معرفی بهترین های بازار دوربین مداربسته

۱۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

معرفی بهترین های بازار دوربین مداربسته

دوربین مداربسته  در مدل ها و طرح های مختلفی در بازار  هستند انتخاب یکی از بهترین آن ها از لحاظ کیفیت و تکنولوژی و کاربرد مناسب کار متخصصان دوربین مداربسته است.
همچنین دوربین مداربسته ها  در برند های مختلفی در بازار به فروش می رسند که تعداد محدودی از این دوربین مداربسته تا در بازار ایران موجود است. خرید دوربین مدار بسته بدون داشتن اطلاعات کافی کم سخت به نظر می رسد.
از جمله دوربین مداربسته های با کیفیت  در بازار ایران داهوا، هایک ویژن ، شیایومی هستند که در این مقاله برند دوربین مداربسته داهوا را توضیح داده و تشریح کرده ایم تا با جزئیات این برند آشنایی بیشتری پیدا کند و همچنین یک مدل از بهترین این دوربین مداربسته ها را متناسب با کاربرد آن توضیح خواهیم داد.

برند دوربین مداربسته داهوا
دوربین مداربسته داهوا از جمله برند های است که علاوه بر کیفیت خوب آن قیمت مقرون به صرفه ای دارد و این انتقال ارزش و کیفیت با قیمت دوربین مداربسته داهوا بدون شک در طرفدار خواهد بود.
شرکت دوربین مداربسته داهوا در پکن واقع است و صادر کننده بزرگی به اروپا و آسیا به شمار می آید.
دوربین داهوا در انواع مدل و تکنولوژی تولید شده است تا برای هر نظر و تقضایی یک سیستم امنیتی وجود داشته باشد اما در ادامه یکی از مدل های پر فروش دوربین داهوا را توضیح خواهیم داد که ارزان قیمت و پر کاربرد برای اکثر اماکن است.

 

 

دوربین داهوا 2 مگاپیکسل
دوربین داهوا 2 مگاپیکسل برای امکانی که نیاز به جزئیات زیادی در تصویر ندارند مناسب است.
دوربین داهوا 2 مگاپیکسل در انواع مختلف با شکل ظاهری دام، بالت و اسپید دام داخل بازار است.دوربین داهوا 2 مگاپیکسل با شکل ظاهری دام. که به گنبدی شکل میز می گویند برای اماکن مسقف مانند اتاق ها مناسب است این دوربین داهوا 2 مگاپیکسل  بر روی سقف نصب می شود و به نسبتا ظاهر پنهانی دارد در عوض دوربین بالت همین مدل روی دیوار استفاده شده و با ظاهر مشخصی که دارد یک علامت هشدار برای عابران است که مکان مجهز به دوربین داهوا 2 مگاپیکسل است.
دوربین داهوا 2 مگاپیکسل با دو مدل تکنولوژی آنالوگ و تحت شبکه در  مارکت وجود دارد که هر کدام مزایای خود را دارد برای مثال دوربین داهوا 2 مگاپیکسل با تکنولوژی آنالوگ قیمت پایین دارد از این حیث برای پروژه های بزرگ بسیار مناسب است از طرفی دوربین داهوا 2 مگاپیکسل با تکنولوژی تحت شبکه هر چند که قیمت بالای دارد اما نظارت لحظه به لحظه به فیلم های آن در هر لحظه و هر مکان و است بلند ویژگی های آن از جمله هوش مصنوعی دستگاه  باعث شده ک قیمت آن معقول و منطقی به نظر بیاید.
دوربین داهوا 2 مگاپیکسل با قابلیت های زیادی از جمله دید در شب های مختلف در بازار موجود است که با استفاده از یک دستگاه ضبط کننده قابل استفاده است.
برای خرید دوربین داهوا 2 مگاپیکسل با کارشناسان فروش سیستم های امنیتی دوربین مال مشورت کنید و مناسب ترین آن را برای خانه خود انتخاب کنید.

رزولوشن دوربین مداربسته

۱۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دوربین مداربسته ها از نظر رزولوشن بسیار پیشرفت کرده و انواع کیفیت تصویر دوربین مداربسته در بازار موجود است.
پیکسل های تصویر دوربین مداربسته هر چه بیشتر باشند بدین معنی است که تصویر با جزئیات بیشتری نمایش داده خواهد شد. در واقع پیکسل ها  یک واحد کوچک در تصویر دوربین مداربسته دیجیتال است که برای ایجاد تصویر کنار هم قرار گرفته اند.
هر تصویر دوربین مداربسته از میلیون ها پیکسل تشکیل شده است در نتیجه هر چه تعداد پیکسل های یک تصویر بیشتر باشد زمان پردازش آن بیشتر شده و حجم بیشتری را در حافظه دوربین مداربسته اشغال می کند به همین دلیل است که برای خرید دوربین مداربسته کارشناس این حوزه دوربین های با مگاپیکسل پایین تری را پیشنهاد می کنند. علاوه بر اینکه قیمت دوربین مداربسته با مگاپیکسل بالا بیشتر است زیر ساخت های ضبط قوی تری برای ذخیره سازی تصویر دوربین مداربسته احتیاج دارد شرکت داهوا پاسخ مناسبی برای این موقعیت در دوربین مداربسته در نظر گرفته است که در ادامه آن را میخوانیم:

فشرده سازی دوربین داهوا
دوربین مدار بسته داهوا از 2 مگاپیکسل تا 24 مگا پیکسل داخل بازار موجود است. اما چطور زیر ساخت مناسبی برای ضبط چنین ویدیو های از دوربین مداربسته داهوا در نظر گرفته شده است ؟
دوربین مداربسته داهوا با فرستادن تصویر به دستگاه ضبط کننده آن را فشرده سازی می کند.
فشرده سازی تصویر دوربین مداربسته داهوا با کم کردن حجم و بدون افت کیفیت تصویر انجام میشود. دوربین داهوا با به کار گیری تکنولوژی تشخیص حرکت در دوربین های خود مادامی که عکس به صورت ثابت باشد یک فریم از آن را ضبط کرده و تا تغییر وضعیت فریم آن را داخل هارد دیسک نگه می دارد. این نوع ذخیره سازی مقدار زیادی از حجم حافظه در شب و در اماکن خلوت صرفه جویی می شود.
با این وجود دوربین مداربسته داهوا به خوبی زیر ساختی برای ذخیره تصویر مگا پیکسل بالا را ایجاد کرده است.
در ادامه میتوانید اطلاعاتی درباره دوربین مداربسته داهوا 4 مگاپیکسل را داشته باشید.
دوربین داهوا 4 مگاپیکسل با کیفیت تصویر 2688*1520 تصاویر را ضبط و در هارد دوربین ذخیره می کند.
دوربین داهوا 4 مگاپیکسل به نسبت کیفیت مناسبی را  در اختیار می گذارد به طوری که می توانید جزئیات خوبی از تصویر را داشته باشید.
دوربین داهوا 4 مگاپیکسل زیر ساخت های مناسبی را برای ثبت تصاویر پیش بینی کرده است؛ برای مثال دوربین داهوا 4 مگاپیکسل با تکنولوژی تحت شبکه قبل از ارسال تصاویر به دستگاه آن وی ار آن ها را فشرده سازی کرده و بعد داخل هارد ذخیره می کند.دوربین داهوا 4 مگاپیکسل در انواع تکنولوژی و شکل ظاهری در بازار موجود است که سه مدل از آن دوربین داهوا 4 مگاپیکسل دام و بالا و اسپید دام هستند.
دوربین داهوا 4 مگاپیکسل افت کیفیت نکرده و تصاویر را مانند روز اول در هارد دیسک ذخیره میکند. در ادامه می توانید قیمت دوربین داهوا 4 مگاپیکسل را در سایت دوربین مال چک کنید و برای خرید دوربین داهوا 4 مگاپیکسل از کارشناسان دوربین مداربسته مشاوره دریافت کنید.

قابلییت های دوربین مداربسته

۱۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دوربین مداربسته ها قابلیت های زیادی دارند که هر کدام در تکمیل این سیستم امنیتی نقش مهمی را به عهده گرفته اند.

یکی از ویژگی ها مهم در در دوربین مداربسته که بدون آن نیمی از عملکرد سیستم دچار اشکال اشکال می شود دید در شب دوربین مداربسته است 

بدون شکل برای تامین امنیت محیط به ضبط فیلم دوربین مداربسته در طول شبانه روز احتیاج حتا می توان گفت که ثبت تصاویر دوربین مداربسته در شب از روز هم مهم تر است چرا که بیشتر مجرمان و سارقان در تاریکی شب دست به کار می شوند و خطرات در شب بیشتر در کمین است.

حال که به خوبی از متوجه اهمیت دید در شب  دوربین مداربسته شدید چند نمونه تکنولوژی های ساخت دید در شب را با ذکر مثال آورده ایم تا متوجه عملکرد دوربین مداربسته در شب باشید

یکی از تکنولوژی های دید در شب به کار رفته در دوربین مداربسته شیائومی مادون قرمز است 

دوربین مداربسته شیائومی با استفاده از امواج یا همان نور مادون قرمز قسمتی از محیط اطراف را که فیلم برداری می شود روش می کند. نور مادون قرمز که دوربین مداربسته شیائومی در هوا پخش می کند برای چشم انسان قابل رویت نیست و بدون اینکه این روشنایی برای چشم انسان قابل دیدن باشد برای دوربین مداربسته شیائومی قابل ثبت تصویر است 

لام به ذکر است که این تکنولوژی باعث شده خروجی تصویر دوربین مداربسته شیائومی در شب سیاه و سفید باشد

به دلیل اینکه نور مادون قادر به ثبت تصاویر به صورت سیاه و سفید نیست.

دوربین مداربسته شیائومی با این ویژگی می تواند تصاویر شب را در تاریکی مطلق نیز ثبت کند و تا 20 متر به راحتی 

میدان دید خوبی ایجاد کند

دوربین مداربسته شیائومی با تکنولوژی دید در شب مادون قرمز از جمله مواردی است که با هر میزان از نور می توان با آن تصویر را ضبط کرد.

 

 

 

یکی دیگر از دید در شب ها که دوربین های داهوا به تازگی برای ثبت تصاویر شب از آن استفاده می کند استارلایت است 

دوربین مداربسته داهوا با دید در شب استارلایت می تواند در نور بسیار کم ثبت تصاویر کند برای مثال یک کوچه خلوت را در نظر بگیرید که در شب بدون هیچ نوری مانده است دوربین مداربسته داهوا با نوری که از ماه ساطع می شود می تواند روشنایی لازم جهت ثبت تصویر را ایجاد کند 

معمولاً در این شرایط چشم انسان به سختی قادر به دیدن اشیا اینو فقط از طریق لنز دوربین مداربسته داهوا می توان تصاویر  را رویت کرد 

دوربین مداربسته داهوا در روشنایی کمتر از 20 لوکس این قابلیت را از دست می دهد اما در عوض ثبت همه تصاویر در این شرایط رنگی است. بدون شک خرید دوربین مدار بسته داهوا یا سیستم امنیتی که در تمام شرایط نوری ضبط فیلم را انجام دهد در اولویت است.

ویدئو ریکوردر داهوا در سیستم امنیتی

۱۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

ویدئو ریکوردر داهوا در سیستم امنیتی

افرادی که با سیستم های امنیتی به خصوص با دوربین مدار بسته سرکار دارند به خوبی می دانند که فیلم ها توسط دستگاه ضبط کننده در هارد دوربین مدار بسته ذخیره می شوند.

دوربین مدار بسته ها در فیام ها را به صورت بی سیم  و یا با استفاده از کابل به سمت دستگاه های ضبط کننده ارسال می کنند.

بعضی از دوربین مدار بسته ها هستند که بدون استفاده از ویدئو ریکورد کار می کنند اما این دوربین ها فیاکم را در رم ذخیره کرده و فضای ذخیره سازی محدودی دارد؛ علاوه بر این دوربین مدار بسته هایی که برای فضای بزرگتر و پروژه های بزرگ پیشنهاد می شود همگی دارای دستگاه ضبط کننده هستند.  برای مثال دوربین های الوگ داهوا با استفاده از دی وی از داهوا می تواند مسافت 1500 متری را ساپورت کند. در ادامه بیشتر درباره این بخش از سیستم امنیتی خواهمی دانست.

 

DVR داهوا

DVR داهوا یکی از دستگاه هایی است که می توان با استفاده از آن در فیلم دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه را دریافت و در هارد دوربین مداربسته ذخیره کرد.

دی وی ار داهوا در سیستم های انالوگ با استفاده از کابل دیتا و سیگنال ها به صورت دیجیتال درآورده و بعد از فشرده سازی به هارد می فرستد. DVR داهوا کلاسیک در ابتدا فقط از سیستم های انالوگ پشتیبانی می کرد اما به مرور سیستم های تحت شبکه وارد بازار شدند و محبوبیت بسیاری پیدا کرردند به همین خاطر DVR داهوا در ورژن جدیدی وارد بازار شد که لیست بلندی از قابلییت ها را ساپورت می کرد؛ حتی DVR داهوا با داشتن این ویژگی ها تغییر نام داد و نام XVR داهوا را به خود گرفت.

این دی وی ار داهوا مشابه با ان وی ار عمل می کرد با این تفاوت که می توانست دستگاه های ای پی هم ساپورت کند.

در ادامه بعضی از ویژگی های مشترک DVR داهوا و ان وی ار داهوا را می خوانیم. 

 

NVR داهوا

NVR داهوا به صورت تخصصی برای دوربین مداربسته های تحت شبکه ساخته شد . ان وی ار داهوا با استفاده از کابل اترنت و ایجاد شبکه اینترنت محلی می تواند تصاویر دوربین مداربسته در بستر اینترنت دریافت کند  و در هارد دوربین مداربسته یا در فضای ذخیره سازی ابری ذخیره کند. اما لیست بلندی از ویژگی های NVR داهوا که از ایکس وی ار ارث بری شده است موادی است که در قالب هوش مصنوعی روی تراشه آن کار گذاری شده است. لازم به ذکر است که برای استفاده از این ویژگی NVR داهوا باید آن را با یک دوربین مداربسته با همین ویژگی جفت کرد. پردازش و آنالیز دیتای ورودی با هدف تبدیل دیتای خام به خروجی معنا دار از جمله کار های NVR داهوا است. قابلییت های  تشخیص چهره، ورورد غیر مجاز ، ارائه نقشه گرمایی و غیره بربسیاری از NVR داهوا گذاشته شده است که می توان از آن ها استفاده کاربردی کرد. برای مثال ان وی ار داهوا با قابلییت ورود غیر مجاز می تواند یک خط مرزی دور اشیاء یا اجسام بکشد با ورورد به تنظیمات NVR داهوا این خط روی دیوار با گاو صنوق خود مشخص می کنید  و با نزدیک شدن افراد به منطقه ممنوعه یا گذشتن از روی دیو.ار می توانید هشداری مبنی بر ورود غیر مجاز از ان وی ار داهوا دریافت کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره دوربین مداربسته کلیک کنید.

پر فروش ترین محصولات شیائومی

۲۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

پر فروش ترین محصولات شیائومی

شیائومی با شروع فعالیت در حوزه امنیت توانست نظر بسیاری از کمپان های مطرح دنیاا را به خود جلب کند. دوربین مداربسته شیائومی بعد از عرضه به بازار به یکی از محبوب ترین دوربین مداربسته ها تبدیل شد. دوربین مدار بسته شیائومی واسطه اعتباری  که به دلیل لوازم الکترونیک با کیفیت داشت توانست در همان ابتدا فرشو خوبیداشته باشد . به خصوص طولی نکشید که در بازار دوربین مدابسته ایران توانست به محبوبیت بالایی برسد کابردی بودن دوربین های شیائومی و طراحی منحصر به فردی که داشتند توانست علاوه بر کیفیت در مارکت دوربین مداربسته بدرخشد.

دوربین مدار بسته شیائومی در انواع مختلف دوربین های داخل و خارج خانه تولید شد همچنین دوربین های برای استفاده در خودرو طراحی کرد. دوربین مدار بسته شیائومی با وجود رقیب های قدری مانند داهوا ، هایک ویژن توانسته است به رکورد فروش بالایی در دوربین مدار بسته شیائومی بیبی کم و دوربین خودرو برسد.

 

دوربین خودرو شیائومی

دوربین خودرو شیائومی از جمله محصولات پر فروش شیائومی است که در انواع مختلف دوربین جلو ، دوربین خودرو شیائومی داشبوردی و دوربین خودرو شیائومی آینه ای طراحی شده است.

دوربین ثبت وقایع شیائومی نیاز و نگرانی های یک راننده را برطرف میکند برای مثال افرادی که اقدام به نصب دوربین خودرو شیائومی کردند ادعا داشتند که قبل از آن نگران دزدیده شدن خودرو یا تصادفات بودند. برای مثال یکی از مواردی که ممکن است برای هر راننده ای اتفاق بیفتد تصادف خودرو هنگام پارک بودن ماشین است. دوربین خودرو شیائومی حتی در هنگام پارک ماشین می تواند تصادف اتفاق افتاده را ثبت کند. سنسور های فعال دوربین ثبت وقایع خودرو می توانند هنگام ضربه خوردن به خودرو فعال شوند و  شروع به ضبط فیلم کنند.

دوربین ثبت وقایع شیائومی می تواند زمانی که به حرکت در می آید هشدار لازم را ارسال کند. تصاویر دوربین خودرو شیائومی را می توان از طریق اپلیکیشن نصب شده روی موبایل تماشا کرد.

صنعت پوشاک ترکیه، یک گام جلوتر از رقبا

۲۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

صنعت پارچه و پوشاک از هسته های اصلی اقتصاد و تجارت خارجی ترکیه به شمار می آیند چرا که از لحاظ تولید ناخالص داخلی، اشتغال و سرمایه گذاری داخلی و خارجی، از بخش های موثر در تعیین شاخص های اقتصادی ترکیه می باشد. صنعت پوشاک از صنایع قدرتمند ترکیه بوده و سابقه آن به دوره عثمانی برمیگردد و همواره جایگاه خود را حفظ کرده است، صنعت پوشاک ترکیه، پس از سال 2000 میلادی، هرساله رشد چشمگیری را تجربه کرده است، بطوریکه در سال 2021 میلادی ، 16 درصد از تجارت خارجی ترکیه، مربوط به صادرات انواع منسوجات و پوشاک آماده بوده است. این آمار نشان از افزایش تقاضا برای خرید مستقیم لباس از ترکیه از سوی نقاط مختلف جهان به خصوص در اروپا بوده است. بخش بزرگی از صادرات منسوجات و پوشاک آماده به اروپا بوده و ترکیه از بزرگترین تامین کنندگان بازار منسوجات اروپا می باشد. کشورهای آلمان، انگلیس و اسپانیا از متقاضیان اصلی خرید عمده مستقیم از ترکیه می باشند و در مجموع بیش از 8 میلیارد دلار حجم صادرات به این کشورها در سال 2020 بوده است.

انواع لباس در ترکیه با کیفیت درجه یک، از مواد اولیه با کیفیت مانند پنبه ارگانیک و مطابق با استانداردهای بین المللی تولید و عرضه شده و توانسته است به خوبی جایگاه شناخته شده ای در بازار جهانی برای خود کسب کند. از سوی دیگر، پائین بودن هزینه های تولید، خودکفایی در تولید مواد اولیه و برخورداری از نیروی کار ماهر با هزینه پائین، باعث شده که واردات پوشاک ترکیه از تجارت های سودآور به شمار آید و میزان سرمایه گذاری در بخش پوشاک ترکیه بیش از پیش گسترش یابد. در مجموع این عوامل منجر شده است که صنعت پوشاک ترکیه، ششمین تامین کننده بزرگ منسوجات و پوشاک آماده در جهان و سومین تامین کننده اتحادیه اروپا شود. از سوی دیگر، موقعیت استراتژیک ترکیه، عامل مهمی در سهولت معاملات تجاری و فرصت سرمایه گذاری و خرید مستقیم از ترکیه را فراهم نموده است. ترکیه به دلیل قرارگیری در منطقه اورآسیا، به عنوان پل ارتباطی میان کشورهای آسیایی و اروپا بوده و دسترسی آسان به کشورهای مختلف را فراهم نموده است.

اهمیت مد در ترکیه

صنعت پوشاک ترکیه، با بسیاری از تولیدکنندگان پوشاک در جهان رقابت تنگاتنگی دارد چرا که بسیاری از تولیدکنندگان پوشاک در آسیا با هزینه های تولید پائین توانسته اند محصولات خود را با قیمت های به صرفه عرضه نمایند. اما در صنعت پوشاک، کیفیت از اهمیت زیادی برخوردار است و از آنجائیکه پوشاک ترکیه با کیفیت مرغوب تولید می شود، همواره با استقبال خوبی برای خرید لباس عمده از ترکیه از سوی بازرگانان بخصوص در کشورهای عربی و حوزه خاورمیانه مواجه بوده است. برندهای معروف ترکیه همواره در بازارهای جهانی از اعتبار خوبی برای خرید عمده لباس از ترکیه برخوردار بوده اند، خرید از دفاکتو ترکیه ، ال سی وایکیکی ترکیه، برند کوتون، برند ماوی ترکیه و برند کالینز ترکیه همواره با استقبال زیادی روبرو شده است. اما امروزه، برخی کشورهای شرق آسیا نیز به جرگه صادرکنندکان پوشاک با کیفیت پیوسته اند و در رقابت تنگاتنگی با ترکیه قرار دارند. بنابراین، پوشاک ترکیه در این عرصه، به مد و طراحی مدرن متوسل شده و به عنوان مزیت رقابتی برتر، توانسته به حفظ جایگاه خود بپردازد و در تلاش است تا آن را ثابت نگه دارد.

بنابراین ترکیه در سطحی بالاتر از دیگر رقبا به عرضه پوشاک می پردازد که می توان گفت مدیون صنعت مد این کشور است. در سال های گذشته، اقدامات زیادی در صنعت مد و پوشاک ترکیه صورت گرفته است به طوریکه امروزه شهر استانبول بعنوان یکی از قطب های مد جهان به شمار می آید که با بهره گیری خلاقیت و مهارت طراحان معروف، بهترین و نوآورانه ترین طرح ها در تولید محصولات ارائه می شود و صنعت مد ترکیه را در رقابت نزدیکی با برندهای معروف دنیا قرار داده است. پوشاک ترکیه با استفاده از تمامی منابع و ظرفیت های خود، توانسته بخوبی در صنعت مد نقش پیشرو داشته باشد و با طراحی مدرن و منحصر به فرد در پوشاک، رضایت خریداران را در سراسر دنیا جلب نماید. صنعت نساجی و پوشاک آماده در ترکیه از تنوع زیادی برخوردار بوده و با در نظر گرفتن جدیدترین ترندهای روز دنیا به نیازهای مختلف بازار پاسخ داده و مطابق با سلیقه ها و علایق مشتریان به ارائه طیف گسترده ای از انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه می پردازد.

مقایسه دوربین مداربسته داهوا و شیائومی

۱۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

مقایسه دوربین مداربسته داهوا و شیائومی
دوربین مداربسته ها به عنوان یکی از لوازم الکترونیکی به خوبی در زندگی مدرن جا باز کرده اند. آمار ها نشان میداد که بازار جهانی دوربین مداربسته در حال رشد خواهد بود به همین دلیل کمپانی های بزرگی مانند هایک ویژن و  داهوا شروع به سرمایه ‌گذاری بر این دستگاه کرده اند.
با گذشت زمان و پیشرفت این صنعت شرکت های زیادی مانند سامسونگ و شیائومی نیز به این جریان پیوستند و دوربین مداربسته های خود را تولید و روانه باز کردند در حالی که کمپانی های قدیمی این صنعت سال ها رو مکانیزم پیشرفته این دستگاه ها سرمایه گذاری می کردند و محصول تخصصی و فوق العاده ای را در بازار به فروش می‌رسانند شیایومی دوربین مداربسته های خود را با کیفیت رقابتی وارد بازار کرد.
در این مقاله می خواهیم کیفیت دوربین مداربسته شیائومی و داهوh را با هم مقایسه کنیم  تا بتوانیم انتخاب بهتری بین انواع برند دوربین مدار بسته داشته باشیم

مزایا و معایب دوربین مداربسته داهوا
بگذارید در یک کلام خیالتان را راحت کنم لیست معایب دوربین مداربسته داهوا آنقدر کوتاه است که می توان گفت دوربین داهوا جزو بهترین دوربین مداربسته های داخل بازار و. در مقایسه با سایرین بی نقص است.
دوربین مداربسته داهوا فقط در برخی از مدل ها مانند دوربین آنالوگ دچار نقصان هوایی است که همه دوربین های آنالوگ کم و بیش از آن ارث می برند ، دوربین مداربسته داهوا مدل آنالوگ بعد از مدتی استفاده دچار افت کیفیت می شوند
البته این موضوع در حالی است که قیمت دوربین داهوا مدل آنالوگ بسیار کم و جزو ارزان ترین دوربین مداربسته های مارکت است بنابراین می توان از این عیب چشم پوشی کرد
علاوه بر این دوربین مداربسته داهوا سال ها جزو 2 کمپانی بزرگ دوربین مداربسته بوده و تنها دلیل آن شایستگی این برند می باشد
دوربین داهوا بهترین فرمت های فشرده سازی داخل دوربین ها به کار گرفته است همچنین این شرکت برای بهبود عملکرد دوربین داهول سالیانه مبلغ هنگفتی را صرف بهتر کردن هوش مصنوعی دستگاه های خود می کند.
این ویژگی ها کنار تنوع بالای محصولات در انواع مدل ، قیمت ، تکنولوژی  گزینه های زیادی را برای خرید دوربین مداربسته داهوا در اختیار می گذارد.  برای دیدن بخشی از مدل های دوربین مداربسته داهوا اینجا کلیک کنید.

مزایا و معایب دوربین مدار بسته شیائومی
از جمله معایب این محصول تنوع پایین آن است که فقط در مدل های تحت شبکه و قیمت های بالا موجود می باشد همچنین دوربین مداربسته شیائومی ساختار و امکانات پایه ای یک دوربین مداربسته را دارد ‌و هنوز به جدیدترین تکنولوژی های سیستم های امنیتی تجهیز نشده است.
اما اعتبار شرکت شیائومی به واسطه محصولات درجه یک در این دوربین های مداربسته نیز صدق می کند و از لحاظ کیفی به خوبی کار میکنند.
علاوه بر این طراحی زیبا و خوش ساخت محصولات برای دیزاین دکوراسیون داخلی نه تنها مشکلی پیش نیاورده بلکه آن را زیبا تر می کند
اما این ویژگی ها قیمت دوربین مداربسته شیائومی را نسبتاً بالا برده است.
بدون شک اعتبار نیک دیگر محصولات شیائومی بر این محصول تاثیر گذاشته و آن را به یکی از پر فروش ها تبدیل کرد است