ضبط کننده داهوا چیست

۱۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دستگاه ضبط کننده داهوا چیست؟
در این مقاله از سری دوربین مداربسته قصد داریم قلب تپنده سیستم های امنیتی یا همان دوربین مدار بسته داهوا را توضیح دهیم . دستگاه هایی که کار دوربین داهوا بدون آن ناقص می مانند دستگاه های که به آخرین تکنولوژی های هوش مصنوعی تجهیز شده اند تا مانند یک نگهبان 24 ساعتها یا بهتر از آن ایفای نقش کنند.
همه موارد گفته شده در دستگاه ان وی آر داهوا که یک دستگاه است صدق می کند
برای مثال ان وی ار داهوا با داشتن هوش مصنوعی تشخیص حرکت می تواند اطلاعات با ارزشی را در اختیار شما بگذارد محیط های خلوت مانند. انبار ها حیاط یک ویلا کم رفت آمد را در نظر بگیرید در این مورد هر حرکتی در این مکان ها با اهمیت بوده و باید به اطلاع صاحب دوربین مداربسته برسد.
تشخیص حرکت دوربین کمک می کند که از کوچکترین حرکات مطللع شوید حتا دوربین های تحت شبکه داهوا قادر به آنالیز تصویر و تفکیک ماشین ، حیوانات و انسان ها هستند. با این احتساب می توان به تنظیمات ان وی ار داهوا وارد شد و به گونه ای تنظیم کرد که فقط درصورت حرکت انسان یا ورود وسیله نقلیه به محل شروع به هشدار کند. با ترک کردن حرکات اشیا اطلاعات زیادی به دست می آید به خصوص در ptz داهوا که با تشخیص حرکت به تعقیب سوژه می پردازد. از آنجایی که این دوربین ها به صورت 360 درجه اطراف را فیلم برداری می کنند می توانید فیلم کامل از کار های که سوژه انجام می دهد داشته باشید.
یکی دیگر از قابلیت های ارزشمند آن وی ار و دستکاه دی وی آر داهوا قابلیت  محافظت از یک مکان خاص است برای مثال یک دی وی ار با استفاده از این قابلیت می تواند یک خط مرزی در اطراف آیتم های مهم اتاق باشد یک میز یا گاو صندوق را فرض کنید که از اهمیت خاصی برخوردار است و به اطرافیان یادآوری کرده آید که نزدیک این موارد نشوند با این حال اگر زمان نبود شما چنین اتفاقی رخ دهد هشدار لازم به صورت نوتفیکیشن به گوشی موبایل شما ارسال خواهد شد.

در واقع کار اصلی این دستگاه های ضبظ کننده دریافت تصاویریا دیتا از دوربین مداربسته تحلیل و ثبت آن ها در هارد دوربین مداربسته است.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.