معرفی پرفروش ترین برند دوربین مداربسته

۱۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

معرفی پرفروش ترین برند دوربین مداربسته

در دو دهه گذشته شرکت های زیادی شروع به تولید دوربین مداربسته کرده اند، اما پرسش این است که کدام یک عنوان پرفروش ترین دوربین مداربسته را از آن خود کرده است؟ بدون شک صاحب این عنوان رضایت افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

با توجه به نیاز افراد اطمینان از امنیت در املاک و مشاغل یکی از نیاز های اساسی است که برای تامین آن نیاز به یک برند دوربین مداربسته قابل اعتماد می باشد. در این مقاله می خواهیم پرفروش ترین دوربین مداربسته در بازار ایران را معرفی کنیم و دلایل موفقیت آن را با هم بررسی می کنیم.

 

 

برند دوربین مداربسته داهوا پرفروش ترین در بازار ایران

برند دوربین مداربسته داهوا از جمله سیستم های امنیتی است که شرکت های زیادی وارد کننده آن هستند. اما نکته حائزه اهمیت آن است که داهوا پکیجی از محصولات خود ارائه داده است که امتیاز بالایی را در همه موارد کسب می کند.

دوربین داهوا تولید یک برند چینی است که از جمله برند های امنیتی پیشرو در جهان است. دوربین مداربسته برند داهوا مجهز به سیستم های با فناوری پیشرفته است و تاکنون توانسته در بسیاری از اماکن مانند ارگان های دولتی، زیر ساخت های عمومی و خصوصی و بسیاری از اماکن یک راه حل امنیتی مناسب باشد. در ادامه چک لیستی از امتیاز های این سیستم امنیتی جمع آوری کردیم تا دلایل موفقیت دوربین داهوا را مرور کرده باشیم:

 

 

 

تکنولوژی ساخت و فناوری بالا

شرکت داهوا بخشی از در آمد سالیانه خود را صرف تحقیق و توسعه فناوری به کار رفته در سیستم های امنیتی می کند به همین دلیل می توانید بهترین و آخرین فناوری و مدل های دوربین مداربسته را از برند داهوا خرید کنید. از جمله فاکتور های که باعث برتری  دوربین مداربسته داهوا شده است تصاویر با کیفیت بالا، سخت افزار قوی، مقاومت دوربین داهوا و طراحی استاندارد بدنه آن ها است. کیفیت بالای دوربین های داهوا سالهاست که مورد تائید متخصصان و مصرف کنندگان  سیستم امنیتی قرار گرفته است.

شرکت داهوا بخشی از در آمد سالیانه خود را صرف تحقیق و توسعه فناوری به کار رفته در دوربین مدار بسته داهوا می کند به همین دلیل می توانید بهترین و آخرین فناوری و مدل های دوربین مداربسته را از برند داهوا خرید کنید.

 

 

تنوع گستردگی محصولات داهوا

برند دوربین مداربسته داهوا طیف وسیعی از مدل های دوربین امنیتی را ارائه می دهد؛ دوربین مدار بسته داهوا با شکل ظاهری بالت ، دام، اسپیددام و چندین مدل دیگر می باشد.

همچنین محصولات داهوا رنج قیمتی گسترده ای دارند، به طوری که افراد با هر بودجه ای می توانند یک دوربین مداربسته داهوا با قیمت دلخواه انتخاب کنند. گستردگی و تنوع قیمت دوربین داهوا باعث شده، افراد با کمترین بودجه یک سیستم امنیتی مناسب خرید کنند.

 

 

هزینه نگهداری و تعمیر پایین

بسیاری از برند های دوربین مداربسته پیشرفته دارای هزینه بالایی از نظر تعمیر و نگهداری هستند، با این حال دوربین داهوا هزینه نگهداری کمی دارد. همچنین گارانتی محصولات داهوا به مدت 24 ماه ضمانت می کند که هزینه تعمیر محصولات را پوشش دهد. بسیاری از شرکت های ایرانی برای انواع  دوربین مداربسته داهوا و دستگاه های ضبط کننده خدمات پس از فروش در نظر گرفته اند تا مشتریان برای دریافت خدمات تخصصی دچار مشکل نشوند.

 

قیمت مقرون به صرفه دوربین مداربسته داهوا

یکی از ویژگی های که دوربین مداربسته داهوا را در مقایسه با سایر مارک ها متمایز کرده قیمت پایین محصولات داهوا است. دوربین مداربسته داهوا بالاترین کیفیت را با قیمت حداقلی در نظر گرفته است. بسیاری از مارک های سیستم امنیتی کیفیت رقابتی دارند اما قیمت آن ها در مقایسه با دوربین مداربسته های داهوا گران تر است.

 

 

برند دوربین مداربسته شیائومی

یکی از برند های دوربین مداربسته که به محض ورود به بازار نظر بسیاری از خریداران را  جلب کرد دوربین مداربسته شیائومی  است . برند شیائومی با تولید انواع تجهیزات الکترونیک توانسته است اطمینان بسیاری از خریداران را داشته باشد به همین دلیل  دوربین مداربسته شیائومی به محض ورود به بازار مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت.

دوربین مداربسته شیائومی طراحی شیک و قابل توجهی داشت به همین دلیل نظر بسیاری از زیبا پسندان را به خود جلب کرده است.

دوربین مداربسته شیائومی را  می توان در بازار دوربین مداربسته ایران به راحتی پیدا کرد؛ همچنین می توان آن را از نمایندگی های معتبر شیائومی خریداری کرد. از جمله وجه تمایز های دوربین شیائومی طراحی کاربردی این دوربین های مداربسته است چرا که دوربین مداربسته شیائومی با توجه به نیاز کاربر دوربین های را متناسب با انواع محیط و اماکن طراحی و تولید کرده است که با استفاده از آن می توانید به بهترین شکل بر اماکن و فضا نظارت داشته باشید.

 

منبع مقاله معرفی پرفروش ترین برند دوربین مداربسته

دوربین داهوا در کنار محیط زیست

۱۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

دوربین داهوا در کنار محیط زیست

دوربین مدار بسته با استفاده از هوش مصنوعی در زمینه محیط زیست ارزشی فراتر از ایمنی خلق کرده است! راه حل های هوش مصنوعی دوربین مدار بسته نه تنها برای سازمان ها بلکه برای کمک به محیط زیست نیز در نظر گرفته می شوند. تولید دوربین مدار بسته با استفاده از هوش مصنوعی علاوه بر هوشمند کردن نظارت و امنیت شهری ارزش های کلیدی را به محیط زیست اضافه کرده است.

داهوا با پیروی از اوصول اولیه هوش مصنوعی قابلییت های از جمله تشخیص دقیق و جستجوی سریع هدف را برای محیط زیست توسعه داده است. تراشه هوش مصنوعی دوربین مدار بسته با تمرکز بر الگوریتم های یادگیری عمیق بر روی رفتار انسان، وسایل نقلیه، حیوانات و رویداد ها در نظر گرفته می شوند تا بسیاری از مخاطرات جلوگیری کند. داهوا یک برند دغدغه مند محیط زیست است که با ارزش آفرینی توانسته را حل مناسبی برای پیشگیری از مخاطرات طبیعی در نظر بگیرد. در ادامه مثال هایی از نقش دوربین مدار بسته داهوا در مناطق جنگلی را آورده ایم.

 

جلوگیری از آتش سوزی جنگل ها با دوربین مدار بسته داهوا

جنگل های باستانی استان یوننان در چین تعداد زیادی از حیوانات و گیاهان کمیاب را در خود جای داده است. این شگفتی های طبیعی در صورت وقوع آتش سوزی دچار خسارت شدیدی می شوند.

برند دوربین مدار بسته داهوا برای حفظ منابع ملی سیستم های بی سیم را در مناطق مستعد اتش سوزی و نقاط حفاظت جای گذاری کرد. تا به حال 7 مورد آتش سوزی در جنگل توسط دوربین داهوا گزارش شده که در مراحل اولیه رسیدگی شده است؛ همچنین دوربین مدار بسته داهوا از آن زمان تاکنون بیش از 500 مورد هشدار استفاده غیر قانونی از آتش را اطلاع داده است.

دوربین مدارب سته داهوا با بر اساس نور مرئی و فناوری تصویر برداری حرارتی می تواند منبع آتش سوزی به مساحت 2 متر مربع را از فاصله 5 تا 10 کیلومتری شناسایی کند.

با توجه به شعله ور شدن سریع آتش دوربین مدار بسته داهوا هشدار حریق را به همراه مکان یابی دقیق آن گزارش می دهد. فناوری دوربین مداربسته داهوا با تجزیه و تحلیل و موقعیت یابی سه بعدی تیم اطفای حریق را قادر ساخته است به سرعت بر این اماکن رسیدگی کنند. جلوگیری از آتش سوزی در سرمایه های طبیعی یکی از خدماتی است که دوربین مداربسته داهوا به خوبی در آن ایفای نقش کرده است.

 

صرفه جویی در بازرسی نیروگاه 10 دقیقه به جای یک ماه

تاسیسات امنیتی دوربین مدار بسته داهوا علاوه بر اعلان هشدار حریق یک بازرس نیروگاه است. در جنگل های یوننان شرایط نوری خوبی برای نیروگاه فتوولتائیک وجود دارد که تولید انرژی خورشیدی فراوانی را به همراه دارد.

این نیروگاه مساحتی بالغ بر 700 هکتار است که در فصل تابستان به دلیل احتمال زیاد اتش سوزی باید به طور منظم بازرسی شود. در حالی که بازرسی از این مساحت توسط دو بازرس  یک ماه زمان می برد دوربین مدار بسته داهوا آن را در طول ده دقیقه بازرسی می کند.

دوربین مداربسته داهوا علاوه بر بالا بردن دقت کار و صرفه جویی در زمان افراد را از سختی های بازدید مناطق کوهستانی با شیب های تند و آفتاب طاقت فرسا در امان نگه داشته است.

قبل از نظارت هوشمند دوربین مدار بسته داهوا، وضعیت حریق توسط روستائیان محلی انجام می شد که به دلیل موقعیت یابی دستی نقطه آتش،  اطفای حریق با تاخیر زیاد انجام می شد.

دوربین مدار بسته داهوا در نقاط مرتفع نصب می شد تا بازرسی های آنلاین بی وقفه را انجام دهد؛ در نتیجه دوربین مداربسته داهوا بازرسی کارخانه را که معمولا 1 ماه طول می کشید در کمتر از 10 دقیقه انجام دهد.

نحوه کارکرد دوربین های مداربسته

۲۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

نحوه کارکرد دوربین های مداربسته

دوربین مداربسته ها در دنیای امروز به روش های مختلفی کار می کنند اما اصل عملکرد آن ها به سیستم های امنیتی مادر تعلق دارد.

دوربین مداربسته های مختلف وجود دارد که هر روز تکنولوژی خود را به روز می کنند تا به صورت هوشمندانه بر محیط اطراف نظارت داشته باشند.

دوربین مدار بسته ها به صورت تحت شبکه بدون وای فای نیز قابل استفاده هستند  حتی دوربین های وجود دارد که با استفاده از آن بدون برق می توانید یک سیستم امنیتی مستقل را داشته باشید.

اینکه دوربین مداربسته ها چطور کار می کنند را در ادامه مثال می زنیم و  بیشتر در باب دوربین مداربسته های قدیمی و جدید توضیح خواهیم داد. 

 

دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته داهوا از قدیمی ترین کمپانی های تولید کننده دوربین مداربسته داهوا با محصولات مختلفی در بازار امنیتی احضار وجود می کند.

دوربین مداربسته داهوا با تکنولوژی های جدیدی مانند تحت شبکه ساخته می شود که یک ارث بری از سیستم دوربین مداربسته های کلاسیک است.

دوربین داهوا با داشتن وای فای می تواند بدون سیم فیلم دوربین مداربسته داهوا را به دستگاه ان وی ار برساند.

ساز و کار  دوربین تحت شبکه داهوا با استفاده از پروتکل های اینترنتی است که دیتا را به صورت دیجیتال به ان وی ار انتقال می دهد.

تصاویر بعد از تصویر برداری دوربین تحت شبکه داهوا داخل سیستم دوربین مداربسته داهوا فشرده سازی شده تا پهنای باند زیادی را اشغال نکند.

همچنین این فشرده سازی تصاویر دوربین تحت شبکه کمک می کند که تصویر به صورت بهینه سازی شده به آن وی داهوا برسد.

اما بعد از انتقال تصویر دوربین تحت شبکه داهوا به آن وی ار بخش مهم کار سیستم امنیتی آغاز می شود.

 

ان وی ار داهوا دیتای خام را دریافت و شروع به آنالیز روی آن ها می کند. برای مثال یکی از قابلیت های این سیستم ورود غیر مجاز به محدوده است.

دوربین تحت شبکه داهوا با ضبط تصاویر یک دیوار می تواند تغییراتی که در آن محدود اتفاق می افتاد را ضبط و به دستگاه ضبط کننده ان وی ار داهوا بفرستد.

آن وی ار داهوا به محض ورود فرد و رد شدن از خط فرضی دیوار شروع به آنالیز و تشخیص هشدار می دهد.

هشدارهای آن چی ار داهوا از طریق موبایل به سمت کاربران سیستم امنیتی فرستاده می شود.

دوربین مداربسته تحت شبکه می تواند با ضبط تصاویر دیگر و فرستادن آن ها به ان وی ار داهوا اطلاعات بسیاری را استخراج کند.

برای مثال یکی از مواردی که با استفاده از دستگاه ان وی ار داهوا می توان به آن پی برد تشخیص حرکت افراد است. خیلی از اماکن خلوت و بدون تردد هستند و افراد می خواهند به محض ورود فردی به آنجا از آن مطلع شوند قابلییت های دوربین مداربسته داهوا کمک خواهد کرد که با استفاده از قابلیت مقایسه فریم به فریم تصاویر بتوانید متوجه تغیرات و تحرکات در محیط شوید و این اعلان را از طریق گوشی موبایل دریافت کنید.

برای خرید دوربین مداربسته با قابلیت های اضفی از کارشناسان دوربین مداربسته کمک بگیرد تا ضمن راهنمایی این آچشن ها بهتیرن آن را متناسب با محیط شما در نظر بگیرند.

 

پیشنهاد خرید دوربین مداربسته داهوا

۱۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

پیشنهاد خرید دوربین مداربسته داهوا

به عنوان کارشناس دوربین مدار بسته بسیاری از افراد برای خرید  دوربین مداربسته داهوا ار من نام مدل های را جویا می شوند.

افراد معمولا به دنبال خرید دوربین مداربسته داهوا هستند که بسیار پر فروش هستند یا قیمت کمی دارند.

باید بگویم که با خرید دوربین مداربسته داهوا سیستم امنیتی با این ویژگی خریداری کرده اید. دوربین داهوا با داشتن ویژگی های از جمله قیمت پایین، کیفیت بالا و در دسترس بودن و خدمات پس از فروش به عنوان بهترین گزینه بازار ایران فروخته می شود.

خرید دوربین مداربسته داهوا اگرچه راحت و در هر سایت در سترس است اما باید دوربین داهوا را از نمایندگی اصلی آن خرید کنید تا در این صورت صاحب دوربین مداربسته ای اصل و با گارانتی معتبر 24 ماهه شوید.

خرید دوربین مداربسته داهوا در بازار ازاد ممکن است چالش هایی را در پی داشته باشد برای مثال بعضی از افراد سودجو دوربین داهوا را بدون گارانتی یا با ضمانت نامه ای که انقضای آن به سر رسیده به فرشو می رشانند.

خرید عمده دوربین مداربسته داهوا با این ویژگی می تواند بسیار مخاطره انگیز باشد چرا که افراد یا قیمت پایین تر دوربین مداربسته داهوا بسته بندی و در ابعاد بزرگ به فروش می رساند. در این بین بعضی از دوربین های مداربسته داهوا خراب یا دچار مشکل است و نه تنها گارانتی برای آن وجود ندارد بلکه قابل تعمیر هم نیستند بنابراین دقت داشته باشید در هنگام خرید فقط قیمت دوربین مداربسته داهوا در نظر نگیرید و از فرشوگاهی معتبر آن را خریداری کنید.

در ادامه  چند محصول داهوا را معرفی خواهیم کرد تا با آن ها هنگام خرید دوربین مداربسته داهوا  در نظر داشته باشید چرا که این دوربین ها سالیان سال توسط مشتریان تائید شده اند.

 

 

دوربین 1500TP-A

دوربین 1500TP-A از جمله دوربین مداربستههای سات که از لحاظ کیفیت تصویر، امکانات سیستم امنیتی و قیمت نمره بالایی را کسب می کنید. دوربین 1500TP-A دارای قابلیت ضبط صدا است که بسیار حائزه اهمیت برای می باشد چرا که ضبط صدا و تصویر به صورت همزیمان اطلاعات زیادی را در اختیارتان خواهد گذاشت.

1500TP-A دارای بدنه فلزی و به صورت استوانه ای ساخته شده است در نتیجه برای نصب روی دیوار مناسب است. دوربین 1500TP-A دارای استاندارد IP67 است که این دوربین را در برابر باد و باران و برف مقاوم کرده است. اتصال دوربین 1500TP-A از طریق کابل کواکسیال انجام می شود و دوربین به صورت سیگنال های آنالوگ انتقال داده می شود. آنالوگ بودن دوربین 1500TP-A باعث شده برای اماکن بزرگ مناسب باسد و تا 1000 متر دیتا را بدون اختلالی انتقال دهد همینطور دوربین 1500TP-A  به علت مقرون به صرفه بودن برای نصب در اماکن بزرگ مناسب است.

 

 

دوربین 1500TRQP-A

دوربین 1500TRQP-A  دارای کیفیت تصویر 5 مگاپیکسل و دید در شب 25 متر است. حتما می دانید که 1500TRQP-A دید در شب یکی از موارد اصلی دوربین مداربسته است. دوربین 1500TRQP-A را می تواند در تاریکی مطلق فیلم برداری کند و فیلم دوربین مداربسته را به صورت سیاه و سفید در هارد دوربین مداربسته ذخیره کند.

مدل 1500TRQP-A دام بوده و در سقف نصب می شود با توجه به طراحی این دوربین برای فضای داخلی دوربین 1500TRQP-A را نیم توان خارج از منزل نصب کرد چرا که دوربین 1500TRQP-A با درجه حفاظتیIP50 ساخته شده و در مقابل باراش بران و برف محافظت نشده است.

 دوربین 1500TRQP-A به صورت کلی کیفیت بالا و قیمت مقرون به رفه ای دارد و برای استفاده از در محیط های داخلی کاملا بهینه سازی شده است.

برای خرید عمده دوربین مداربسته با کارشناسان این حوزه تماس بگیرید.

راهنمای خرید دوربین مداربسته متناسب با رزولوشن

۲۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

راهنمای خرید دوربین مداربسته متناسب با رزولوشن
امروزه برای خرید دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی متقاضیان زیادی وجود دارد که می خواهند مجهز به سیستم امنیتی هوشمند شوند چرا که وجود دوربین مداربسته و نصب آن در اماکن باعث شده آمار و جرم و جنایت به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند.

دوربین مداربسته های هوشمند برای کسب و کار و اماکن عمومی و حساس یک زنگ خطر نجات دهنده است چرا که با وجود آن نی توان به موقع از مواردی که باید در لحظه به آن رسیدگی شود اطلاع پیدا کرد. با این وجود علاوه بر مستند ساز جرائم به صورت لایو و زنده تصاویر را مشاهده و متناسب با آن واکنش نشان می دهید.

خرید دوربین مداربسته ساده و کلاسیک کافیست تا خانه ای امن داشته باشید برای امن نگه داشتن خانه می توانید یک دوربین داهوا 2 مگاپیکسل با تکنولوژی آنالوگ تهیه کنید تا  آرامش خاطراتان چندین برابر شود.

در ادامه دوربین داهوا 2 مگاپیکسل پیشنهادی را بیشتر توضیح خواهیم داد تا با قابلیت های آن بیشتر آشنا شوید.

 

دوربین داهوا 2 مگاپیکسل انواع مختلفی دارد تا برای همه افراد مناسب باشد .برای مثال دوربین داهوا 2 مگاپیکسل  در انواع شکل ظاهری دام، بالت، اسپید دام وجود دارد که می توانید به با توجه به مکان نصب آن را انتخاب کنید.

دوربین داهوا 2 مگاپیکسل با شکل ظاهری بالت روی دیوار و بیشتر برای فضای باز استفاده می شود. همچنین دوربین دام را روی سقف و در فضای بسته استفاده می کنند.

یکی دیگر از دوربین مداربسته ها اسپیدام داهوا است که این موتور گران تر بود و با استفاده از موتور قابلیت چرخش دارند.

این چرخش به صورتی دستی امکان پذیر شده تا در هر مکانی با استفاده از موبایل دوربین را در زوایای مختلف بچرخانید.

شما می توانید بدون کمک کارشناسان دوربین مداربسته دوربین های داهوا 2 مگاپیکسل را تشخیص دهید کافیت با نگاهی به پارت نامبر دوربین عدد دوم آن را چک کنید و متوجه این دست از دوربین های مداربسته شوید .

یکی ار موارد مهم در انتخاب دوربین داهوا 2 مگاپیکسل دید در شب آن هاست. ثبت تصاویر دوربین مداربسته در شب اهمیتی بیشتری دارد به همین دلیل انتخاب درست دید در شب می تواند بستری کمک کننده باشد.

دوربین مداربسته با سنسور مادون قرمز یکی از بهترین دید در شب ها چرا که با استفاده از این قابلیت تصاویر در تاریکی مطلق نیز قابل مشاهده هستند و می توان به راحتی آن ها را مشاهده کرد. همچنین برد دید در شب در دوربین های مداربسته یکی از موارد مهمی است که با توجه به آن میدان دید شما در شب تنظیم می شود.

با استفاده از ان دوربین های مداربسته می توان تصاویر را 20 تا 80 متر مشاهده کرد که فاصله 80 متری دی این دوربین ها بسیار عالی و ویژه به حساب می اید.

دوربین داهوا 2 مگاپیکسل با توجه به این مشخصات تنوع زیادی دارد که می توانید با توجه به فاکتور های مهم ذکر شده یکی را خریداری کنید. همچنین برای خرید دوربین مداربسته و تجهیز اماکن به سیستم امنیتی می توانید از چند دوربین مداربسته با رزولوشن های مختلف کمک بگیرید که با با توجه به محل نصب به جزئیات تصویر بپردازد.

بهترین برند ها برای خرید عمده دوربین مدار بسته

۱۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

بهترین برند ها برای خرید عمده دوربین مداربسته

خرید عمده دوربین مداربسته و سیستم امنیتی یکی از مواردی است که در هر پروژه ای نیاز می باشد. نیاز به نظارت و امنیت از موارد اولیه نیاز انسان است. خرید عمده دوربین مداربسته برای اماکن مختلف انجام میشود. همکاران در این حوزه خرید های مداومی انجام می دهند که می توان قیمت دوربین مداربسته را تحت قیمت همکاری به افراد عرضه کرد.

اما اینکه کدام برند برای خرید عمده دوربین مناسب است ؟ با آنکه از کجا و وچطور می توان خرید عمده دوربین مداربسته را انجام داد؟ دو سوالی است که افراد هنگام خرید عمده دوربین مداربسته با آن مشغول هستند.

کارشناسان دوربین مداربسته برند دوربین مداربسته داهوا را برای خرید عمده دوربین مداربسته پیشنهاد می کنند. دلیل محبوبیت این برند برای خرید یا فروش عمده دوربین مداربسته کیفیت بالای آن است همچنین در خرید عمده داهوا می توانید با هر بودجه ای سیستم امنیتی خرید کنید. در خرید عمده دوربین مداربسه نکته حائزه اهمیت آن است که این محصولات دارای گارانتی معتبر باشند. همچنین چک کردن مدت زمان گارانتی یکی از نکاتی است که باید به آن توجه شود. چرا که خرید عمده دوربین مداربسته با مدت زمان کم می تواند دردسر ساز باشد. برای مثال در خرید عمده دوربین مداربسته افرادی هستند که دوربین های را با قیمت پایین تر به فروش می رسانند و این دوربین ها یا فاقد گارانتی است یا گارانتی آن بعد از مدت زمانی کوتاه به پایان می رسد ؛ در این صورت خرید عمده دوربین مداربسته دردسر سازخواهد بود و شامل خدمات پس از فروش نخواهد بود در ادامه برند معتبر داهوا را برای خرید عمده دوربین مداربسته مثال می زنیم

 بیشتر بخوانید : باکس و پکیج دوربین مداربسته داهوا

خرید عمده داهوا

خرید عمده داهوا یکی از خرید های عمده ای است که افراد می توانند با اطمینان خاطر از کیفیت آن ثبت سفارش کنند. خرید عمده دوربین مداربسته داهوا برای افرادی مناسب است که کیفیت و قیمت را هر دو با هم می خواهند. خرید عمده داهوا در دوربین مال شامل 24 ماه گارانتی است بعضا دیده می شود همکاران در خرید عمده داهوا با نگه داشتن دوربین های مداربسته در انبار میزان گارانتی یا خدمان پس از فروش کمتری را ارائه می دهند.

خرید عمده داهوا همچنین با 7 روز مهلت تست و استفاده است که در صورت وجود مشکل در هر دوربین مداربسته ای بتوان ان را مرجوع کرد. با این ویژگی می توانید خرید عمده دوربین مداربسته داهوا را در تعداد بالا انجام دهید. بعضی از افراد بعد از فروش عمده داهوا حتی از از ضمانت سلامت آن هم ممانعت می کنند چرا که بعضی از افارد سود جو دوربین های خراب را در بسته بندی نو داخل سفارش های عمده دوربین مداربسته ارسال می کنند به طوری که نمی توان آن ها را مرجوع کرد.

بنابراین خرید عمده داهوا باید از نمایندگی های رسمی داهوا انجام گیرد تا با اطمینان خاطر دوربین مداربسته داهوا و اواع محصولات آن را سفارش دهید. بیشتر مشتری های دوربین مال همکاران دوربین مداربسته هستند که با مراجعهبه نمایندیگ داهوا به صورت تلفنی یا حضوری سفارشات خود را ثبت مبکنند. نمایندگی دوربین داهوا باید با ارائه فاکتور رسمی خرید عمده داهوا را با ضمانت ارسال کند. نمایندگی داهوا در تهران و خیابان جمهوری واقعاست همچنین می توا از طریف سفارش تلفنی لیست قیمت همکاری دوربین مداربسته را دریافت کنید و سفارشات را در اصرع وقت دریافت کنید. نمایندگی داهوا بعد از ثبت و نهایی شدن سفارش آن ها را در کمترین زمان با بسته بندی مناسب ارسال می کند.

همچنین نمایندگی رسمی داهوا برای همکارانی که در این حوزه فعال هستند تخفیفیات ویژه ای در نظر گرفته است که در سفارشات مداوم می توانند از آن استفاده کنند. سایت ، اپلیکیشن، تماس تلفنی و خرید حضوری از گزینه های هستند که می توانید خرید خود را در نمایندگی رسمی داهوا نهایی کنید.

پرفروش ترین محصولات شیائومی

۲۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

پر فروش ترین محصولات شیائومی

شیائومی با شروع فعالیت در حوزه امنیت توانست نظر بسیاری از کمپان های مطرح دنیاا را به خود جلب کند. دوربین مداربسته شیائومی بعد از عرضه به بازار به یکی از محبوب ترین دوربین مداربسته ها تبدیل شد. دوربین مدار بسته شیائومی واسطه اعتباری  که به دلیل لوازم الکترونیک با کیفیت داشت توانست در همان ابتدا فرشو خوبیداشته باشد . به خصوص طولی نکشید که در بازار دوربین مدابسته ایران توانست به محبوبیت بالایی برسد کابردی بودن دوربین های شیائومی و طراحی منحصر به فردی که داشتند توانست علاوه بر کیفیت در مارکت دوربین مداربسته بدرخشد.

دوربین مدار بسته شیائومی در انواع مختلف دوربین های داخل و خارج خانه تولید شد همچنین دوربین های برای استفاده در خودرو طراحی کرد. دوربین مدار بسته شیائومی با وجود رقیب های قدری مانند داهوا ، هایک ویژن توانسته است به رکورد فروش بالایی در دوربین مدار بسته شیائومی بیبی کم و دوربین خودرو برسد.

 بیشتر بخوانید: بهترین برند ها برای خرید عمده دوربین مداربسته

دوربین خودرو شیائومی

دوربین خودرو شیائومی از جمله محصولات پر فروش شیائومی است که در انواع مختلف دوربین جلو ، دوربین خودرو شیائومی داشبوردی و دوربین خودرو شیائومی آینه ای طراحی شده است.

دوربین ثبت وقایع شیائومی نیاز و نگرانی های یک راننده را برطرف میکند برای مثال افرادی که اقدام به نصب دوربین خودرو شیائومی کردند ادعا داشتند که قبل از آن نگران دزدیده شدن خودرو یا تصادفات بودند. برای مثال یکی از مواردی که ممکن است برای هر راننده ای اتفاق بیفتد تصادف خودرو هنگام پارک بودن ماشین است. دوربین خودرو شیائومی حتی در هنگام پارک ماشین می تواند تصادف اتفاق افتاده را ثبت کند. سنسور های فعال دوربین ثبت وقایع خودرو می توانند هنگام ضربه خوردن به خودرو فعال شوند و  شروع به ضبط فیلم کنند.

دوربین ثبت وقایع شیائومی می تواند زمانی که به حرکت در می آید هشدار لازم را ارسال کند. تصاویر دوربین خودرو شیائومی را می توان از طریق اپلیکیشن نصب شده روی موبایل تماشا کرد.


 

دوربین بیبی کم شیائومی

دوربین کودک شیائومی یا همان دوربین بیبی کم شیائومی دوربینی است که بیشتر جنبه نظارتی داشته و برای مراقبت از سالمندان ، کودکان و حیوانات خانگی طراحی شده است. از جمله نیاز های اولیه دوربین بی بی کم شیائومی داشتن دید وسیع است. به همین علت کمپانی شیائومی با قرار دادن لیز واید در دوربین کودک شیائومی میدان دیدی به اندازه 120 درجه ایجاد کرده است تا بر محیط تسلط بیشتر داشته باشید.

همچنین دوربین بیبی کم شیائومی یکی از دوربین مداربسته های است که می تواند با چرخش 360 درجه اطراف را نظارت کنید. دوربین بیبی کم شیائومی را می توان از راه دور کنترل کرد و با استفاده از گوشی از راه دور آن را به اطراف چرخاند.

دوربین کودک شیائومی می تواند با صدای دو طرفه ای که دارد قابلییت مکالمه را از راه دور فراهم کند. دوربین کودک شیائومی با 24 ساعت فیلم برداری مداوم همه تصاویر را ردون استثنا در رم دوربین کودک شیائومی ذخیره می کند.

برای خرید دوربین مداربسته شیائومی می توانید با کارشناسان دوربین مداربسته دوربین مال مشورت کنید.

 

 

بهترین برند ها برای خرید عمده دوربین مداربسته

۲۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

بهترین برند ها برای خرید عمده دوربین مداربسته

خرید عمده دوربین مداربسته و سیستم امنیتی یکی از مواردی است که در هر پروژه ای نیاز می باشد. نیاز به نظارت و امنیت از موارد اولیه نیاز انسان است. خرید عمده دوربین مداربسته برای اماکن مختلف انجام میشود. همکاران در این حوزه خرید های مداومی انجام می دهند که می توان قیمت دوربین مداربسته را تحت قیمت همکاری به افراد عرضه کرد.

اما اینکه کدام برند برای خرید عمده دوربین مناسب است ؟ با آنکه از کجا و وچطور می توان خرید عمده دوربین مداربسته را انجام داد؟ دو سوالی است که افراد هنگام خرید عمده دوربین مداربسته با آن مشغول هستند.

کارشناسان دوربین مداربسته برند دوربین مداربسته داهوا را برای خرید عمده دوربین مداربسته پیشنهاد می کنند. دلیل محبوبیت این برند برای خرید یا فروش عمده دوربین مداربسته کیفیت بالای آن است همچنین در خرید عمده داهوا می توانید با هر بودجه ای سیستم امنیتی خرید کنید. در خرید عمده دوربین مداربسه نکته حائزه اهمیت آن است که این محصولات دارای گارانتی معتبر باشند. همچنین چک کردن مدت زمان گارانتی یکی از نکاتی است که باید به آن توجه شود. چرا که خرید عمده دوربین مداربسته با مدت زمان کم می تواند دردسر ساز باشد. برای مثال در خرید عمده دوربین مداربسته افرادی هستند که دوربین های را با قیمت پایین تر به فروش می رسانند و این دوربین ها یا فاقد گارانتی است یا گارانتی آن بعد از مدت زمانی کوتاه به پایان می رسد ؛ در این صورت خرید عمده دوربین مداربسته دردسر سازخواهد بود و شامل خدمات پس از فروش نخواهد بود در ادامه برند معتبر داهوا را برای خرید عمده دوربین مداربسته مثال می زنیم

 بیشتر بخوانید: باکس و پکیج دوربین مداربسته ها

خرید عمده داهوا

خرید عمده داهوا یکی از خرید های عمده ای است که افراد می توانند با اطمینان خاطر از کیفیت آن ثبت سفارش کنند. خرید عمده دوربین مداربسته داهوا برای افرادی مناسب است که کیفیت و قیمت را هر دو با هم می خواهند. خرید عمده داهوا در دوربین مال شامل 24 ماه گارانتی است بعضا دیده می شود همکاران در خرید عمده داهوا با نگه داشتن دوربین های مداربسته در انبار میزان گارانتی یا خدمان پس از فروش کمتری را ارائه می دهند.

خرید عمده داهوا همچنین با 7 روز مهلت تست و استفاده است که در صورت وجود مشکل در هر دوربین مداربسته ای بتوان ان را مرجوع کرد. با این ویژگی می توانید خرید عمده دوربین مداربسته داهوا را در تعداد بالا انجام دهید. بعضی از افراد بعد از فروش عمده داهوا حتی از از ضمانت سلامت آن هم ممانعت می کنند چرا که بعضی از افارد سود جو دوربین های خراب را در بسته بندی نو داخل سفارش های عمده دوربین مداربسته ارسال می کنند به طوری که نمی توان آن ها را مرجوع کرد.

بنابراین خرید عمده داهوا باید از نمایندگی های رسمی داهوا انجام گیرد تا با اطمینان خاطر دوربین مداربسته داهوا و اواع محصولات آن را سفارش دهید. بیشتر مشتری های دوربین مال همکاران دوربین مداربسته هستند که با مراجعهبه نمایندیگ داهوا به صورت تلفنی یا حضوری سفارشات خود را ثبت مبکنند. نمایندگی دوربین داهوا باید با ارائه فاکتور رسمی خرید عمده داهوا را با ضمانت ارسال کند. نمایندگی داهوا در تهران و خیابان جمهوری واقعاست همچنین می توا از طریف سفارش تلفنی لیست قیمت همکاری دوربین مداربسته را دریافت کنید و سفارشات را در اصرع وقت دریافت کنید. نمایندگی داهوا بعد از ثبت و نهایی شدن سفارش آن ها را در کمترین زمان با بسته بندی مناسب ارسال میکند.

همچنین نمایندگی رسمی داهوا برای همکارانی که در این حوزه فعال هستند تخفیفیات ویژه ای در نظر گرفته است که در سفارشات مداوم می توانند از آن استفاده کنند. سایت ، اپلیکیشن، تماس تلفنی و خرید حضوری از گزینه های هستند که می توانید خرید خود را در نمایندگی رسمی داهوا نهایی کنید.

باکس و پکیج دوربین مداربسته داهوا

۲۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

باکس و پکیج دوربین مداربسته داهوا

پکیج دوربین مدار بسته داهوا یکی از روش هایی است که افرادی کمتر با سیستم امنتی آشنا هستند می توانند با انتخاب یکی از آن ها صاحب یک سیستم امنیتی کامل و با کیفیت شوند. از جمله اجزای پکیج دوربین داهوا دوربین مداربسته های با کیفیت داهوا ، دستگاه ضبط کننده و کابل و سیم شبه و کابل برق و کانکتورهایی است که در نصب دوربین لازم می باشد . کارشناسان دوربین مدارسته تمامی موارد لازم را در پکیج دوربین مداربسته داهوا در نظر گرفته اند.

 از جمله موارد یکه در خرید دوربین داهوا به کاربران اشاره می شود سازگاز دوربین مداربسته با دستگاه مورد نظر به همین علت پکیج دوربین مداربسته داهوا شمل دوربین هایی ایت که با دستگاه سازگار و به خوبی از هم دیگر پشتیبانی می کنند کی از اشتباهات رایج در خرید دوربین مداربسته رعایت نکردن کیفیت بین دوربین و دستگاه است؛ برای مثال اگر در پکیج دوربین مداربسته داهوا دوربین داهوا 8 مگاپیکسل گذاشته شده باید دستگاه انتخاب کرد که به صورت 4K از تصاویر پشتیبانی کند.

پکیج دوربین مداربسته داهوا متناسب با سلیقه و بودجه افراد به تعداد مختلفی تقسیم می شود که یکی از آن ها پکیج دوربین مداربسته داهوا اقتصادی، هوشمند است در این پکیج های دوربین آنالوگ که کمترین قیمت را بین دوربین های دیگر دارد یا آنکه دوربین های تحت شبکه در پکیج دوربین مداربسته داهوا هوشمند قرار گرفته اند تا تصاویر را به صورت شبکه ای و از طریق اینترنت به هارد دوربین مداربسته انتقال داد همچنین داخل این پکیج های دوربین مداربسته داهوا انواع دستگاه ضبط کننده قرار دارد که در ادامه بیشتر درباره آن ها خواهیم گفت.

 

دی وی ار داهوا

دی وی ار داهوا به عنوان یک ویدئو ریکورد پر کاربرد در بیشتر پکیج های دوربین مداربسته داهوا قرار دارد. DVR داهوا با داشتن بسیاری از قابلییت های یک دستگاه ضبط کننده می تواند عملکرد یک سیستم امنتی را کامل کند. دی وی ار داهوا از دو دوربین مداربسته آنالوگ و دوربین تحت شبکه پشتیبانی می کند و به همین دلیل یکی از دستگاه های پر کاربرد است.

برای انتخاب DVR داهوا مناسب باید دقت داشته باشید که چه تعداد دوربین مداربسته لازم دارید؟ دی وی ار داهوا در تعداد کانال های 4، 8، 16 ،32 ، 64 برای فروش داخل سایت قرار گرفته است. از جمله های نکته های در خرید دی وی ار داهوا میزان فشرده سازی آن است چرا که فشرده سازی با بالا ترین نرخ باعث می شود که در مصرف حجم هارد دوربین مداربسته صرفه جویی شود در نتیجه هزینه های های خرید هارد دوربین مداربسته بسیار پایین می آید و عملکرد کلی سیستم بهبود پیدا می کند.

برای خرید یک سیستم امنیتی کلاسیک دی وی ار داهوا یک گزینه مطلوب است اما اگر به دنبال گزینه های پیشرفته تر هستنید می توانید به سراغ ان وی ار داهوا بروید.

 

 

ان وی ار داهوا

NVR داهوا  یکی از دستگاه های ضبط کننده ای است که می تواند آپشن های زیادی را در اختیارتان بگذارد. ان وی ار داهوا دارای قابلییت های تشخیص چهره، تشخیص حرکت، شمارش افراد، ورود غیر مجاز و بسیاری از آپشن های دیگر است که با استفاده از آن ها می توان  به یک سیستم امنیتی هوشمند دست پیدا کرد. NVR داهوا باید با یک دوربین تحت شبکه جفت شود تا عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.

NVR داهوا با پردازش اطلاعات و آنالیز دیتای ویدئویی اطلاعات ارزشمندی را در اختیارات می گذارد. برای مثال با آنالیز دیتای ویدئویی می تواند جزئیات چهره افراد را آنالیز کرده و در دیتا بیس دوربین ذخیره کند. ان وی ار داهوا می تواند دیتا را در هارد دیسک و در فضای ابری ذخیره کند که این یکی دیگر از آپشن های NVR داهوا است. در پیکج دوربین مداربسته داهوا هوشمن NVR داهوا با تعداد کانال ها مختلفی تهیه شده که می توانید آن را در سایت دوربین مال سفارش دهید.

انواع دوربین مداربسته ها کدام اند؟

۱۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

انواع دوربین مداربسته ها کدام اند؟

اگر بخواهیم انواع دوربین مداربسته را به صورت دقیق بررسی کنیم باید تمام آپشن های دوربین مداربسته که با استفاده از آن ها می توان یک سیستم امنیتی را به دسته های مختلفی تقسیم کرد شرح دهیم. دوربین مداربسته در حالت کلی از لحاظ مدل ظاهری، دید در شب، نوع لنز وبسیاری از موارد دیگر تقسیم بندی کرد. اما سه مورد ذکر شده جزو اصلی ترین مواردی است که می توان دوربین مداربسته را براساس آن تفکیک کرد. دوربین مداربسته ها بر اساس شکل ظاهری دوربین بالت ، دام تقسیم می شوند. دوربین مداربسته بالت جزو دوربین های فضای باز و دوربین مداربسته دام جزو دوربین های داخلی به حساب می آید که با استفاده از آن ها می توان هر دو محیط داخل و بیرون را پوشش داد.

دوربین مدار بسته ها همچنین توسط کمپانی و برند های زیادی تولید می شوند. دوربین مداربسته های هایک ویژن و دوربین شیائومی داهوا چند مدل از این کمپانی ها هستند که سهم فروش زیادی را در بازار سیستم های امنیتی دارند.

دوربین مداربسته شیائومی که یک کمپانی تولید لوازم الکترونیک ایت تعداد زیادی از دوربین های مداربسته را تا به حال به فروش رسانده است.

 
بیشتر بخوانید: معرفی دوربین خودرو شیائومی

 

دوربین مداربسته شیائومی با ورود به بازار سیستم های امنتی بسیار محبوب شد چرا که علاوه بر کارایی این دوربین کمپانی شیائومی ظرافت خاصی در طراحی این دوربین های مداربسته به کار گزفته بود. بدون شک سابقه و پختگی طراحی های لوازم الکترونیک به صورت موروثی به دوربین مداربسته شیائومی انتقال داده شد. برخلاف دوربین های دیگر که ظاهر ضمختی داشتند دوربین مداربسته شیائومی ظاهری ظریف و سخت داشت که تواجه زیادی از زیبا پسندان را به خود جلب کرد.

دوربین مداربسته شیائومی علاوه بر ارزش افزوده امنیت یک وسیله دکوراسیون مدرن برای خانه شده بود و این موردی بود که به سختی می توان از آن چشم پوشی کرد.

برای مثال دوربین بیبی کم شیائومی که یک دوربین مداربسته نظاریت امنیتی است طراحی بسیار ظریفی دارد. همچنین به صروت تخصصی نیاز کاربر را پاسخگو می باشد. بیبی کم شیائومی با هدف نظارت بر کودکان ونوزادان و سالمندان حتی حیوانات خانگی ساخته شد. احتمالا از چنین دوربین مداربسته ای انتظار می روزد که یک دیده بان عالی باشد به همین علت بیبی کم شیائومی یا همان دوربین کودک شیائومی با ایجاد میدان دید وسیع توانسته است که به خوبی این نیاز را بر طرف کند.

بیبی کم شیائوی با زوایه باز 120 درجه بر اطراف نظاره گر بوده و در بعضی اط مدل ها 360 درجه را پوشش می دهد. کافی ایت از راه دوربین بیبی کم شیائومی را به اطراف بچرخانید و آن را کنترل کنید تا برهمه زاویه اتاق مسلط باشید.

از جمله قابلییت های این محصول امکان مکالمه از راه دور است که می توان با سالمندان و بچه ها ارتباطی موقتی ایجاد کرد.