پکیج دوربین مداربسته

۲۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دوربین مداربسته ها در دنیای امروزی برای بسیاری از اماکن استفاده می شوند و شما با مراجعه به یک  فروشگاه دوربین مداربسته می توانید مشاوره بگیرید برای مثال یکی از مواردی که هنگام خرید دوربین مداربسته کارشناس برای شما توضیح می دهد این است که برای تجهیز یک مکان کوچک به سیستم امنیتی حداقل به  دو دوربین مداربسته احتیاج دارید.
دوربین های مداربسته را باید در زاویه های مختلف نصب کرده تا پوشش دهی کافی برای تمامی زوایای اتاق را داشته باشد.
به همین خاطر کارشناسان دوربین ها را در پکیج های حداقل دوتایی در نظر می گیرند.
برای مثال پکیج دوربین مداربسته داهوا یکی از همین موارد است که در بسته بندی های 2، 4، 8، 16 و 32 برای اماکن بزرگ در نظر گرفته شده است.
طبقه تجربه و تخصص کارشناسان یک دوربین مداربسته بالت و یک دام برای استفاده در محیط های مختلف در نظر گرفته می شود که به می توان به دلخواه آن ها را در داخل یا بیرون از خانه نصب کرد.
همانطور که گفته شد  دوربین های مداربسته حداقل با 2 تا n تعداد اماکن را پوشش می دهند و این بستگی به گستردگی اماکن شما دارد. برای مثال در بعضی از پروژه ها لازم است که تا 1000 متر آن طرف تر دوربین مداربسته نصب شود.
در  پروژه های بزرگ معمولا از دوربین مداربسته آنالوگ استفاده می شود تا در ضبط فیلم دوربین مداربسته اختلال ایجاد نشود.
برای چنین پروژه های دوربین مداربسته را به صورت عمده خرید میکننده.

نکته ای که در خرید عمده دوربین مداربسته اهمیت دارد ضمانت نامه معتبر آن است. گاهی دوربین هایمداربسته داری اشکال با قیمت پایین تر فروخته می شود که بدون گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش است.

برای نصب این دوربین مدار های مداربسته از سیم و کابل استفاده می شود که سیگنال های ویدئویی بدون هیچ اختلالی انتقال پیدا می کند.

پخش دوربین مداربسته دوربین مال در این زمینه سال ها فعالییت  داشته و انواع برند دوربین مداربسته را به صورت تکی و عمده در اختیار افراد می گذارد.

 

سیستم امنیتی چه کار می کنند؟

۲۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

سیستم های امنیتی چه کار می کنند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که سیستم های امنیتی مدرن امروزی دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته هستند که باید منظور از آن ها در این سوال مشخص شود.

اما برای آن که تشابه این سیستم های امنیتی را توضیح دهیم هر دو را توضیح می دهیم هر دو این سیستم ها جلوگیری از خطر های احتمالی است و در یک راستا کار می‌کنند.

و تفاوت دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن رویکرد جلوگیری از آن است همانطور که پیداست دوربین مداربسته بر اساس داده های ویدئویی و تحلیل آنها اعلان خطر می کند و دزدگیر اماکن با استفاده از سنسور های که دارد موقعیت های خطر را شناسایی می کند.

اما در این مقاله از doorbinmall.com  می خواهیم چند ویژگی سیستم ها که با استفاده از آن ها امنیت بر محیط افزایش پیدا می کنند را توضیح دهیم.

 

سیستم و عملکرد دوربین مداربسته

دوربین مداربسته ها در حالت کلاسیک که قابلیت های کمی برای تشخیص موقعیت های خطرناک داشتند فقط با ضبط فیلم دوربین مداربسته مستندات را داخل هارد ذخیره می کردند و باعث به دام انداختن مزاحمان می شدند.

دوربین مداربسته علاوه بر اینکه اطلاعات را داخل هارد ذخیره می‌کند وجود و نصب آن باعث فراری دادن افراد مزاحم می‌شود.

آمارهای تحقیقاتی نشان داده است در اماکنی که دوربین مداربسته در آن ها نصب شده جرم و جنایت تا حد زیادی کم شده است؛ بنابراین فقط نصب آن عامل بازدارنده دارد.

دوربین مداربسته ها قابلیتهای زیادی دارند مثلاً دوربین داهوا تحت شبکه قابلیت چک کردن فیلم ها را به صورت در اختیارتان می گذارد. با استفاده از این ویژگی می توانید هر لحظه اقدام به چک کرد فیلم دوربین ها کنید.

اما ai نقش اساسی تشخیص خطرات داشته است ، برای مثال دوربین مدار بسته داهوا مجهز به قابلیت تشخیص چهره می تواند ورود افراد متفرقه را به شما گزارش دهد این دوربین مداربسته می تواند با تشخیص چهره فرد تمام فیلم های که در سابقه حافظه دوربین هست را بازیابی کند و به عنوان فعالیت های آن چهره به شما نمایش دهد.

 

دوربین مداربسته ها با داشتن قابلیت تشخیص حرکت در محیط های خلوت می تواند ورود افراد مزاحم را گزارش کن این سیستم های امنیتی می توانند با تفکیک حرکات انسان از حیوانات و ماشین آلارم های به موقع ارسال کنند تا از احتمالات و اتفاقات ناگوار جلوگیری کند.

دوربین مداربسته های داری موتور این حرکات را تشخیص داده و به دنبال سوژه به صورت اتوماتیک می چرخند تا کوچک ترین موارد را از دست ندهند.

دوربین مداربسته ها با داشتن این قابلیت ها از یک نگهبان و یک انسان بهتر عمل کرده و به خوبی تمام موارد را رصد می کنند. یکی دیگر از قابلیت های دوربین مداربسته محافظت از مناطق تعیین شده است برای مثال با در نظر گرفتن دوربین مداربسته کنار دیوار می توانید یک خط محافظ برای دیوار در نظر بگیرید که اگر فردی از دیوار بالا رفت و از خط مرزی گذشت دوربین اعلان خطر کند. با در نظر گرفتن همه این موارد متوجه قابلیت های این سیستم شدید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوربین مداربسته کلیک کنید.

 

 

عملکرد سیستم های دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن در واقع یک سیستم هشدار است که به محض فعال شدن می تواند هشداری های موثری داشته باشد.

دزدگیر اماکن به چند صورت خطر موجود را اعلام می کند، که یکی از آن ها آژیر هشدار محلی است که در تمام دزدگیر اماکن به صورت کلاسیک وجود دارد اما در دزدگیر اماکن پیشرفته خطر به پلیس و صاحب مکان گزارش می شود برای مثال در دزدگیر فورنت به سه مدل پیامک و تماس از طریق خط تلفن ثابت و همراه صورت می گیرد، کافی است که شماره تلفن ها را بر اساس اولویت داخل سیستم دزدگیر اماکن قرار دهید تا به ترتیب با آنها تماس گرفته شود. حال سوال اینجاست که دزدگیر اماکن چگونه موقعیت های خطر را شناسایی می کند؟ برای مثال سنسور تشخیص حرکت سیستم دزدگیر اماکن از طریق ماکروویو این خطرات را تشخیص می دهد.

امواج در زمان ثابتی منتشر می شوند ‌و به داخل دستگاه باز می گردند زمانی که به جسم محرکی برخورد کنند این بازه زمانی تغییر کرده و گزارش تشخیص حرکت به دزدگیر اماکن فرستاده می شود.

دزدگیر اماکن با سنسور های زیادی مانند بیم خطی یا شکستن شیشه موارد خطر را تشخیص می دهد.

در سنسور تشخیص شیشه که حساس به ارتعاشات و صدای شکستن است آژیر دزدگیر اماکن فعال می شود

ویدیو ریکورد دوربین مداربسته چیست ؟و چه کاری انجام می دهد؟

۱۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

ویدیو ریکورد دوربین مداربسته چیست ؟و چه کاری انجام می دهد؟

شاید این حقیقت که ویدیو ریکورد در دوربین مداربسته بیشتر کارها را انجام می‌دهد و به نوعی قلب تپنده یک سیستم امنیتی است را بارها شنیده باشید.

دوربین ها با دستگاه ویدیو ریکورد فرایند ضبط خود را کامل میکنند برای مثال دوربین آنالوگ داهوا با استفاده از از سیم و کابل کوکسیال تصاویر ضبط شده از دوربین مداربسته را به سمت ویدیو ریکورد می فرستد تا در هارد دوربین مداربسته ذخیره شود در ادامه ضبط تصاویر را به صورت جداگانه در دو دستگاه دی وی ار و آن وی ار داهوا توضیح می دهیم.در ادمه به صورت مختصر درباره این دو دستگاه توضیح میدهمی اما برای خواندن توضیحات تکمیلی اینجا کلیک کنید.

 

DVR داهوا

دی وی ار داهوا اگرچه جزو نسل اول ویدیو ریکورد ها برای ضبط فیلم دوربین آنالوگ داهوا بود اما کیفیت واین دستگاه و شایستگی آن زیاد بود و علاوه بر اینکه کنار گذاشته نشد ، با توسعه ویژگی ها هنوز یکی از گزینه های پر فروش بازار است.

وظیفه اصلی دی وی ار داهوا فشرده سازی تصاویر و ذخیره آن هارد دوربین مداربسته می باشد.

دی‌ وی ار داهوا در تعداد کانالهای مختلف وجود دارد؛ برای مثال اگر 4 دوربین مداربسته خریداری کردید DVR داهوا 4 کاناله برای این تعداد مناسب است اما اگر قصد اضافه کردن تعداد دوربین مداربسته را دارید می توانید DVR داهوا با تعداد کانال بیشتری خریداری کنید.

دی وی ار داهوا فقط همین نیست بلکه این دستگاه ها اغلب به هوش مصنوعی مجهز شده تا تصویر ضبط شده را آنالیز کنند. این کار علاوه بر استفاده از سیستم هشدار دهنده ای که دارد می تواند تصاویر را به صورت دسته بندی شده داخل هارد ذخیره کند تا برای پیدا کردن یک فیلم خاص ساعت ها به تماشای فیلم کل دوربین ننشینند؛ بلکه با جستجو بین دیتای ویدئویی می توانند فیلم یک چهره خاص، یا زمان رفت و آمد اتومبیل را جستجو کنند. دی وی ار داهوا محدودیت پشتیبانی انواع کیفیت دوربین مداربسته داهوا را دارد بنابراین نکته ای که باید در خرید DVR داهوا در نظر بگیرید کیفیت آن است یعنی برای نصب دوربین داهوا 5 مگاپیکسل ، دی وی ار داهوا باید تا کیفیت 5 مگاپیکسل را ساپورت کند در غیر این صورت فیلم های ضبط شده 5 مگ واقعی نخواهند بود.

برای دیدن قیمت DVR داهوا اینجا کلیک کنید.

 

NVR  داهوا

این دستگاه ویدیو ریکورد برای ضبط دوربین تحت شبکه داهوا در هارد به کار می رود. تفاوت آن وی ار داهوا با دستگاه قبلی استفاده از اینترنت برای اتصال به شبکه اینترنت و انتقال دیتای ویدئویی است در این سیستم ها با استفاده از کابل اترنت همه ی دوربین ها متصل به شبکه اینترنت محلی می شوند و در بستر اینترنت شروع به ذخیره سازی وایرلس می کنند.

از جمله  NVR داهوا قابلیت تشخیص حرکت آن است با استفاده از این ویژگی دستگاه تمام دیتا های ویدئویی آنالیز می شوند و با تنظیم آن سیستم هشداردهنده به موقع اعلان خطر می کند NVR داهوا با این قابلیت در موقعیت های خلوت و کم رفت و آمدی مانند ورودی یک انبار به محض حرکت افارد و یا ورود وسیله نقلیه این رویدادها را اطلاع دهد.

آن وی ار داهوا با گرفتن این سیگنال یک نوتفیکیشن به  گوشی موبایل فرد می فرستد تا موقعیت توسط صاحب ملک چک شود.

یکی دیگر از قابلیت های NVR داهوا تشخیص چهره است دوربین های داهوا تصاویر را در هارد دیسک ذخیره می کنند و این دیتای ویدیوی یک دیتا بیس از اطلاعاتی است که در حافظه ذخیره شده در این بین اگر در تنظیمات NVR داهوا چهره فردی را وارد کنید این چهره برای دوربین به عنوان سوژه تخت تعقیب قرار. می گیرد و ورود و خروج سوژه یا مجموعه فعالیت های آن به صورت هشدار به گوشی موبایل ارسال می شود.

 

ان وی ار داهوا در کنار داشتن قابلیت های پیشرفته تصاویر را با بهترین کیفیت داخل هارد ذخیره می کند و به مرور زمان دچار افت کیفیت و خرابی نمی شود. نکته آخر آنکه NVR داهوا در انواع 4 تا 32 کانال وجود دارد تا دستگاه مناسب خود را خریداری کنید. برای دیدن قیمت ان وی ار داهوا اینجا کلیک کنید.

نکته در خصوص دوربین مداربسته

۲۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

نکته درباره دوربین مداربسته

به عنوان کارشناس دوربین مداربسته دوربین مال 

Doorbinmall.com

 می خواهم تاریخچه کوتاهی از دوربین مداربسته ها را به صورت مختصر برایتان توضیح دهم؛ دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی امروزی آنچنان غرق در قابلیت های متنوع و مختلف شده اند که تفکیک این ویژگی ها و توضیح همه س آن ها نه در این مقاله می گنجند نه آنکه گویا خواهد بود چرا که دوربین مداربسته های مدرن امروزی با دقت و تجهیز به هوش مصنوعی دیگر نیازی به نگهبان ندارند. بنابراین چاره ای نیست تا به جای توضیح این همه پیچیدگی به توصیف دوربین مداربسته کلاسیک بپردازیم که با حداقل امکانات کار تصویر برداری را انجام می داد. سیستم های آنالوگ با استفاده از سیم و کابل تصاویر را داخل دی وی ار فرستاده و از آنجا در هارد دوربین مداربسته ذخیره می کردند مثالی از این سیستم ها که می توان یکی از بهترین ها دانست دوربین مداربسته آنالوگ داهوا است.

این مدل دوربین مدار بسته داهوا با توجه به آنکه سال ها از شروع تولید آن می گذرد همچنان پر فروش است چرا که نیاز خریدارن از تهیه دوربین مداربسته را پاسخگو می باشد.

دوربین آنالوگ داهوا با تصویر برداری شبانه روزی می تواند دیتای ویدیوی را از طریق کابل کوکسیال به سمت دستگاه ویدیو ریکورد بفرستد و دی وی از داهوا هم به محض فشرده سازی فایل را داخل هارد ذخیره می کند.

اما وقت آن رسیده که با به روز رسانی قابلیت های این سیستم به تعریف دوربین های دیجیتال بپردازیم.

 

 

دوربین تحت شبکه داهوا چیست و چگونه کار میکند؟

دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا یا دوربین ip دلخواه از سری دوربین مداربسته های است که با استفاده از اینترنت دیتای ویدئویی را منتقل می کند این دیتا با استفاده از کابل اترنت درون شبکه قرار گرفته و با کمترین میزان سیم و کابل تصاویر را در هارد دوربین یا فضای ابری ذخیره میکند.

فضای ابری دوربین آی پی داهوا  سرور های هستند که می توان فایل های ویدئویی را برای امنیت بیشتر در آنجا ذخیره کرد چرا که هارد دیسک های سخت افزاری احتمال خرابی یا هر گونه حادثه ای مانند آتش سوزی را دارند در صورتی که فضای ابری از این موارد مصون است. همانطور که هارد دوربین ip  داهوا نرم افزاری است صفحه نمایشگر دوربین مداربسته شما گوشی موبایل شما خواهد بود و گوشی موبایل می تواند تصاویر را به صورت لایو و زنده نشان دهد.

علاوه بر این دوربین تحت شبکه داهوا با داشتن قابلیت های نظیر تشخیص حرکت ، تشخیص چهره ، شمارش افراد و.... می تواند دیتای ویدئویی را آنالیز کند، در حالی که در سیستم دوربین مداربسته های آنالوگ نمی توان به این قابلیت ها دسترسی داشت. 

اما تنها عیب دوربین ip داهوا را می توان ضعف آن در فواصل دور دانست دوربین های آی پی مانند گوشی تلفن به وای فای وصل شد و با استفاده از آن عمل می کنند اما آنتن وای فای در فواصل دور  به خوبی عمل نکرده و باعث اختلال در عملکرد دوربین تحت شبکه داهوا می شود.

دوربین تحت شبکه داهوا در انواع مختلف مانند دوربین های بالت دیواری یا دوربین های دام سقفی در بازار دوربین مداربسته ایران موجود هستند که متناسب با نیاز افراد به کار گرفته می شوند.

بهترین برندهای لباس مجلسی زنانه ترکیه ای کدامند

۲۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

بهترین برندهای لباس مجلسی زنانه ترکیه ای کدامند

پوشاک ترکیه یکی از بهترین و با کیفیت ترین پوشاک در جهان است که بخش بزرگی از صادرات آن به اروپا و کشورهای خاورمیانه صورت می گیرد. در سال 2022 ، بیشترین میزان صادرات پوشاک ترکیه به کشورهای آلمان، اسپانیا و انگلیس بوده که بیانگر کیفیت بالای پوشاک تولید ترکیه است. تولید انواع لباس های زنانه، مردانه و بچه گانه با بهترین منسوجات و پارچه ها مطابق با استانداردهای بین المللی صورت می گیرد که کیفیت ممتاز پارچه های ترک، متقاضیان زیادی برای خرید مستقیم از ترکیه در سراسر دنیا ایجاد کرده است. یکی از حوزه های موفق پوشاک ترکیه، پوشاک زنانه می باشد. برندهای معتبر زیادی در ترکیه به تولید انواع لباس زنانه ترکیه ای می پردازند که در طرح ها و مدل های جدید با تنوع گسترده ای ارائه می شود. صنعت مد و پوشاک ترکیه در طی سال های گذشته، با کمک طراحان موفق و ماهر در طراحی لباس های زنانه، رقابت نزدیکی با برندهای معروف دنیا داشته است. انواع لباس مجلسی زنانه ترک با بهترین طرح های مد روز در مدل های کوتاه و بلند و در سبک های کلاسیک و مدرن عرضه می شوند که با زیباترین پارچه ها از جمله انواع پارچه های پولکی، گلدار، مخمل، ساتن، ابریشمی و غیره طراحی و دوخته شده اند. یکی دیگر از دلایل رشد تقاضا برای خرید لباس مجلسی زنانه ترک، قیمت های مناسب آن در مقایسه با برندهای معروف دنیاست. با توجه به افزایش قیمت ارز در سال های گذشته، انتخاب برندهای ترک برای خرید لباس زنانه ترک، رو به افزایش بوده است. برندهای معروف ترکیه، کیفیتی معادل برندهای معروف در دنیا را ارائه می دهند که در عین حال که بسیار مرغوب هستند، قیمت های مقرون به صرفه ای نیز دارند. یکی دیگر از مزیت های رقابتی پوشاک زنانه ترک، ارائه انواع لباس زنانه مجلسی برای زنان مسلمان با طرح های پوشیده و باحجاب است. تقاضا برای لباس مجلسی زنانه ترک از سوی کشورهای مسلمان که در آن ها زنان به لباس های مجلسی پوشیده گرایش بیشتری دارند، رو به افزایش بوده است.

برندهای معروف ترکیه که در تولید انواع لباس شهرت جهانی دارند، برندهای adL، Oleg Cassini، Beymen و Vakko هستند. این برندها به تولید انواع لباس شب لوکس با قیمت های گران و با طراحی های منحصر به فرد از سوی طراحان موفق می پردازند که توسط خیاطان ماهر با بهترین برش ها در بهترین الگو ها دوخته می شوند. یکی دیگر از موفق ترین برندهای تولید لباس مجلسی زنانه در ترکیه، برند کنزل ترکیه است که بیشترین میزان صادرات لباس شب آن به کشورهای آمریکا و اروپا بوده است. تنوع مدل های انواع لباس شب برند کنزل، پاسخگوی نیاز خانم ها با سبک های مدرن و کلاسیک بوده و کیفیت فوق العاده ای دارد. بسته به سن، اندام و سبک مورد علاقه، می توان از میان تنوع گسترده لباس مجلسی زنانه ترک انتخاب مناسبی داشت. با انتخاب از میان انواع لباس مجلسی زنانه ترک، دسترسی به مدل های مد روز با بهترین کیفیت و شیک ترین طرح های ترند خواهید داشت که حس رضایت خوبی در شما ایجاد خواهد کرد.
مبنع : https://vrgl.ir/j1VGg