معرفی برند های دوربین مداربسته

۲۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


معرفی برند های دوربین مداربسته

برای شناختن سیستم های امنیتی و آشنایی با این حوزه ابتدا باید با برندهای دوربین مداربسته آشنا شوید. شاید متوجه نباشید اما شرکت ها و کمپانی های بزرگی در این حوزه رقابت می کنند و سال ها پیش زمانی که افراد متوجه کاربرد این سیستم امنیتی شدند سرمایه گذاران زیادی در این حوزه شروع به سرمایه گذاری کرده اند‌.  بدون شک سرمایه گذاری به جا و درستی بوده است چرا که علاوه بر اینکه زندگی روزمره انسان را آسان تر کرده است و روش های مدرنی را برای ایجاد امنیت معرفی کرد کاربرد های فراوان و قابلیت های زیادی وارد این حوزه شد که به مشاغل زیادی مانند پلیس یا سیستم کنترل ترافیک کمک کرد.

برند های معروف دوربین مدار بسته که به صورت تخصصی در این حوزه کار می کنند بسیاری از اماکن را با سیستم های خود مجهز کرده و به جزو پرچم داران و پیشرو ها در گسترش قابلیت های دوربین مدار بسته بوده است؛ این شرکت ها که دو مثال قوی از آن ها داهوا و هایک ویژن است سهم بزرگی از بازار جهانی را به نفع خود تصاحب کرده است. 

در این بین کمپانی های کوچک و بزرگ زیادی که به صورت تخصصی در این حوزه مشغول نبودند به این بازار پیوستند تا سهمی از این تجارت جهانی کسب کنند برند هایی مانند سامسونگ و شیائومی اگرچه به صورت تخصصی در این حوزه کار نمی کنند اما به پشتوانه دانشی که در بازار الکترونیک داشتند محصولات با کیفیتی را وارد بازار کردند.

در ادامه این درباره دو برند دوربین مداربسته بیشتر توضیح خواهیم داد و محصولات آن را به صورت مختصر معرفی خواهیم کرد.

 

 


برند دوربین داهوا

Dahua یک شرکت چینی که رقیب قدری در حوزه سیستم های امنیتی به شمار می‌رود علاوه بر چین بازار های جهانی زیادی حتی ایران را از آن خود کرده است. یکی از مزایای رقابتی دوربین مداربسته داهوا نسبت به دوربین های امنیتی دیگر به روز بودن تکنولوژی های آن است. داهوا هر ساله بخش مشخصی از درآمد خود را صرف توسعه فناوری های جدید در دوربین های خود می کند و اهمیت زیاد این برند باعث شده مدل های دوربین مدار بسته داهوا با اختلاف از سایر رقبا اولین و بهترین فناوری ها را داشته باشند.

دوربین داهوا تنوع زیادی در محصولات خود دارد تا پاسخ گوی نیاز همه افراد در این حوزه باشد. برای مثال دوربین مداربسته داهوا در انواع کیفیت مختلف از دوربین دو مگاپیکسل تا دوربین 15 مگاپیکسل را تولید می کند؛ علاوه براین دید در شب های مختلف سنسور های متنوع باعث شده افراد متناسب با آن چیزی که می خواهند از برند داهوا دوربین مداربسته تهیه کنند. همینطور این برند ادعا دارد که دوربین های داهوا متناسب با اماکن به صورت شخصی سازی شده در می آورد.

البته این تنها یک ادعا نیست بلکه دوربین های داهوا به صورت تخصصی برای سیستم ترافیک شهری ، فرودگاه ها، فروشگاه ها و اماکن عمومی طراحی و ساخته شده است.

تکنولوژی های مختلف این سیستم های امنیتی در قالب تحت شبکه و آنالوگ ارائه می شود.

دوربین های تحت شبکه داهوا با انتقال تصویر در بستر اینترنت می تواند اجازه مشاهده فیلم دوربین را به صورت لایو و زنده در اختیارتان بگذارد. دوربین مداربسته داهوا ویژگی های زیاد و ممتازی  را در دوربین مداربسته های خود ارائه می کند که در مقاله های بعدی آن ها را معرفی خواهیم کرد.

 

 

برند دوربین شیائومی 

احتمالا برند شیائومی  Xiaomi را به واسطه گوشی های موبایل خوبی که دارد می شناسید. اما این تنها محصول با کیفیت آن نیست بلکه شیائومی با وارد شدن به حوزه های مختلف صلاحیت و شایستگی خود را در تولید محصولات الکترونیکی ثابت کرده است. دوربین مدار بسته شیائومی هم مانند دیگر تجهیزات شیایومی برای بهتر کردن زندگی ما تولید می‌شود.

دوربین مداربسته شیائومی جزو محصولات اولیه ای کمپانی شیائومی نبود اما به مرور وارد بازار شد و جایگاه خود را در مارکت دوربین مداربسته پیدا کرد.

دوربین مداربسته شیائومی محصولات خود را با تنوع دوربین های خارج و داخل خانه و دوربین خودرو شیایومی به بازار ارائه داد که از این بین دوربین شیائومی بیبی کم و خودرو آن بیش از همه مورد استقبال قرار گرفتند. 

دوربین مداربسته شیائومی با پرداخت به جزئیات و کاربرد دوربین توانست محصول خوبی را وارد باز کند برای مثال دوربین مداربسته شیائومی بیبی کم آن با حساسیت به صدای بچه و سگ می تواند هشدار لازم را به کاربر ارسال کند یا آنکه به محض حرکت کودک دوربین مداربسته شیائومی شروع به آژیر و هشدار به والدین می کند. دقت و ظرافت محصولات شیائومی به همراه قیمت مناسب آن مدلهای مختلف دوربین مداربسته شیائومی را به عنوان گزینه ای مناسب به بازار معرفی کرده است. 

 

اینجا، ارزانترین سایت خرید کفش مردانه ترکیه ای

۱۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

کیف و کفش ترکیه، جایگاه دهم را در صنعت کفش سازی جهان به خود اختصاص داده است. افزایش تقاضا یرای خرید کفش از ترکیه، به دلیل استفاده از مواد مرغوب و کیفیت بالای تولید آن ها بوده و بیانگر اعتماد جهانی به کیفیت کفش های ترکیه ای است. کفش ترکیه ای علاوه بر اینکه کیفیت مرغوبی دارند، شیک و مد روز بوده و طراحی آن ها جدیدترین ترند های روز دنیا درنظر گرفته شده است. علت افزاش استقبال برای خرید مستقیم کفش از ترکیه، دوام و راحتی کفش ها می باشد. انواع کفش ترک در سبک های اسپرت، مجلسی، بوت و نیم بوت  زنانه، مردانه و بچه گانه با قیمت های بسیار مناسب در بازار جهانی عرضه می شود. یکی از عوامل موثر در افزایش تقاضا برای خرید آنلاین کفش از ترکیه، قیمت آن ها می باشد. کفش ترکیه ای در عین حال که کیفیت ممتاز و طرح های به روزی دارد، قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای دارد و به خوبی توانسته با برندهای اروپائی رقابت نزدیکی داشته باشد. برندهای زیادی در ترکیه به تولید انواع کفش مردانه ترکیه ای و کفش زنانه ترک می پردازند که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و در بازار جهانی به خوبی شناخته شده هستند. خرید کفش مردانه ترکیه ای بهترین انتخاب برای استایل های مختلف مردانه در سبک های اسپرت، کلاسیک، کژوال و مدرن می باشد و در کشورهای اروپائی استقبال زیادی برای خرید مستقیم کفش مردانه از ترکیه می شود. با خرید کفش مردانه از ترکیه می توانید بهترین آیتم ها را با قیمت های مقرون به صرفه به استایل خود بیفزائید. برای خرید آنلاین کفش مردانه از ترکیه، می توانید به سایت های فروشگاهی ترکیه مانند ترندیول و فلو مراجعه کنید و از میان تنوع گسترده انواع کفش های اسپرت، کلاسیک، صندل و بوت های زمستانی انتخاب کنید. کفش زنانه ترکیه ای نیز متقاضیان زیادی دارد. کیفیت بسیار خوب به دلیل استفاده از مواد مرغوب و تولید بی عیب و نقص، باعث شده است تا خرید کفش زنانه از ترکیه متقاضی زیادی داشته باشد. طرح های مد روز مطابق با جدیدترین ترندهای دنیا، استقبال زیادی برای خرید کفش زنانه ترکیه ای ایجاد کرده است. انواع کفش زنانه ترکیه ای اسپرت، مجلسی، پاشنه دار، کفش های تابستانی و انواع بوت زمستانی در فروشگاه های ترکیه وجود دارد که گزینه های زیادی برای خرید مستقیم کفش زنانه از ترکیه  ایجاد کرده است. ارزان ترین راه برای خرید مستقیم کفش زنانه از ترکیه، مراجعه به سایت های فروشگاهی ترکیه می باشد. برای خرید آنلاین کفش زنانه از ترکیه، می توانید به سایت های فروشگاهی و برندهای معروف کیف و کفش ترکیه مراجعه کنید و از میان محصولات متنوع انتخاب نمائید. برای خرید کفش ترک می توانید از طریق سایت اینجا ارزانترین سایت خرید از ترکیه اقدام نمائید.

سیستم های امنیتی چه کار می کنند؟

۲۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

سیستم های امنیتی چه کار می کنند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که سیستم های امنیتی مدرن امروزی دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته هستند که باید منظور از آن ها در این سوال مشخص شود.

اما برای آن که تشابه این سیستم های امنیتی را توضیح دهیم هر دو را توضیح می دهیم هر دو این سیستم ها جلوگیری از خطر های احتمالی است و در یک راستا کار می‌کنند.

و تفاوت دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن رویکرد جلوگیری از آن است همانطور که پیداست دوربین مداربسته بر اساس داده های ویدئویی و تحلیل آنها اعلان خطر می کند و دزدگیر اماکن با استفاده از سنسور های که دارد موقعیت های خطر را شناسایی می کند.

اما در این مقاله می خواهیم چند ویژگی سیستم ها که با استفاده از آن ها امنیت بر محیط افزایش پیدا می کنند را توضیح دهیم.

 

سیستم و عملکرد دوربین مداربسته

دوربین مداربسته ها در حالت کلاسیک که قابلیت های کمی برای تشخیص موقعیت های خطرناک داشتند فقط با ضبط فیلم دوربین مداربسته مستندات را داخل هارد ذخیره می کردند و باعث به دام انداختن مزاحمان می شدند.

دوربین مداربسته علاوه بر اینکه اطلاعات را داخل هارد ذخیره می‌کند وجود و نصب آن باعث فراری دادن افراد مزاحم می‌شود.

آمارهای تحقیقاتی نشان داده است در اماکنی که دوربین مداربسته در آن ها نصب شده جرم و جنایت تا حد زیادی کم شده است؛ بنابراین فقط نصب آن عامل بازدارنده دارد.

دوربین مداربسته ها قابلیتهای زیادی دارند مثلاً دوربین داهوا تحت شبکه قابلیت چک کردن فیلم ها را به صورت در اختیارتان می گذارد. با استفاده از این ویژگی می توانید هر لحظه اقدام به چک کرد فیلم دوربین ها کنید.

اما ai نقش اساسی تشخیص خطرات داشته است ، برای مثال دوربین مداربسته داهوا مجهز به قابلیت تشخیص چهره می تواند ورود افراد متفرقه را به شما گزارش دهد این دوربین مداربسته می تواند با تشخیص چهره فرد تمام فیلم های که در سابقه حافظه دوربین هست را بازیابی کند و به عنوان فعالیت های آن چهره به شما نمایش دهد.

دوربین مداربسته ها با داشتن قابلیت تشخیص حرکت در محیط های خلوت می تواند ورود افراد مزاحم را گزارش کن این سیستم های امنیتی می توانند با تفکیک حرکات انسان از حیوانات و ماشین آلارم های به موقع ارسال کنند تا از احتمالات و اتفاقات ناگوار جلوگیری کند.

دوربین مداربسته های داری موتور این حرکات را تشخیص داده و به دنبال سوژه به صورت اتوماتیک می چرخند تا کوچک ترین موارد را از دست ندهند.

دوربین مداربسته ها با داشتن این قابلیت ها از یک نگهبان و یک انسان بهتر عمل کرده و به خوبی تمام موارد را رصد می کنند. یکی دیگر از قابلیت های دوربین مداربسته محافظت از مناطق تعیین شده است برای مثال با در نظر گرفتن دوربین مداربسته کنار دیوار می توانید یک خط محافظ برای دیوار در نظر بگیرید که اگر فردی از دیوار بالا رفت و از خط مرزی گذشت دوربین اعلان خطر کند. با در نظر گرفتن همه این موارد متوجه قابلیت های این سیستم شدید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوربین مداربسته کلیک کنید.

 

 

عملکرد سیستم های دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن در واقع یک سیستم هشدار است که به محض فعال شدن می تواند هشداری های موثری داشته باشد.

دزدگیر اماکن به چند صورت خطر موجود را اعلام می کند، که یکی از آن ها آژیر هشدار محلی است که در تمام دزدگیر اماکن به صورت کلاسیک وجود دارد اما در دزدگیر اماکن پیشرفته خطر به پلیس و صاحب مکان گزارش می شود برای مثال در دزدگیر فورنت به سه مدل پیامک و تماس از طریق خط تلفن ثابت و همراه صورت می گیرد، کافی است که شماره تلفن ها را بر اساس اولویت داخل سیستم دزدگیر اماکن قرار دهید تا به ترتیب با آنها تماس گرفته شود. حال سوال اینجاست که دزدگیر اماکن چگونه موقعیت های خطر را شناسایی می کند؟ برای مثال سنسور تشخیص حرکت سیستم دزدگیر اماکن از طریق ماکروویو این خطرات را تشخیص می دهد.

امواج در زمان ثابتی منتشر می شوند ‌و به داخل دستگاه باز می گردند زمانی که به جسم محرکی برخورد کنند این بازه زمانی تغییر کرده و گزارش تشخیص حرکت به دزدگیر اماکن فرستاده می شود.

دزدگیر اماکن با سنسور های زیادی مانند بیم خطی یا شکستن شیشه موارد خطر را تشخیص می دهد.

در سنسور تشخیص شیشه که حساس به ارتعاشات و صدای شکستن است آژیر دزدگیر اماکن فعال می شود

 

خرید لباس مردانه ترک از برندهای برتر در ترکیه

۱۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

خرید لباس مردانه از ترکیه به علت تنوع طرح ها و کیفیت بسیار خوب و قیمت های مناسب، محبوبیت فراوانی پیدا کرده است. ترکیه به عنوان یک کشور پیشرو در صنعت مد و پوشاک، متقاضیان زیادی برای خرید لباس مردانه از ترکیه دارد. پوشاک مردانه ترکیه ای با کیفیت بسیار خوب و استاندارد های بالایی تولید و ارائه می شود و در عین حال با قیمت های مقرون بصرفه جایگاه خوبی برای خود پیدا کرده که در پی آن تقاضای زیادی برای خرید لباس مردانه از ترکیه ایجاد شده است. برای خرید لباس مردانه از ترکیه نیاز است که نوع لباس انتخابی شما سازگار با استایل مناسب شما باشد. اگر استایل های رسمی مورد پسند شما باشد، باید در خرید لباس مردانه از ترکیه، کفش کلاسیک و لباس های آستین بلند و شلوار پارچه ای رسمی انتخاب کنید. در خرید لباس مردانه از ترکیه، برای استایل های غیررسمی و اسپرت می توانید از انواع تیشرت و شلوار جین و کفش های اسپرت استفاده کنید. آیتم دیگری که در طراحی استایل مردانه باید به آن توجه شود، شلوار مناسب برای آن استایل می باشد. انتخاب شلوار مناسب بعنوان یک آیتم مهم در طراحی استایل مردانه شیک، اهمیت زیادی دارد. خرید شلوار مردانه از ترکیه، انتخاب بسیاری از مردان ایرانی برای طراحی استایل های متنوع و مد روز می باشد. با خرید شلوار مردانه از ترکیه، به تنوع گسترده ای از انواع شلوار مردانه با طرح ها و پارچه های مختلف دسترسی خواهید داشت. خرید از سایت های فروشگاهی ترکیه ای، امکان دسترسی به انواع مختلف پوشاک را برای شما فراهم می آورد. با مراجعه به این سایت ها و برای خرید شلوار مردانه از ترکیه، می توانید از میان انواع شلوار جین مردانه، شلوار پارچه ای مردانه، شلوار کتان مردانه و ... را انتخاب و خریداری کنید. همچینن با خرید شلوار مردانه از ترکیه، می توانید از دوره های تخفیف سایت های فروشگاهی استفاده کنید. تنوع قیمت شلوار مردانه ترکیه ای ارائه شده از برندهای مختلف، می تواند طیف گسترده ای از قیمت را متناسب با بودجه هر کاربر برای خرید شلوار مردانه از ترکیه ایجاد کند. همواره به یاد داشته باشید که بهترین جنس برای شلوار، جنس پارچه ای است که در تابستان عرق نمی کند و در زمستان پاهای شما را گرم نگه می دارد. برای خرید انواع لباس و شلوار مردانه از ترکیه ، با مراجعه به سایت های کارگزاری مانند اینجا، هر آنچه را که نیاز دارید به آسانی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با صرف کمترین هزینه از ترکیه خریداری و در ایران تحویل بگیرید.

نکته درباره دوربین مداربسته

۲۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

نکته درباره دوربین مداربسته

به عنوان کارشناس دوربین مداربسته دوربین مال 

Doorbinmall.com

 می خواهم تاریخچه کوتاهی از دوربین مداربسته ها را به صورت مختصر برایتان توضیح دهم؛ دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی امروزی آنچنان غرق در قابلیت های متنوع و مختلف شده اند که تفکیک این ویژگی ها و توضیح همه س آن ها نه در این مقاله می گنجند نه آنکه گویا خواهد بود چرا که دوربین مداربسته های مدرن امروزی با دقت و تجهیز به هوش مصنوعی دیگر نیازی به نگهبان ندارند. بنابراین چاره ای نیست تا به جای توضیح این همه پیچیدگی به توصیف دوربین مداربسته کلاسیک بپردازیم که با حداقل امکانات کار تصویر برداری را انجام می داد. سیستم های آنالوگ با استفاده از سیم و کابل تصاویر را داخل دی وی ار فرستاده و از آنجا در هارد دوربین مداربسته ذخیره می کردند مثالی از این سیستم ها که می توان یکی از بهترین ها دانست دوربین مداربسته آنالوگ داهوا است.

این مدل دوربین مداربسته داهوا با توجه به آنکه سال ها از شروع تولید آن می گذرد همچنان پر فروش است چرا که نیاز خریدارن از تهیه دوربین مداربسته را پاسخگو می باشد.

دوربین آنالوگ داهوا با تصویر برداری شبانه روزی می تواند دیتای ویدیوی را از طریق کابل کوکسیال به سمت دستگاه ویدیو ریکورد بفرستد و دی وی از داهوا هم به محض فشرده سازی فایل را داخل هارد ذخیره می کند.

اما وقت آن رسیده که با به روز رسانی قابلیت های این سیستم به تعریف دوربین های دیجیتال بپردازیم.

 

دوربین تحت شبکه داهوا چیست و چگونه کار میکند؟

دوربین تحت شبکه داهوا یا دوربین ip دلخواه از سری دوربین مداربسته های است که با استفاده از اینترنت دیتای ویدئویی را منتقل می کند این دیتا با استفاده از کابل اترنت درون شبکه قرار گرفته و با کمترین میزان سیم و کابل تصاویر را در هارد دوربین یا فضای ابری ذخیره میکند.

فضای ابری دوربین آی پی داهوا  سرور های هستند که می توان فایل های ویدئویی را برای امنیت بیشتر در آنجا ذخیره کرد چرا که هارد دیسک های سخت افزاری احتمال خرابی یا هر گونه حادثه ای مانند آتش سوزی را دارند در صورتی که فضای ابری از این موارد مصون است. همانطور که هارد دوربین ip  داهوا نرم افزاری است صفحه نمایشگر دوربین مداربسته شما گوشی موبایل شما خواهد بود و گوشی موبایل می تواند تصاویر را به صورت لایو و زنده نشان دهد.

علاوه بر این دوربین تحت شبکه داهوا با داشتن قابلیت های نظیر تشخیص حرکت ، تشخیص چهره ، شمارش افراد و.... می تواند دیتای ویدئویی را آنالیز کند، در حالی که در سیستم دوربین مداربسته های آنالوگ نمی توان به این قابلیت ها دسترسی داشت. 

اما تنها عیب دوربین ip داهوا را می توان ضعف آن در فواصل دور دانست دوربین های آی پی مانند گوشی تلفن به وای فای وصل شد و با استفاده از آن عمل می کنند اما آنتن وای فای در فواصل دور  به خوبی عمل نکرده و باعث اختلال در عملکرد دوربین تحت شبکه داهوا می شود.

دوربین تحت شبکه داهوا در انواع مختلف مانند دوربین های بالت دیواری یا دوربین های دام سقفی در بازار دوربین مداربسته ایران موجود هستند که متناسب با نیاز افراد به کار گرفته می شوند.

 

خرید کاپشن چرم ترک با ارزانترین قیمت لیر

۳۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

خرید بوت از ترکیه به دلیل تنوع طرح ها و کیفیت منحصر به فرد آن متقاضیان زیادی در سراسر جهان دارد. ارائه طرح ها و مدل های متنوع باعث شده که تمایل برای خرید بوت از ترکیه افزایش پیدا کند. صنعت کیف و کفش ترکیه، با ارائه انواع بوت ترکیه ای، نیم بوت و چکمه در رنگ ها و مدل های زنانه و مردانه برای رده های سنی کودکان تا بزرگسالان، به خوبی سهم بازار خوبی برای خود ایجاد کند. علاوه بر این، جنس مواد بکاررفته در تولیدات کیف و کفش ترکیه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به خوبی رضایت افراد در خرید بوت از ترکیه را جلب نموده است. انواع پارچه و چرم با کیفیت در تولید انواع بوت ترکیه ای استفاده می شود که منجر به دوام و ماندگاری بالای محصولات شده و تقاضای زیادی برای خرید بوت ترک ، شده است. عامل مهم دیگری که باعث افزایش تقاضا برای خرید بوت از ترکیه شده است، قیمت های رقابتی این محصولات در مقایسه با برندهای جهانی است. قیمت انواع بوت ترکیه ای در مقایسه با کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه بوده و تقاضای زیادی برای خرید بوت از ترکیه ایجاد کرده است. برای خرید بوت از ترکیه بدون صرف هزینه زمانی و مکانی، می توان به صورت اینترنتی اقدام کرد. با خرید اینترنتی بوت از ترکیه می توان به تنوع گسترده ای از انواع بوت ترکیه ای، نیم بوت و چکمه دسترسی داشت که با مقایسه قیمت های متنوع محصولات، خرید بوت از ترکیه ارزان و آسانی داشت. علاوه بر بوت ترکیه ای، در خرید بوت از ترکیه به تنوع گسترده محصولات برندهای جهانی نیز دسترسی خواهید داشت. برندهای جهانی مانند زارا، برشکا و اچ اند ام در سایت های ترکیه ای با قیمت های مقرون به صرفه ای ارائه می شوند که این امر باعث افزایش تمایل برای خرید اینترنتی بوت از ترکیه شده است.

خرید کاپشن چرم از ترکیه، انتخاب مناسبی برای خانم ها و آقایانی است که به دنبال استایل های جذاب زمستانی هستند. آیتم های چرم شامل کاپشن چرم ترک، بوت و یا چکمه چرم، همواره در استایل های کلاسیک و مدرن جایگاه ویژه ای دارد. انتخاب بسیاری از افراد برای استایل های زمستانی، خرید کاپشن چرم از ترکیه بوده است. با خرید کاپشن چرم ترک ، به تنوع گسترده ای از محصولات چرم از برندهای معروف ترکیه ای و جهانی دسترسی  خواهید داشت که گزینه های زیادی پیش روی شما قرار خواهد داد. برندهای معروف پوشاک ترک مانند واکو، دفاکتو، دسا و دریمود با تولید انواع پوشاک زمستانی از جمله انواع کاپشن چرم ترک از بهترین نوع چرم و در مدل ها و طرح های مد روز، متقاضیان زیادی برای خرید کاپشن چرم از ترکیه ایجاد کرده اند. در تولید انواع چرم با کیفیت، از بهترین چرم خام و تجهیزات مدرن استفاده می شود که این امر باعث افزایش رضایت از خرید کاپشن چرم ترکیه ای شده است. همچنین به دلیل پایئن بودن هزینه های تولید ترکیه، در خرید کاپشن چرم ترک، با قیمت های بسیار مناسبی در مقایسه با برند های جهانی رو برو خواهید شد. همچنین طرح ها و مدل های انواع کاپشن چرم ترکیه ای با الهام از مد روز دنیا، توانسته به خوبی نیاز ها و سلیقه های افراد مختلف را در خرید کاپشن چرم ترکیه ای برآورده نماید. علاوه بر این، در خرید کاپشن چرم از ترکیه، امکان خرید از برندهای اروپایی و آمریکایی برای افراد با بودجه های مختلف، فراهم است. خرید کاپشن چرم از ترکیه و برندهای معروف همواره  با قیمت های مقرون به صرفه صورت می پذیرد. برای خرید کاپشن چرم از ترکیه، می توان بصورت اینترنتی اقدام به خرید ارزان و آسان نمود. با خرید اینترنتی کاپشن چرم از ترکیه، دسترسی به طیف گسترده ای از انواع پوشاک چرم ترک و غیر ترک خواهید داشت که با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رسد. امکان خرید اینترنتی کاپشن چرم از ترکیه، برای ایرانیان فراهم نیست. بنابراین برای خرید اینترنتی کاپشن چرم از ترکیه، از طریق سایت های واسطه مانند اینجا می توانید اقدام نمائید.

 

دوربین مداربسته های کلاسیک چگونه کار می کردند؟

۲۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

دوربین مداربسته های کلاسیک چگونه کار می کردند؟
سری اول دوربین مدار بسته که وارد بازار شد دوربین آنالوگ بود ، دوربین مداربسته های که با سیستم آنالوگ کار می کردند با استفاده از سیم و کابل کوکسیال دیتای ویدیوی را انتقال می دادند این سیم با استفاده از هسته هادی مسی تصاویر را انتقال می دهد از جمله مزایای که انتقال دیتای ویدیوی در  دوربین مداربسته آنالوگ داشت جلوگیری از نویزی شدن تصاویر است.
چرا که انتقال تصاویر با استفاده از سیم و کابل کواکسیال نویز های مخرب تصویر را جذب کرده و تصویر واضحی را به نمایش می گذارد از جمله مزایای استفاده از دوربین مداربسته آنالوگ داهوا سیم کشی در فواصل دور و طولانی است.
برای مثال دوربین آنالوگ داهوا با استفاده از همین سیم و کابل  تصاویر را از طریق کابل کوکسیال به سمت دی وی ار داهوا می فرستد. این دستگاه ویدئو ریکوردر بعد از فشرده سازی تصاویر آن هعا را در هادر دوربین مداربسته ذخیره میکند.

دوربین آنالوگ داهوا انواع مختلفی دارد برای مثال خریداران دوربین مداربسته برای بیرون از خانه دوربین بالت داهوا و برای داخل خانه دوربین مداربسته دام داهوا را تهیه میکنند.

دوربین مداربسته های مختلف در اینمارکن همگی جزو پرفروش ترین دوربین داهوا هست چرا که بزرگترین مزیت رقابتی آن ها ارزان بودن این دوربین مداربسته هاست.

دوربین آنالوگ داهوا انتخاب خوبی برای پروژه های بزرگ است چرا که علاوه بر کم شدن چشمگیر نصب دوربین مداربسته می توانید آن را در فواصل دور نصب کنید همچنین بعد از انتخاب و خرید دوربین داهووا باید dvr داهوا مناسبی انتخاب کنید؛ دی وی ار داهوا باید بتواند از کیفیت دوربینئ مداربسته شما پشتیبانی کند وآن ها را با کیفیت اصلی داخل هارد ذخیره کند. از طرفی دی وی آر داهوا باید با تعداد دوربین مداربسته داهوا تناسب داشته باشد با کانال هایش همه دوربین های مداربسته را پشتیبانی کند.

مقایسه تحت شبکه داهوا و تحت شبکه شیائومی

۱۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

 

مقایسه دوربین ای پی داهوا و تحت شبکه شیائومی 
دوربین های مداربسته تحت شبکه از سری دوربین های هستند که با استفاده از اینترنت تصاویر را انتقال می دهند.
تصاویر این مدل دوربین های مداربسته ها را می توان روی گوشی موبایل در هر نقطه و هر مکانی چک نمود.
این دوربین مداربسته با وصل شدن به وای فای می توانند اینترنت لازمه را تامین کنند در بعضی از نسخه های آن این اینترنت توسط سیم کارت تامین می شود. برای مثال با استفاده از یک سیم کارت تلفن داخل دوربین مداربسته و خرید یک بسته اینترنتی برای آن می توان اینترنت لازمه را تهیه کرد.
دوربین مداربسته های تحت شبکه داهوا و شیائومی هر کدام به نوعی عمل می کنند که در ادامه درباره آن بحث خواهیم کرد.
دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا
اولین تفاوتی که دوربین تحت شبکه داهوا با سایر دوربین های مداربسته دارد، وصل شدن به دستگاه آن وی ار داهوا است. 
این دوربین مداربسته تصاویر را با کمک اترنت در یک شبکه محلی به سمت دستگاه آن وی ار داهوا میفرستد تا در هارد دوربین ذخیره شود.
در این بین تصاویر توسط آن وی ار داهوا فشرده سازی و مد گذاری می شوند تا علاوه بر بالا بردن امنیت آن ها کمترین فضا از حجم را اشغال کنند.
تجهیزات ویدیو ریکورد دوربین تحت شبکه داهوا اگرچه یک سیستم اضافه در لوازم امنیتی است اما این سیستم وظیفه های زیادی را به عهده دارد تا عملکرد یک سیستم امنیتی به بهترین شکل ایفا شود.
برای مثال قابلیت های مانند تشخیص حرکت ، تشخیص چهره و دیگر مواردی که در آن وی ار داهوا قرار گرفته است.
در مقابل دوربین تحت شبکه شیائومی بدون دستگاه ان وی ار طراحی و تولید شده است و تمام تکنولوژی سوار بر بدنه دوربین مداربسته شیائومی است دوربین تحت شبکه شیائومی بدونه آن وی ار اگرچه ارزان تر است و فضای کمتری را اشغال می کند اما برای استفاده در پروژه های بزرگ اصلن مناسب نیست. شیایومی سعی کرده به تقلید از تحت شبکه داهوا یک دوربین مداربسته آخرین تکنولوژی ارائه دهد با هوش مصنوعی ارائه دهد اما  هشدار ها و تشخیص های آن با آنکه مفید بود خالی از مزاحمت نیست

صنعت دوربین مداربسته

۲۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

 دوربین مداربسته در برند های مختلفی تولید می شود که این هر روزه این صنعت را گسترده تر می کند. حتا تولید کنندگان تجهیزات الکترونیکی مانند سامسونگ و شیایومی نیز به این مارکت پیوستند تا سهمی از این بازار آینده دار را از آن خود کنند. 

در ادامه چند برند دوربین مداربسته را به اختصار توضیح خواهیم داد.

 

دوربین مداربسته داهوا یکی از این برند های دوربین است که با استفاده از دانشی که دارد به صورت تخصصی در این حوزه وارد شده و دستگاه و دوربین مداربسته ها را با هدف تامین امنیت به بازار عرضه میکند 

از جمله دوربین های داهول دوربین های داخلی و خارجی آن هستند که هر کدام برای این فضا ها بهینه شدند.

دوربین داهوا بالت با داشتن گواهینامه در مقابل بارش برف و باران مقاوم شده است نسخه های اولیه این دوربین تنها با گرد و غبار و رطوبت دچار مشکل میشد اما دوربین مداربسته داهوا امروزی حتا زیر آب دچار مشکل نشده و می توانند به مدت نیم ساعت زیر استخر بمانند به مرور آپشن های زیادی به دوربین داهول اضافه شد که دوربین مداربسته های کلاسیک آن را نداشتند برای مثال دوربین داهوا با تکنولوژی ساخت تحت شبکه و با استفاده از اینترنت کار می کند اما دوربین مداربسته های دیروزی نمی توانستند کم کم کمپانی های مانند شیائومی با تقلید از نسخه نهایی دوربین داهوا تحت شبکه شروع به ساخت دوربین مداربسته شیائومی کرده اند‌ که و با تنوع محدود ولی با کیفیت دوربین مداربسته شیائومی را روانه بازار کردند شیایومی تنها با ارائه نسخه تحت شبکه دوربین مداربسته های قدیمی را کنار گذاشت تا آخرین تکنولوژی را تحت دوربین مداربسته های بالت و بیبی کم ارایه دهد.

شیایومی در کنار دوربین این دو مدل کاربردی سیستم امنیتی دوربین خودرو شیایومی را ارائه کرد که بهترین نوع دوربین های خودرو هست . بنابراین با ایجاد یک برگ برنده و رضایت و محبوبیت همیشگی این برند توانست در حوزه دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی اعتباری بیشتر ایجاد کند.

در حالی که بعضی از برند ها با همین روش مانند سامسونگ آنچنان که باید موفق عمل نکردند.

 

معرفی دوربین مداربسته پرفروش

۱۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

در این سری از مقالات دوربین مداربسته می خواهیم دو دوربین پرفروش مختلف را معرفی کنیم که که کاربردی زیادی در زندگی مدرن امروزی دارد؛ دوربین مدار بسته  با استفاده از شبکه اینترنت کار می کنند و دوربین مداربسته هایی که در ادامه معرفی می کنیم با وای فای کار میکند و بر مبنای این سیستم انتقال دیتا اجام می شود.

دوربین مداربسته ها خودرو و دوربین تحت شبکه داهوا دو مدل از این دوربین ها هستند که در ادامه توضیح بیشتری درباه آن ها خواهیم داد.

دوربین خودرو شیائومی

همنانطور که از نام این دوربین مداربسته پیداست برای محافظت و مراقبت از خودرو طراحی شده است و با استفاده از آن می توایند از زوایای مخنلفی ماشین خود را مشاهده کنید. این دوربین مداربسته خودرو شیائویم انواع و مدل های مختلفی دارد که یکی از آن ها دوربین روی آینه ای جلویی دیگری پشت خودرو و روی داشبورد نصب می شوند.

دوربین ثبت وقایع خودرو شیائومی با لنز وایدی که دارد میدان دید وسیعی را برای ثبت تصاویر دوربین مدابسته در اختیارتان میگذار همچنین هنگام پارک کردن خودرو کمک خوبی برای انندگان تازه کار است. تصاویر دوربین خودرو شیائومی با استفاده از اپلیکیشن دوربین مداربسته به صورت لایو  و زنده قابل دیدین هستند و کاربرد اصلی آن زمان تصادفات و دزدیدن خودرو است که خود را نشان می دهد.

 

دوربین تحت شبکه داهوا

دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا به طور کلی برای تامیین امنیت اماکن به کار می رود؛ دوربین تحت شبکه داهوا با اتصال به ان وی ار داهوا از طریفق شبکه اینترنت تصاویر دوربین مداربسته را در این بستر منتقل کرده و در هارد دوربین مداربسته ذخیره میکند؛ دوربین تحت شبکه داهوا با استفاده از کابل اترنت به این شبکه محلی متصل می شود و با حداقل کابل و سیم ممکن این نصب آن کامل می شود؛ دوربین تحت شبکه داهوا از طریق آنالیز دادههای ویدئویی می تواند اطلاعت دقیق تری را علاوه بر تصویر برداری فیلم دوربین مداربسته در اختیارتان بگذار برای مثال دوربین تحت شبکه داهوا با استفاده از تشخیص حرکن و تشخیص چهره می تواند در بین دیتای ویدئویی جستجو کند چرا که قابلییت هیاپایه ای این دستگاه هم ویدئو ها را به صورت طبقه بندی شده در هارد دوربین IP داهوا ذخیره میکنند. با کلیک کردن بر روی اینجا دوربین تحت شبکه داهوا را بیشتر وبهتربشناسید. چرا که این دوربین از سری دوربین مداربسته داهوا آخرین تکنولوژی های ارئه شده بر روی سیستم هخای امنیت است.ن ها آن ها