کننده متناسب با دوربین 4 مگ داهوا تهیه کنید.

تصاویری که در ادامه آماده توسط دوربین 4 مگ ضبط شده است، به کیفیت و جزئیات تصویر دقت کنید.

 

دوربین داهوا 5 مگاپیکسل

ضبط  تصاویر در دوربین داهوا 5 مگاپیکسل با کیفیت 2880 (H) × 1620 (V) انجام می شود. اگرچه قیمت دوربین 5 مگ داهوا کمی بالاتر است اما نصب آن برای اماکنی مانند پارکینگ ها، فروشگاه و کسب و کار های کوچک ضروری است.

دوربین داهوا 5 مگاپیکسل تحت شبکه پهنای باند و فضای ذخیره سازی زیادی را اشغال می کند به همین دلیل دوربین قبل ارسال داده های ویدئوی به دستگاه ضبط کننده آن ها را فشرده سازی کرده و به حداقل حجم ممکن می رساند.

 

منبع مقاله : بررسی کیفیت تصویر دوربین مداربسته :  گهر

معرفی دوربین داهوا 8 مگاپیکسل

۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

معرفی دوربین داهوا 8 مگاپیکسل

دوربین داهوا 8 مگاپیکسل با رزولوشن و کیفیت تصویر بالا برای افرادی است که به دنبال بهترین ها در خرید سیستم امنیتی هستند! این دوربین ریز ترین جزئیات تصویر را زیر ذره بین قرار داده و تصاویری با وضوح بالا ضبط می کند.  رزولوشن ضبط تصاویر  در دوربین داهوا 8 مگاپیکسل 3840 × 2160 است که کیفیت تصویری عالی را به نمایش می گذارد.

در ادامه مزایا و معایب خرید دوربین داهوا 8 مگاپیکسل همچنین نکاتی را که باید در خرید آن رعایت شود را ذکر می کنیم.

راهنمای خرید دوربین 8 مگاپیکسل داهوا

دوربین 8 مگاپیکسل داهوا  از عدد دوم پارت نامبر دوربین های مداربسته داهوا به راحتی قابل تشخیص است. برای مثال دومین عدد پارت نامبر IPC-HFW2831T-ZS-S2 نشان دهنده 8 مگاپیکسل بودن این دوربین مداربسته است. یکی از سوال های پر تکرار برا خرید دوربین داهوا 8 مگاپیکسل آن است که این دوربین برای چه مکان های مناسب است؟ در جواب باید گفت این مدل دوربین با روزلوشن بالا اغلب به کسانی پیشنهاد می شود که نیازمند جزئیات زیادی از تصویر هستند. برای مثال امکانی مانند انبار ها،کارخانجات، طلافروشی ها و بانک ها که نظارت و امنیت آن ها اولویت بالایی دارد بهتر است از دوربین داهوا 8 مگاپیکسل استفاده کنند. نصب دوربین داهوا 8 مگاپیکسل در اماکنی مانند خانه ها اگرچه جزئیات بالای از تصاویر را به شما ارائه می دهد اما تهیه آن اولویت کمتری دارد.

دوربین داهوا 8 مگاپیکسل تنوع بالای دارد که از لحاظ شکل ظاهری، تکنولوژی ساخت، دید در شب، نوع لنز و ... به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود. در ادامه دو مورد از فاکتور های خرید از جمله شکل ظاهری و تکنولوژی دوربین داهوا 8 مگاپیکسل را بررسی می کنیم که در خرید دوربین مداربسته تعیین کننده هستند.

 

دوربین داهوا 8 مگاپیکسل از لحاظ تکنولوژی ساخت

این دوربین های مداربسته با استفاده از هر دو تکنولوژی آنالوگ و تحت شبکه ساخته می شوند؛ دوربین داهوا 8 مگاپیکسل با تکنولوژی تحت شبکه تصاویر را به صورت زنده نمایش می دهد و با استفاده از اینترنت کار می کند. دوربین های آنالوگ 8 مگ نیز از طریق کابل کواکسیال تصاویر را انتقال داده و برای بازبینی در هارد ذخیره می کند.

یکی از معایبی که دوربین داهوا 8 مگاپیکسل دارد حجم بالای تصاویر است که بیشتر ظرفیت هارد را اشغال می کند؛ اما داهوا راه حلی مناسب برای دوربین های تحت شبکه درنظر گرفته است تا کاربران به راحتی از دوربین های رزولوشن بالا مانند 8 مگاپیکسل استفاده کنند.

از آنجای که برای انتقال داده های ویدئویی دوربین داهوا 8 مگاپیکسل میزان زیادی از پهنای باند اشغال می شد داهوا دوربین ها تحت شبکه را به گونه ای ساخت که داده ها قبل از ارسال به ان وی ار فشرده سازی شوند. همچنین با وجود الگوریتم های فشرده سازی و کم حجم کردن تصاویر در دستگاه های ضبط کننده در مصرف هارد دوربین مداربسته صرفه جویی می شود.

 

انواع دوربین داهوا 8 مگاپیکسل از لحاظ شکل ظاهری

دوربین های 8 مگ داهوا از نظر شکل ظاهری به انواع دام، بالت و اسپید دام تقسیم بندی می شوند. دوربین های بالت مناسب بیرون از خانه و به شکل استوانه ای هستند که بیشتر بر روی دیوار ها نصب می شوند. دوربین دام برای فضای داخلی خانه مناسب بوده و بیشتر برای نصب روی سقف کاربرد دارد. لازم به ذکر است برای خرید دوربین داهوا 8 مگاپیکسل بهتر است دوربینی با درجه حفاظتی IP67 تهیه کنید که در مقابل بارش باران و برف مقاوم باشد. دوربین اسپید دام یا همان دوربین های چرخشی داهوا برای مصارف خاصی کاربرد دارد که بهتر است آن ها را متناسب با کاربردشان خریداری کرد.

 

خرید دوربین داهوا 8 مگاپیکسل

یکی از نکاتی که هنگام خرید سیستم امنیتی کمتر به آن توجه می شود تهبه یک ضبط کننده مناسب در کنار دوربین داهوا 8 مگاپیکسل است. لازم است بدانید که فقط تعدادی از ضبط کننده ها قادر به ذخیذه فیلم دوربین مداربسته با کیفینت 8 مگاپیکسل هستند؛ به هین علت هنگام خرید دوربین داهوا 8 مگاپیکسل دستگاه ضبط کننده هماهنگ با آن را تهیه کنید.

در ادامه قابلییت های دو مدل از دوربین های داهوا 8 مگ که جزو بهترین و پرفروش ترین دوربین مداربسته ها بوده اند را شرح می دهیم. اگر قصد خرید دوربین داهوا 8 مگاپیکسل را دارید بهتر است دو مدل معرفی شده زیر را مد نظر داشته باشید.

دوربین داهوا HFW2831T-ZS-S2

2831TP-ZS-S2 داهوا یکی از پرفروش تری دوربین های مداربسته است که در کنار رزولوشن و وضوح تصویر بالا دید در شبی عالی را به کاربر ارائه می دهد. IPC-HFW2831TP-ZS-S2 تصاویر شب را به صورت تمام رنگی تا 60 متر فیلم برداری می کند. مدل IPC-HFW2831T-ZS-S2 با داشتن کیسی بزرگ و استوانه توجه عابران را در معابر عمومی جلب می کند که یکی از نکات برجسته این دوربین است. دوربین داهوا IPC-HFW2831TP-ZS-S2 به وسیله POE تغذیه می شود همین مورد باعث نصب راحت تر دوربین مداربسته و استفاده کمتر از سیم و کابل شده است. با توجه به تحت شبکه بودن دوربین 2831TP-ZS-S2 می توان تصاویر آن را از راه دور مشاهده کرد. خرید HFW2831TP-ZS-S2 یکی از گزینه های عالی بین دوربین های 8 مگ داهوا به حساب می آید که لازم است آن را بررسی کنید.

 

دوربین HFW2831TP-AS-S2 داهوا

دوربین IPC-HFW2831TP-AS-S2 یکی از گزینه های است که کاربران و خریداران دوربین مداربسته به دنبال آن هستند. مدل دوربین 2831TP-AS-S2 علاوه بر داشتن کیفیت تصویر عالی، دارای بهترین دید در شب و میکرفون است.

دید در شب دوربین HFW2831TP-AS-S2 تا 80 متر را به صورت واضح و تمام رنگی ثبت می کند.  بدیهی است که دوربین مداربسته دارای میکرفون چه اهمیتی دارد، ثبت همزمان صدا و فیلم دوربین مداربسته اطلاعات زیادی را در اختیار کاربران می گذارد. مدل دوربین IPC-HFW2831TP-AS-S2 به راحتی نصب شده و در صورت لزوم می توان آن را جا به جا کرد.

دوربین 2831TP-AS-S2 با استفاده از وای فای و به صورت وایرلس تصاویر را انتقال داده تا در گوشی موبایل به صورت زنده قابل نمایش باشد.

 

منبع مقاله دوربین داهوا 8 مگاپیکسل

نمایندگی دوربین داهوا در تهران

۱۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

نمایندگی دوربین داهوا در تهران

نمایندگی داهوا در تهران کجاست؟ و چه خدماتی را ارائه می هد؟ این قبیل از سوالات هنگام خرید دوربین مداربسته داهوا یا استفاده از گارانتی آن برای کاربران سیستم امنیتی پیش می آید! شرکت دوربین مال تمامی خدمات فروش، تعمیر و سرویس انواع محصولات داهوا را به کاربران آن ارائه می نماید. دوربین مال به عنوان نمایندگی رسمی داهوا و تمام زیر برند های آن در خیابان جمهوری تهران فعالیت می کند.

دوربین مال وارد کننده انواع محصولات داهوا مانند دوربین مداربسته و دستگاه های دی وی ار و ان وی ار داهوا است و خدمات تخصصی این برند را ارائه می کند. تیم کارشناسان مجرب نمایندگی دوربین داهوا تجهیزات و خدمات دوربین مداربسته داهوا را در بالاترین سطح کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهند.

برند داهوا پرفروش ترین دوربین مداربسته در بازار سیستم های امنیتی است به همین علت فروشگاه های زیادی این سیستم را به صورت تک و عمده به فروش می رسانند. اما خرید از نمایندگی رسمی داهوا علاوه بر داشتن مزیت قیمت دسته اول، ضمانت نامه معتبر را نیز به همراه خواهد داشت.

شرکت دوربین مال به عنوان نمایندگی داهوا و یک حلقه واسطه بین تولید کننده و عمده فروشان و خرده فروشان داخل بازار شناخته شده است. دوربین مال به واسطه فروش B2B دوربین مداربسته داهوا توانسته است جامع ترین باشگاه مشتریان را داشته باشد که اعضای آن همکاران دوربین مداربسته و عمده فروشان و خرده فروشان هستند. دریافت قیمت دوربین مداربسته داهوا به صورت عمده از طریق اپلیکیشن دوربین مال ارائه می شود که در ادامه افتخار معرفی آن را خواهیم داشت.

دریافت قیمت دوربین مداربسته داهوا از اپلیکیشن دوربین مال

نمایندگی دوربین داهوا وارد کننده بسیاری از محصولات از جمله: دوربین تحت شبکه، دوربین آنالوگ، دی وی ار، ان وی ار، دوربین مداربسته های اسپید دام، دوربین پلاک خوان داهوا و غیره است. مشخصات محصولات به همراه قیمت دوربین مداربسته داهوا داخل وبسایت دوربین مال بارگذاری و برای خرید موجود شده است. با این حال دوربین مال برای راحتی همکاران دوربین مداربسته اپلیکشین اختصاصی برای همکاران این حوزه تدارک دیده که قیمت دوربین مداربسته داهوا را برای خرید عمده در آن موجود کرده است.

لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا قبل از این به صورت دستی و از طریق فایل در دسترس همکاران دوربین مداربسته قرار می گرفت. اپلیکشین دوربین مال علاوه بر اینکه دسترسی به قیمت دوربین مداربسته داهوا را راحت تر کرد است، باشگاهی از خریدارن عمده دوربین مداربسته را گردآوری کرده که باعث تعامل همکاران شده است.

اپ دوربین مال همچنین انواع دوربین مداربسته داهوا، دستگاه های ضبط کننده و لوازم نصب دوربین ( انواع کابل دوربین مداربسته، هارد دیسک، فیش ها و اتصالات، نمایشگر، میکرفرون و غیره ) را گرد آوری کرده تا دسترسی راحتی به تمام لوازم نصب باشد.

قیمت دوربین مداربسته داهوا به صورت همکاری روزانه داخل اپلیکشین به روز می شود  تا همکاران عزیز سفارشات خود را از طریق اپلیکیشن و وصل شدن به درگاه پرداخت ثبت کنند.

 

خرید دوربین مداربسته داهوا از نمایندگی داهوا

با توجه به این که خرید دوربین مداربسته داهوا برای هر دو گروه همکاران و کاربران عادی در نظر گرفته شده هر کدام می توانند به چند روش اقدام به خرید کنند. قیمت دوربین مداربسته داهوا به همراه تمامی مشخصات در وبسایت دوربین مال ارائه شده است؛ قیمت دوربین داهوا در وبسایت به صورت تکی بوده تا عموم مردم به راحتی آن را به سبد خرید خود اضافه کنند.

همینطور برای خرید دوربین مداربسته داهوا امکان تماس با کارشناسان دوربین و ثبت سفارش به صورت تلفنی در نظر گرفته شده است. خرید دوربین مداربسته داهوا و ثبت سفارش تلفنی امکان مشاوره رایگان با کارشناسان را در اختیارتان خواهد گذاشت. امکان خرید حضوری دوربین مداربسته داهوا از نمایندگی نیز برای همکاران و عموم کاربران فراهم شده است.

 

راهنمای خرید دوربین مداربسته داهوا

کاربران برای خرید دوربین مداربسته داهوا سراغ پرفروش ترین دوربین مداربسته ها را می گیرند! هدف از پرسش چنین سوالاتی انتخاب بهترین سیستم امنیتی است. اما بهتر است بدانید که برای انتخاب سیستم امنیتی مناسب لازم است یک دوربین و دستگاه ضبط کننده سازگار با هم داشته باشید که متناسب با فضای شما باشد.

قبل از خرید دوربین مداربسته بهتر است مشخص کنید که دوربین های امنیتی را در چه نقاطی لازم دارید تا متناسب با تعداد دوربین مداربسته و فضای داخلی و خارجی ترکیبی از چند دوربین انتخاب کنید.

تنوع بالای محصولات داهوا کاربران و خریداران عادی دوربین مداربسته را دچار سردرگمی می کند به همین علت کارشناسان دوربین مال بهترین و پرفروش ترین دوربین مداربسته های داهوا را در قالب پکیج عرضه می کنند.

خرید پکیج دوربین مداربسته داهوا شامل دوربین، دستگاه ضبط کننده و تمامی  لوازم نصب می باشد  که در قیمت پایین تر برای فروش عرضه می شود.

برای مثال یکی از پکیج های داهوا که پرفروش ترین دوربین و دستگاه ضبط کننده را دارد دوربین IPC-HFW2431TP-AS-S2 و دستگاه ضبط کننده DHI-NVR608H-32-XI است. دستگاه NVR608H-32-XI  با پشتیبانی از کیفیت  های مختلف دوربین مداربسته تصاویر را بالاترین کیفیت در هارد دوربین ذخیره می کند. لازم به ذکر است بهترین دوربین مداربسته با توجه به کاربرد و استفاده آن انتخاب می شود و بهتر است قبل از خرید سیستم امنیتی از کارشناسان این حوزه کمک بگیرید.

 

منبع مقاله : نمایندگی دوربین داهوا : روند بازار

 

دوربین مداربسته شیائومی پرفروش ترین بازار امنیتی

۱۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دوربین مداربسته شیائومی پرفروش ترین بازار امنیتی

دوربین مداربسته هایی مانند شیائومی طرفدارن زیادی در بازار دارد که یکی از پرفروش ترین آن ها دوربین خودرو شیائومی است.

دوربین مداربسته شیائومی توسط یکی از بهترین برند های جهان ساخته شده که بهترین لوازم الکترونیک را وارد بازار کرده است.

دوربین مداربسته شیائومی نیز به عنوان یکم محصول موفق از محصولات شیائومی درخشیده که توانسته نظر افراد بسیاری را جلب کنید. دوربین مداربسته شیائومی با تمرکز بر روی کیفیت، کارایی و ظرافت در طراحی دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی بسیاری را تولید کرده است که می توان با ن ها به خوبی نظارت فعالانه ای داشت .

همه دوربین مداربسته های شیائومی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های ساخته شده و با اینترنت کار می کند. دوربین مداربسته شیائومی  در بازار ایران به عنوان پرفروش تری دوربین مداربسته شناخته شده است که بیشتر برای مصارف خانگی و تهیه دوربینمداربسته و سیستم امنیتی به صورت تکی خریداری می شود.

دوربین مداربسته شیائومی محصولات متنوعی را وارد بازار کرده است اما بعضی از این دوربین مداربسته های شیائومی پر طرفدار تر از باقی هستند.

دوربین اتاق کودک شیائومی ، خودرو و بالت از جمله پرطرفدارترین دوربین های مداربسته هستند. در ادامه اطلاعات بیشتری را در رابطه با دوربین خودرو شیائومی توضیح خواهیم داد.

 

دوربین خودرو شیائومی را یکی از دوربین مداربسته های است که با استفاده از آن می توان تصادف های خودرو و اتومبیل را چک کرد. دوربین خودرو شیائومی یکی از دوربین مداربسته های است که با نصب روی داشبورد یا عقب خودرو یا آینه ای جلویی ماشین می توان زوایی جدیدی را زا دور خودرو مشاهده کرد.

دوربین مداربسته خودرو شیائومی با سنسور های حساس به حرکت می تواند تصاویری که در آن خودرو در حال حرکت است را ضبط کند که این تصایور شامل زمان تصادف خودرو نیز می شود. با این حساب دوربین خودرو شیائومی تمام تصاویر تصادف ار مستند سازی می کند.

دوربین خودرو شیائومی با نام دوربین ثبت وقایع شیائومی نیز شناخته می شود. دوربین خودرو شیائومی با داشتن انواع مختلف نظر بسیاری از خریدارن را جلب کرده است.

دوربین خودرو شیائومی با وجود داشتن بسیاری از آپشن ها می توند کمک خوبی برای رانندگان تازه وارد باشد برای مثال به داشتن دوربین خودرو شیائومی با پوشش دهی تمام زوایا می تواند کمک زیادی به پارک کردن خودرو به خصوص پارک دوبل کند.

برای خواند از این دست مقالات دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی به سایت Doorbinmall.com مراجعه کنید.

بازار ایران مملو از دوربین مدار بسته های چینی

۱۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

بازار ایران مملو از دوربین مدار بسته های چینی

واردات دوربین مدار بسته از چین یکی از گزینه های محبوب بازرگانان و افراد فعال در حوزه امنیت است. چین به عنوان یک قطب صادر کننده محصولات امنیتی ، دوربین مدار بسته هایی با کیفیت های مختلف را عرضه می کند.

دوربین مدار بسته ها و محصولات امنیتی چینی با بسیاری از کشورها از جمله آمریکا رقابت می کنند. علاوه بر کیفیت بالای محصولات امنیتی چینی خرید عمده دوربین مدار بسته از این کشورها مزایای بسیاری دارد. خرید عمده دوربین مدار بسته از برند های چینی بسیار مقرون به صرفه است؛ چین به عنوان بزرگترین تولید کننده دوربین مدار بسته با توجه به تولید انبوه این سیستم ها به صرفه ترین قیمت ها را دارا می باشد. برند های دوربین مدار بسته چینی به عنوان پیشروان این صنعت بزرگترین تولید کننده دوربین مدار بسته با فناوری برتر هستند. چین به واسطه کیفیت بالا در کنار تنوع گسترده محصولات امنیتی به عنوان یکی از بازارهای مرکزی برای خرید عمده دوربین مدار بسته شناخته شده است.

اما خرید عمده دوربین مدار بسته در چین چطور و چگونه انجام می شود؟ چه برند های برای خرید عمده دوربین مدار بسته مناسب هستند؟ ترخیص کالا در گمرک چگونه انجام می شود؟ برای خواندن مراحل این تجارت پر سود در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

 

نکات مهم خرید عمده دوربین مدار بسته از چین

هنگام خرید عمده دوربین مدار بسته و واردات محصولات چینی بهتر است چند نکته را مد نظر داشت؛ برای مثال انتخاب تامیین کننده معتبر، بررسی مجوز ها و استاندارد ها، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش دوربین مدار بسته ها از جمله موارد حائز اهمیت است.

چین بیشترین صادرات دوربین مدار بسته را به ایران و کل جهان دارد؛ یکی از دوربین مدار بسته های چینی که در بازار ایران بسیار است برند دوربین مدار بسته داهوا می باشد؛ به عبارتی دیگر بیشتر واردات دوربین مدار بسته از چین به ایران متعلق به این برند است.

از جمله دلایل محبوبیت این برند قیمت دوربین مدار بسته داهوا به همراه کیفیت حداکثری این محصول است که نیمی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است.

با توجه به اینکه بخش عمده ای از دوربین مدار بسته موجود در بازار ایران وارداتی و مربوط به این برند است مشتبه است که دوربین مدار بسته داهوا جایگاه خوبی در بازار دارد.

دوربین مدار بسته داهوا در بازار ایران توسط شرکت های ماد طلای، فراگستر، صنعت امر، پارس ارتباط، فوژان اکسوم و نظارت گستر ایمن وارد و گارانتی می شود. با توجه به بازار رو به رشد سیستم های امنیتی سالانه شرکت های وارد کننده بیشتری اقدام به واردات و فروش عمده دوربین مدار بسته می کنند.

 

واردات دوربین مدار بسته از چین به ایران

واردات دوربین مدار بسته از چین به ایران به صورت دریایی و هوایی انجام می شود. نرخ حمل و ترخیص دوربین مدار بسته در گمرک فرودگاه امام، با توجه به ماهیت کالا و وزن محموله انجام می شود.

لازم به ذکر است که هزینه حمل هوایی محموله بالاتر است به همین خاطر تجار فعال در صنعت دوربین مدار بسته معمولا دوربین های با وزن کمتر مانند  AHD و IP را به صورت هوایی و دوربین مدار بسته های سنگین تر و حجم بیشتر را از طریق دریا حمل می کنند.

 

 

ترخیص دوربین مدار بسته از گمرک

ترخیص دوربین مدار بسته از گمرک یا انجام تشریافت گمرکی محموله ها مجوز فروش عمده دوربین مداربسته در اختیار تجار قرار می دهد. صدور سند ترخیص محموله با جواز یا پروانه گمرکی انجام پذیر است که اجازه ورود دوربین مدار بسته ها به بازار کالا های امنیتی کشور را می دهد.

برای ترخیص کالا و محموله های عمده دوربین مدار بسته بایستی از بخش نامه های امور گمرکی پیروی کرد. برای ترخیص کالای دوربین مدار بسته مشکلاتی مانند تفاوت ارزش و تعرفه و تهیه مجوز های لازم وجود دارد.  تجار به دلیل وجود مشکلات گمرکی با  هزینه های مازاد از جمله جریمه گمرکی، هزینه انبار یا عوارض اضافی رو به رو می شوند که از مشکلات و واردات و خرید عمده دوربین مدار بسته است.

 

برند های فعال در بازار دوربین مدار بسته ایران

همانطور که گفته شد عمده سیستم های امنیتی داخل بازار برند های وارداتی هستند که از جمله پرفروش ترین آن های برند های دوربین مدار بسته داهوا، هایک ویژن و شیائومی است.

دوربین مدار بسته داهوا با داشتن نمایندگی های فعال و خدمات پس از فروش بازار کالاهای امنیتی ایران را قبضه کرده است. فروش عمده دوربین مدار بسته داهوا توسط نمایندگی های فعال این برند و اکثر فروشگاه ها انجام می شود.

با توجه به اینکه افراد در اماکن مختلف به امنیت نیاز دارند، تجهیز اماکن به دوربین مدار بسته در حال افزایش است. سیستم های امنیتی به صورت عمده و تکی در بازار ایران فروخته می شود. کاربران سیستم امنیتی برای تجهیز اماکن به یک دوربین مدار بسته ساده و کلاسیک کافیست یک پکیج دوربین داهوا را با بودجه دلخواه تهیه کنند.

بسیار از اماکن دولتی و خصوصی تاکنون با هدف نظارت و امنیت بیشتر تجهیزات امنیتی را در دستور کار خود قرار داده اند.

دوربین مدار بسته داهوا به عنوان فعال ترین برند بازار امنیتی ایران انواع دوربین مدار بسته با قیمت ها و تنوع گسترده را عرضه و ارائه کرده است که تاکنون بسیاری از اماکن و ارگان های دولتی را پوشش داده است. خریداران سیستم امنیتی متناسب با بودجه  و انتظارات خود می توانند یک سیستم امنیتی مناسب تهیه کنند.

 

فروش کالا های غیر قانونی در بازار

بسیاری از افراد سود جو انواع دوربین مدار بسته از جمله برند داهوا را به صورت غیر قانونی وارد بازار می کنند. دوربین مدار بسته های فاقد گارانتی و ضمانت نامه معتبر داخل بازار با قیمت کمتر به فروش می رسند.

اگرچه خرید عمده داهوا با قیمت کمتر به نظر منطقی و قابل توجیه است اما بسیاری از این محصولات دارای مشکل و ایراد هستند. این نکته در فروش عمده دوربین مدار بسته بار ها تکرار شده است؛ خریدارن بعد از تحویل ترکیبی از دوربین مدار بسته های سالم و دارای ایراد متوجه ضرر و زیان این سیستم های امنیتی قاچاق می شوند؛ به همین علت توصیه کارشناسان این حوزه

خرید عمده دوربین مدار بسته از طریق نمایندگی های معتبر برند ها می باشد.

 

منبع مقاله بازار ایران مملو از دوربین مدار بسته های چینی : ایمنا

 

بازار ایران مملو از دوربین مدار بسته های چینی

۲۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

بازار ایران مملو از دوربین مدار بسته های چینی

واردات دوربین مدار بسته از چین یکی از گزینه های محبوب بازرگانان و افراد فعال در حوزه امنیت است. چین به عنوان یک قطب صادر کننده محصولات امنیتی ، دوربین مدار بسته هایی با کیفیت های مختلف را عرضه می کند.

دوربین مدار بسته ها و محصولات امنیتی چینی با بسیاری از کشورها از جمله آمریکا رقابت می کنند. علاوه بر کیفیت بالای محصولات امنیتی چینی خرید عمده دوربین مدار بسته از این کشورها مزایای بسیاری دارد. خرید عمده دوربین مدار بسته از برند های چینی بسیار مقرون به صرفه است؛ چین به عنوان بزرگترین تولید کننده دوربین مدار بسته با توجه به تولید انبوه این سیستم ها به صرفه ترین قیمت ها را دارا می باشد. برند های دوربین مدار بسته چینی به عنوان پیشروان این صنعت بزرگترین تولید کننده دوربین مدار بسته با فناوری برتر هستند. چین به واسطه کیفیت بالا در کنار تنوع گسترده محصولات امنیتی به عنوان یکی از بازارهای مرکزی برای خرید عمده دوربین مدار بسته شناخته شده است.

اما خرید عمده دوربین مدار بسته در چین چطور و چگونه انجام می شود؟ چه برند های برای خرید عمده دوربین مدار بسته مناسب هستند؟ ترخیص کالا در گمرک چگونه انجام می شود؟ برای خواندن مراحل این تجارت پر سود در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

 

نکات مهم خرید عمده دوربین مدار بسته از چین

هنگام خرید عمده دوربین مدار بسته و واردات محصولات چینی بهتر است چند نکته را مد نظر داشت؛ برای مثال انتخاب تامیین کننده معتبر، بررسی مجوز ها و استاندارد ها، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش دوربین مدار بسته ها از جمله موارد حائز اهمیت است.

چین بیشترین صادرات دوربین مدار بسته را به ایران و کل جهان دارد؛ یکی از دوربین مدار بسته های چینی که در بازار ایران بسیار است برند دوربین مدار بسته داهوا می باشد؛ به عبارتی دیگر بیشتر واردات دوربین مدار بسته از چین به ایران متعلق به این برند است.

از جمله دلایل محبوبیت این برند قیمت دوربین مدار بسته داهوا به همراه کیفیت حداکثری این محصول است که نیمی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است.

با توجه به اینکه بخش عمده ای از دوربین مدار بسته موجود در بازار ایران وارداتی و مربوط به این برند است مشتبه است که دوربین مدار بسته داهوا جایگاه خوبی در بازار دارد.

دوربین مدار بسته داهوا در بازار ایران توسط شرکت های ماد طلای، فراگستر، صنعت امر، پارس ارتباط، فوژان اکسوم و نظارت گستر ایمن وارد و گارانتی می شود. با توجه به بازار رو به رشد سیستم های امنیتی سالانه شرکت های وارد کننده بیشتری اقدام به واردات و فروش عمده دوربین مدار بسته می کنند.

 

واردات دوربین مدار بسته از چین به ایران

واردات دوربین مدار بسته از چین به ایران به صورت دریایی و هوایی انجام می شود. نرخ حمل و ترخیص دوربین مدار بسته در گمرک فرودگاه امام، با توجه به ماهیت کالا و وزن محموله انجام می شود.

لازم به ذکر است که هزینه حمل هوایی محموله بالاتر است به همین خاطر تجار فعال در صنعت دوربین مدار بسته معمولا دوربین های با وزن کمتر مانند  AHD و IP را به صورت هوایی و دوربین مدار بسته های سنگین تر و حجم بیشتر را از طریق دریا حمل می کنند.

 

 

ترخیص دوربین مدار بسته از گمرک

ترخیص دوربین مدار بسته از گمرک یا انجام تشریافت گمرکی محموله ها مجوز فروش عمده دوربین مداربسته در اختیار تجار قرار می دهد. صدور سند ترخیص محموله با جواز یا پروانه گمرکی انجام پذیر است که اجازه ورود دوربین مدار بسته ها به بازار کالا های امنیتی کشور را می دهد.

برای ترخیص کالا و محموله های عمده دوربین مدار بسته بایستی از بخش نامه های امور گمرکی پیروی کرد. برای ترخیص کالای دوربین مدار بسته مشکلاتی مانند تفاوت ارزش و تعرفه و تهیه مجوز های لازم وجود دارد.  تجار به دلیل وجود مشکلات گمرکی با  هزینه های مازاد از جمله جریمه گمرکی، هزینه انبار یا عوارض اضافی رو به رو می شوند که از مشکلات و واردات و خرید عمده دوربین مدار بسته است.

 

برند های فعال در بازار دوربین مدار بسته ایران

همانطور که گفته شد عمده سیستم های امنیتی داخل بازار برند های وارداتی هستند که از جمله پرفروش ترین آن های برند های دوربین مدار بسته داهوا، هایک ویژن و شیائومی است.

دوربین مدار بسته داهوا با داشتن نمایندگی های فعال و خدمات پس از فروش بازار کالاهای امنیتی ایران را قبضه کرده است. فروش عمده دوربین مدار بسته داهوا توسط نمایندگی های فعال این برند و اکثر فروشگاه ها انجام می شود.

با توجه به اینکه افراد در اماکن مختلف به امنیت نیاز دارند، تجهیز اماکن به دوربین مدار بسته در حال افزایش است. سیستم های امنیتی به صورت عمده و تکی در بازار ایران فروخته می شود. کاربران سیستم امنیتی برای تجهیز اماکن به یک دوربین مدار بسته ساده و کلاسیک کافیست یک پکیج دوربین داهوا را با بودجه دلخواه تهیه کنند.

بسیار از اماکن دولتی و خصوصی تاکنون با هدف نظارت و امنیت بیشتر تجهیزات امنیتی را در دستور کار خود قرار داده اند.

دوربین مدار بسته داهوا به عنوان فعال ترین برند بازار امنیتی ایران انواع دوربین مدار بسته با قیمت ها و تنوع گسترده را عرضه و ارائه کرده است که تاکنون بسیاری از اماکن و ارگان های دولتی را پوشش داده است. خریداران سیستم امنیتی متناسب با بودجه  و انتظارات خود می توانند یک سیستم امنیتی مناسب تهیه کنند.

 

فروش کالا های غیر قانونی در بازار

بسیاری از افراد سود جو انواع دوربین مدار بسته از جمله برند داهوا را به صورت غیر قانونی وارد بازار می کنند. دوربین مدار بسته های فاقد گارانتی و ضمانت نامه معتبر داخل بازار با قیمت کمتر به فروش می رسند.

اگرچه خرید عمده داهوا با قیمت کمتر به نظر منطقی و قابل توجیه است اما بسیاری از این محصولات دارای مشکل و ایراد هستند. این نکته در فروش عمده دوربین مدار بسته بار ها تکرار شده است؛ خریدارن بعد از تحویل ترکیبی از دوربین مدار بسته های سالم و دارای ایراد متوجه ضرر و زیان این سیستم های امنیتی قاچاق می شوند؛ به همین علت توصیه کارشناسان این حوزه

خرید عمده دوربین مدار بسته از طریق نمایندگی های معتبر برند ها می باشد.

 

منبع مقاله بازار ایران مملو از دوربین مدار بسته های چینی : ایمنا

بازار فروش B2B و خرید عمده دوربین مداربسته

۱۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

بازار فروش B2B و خرید عمده دوربین مداربسته

بسیاری از افراد کنجکاو هستند بدانند در دل بازارها چه اتفاقاتی در جریان است!؟ یا می خواهند بدانند دوربین مداربسته ای که خریداری کرده اند توسط چند واسطه دست به دست گشته است؟ یا اینکه مشتریان خرید عمده دوربین مداربسته کدام افراد هستند؟

بنگاه های فروش عمده دوربین مداربسته در بازار ایران بسیاری از محصولات امنیتی را به فروش می رسانند؛اما خریداران عمده دوربین مداربسته با مشتریان معمولی چه تفاوتی دارند؟ در حالی که بسیاری از مشتریان عادی دوربین مداربسته خود را بر اساس قیمت، کیفیت، راحتی در خرید و محبوبیت کالا خرید می کنند، بنگاه فروش عمده دوربین مداربسته و خریداران B2B تصمیمشان را فقط بر اساس قیمت و سود بالقوه اتخاذ می کنند.

مشتریان خرید عمده دوربین مداربسته بنگاه ها، سازمان ها و ادارات، پروژه های ساختمانی، خرده فروشان و همکاران نصاب هستند که برای جلب رضایت این افراد فقط قیمت دسته اول و رقابتی توجیه پذیر است؛ فروشگاه دوربین مال به عنوان بنگاه و مرجعی برای پخش و خرید عمده دوربین مداربسته فعالییت می کند که سال ها تجربه در این زمینه دارد. همکاران برای خرید عمده دوربین مداربسته قیمت کالا را تحت عنوان فروش همکاری دریافت کرده و سفارش خود را ثبت می کنند. احتمالا برایتان جالب است بدانید که پر فروش ترین برند دوربین مداربسته در این بنگاه ها کدام است؟ و چرا عنوان پرفروش ترین را به خود اختصاص داده است؟ در حالی که بیش از نیمی از خرید و فروش عمده دوربین مداربسته مطلق به برند داهوا می باشد دلایل محبوبیت این برند را توضیح خواهیم داد.

 

 

داهوا پرفروش ترین برند بازار امنیتی

همانطور که گفته شد داهوا پرفروش ترین برند در بازار امنیتی ایران است! خرید عمده داهوا در بنگاه های بسیاری انجام می شود و دلیل محبوبیت خرید عمده دوربین داهوا به شرح زیر است:

 

کیفیت بالا و قیمت مناسب دوربین داهوا

سالهاست که برند داهوا مورد استفاده افراد زیادی قرار گرفته است و رضایت افراد زیادی را به خود جلب کرده است. بدون شک بازار و بنگاه ها در راستای جلب رضایت مصرف کنندگان حرکت می کنند. افزایش بنگاه های خرید عمده دوربین داهوا در سال های اخیر متاثر از بازخورد مثبت مصرف کنندگان دوربین مداربسته داهوا بوده است.

همچنین از دیگر دلایل افزایش بنگاه های خرید عمده دوربین داهوا کیفیت بالا محصول داهوا به همراه قیمت حداقلی در بازار های امنیتی  است؛ کسب و کارها از جمله دلایل محبوبیت یک برند را کیفیت بالا و قیمت مناسب آن می دانند که رضایت طیف وسیعی از خریداران را به خود جلب می کند؛ در نتیجه همین نکته مسبب افزایش بنگاه های خرید عمده داهوا شده است.

 

تنوع و گستردگی محصولات

برند داهوا تنوع و گستردگی بسیاری در مدل های های خود دارد که با وجود محدودیت ها همچنان مدل های زیادی از آن وارد بازار ایران می شود. تنوع بالای محصولات باعث شده که مشتریان با توجه به نیاز و کاربرد خود یک دوربین مداربسته مناسب تهیه کنند.

همچنین رنج قیمتی دوربین مداربسته داهوا دامنه گسترده ای دارد به همین خاطر افراد می توانند مناسب با بودجه خود یک سیستم امنیتی کارا خرید کنند. کسب و کار ها و بنگاه های فروش عمده داهوا به خوبی اهمییت این موضوع را متوجه هستند؛ آن ها به خوبی توانسته اند در بازار تحقیق و از مخاطبان نظرسنجی کنند تا به این داده های با ارزش دستیابند.

 

 

خدمات پس از فروش دوربین مداربسته داهوا

یکی از مواردی که  بیش از مشتریان معمولی برای خریداران عمده دوربین داهوا پر اهمیت است، خدمات پس از فروش و گارانتی سیستم های امنیتی می باشد. خرید عمده دوربین داهوا بدون گارانتی معتبر پر ریسک خواهد بود.

همانطور که گفته شد بنگاه ها و افراد زیادی دوربین داهوا را به صورت عمده به فروش می رسانند، اما خرید عمده دوربین داهوا باید از نمایندگی و مکانی معتبر باشد. افراد سودجوی زیادی به دلیل پر تقاضا بودن این بازار دوربین های داهوا آسیب دیده را بدون گارانتی و ضمانتی به فروش می رسانند، در صورتی که با خرید از بنگاه های معتبر دوربین دارای 24 ماه گارانتی خواهد بود.

افراد زیادی با خرید عمده دوربین داهوا بدون گارانتی و با قیمت کمتر از بازار دچار ضرر و زیان فراوانی شده اند.

 

 

خرید مقرون به صرفه پکیج دوربین مداربسته داهوا

همانطور که گفته شد داهوا از شناخته شده ترین برند های سیستم امنیتی است؛ با توجه به اینکه خرید عمده دوربین داهوا  

برای همه افراد امکان پذیر نیست، پکیج های دوربین مداربسته داهوا توسط کارشناسان این حوزه آماده شده تا مشتریان عادی در تعداد محدود خریدی مقرون به صرفه و راحتی داشته باشند.

پکیج دوربین مداربسته داهوا گزینه عالی برای مصرف کنندگان عادی به شمار می آید چرا که  بهترین و پرفروش ترین دوربین های مداربسته داهوا با لوازم نصب آن و دستگاه های ضبط کننده بسته بندی می شوند.  بسیاری از افراد هنگام خرید به دنبال بهترین مدل دوربین داهوا هستند و  پاسخ کارشناسان پکیج های دوربین مداربسته داهوا خواهد بود که بهترین مدل ها را در قالب یک پکیج ارائه می کنند. همینطور خرید یک سیستم امنیتی نیازمند دانش فنی است تا اجزای سیستم امنیتی در کنار هم عملکرد موثری را داشته باشند به همین دلیل این اجزا در پکیج دوربین مداربسته داهوا جمع آوری شده تا مشتریان خریدی سریع و راحت داشته باشند.

 

 منبع مقاله بازار فروش B2B و خرید عمده دوربین مداربسته : ساتین