محبوبیت فیلم فروشنده

۲۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

چه چیزی فروشنده را در میان مردم محبوب کرد؟

پیش از دانلود فیلم سینمایی فروشنده، به بررسی و معرفی این فیلم سینمایی می پردازیم. فیلم سینمایی فروشنده، محصول سال 1394 به کارگردانی اصغر فرهادی می باشد. عماد و رعنا، زوجی که به عنوان بازیگر تئاتر کار می کنند، به خانه جدیدی نقل مکان می کنند. هنگامی که رعنا مورد حمله مهاجمی قرار می گیرد، عماد شروع به جستجوی مقصر می کند.

شناخت بازیگران فیلم سینمایی فروشنده هم می تواند برای دانلود فیلم سینمایی فروشنده، جالب باشد. شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، بابک کریمی، مینا ساداتی، مهدی کوشکی و فرید سجادی حسینی، از بازیگران فیلم فروشنده می باشند که در موفقیت این فیلم سینمایی، نقش به سزایی داشته اند. فروشنده در ژانر اجتماعی و درام ساخته شده است و اصغر فرهادی علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه فروشنده را نیز نوشته است.

در ادامه دانلود فیلم سینمایی فروشنده از وب سایت دی دی فیلم، جالب است که درباره داستان این فیلم صحبت کنیم. داستان فروشنده درباره زن و شوهر جوانی است که درگیر یک چالش بزرگ می شوند و بیننده در این مسیر، با این زوج همراه می شود و هم ذات پنداری می کند. پرداختن به موضوع جنجالی تجاوز و حاشیه های فرهنگی و اجتماعی این پدیده در زندگی خانوادگی این افراد، محوریت داستان فروشنده را تشکیل می دهد. نقل مکان این زن و شوهر به آپارتمان دوستشان، آغاز ماجراهای تلخ برای این دو نفر می باشد.

نقد فیلم سینمایی فروشنده

برای دانلود فیلم سینمایی فروشنده، در ادامه به نقد فیلم سینمایی فروشنده می پردازیم. اکثر نظرات مخاطبان و کارشناسان درباره فروشنده مثبت بوده است و آمار فروش بالای فیلم فروشنده و هم چنین دانلود فیلم سینمایی فروشنده، این مساله را اثبات می کند. فروشنده در جنبه های زیادی موفق عمل کرده است. کارگردانی، فیلمنامه، شخصیت پردازی کاراکترها، بازی بازیگران فیلم، صحنه پردازی و فیلم برداری، از جمله مواردی هستند که فروشنده در آنها موفق عمل کرده است و توانسته در این بخش ها جوایز بسیاری را از جشنواره های مختلف دریافت کند.

گره ها و چالش ها هستند که فروشنده را برای مخاطب جذاب می کنند و به او انگیزه می دهند که به دانلود فیلم سینمایی فروشنده و ادامه تماشای فیلم فروشنده بپردازد و گاه حتی بیش از یک بار این فیلم سینمایی اصغر فرهادی را ببیند. بازی قوی ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در کنار یکدیگر و در نقش مقابل، از دیگر نقاط قوت فروشنده می باشد که به خوبی از طرف این دو بازیگر مطرح اجرا شده است.

فرهادی که پیش از فروشنده هم آثار موفق زیادی در سینمای ایران داشته است، این بار هم در فروشنده، نبوغ کارگردانی خود را به رخ مخاطب می کشد و او را وادار می کند که با این زن و شوهر در مسیر پرفراز و نشیب زندگیشان پس از اتفاقات هولناک این آپارتمان همراه شوند. درباره الی، جدایی نادر از سیمین و چهارشنبه سوری، از شاخص ترین آثار سینمایی فرهادی هستند که مردم ایران با هر کدام از این فیلم ها خاطرات زیادی دارند. هر کدام از این مجموعه ها به تنهایی قدرت بازی سازی و کارگردانی فرهادی را در دوره خود به نمایش گذاشتند و جزء پرفروش ترین ها در دوره اکران خود قرار گرفتند.

در پایان معرفی و نقد و بررسی فیلم فروشنده و پیش از دانلود فیلم سینمایی فروشنده از دی دی فیلم باید گفت که فروشنده فرصتی تکرار نشدنی است که با اصغر فرهادی به یکی دیگر از لایه های اجتماعی زندگی در جامعه ایران برویم و یکی دیگر از آثار قوی او را به تماشا بنشینیم؛ فرصتی لذت بخش در کنار خانواده و عزیزان که پیام های مفهومی و جالبی را در قالب یک سناریو به ما می رساند و علاوه بر سرگرم کردن، چیزهای زیادی را به ما می آموزد.

 

فیلم متری شیش و نیم سعید روستایی

۱۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

بررسی فیلم متری شیش و نیم سعید روستایی

در این مطلب قصد معرفی، بررسی و دانلود فیلم متری شیش و نیم از وب سایت دیدی فیلم را داریم. امروزه تماشای فیلم و سریال های ایرانی و خارجی، سرگرمی جالبی برای مردم می باشد. به طوری که کارگردانان زیادی در پی ساختن فیلم ها و سریال های دنباله دار برای سینما یا شبکه نمایش خانگی هستند. وب سایت های دانلود فیلم و سریال هم در پی قرار دادن این مجموعه ها در وب سایت های خود هستند تا افراد با دانلود این مجموعه ها، سرگرمی جالبی برای اوقات فراغت خود داشته باشند.

فیلم سینمایی متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی ساخته شده است. سید جمال ساداتیان تهیه کننده متری شیش و نیم و سعید روستایی نویسنده این فیلم سینمایی می باشد. پریناز ایزدیار، پیمان معادی، فرهاد اصلانی، مازیار سیدی، مهدی حسینی نیا، نوید محمد زاده و هومن کیایی از بازیگران فیلم سینمایی متری شیش و نیم می باشند که در موفقیت این مجموعه نقش به سزایی داشته اند.

برای ادامه دانلود فیلم متری شیش و نیم جالب است که به ژانر این فیلم سینمایی اشاره کنیم. فیلم سینمایی متری شیش و نیم، در ژانر پلیسی و معمایی ساخته شده است و به موضوع اعتیاد و مواد مخدر از نگاهی دیگر می پردازد و با ورود به فضاهای متفاوت و جستجو در میان مکان های مخوف و گاه پایین شهر، روند داستان را پیش می برد. سعید روستایی که ابد و یک روز را به عنوان یک اثر درخشان در کارنامه خود دارد، این بار هم اثر ماندگار دیگری را با متری شیش و نیم خلق کرده است. روایت تازه ای از اعتیاد، که مخاطب را با خود همراه می کند و او را به هم ذات پنداری با شخصیت های فیلم حتی کاراکترهای منفی وا می دارد.

پیش از دانلود فیلم متری شیش و نیم، جالب است که با موضوع داستان فیلم سینمایی متری شیش و نیم آشنا شویم. داستان با جستجوهای یک افسر پلیس به نام صمد با بازی پیمان معادی آغاز می شود. او که به دنبال سرکرده یک باند مواد مخدر بزرگ است، در این جستجو با چالش های زیادی رو به رو می شود و در این میان با بازجویی از افراد و گروه های مختلف، چالش هایی را برای بیننده به وجود می آورد. نمایش تصویری تازه از پلیس مواد مخدر، زندان و بازداشتگاه، از جذابیت های فیلم سینمایی متری شیش و نیم می باشد.

در ادامه دانلود فیلم متری شیش و نیم و داستان این فیلم سینمایی باید گفت که نوید محمد زاده، ناصر خاکزاد مرموز داستان متری شیش و نیم است که با بازی قوی خود، نقش زیادی در موفقیت متری شیش و نیم داشته است. تقابل این مجرم فراری و مخفی با پلیس جدی و سختگیر داستان، محوریت متری شیش و نیم را تشکیل می دهد و مخاطب را وادار می کند که به ادامه تماشای فیلم بپردازد.

سعید روستایی با ساخت متری شیش و نیم و پیش از آن، ابد و یک روز نشان داد لازم نیست برای فروش در گیشه سینما، تنها کمدی های مبتذل با شوخی های بی محتوا ساخت؛ بلکه با ورود به لایه های زندگی اجتماعی و واقعیت های جامعه ایران و روایت آن در بستر قصه ای قوی، می توان مردم را به سینما کشاند. درام های اجتماعی قوی که این روزها جایشان در سینمای ایران خالی است؛ همین مساله موجب افت عملکرد سینماها شده است و مردم ترجیح می دهند تا با دانلود فیلم متری شیش و نیم و فیلم های دیگر سینمایی، این مجموعه ها را در کنار خانواده و در خانه خود تماشا کنند. متری شیش و نیم هم یکی از این فیلم هاست که به دلیل هیجان و ژانر پلیسی و معمایی اش توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

ضعف و قدرت فیلم رحمان 1400

۱۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

نقاط ضعف و قوت فیلم سینمایی رحمان 1400

برای دانلود فیلم سینمایی رحمان 1400، جالب است که کمی با این فیلم سینمایی کمدی و نقدهای پیرامون آن آشنا شویم. رحمان 1400 به کارگردانی منوچهر هادی در نوورز سال 98 به اکران سینماها درآمد. ژانر فیلم سینمایی رحمان 1400 کمدی می باشد و تهیه کنندگی فیلم رحمان 1400 را علی سرتیپی انجام داده است و همچنین بابک کایدان و میثم کایدان با همکاری یکدیگر فیلمنامه این فیلم را نگارش کرده اند.

بهرام افشاری، سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، ساره بیات، مهران مدیری، یکتا ناصر، آیهان شایگان، رایان شایگان، سما بختیاری، علی سخنگو، غلامرضا نیکخواه و محمدحسن معینی از بازیگران فیلم سینمایی رحمان 1400 می باشند. که باید گفت بازیگران در این مجموعه تا حدودی خوب عمل کرده اند؛ اما بیشتر ایرادات و نقد فیلم رحمان 1400 بر فیلمنامه ضعیف و محتوای مبتذل این فیلم می باشد.

پیش از دانلود فیلم سینمایی رحمان 1400 از وب سایت معتبر دی دی فیلم، باید به خلاصه داستان و موضوع فیلم سینمایی رحمان 1400 اشاره کرد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که رحمان با بازی "سعید آقاخانی" آبدارچی یک شرکت است و پزشک به او اعلام کرده است، یک بیماری صعب العلاج دارد که به‌ زودی موجب مرگ او خواهد شد. از این‌ جهت رحمان فکری به سرش می‌ زند تا از مرگ خود برای خانواده‌ اش سودی حاصل کند؛ امّا همیشه با بدشانسی رو به‌ رو می‌ شود. او با دوستش انوش با بازی "بهرام افشاری" نقشه‌ هایی طراحی می‌ کنند که اشکان پسر رئیس شرکت با بازی "محمدرضا گلزار"، بلایی سر رحمان بیاورد که خانواده ی رحمان با پول دیه، زندگی خوبی در آینده داشته باشند.

موضوع فیلم رحمان 1400 به خودی خود، چندان خنده دار نیست و منوچهر هادی تنها با تکیه بر دیالوگ های بازیگران و بازی آنها به خصوص سعید آقاخانی، سعی بر ایجاد کمدی داشته است که می توان گفت خوب عمل نکرده است و بازی ضعیف بازیگران هم در تشدید این موقعیت موثر بوده است.

نقد فیلم رحمان 1400

برای ادامه دانلود فیلم سینمایی رحمان 1400 باید به برخی از انتقادات و شاخصه هایی که در رحمان 1400 مشاهده می کنیم، اشاره کرد. نمایش ماشین های گران قیمت و رخ دان بی هدف صحنه ها و دیالوگ ها در کنار این برندهای لوکس خودرو، شوخی های زشت جنسی که به عمد توسط بازیگران اصلی فیلم بارها تکرار می شود، اشاره های سیاسی که سعی می کند نامحسوس و خنده دار باشد اما نیست، بازی بد و سرد بازیگران فیلم به خصوص محمدرضا گلزار و یکتا ناصر، نبود قصه ای خاص و سناریوی هدف دار، شخصیت پردازی ضعیف کاراکترها و ... از جمله موارد مهم در نقد و بررسی فیلم سینمایی رحمان 1400  می باشند که موجب حمله افراد به سمت منوچهر هادی شده است.

منوچهر هادی که سابقه طولانی در کارگردانی آثار کمدی در سینما و تلوزیون دارد، با رحمان 1400 و حاشیه هایی که برای آن ایجاد شد، توانست به موفقیت خوبی در فروش گیشه دست پیدا کند. آمار فروش بالای فیلم سینمایی رحمان 1400 در زمان پخش خود نشان دهنده این مساله است که منوچهر هادی در خنداندن مخاطبان موفق عمل کرده است. هادی به عقیده برخی از منتقدان، فیلم ها و سریال های ضعیف و بی محتوا می سازد؛ اما با این وجود بیشتر آثار منوچهر هادی چه در سینما و چه در تلوزیون و شبکه نمایش خانگی با استقبال رو به رو شده است و این مساله، نشان دهنده شناخت او از سلیقه مخاطبان ایرانی می باشد؛ بنابراین با دانلود فیلم سینمایی رحمان 1400 از وب سایت دی دی فیلم، لحظات پر از خنده ای را برای خود رقم بزنید.

داهوا

۲۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

دوربین مداربسته داهوا از جمله سیستم های امنیتی است که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. دوربین داهوا با توجه به اینکه تمام هوش مصنوعی خود را در دستگاه ویدئو ریکورد جا سازی کرده نیاز به یک دی وی ار یا ان وی آر داهوا دارد تا عملکرد خود را کامل کند.

دوربین مداربسته داهوا انواع مختلفی دارد برای مثال بعضی از دوربین مداربسته داهوا را می توان بیرون از خانه مانند دوربین بالت استفاده کرد. در بعضی موارد هم دوربین مداربسته همراه با موتور می توان برای نظارت بر محیط استفاده کنید. در ادامه توضیحاتی را به صورت مختصر درباره ان وی آر داهوا و دوربین اسپید دام داهوا میدهیم تا کمی بیشتر با دوربین مداربسته داهوا و محصولات آن آشنا شوید.

داهوا بزرگترین سازنده دستگاه NVR داهوا است، به بسیاری از مصرف کنندگان توصیه می شود تجهیزات شبکه داهوا را برای فیلمبرداری دوربین مدار بسته خریداری کنند. برای خرید دستگاه NVR داهوا باید اطلاعاتی در مورد عملکرد آن داشته باشید. می توان گفت که عملکرد دستگاه شبکه داهوا ضبط تصاویر ارسالی به دوربین شبکه است و می توانید پخش زنده یا پخش مجدد تصاویر را از NVR داهوا مشاهده کنید. نرم افزار داهوا NVR می تواند مشخصات تصویر از جمله روشنایی و رنگ را به دلخواه تنظیم کند. همچنین اگر داهوا NVR از فناوری POE استفاده کند، می تواند دوربین های مدار بسته را تا حدودی کنترل کند. نمایشگر جلو، تصویربرداری حرارتی و پردازش تصویر نیز در دستگاه های شبکه داهوا موجود است. به لطف دستگاه NVR داهوا می توانید به روش های مختلف صرفه جویی کنید. دوربین مداربسته Speed Dome.علاوه بر این دوربین های مداربسته Speed Dome قابلیت چرخش 360 درجه را دارند و می توانند از هر جهت فیلم برداری کنند. علاوه بر این، برای استفاده ایمن و کارآمد از دوربین Speed Dome، می توانید از طریق گزینه (PRESET) زمانی را برای دوربین تعیین کنید تا بخشی از محیط را در هر زمان ثبت کند.

دوربین اسپید دام داهوا یکی از مدل های پیشرفته برای نظارت و کنترل ترافیک و ثبت جزئیات می باشد. دوریسن اسپید دام داهوا معمولا زوم قدرتمند و بزرگنمایی بالایی دارند. این دوربین ها اغلب در تقاطع ها برای نظارت بر ترافیک در مناطق بزرگ مانند کارخانه ها استفاده می شوند. علاوه بر این دوربین های مداربسته Speed Dome اسپید دام داهوا قابلیت چرخش 360 درجه را دارند و می توانند از هر جهت فیلم برداری کنند. علاوه بر این، برای استفاده ایمن و کارآمد از دوربین Speed Dome، می توانید از طریق گزینه (PRESET) زمانی را برای دوربین اسپید دام داهوا تعیین کنید تا بخشی از محیط را در هر زمان ثبت کند.

دوربین اسپیددام داهوا برای نظارت و کنترل ترافیک و ثبت جزئیات. دوربین اسپید دام داهوا معمولا زوم قدرتمند و بزرگنمایی بالایی دارند. این دوربین اسپید دام داهوا اغلب در تقاطع ها برای نظارت بر ترافیک در مناطق بزرگ مانند کارخانه ها استفاده می شوند.

دوربین مداربسته

۱۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دوربین مداربسته از جمله لوزامی است که در زندگی مدرن برای تامین امنیت خانه به کار می رود. دوربین مداربسته از جمله لوزامی است که می توان از آن به عنوان چوب و چماق در خانه استفاده کرد. چرا که آمار ها ثابت کرد وجود وربین مداربسته باعث فراری دادن دزد ها می وشدو. دوربین مداربسته علاوه بر اینه که دز ها را فراری می دهدی یک هشدار عالی و و یک مورد قابل استناد برای مدرک دزدی است. دوربین مداربسته با داشتن دید در شب تصاویر را به صورت 24 ساعته ضبط می کند بناربراین یک سپر امنیتی قوی به حساب می آید. در واقع دستگاه DVR داهوا  یک دستگاه الکترونیکی است. تصاویر دوربین مداربسته از طریق کابل متصل به سمت ورودی dvr داهوا  به آن منتقل می شود. این تصاویر در دستگاه دی وی آر داهوا ذخیره و پردازش می شوند. در واقع اکنون نسل جدیدی از DVR داهوا   به نام HD-DVR در بازار وجود دارد که می تواند از دوربین های آنالوگ HD با وضوح بسیار بالا پشتیبانی کند. صنعت در این نوع دستگاه دی وی آر داهوا ضبط و قیمت مناسب باعث می شود که استفاده از دستگاه DVR داهوا  قدیمی کنار گذاشته شود.

دستگاه DVR داهوا  یا HD-DVR دارای چندین پورت ورودی و خروجی از جمله پورت برای اتصال به بلندگو، پورت صوتی برای نصب میکروفون، پورت HDMI و VGA برای اتصال به مانیتور، یک پورت CVBS برای اتصال به تلویزیون، LAN است. . پورت های شبکه با پهنای باند مختلف برای اتصال به شبکه یا سوئیچ دستگاه های دی وی آر داهوا ، خروجی زنگ هشدار، پورت های USB برای اتصال ماوس یا صفحه کلید استفاده کنید

. شما می توانید یک دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا را با شماره قطعه آن شناسایی کنید. رقم دوم شماره قطعه نشان دهنده مگاپیکسل دوربین مداربسته است. به عنوان مثال، در دوربین مدار بسته با شماره قطعه HDW1209TLQP، عدد 2 نشانگر MP آن است. دوربین مداربسته داهوا 2 مگا را می توان با استفاده از بسیاری از دستگاه های dvr داهوا ضبط کرد، اما به طور کلی باید یک دستگاه سازگار با P1080 نصب شود تا دوربین بتواند MP2 خوبی را ضبط کند. قیمت دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا را در بالای صفحه قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی دوربین مورد نظر خود را به سبد خرید خود اضافه کنید. برای خرید دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا از شما دعوت می کنیم برای موفقیت در انتخاب دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

شیائومی

۱۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

دوربین مداربسته شیائومی از جمله دوربین مداربسته های است که بدون دستگاه دیو یار کار می کند . این بدین معناست که دوربین مداربسته شیائومی می تواند عمل ضبط تصاویر پیاده سازی هوش مصنوعی ، فشرده سازی تصاویر از جمله کارهایی است که داخل دوربین مداربسته شیائومی انجام می شود.

قابلیت دید در شب یکی از ویژگی های اصلیبیبی کم شیائومیمی باشد که می تواند قابلیت نظارت بر محیط را در شرایط کم نور فراهم کند. دوربین مدار بستهشیائومیBaby Cam V380یکی از بهترین دوربین بیبی کم شیائومی دید در شب است و در شرایط کم نور شعاع 10 متری را پوشش می دهد و تصاویر واضحی را ثبت می کند. اگر قصد خرید دوربین مداربسته بیبی کم شیائومی را دارید، بهتر است بدانید که دوربین بیبی کم شیائومی دید در شب دارای چراغLEDاست که از نور مادون قرمز برای روشن کردن ناحیه مورد نظر استفاده می کند. نور این نورها با چشم غیر مسلح دیده نمی شود

یکی از ویژگی های اصلی و مهم دوربین های خودرو شیائومی، ثبت وقایع قابل استفاده در تصادفات رانندگی است. امروزه آمار حوادث و تصادفات نسبت به گذشته افزایش یافته است. در برخی از تصادفات که علت تصادف نامشخص است، این دوربین خودرو شیائومی می توانند به شما در شناسایی مقصر کمک کنند. برخی از این دوربین خودرو شیائومی می توانند تصاویر زنده را از دوربین گوشی شما نمایش دهند. برخی از انواع دوربین های خودرو شیائومی می توانند هنگام تصادف یا تکان دادن خودرو شروع به ضبط کنند.

 

دستگاه و دوربین داهوا

۲۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

دوربین مداربسته داهوا از جمله برند های دوربین مداربسته است که می تویان از آن به عنوان بهترین دوربین های مداربسته حال حاضر نام برد. دوربین مداربسته داهوا با به کارگیری هوش مصنوعی در دوربین مداربسته هی خود از یکی دوربین داربسته معمولی یک سیستم نظارتی هوشمند 24 ساعته ساخته است. دوربین داهوا با توجه به سرمایه گذاری در بخش توسعه این دوربین های مداربسته دوربین مداربستهای زاید در شکل های مختلفی ساخته است. دوربین آنالوگ داهوا و دی وی ار داهوا از جمله محصولات این کمپانی هستند که با استفاده از آن ها می توان یک سیستم امنیت کامل را مورد استفاده قرار داد.

در ادامه با توضیح مختصری درباره این دو محصول کمی بیشتر با محصولات برند داهواآشنا خواهد شد.

انواع مختلفی از دستگاه های ضبط dvrداهوا در بازار وجود دارد که بر اساس کیفیت و قیمت می باشد و لازم به ذکر است که دستگاه های DVR داهوا به دو صورت 4 کاناله، 8 کاناله، 16 کاناله، 32 کاناله و 64 کاناله ساخته می شوند. - کانال های DVR داهوا در بازار موجود است. به عنوان مثال، هنگام انتخاب یک دستگاه دی وی آر داهوا ، باید تعداد دوربین و کیفیت دوربین دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر برای نصب به 4 دوربین نیاز دارید، باید یک ضبط کننده دوربین مداربسته 4 کاناله یا در صورت نیاز به 6 دوربین، یک دستگاه 8 کانال dvrداهوا و دو سوراخ برای نصب دوربین انتخاب کنید.

دوربین آنالوگ داهوا

دوربین آنالوگ داهوا از جمله اولین سری از دوربین های مداربسته هستند که می توان با استفده از دی وی ار تصاویر راضبط و در دوربین مداربسته ذخیره کرد. دوربین های آنالوگ داهوا کیفیت تصویر بالاتری نسبت به نسل های قبلی دارند. داهوا بر اساس نیاز بازار و رضایت مشتری از کیفیت و وضوح تصویر دوربین های آنالوگ داهوا را به بازار عرضه کرد. دوربین های مداربسته داهوا با کیفیت HD و رزولوشن بالا پاسخگوی نیاز بازار بوده اند تا اینکه کم کم دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا به مدل فعلی تبدیل شدند. دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا با رزولوشن 2 مگاپیکسلی شروع و کار می کنند. دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا داده های صوتی و تصویری را به صورت همزمان ضبط کرده و در اختیار شما قرار می دهند. دوربین آنالوگ داهوا به دلیل کیفیت و ویژگی هایش قیمت مناسبی دارد، می توانید قیمت دوربین داهوا را در سایت دوربین مال به عنوان نمایندگی دوربین داهوا بیابید. یکی از معایب دوربین مداربسته آنالوگ داهوا این است که نمی توانید با هیچ دستگاهی عکس بگیرید. دوربین های HDCVI که از نظر کیفیت تصویر رضایت مشتری را جلب می کند پرفروش ترین دوربین مداربسته آنالوگ می باشد. قیمت دوربین مداربسته آنالوگ داهوا بسیار خوب و مقرون به صرفه می باشد بنابراین خرید دوربین مداربسته آنالوگ داهوا برای بسیاری از مکان ها انتخاب مناسبی محسوب می شود.

برند دوربین مداربسته

۳۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دوربین مداربسته از جمله لوازم امنیتی است که سالها در بین مردم جایگاه ویژه ای  پیدا کرده است. دوربین مداربسته را می توایند در انواع شکل و ظاهری که دارد خرید کنید. دوربین مداربسته ها آنچنان به نیاز مردم تبدیل شده است که برند های زیادی شروع به تولید آن کرده اند. دوربین مداربسته ها در انواع دیواری و سقفی موجود هیستند این دوربین های مداربته متناسب با کاربردی که دارند به انواع بیبی کم دوربین خودرو دوربین اسپید دام و تقسیم شده اند.بعضی از برند های دوربین مداربسته که در بازار دوربین مداربیته طرفدارن زیادی دارد دوربین مداربسته داهوا، هایک ویژن و و شیائومی هستند که می توان آن ها را سه برند پر فروش در بازار دوربین مداربسته ایران دانست.

اگر می خواهید دوربین های خانه یا محل کار را با گوشی خود مشاهده کنید، دوربین شبکه شیائومی برای این کار عالی است. کافیست اپلیکیشن Mi Home را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید. اکنون می توانید به راحتی خانه یا محل کار خود را با دوربین گوشی خود کنترل کنید. توجه داشته باشید که برای این کار گوشی شما باید اندروید 4.0 یا بالاتر یا iOS 7.0 داشته باشد.

دوربین تحت شبکه شیائومی قابلیت چرخش 360 درجه را دارد یعنی می توانید محیط خانه یا محل کار را زیر نظر بگیرید و با این قابلیت می توانید هر حرکتی را در هر قسمت از خانه به وضوح مشاهده کنید. . یک دید در شب

دوربین تحت شبکه شیائومی دارای نور LED مادون قرمز است و تصاویر واضحی را در شب ثبت می کند. به لطف این ویژگی می توانند در شب ببینند و مطمئن باشید نه تنها در روز، بلکه در شب نیز خانه شما کاملا امن خواهد بود. فیلم ضبط شده پیوست شد

دوربین تحت شبکه شیائومی از سیستم فشرده سازی ویدیویی استفاده می کند که کیفیت و روان بودن ویدیو را حفظ می کند. به این ترتیب فیلم های ضبط شده فضای کمی را اشغال می کنند و می توانند به کارت حافظه MicroSD متصل شوند. دوربین، میکروفون و اسپیکر

دوربین تحت شبکه شیائومی دارای میکروفون و میکروفون داخلی است. علاوه بر داشتن تصویری از خانه یا محل کار خود می توانید صدای محیط را نیز داشته باشید و از طریق صدا با آنها ارتباط برقرار کنید.

شکی نیست که داهوا یکی از پیشتازان صنعت دوربین مداربسته است و توسط مرکز دوربین مداربسته ایران پشتیبانی می شود. این شرکت به سرمایه گذاری در پیشرفت های فناوری جدید ادامه می دهد و تضمین می کند که در پایان در سطح بالاتری نسبت به قبل عمل خواهد کرد. این به کارمندان داهوا اجازه می دهد همیشه یک قدم جلوتر باشند. مهندسان داهوا سعی در طراحی لنز دوربین داهوا، سنسور تصویر، ورودی ویدئو، روش انتقال تصویر و ... و آخرین ترندهای روز دنیا دارند و با این کار اطمینان حاصل می کنند که مشتریان خود در سراسر جهان از جدیدترین و بهترین تکنولوژی بهره مند شوند. . داهوا در تلاش است تا با استفاده از این فناوری های جدید بهترین محصولات را به مشتریان ارائه دهد تا مشتریان بتوانند تجارت خود را سریعتر انجام دهند.ن آن ها به عوان 3 برند پرفروش دوربین مداربسته ایران نام برد در ادامه کمی دربراره این برند های

خرید اینترنتی لباس زنانه از ترکیه

۲۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

خرید لباس زنانه از ترکیه، بخاطر طرح های زیبا و جذاب مورد پسند زنان با سبک ها و سلیقه های متنوع در دنیای مد، طرفداران زیادی دارد. ارائه پوشاک زنانه با کیفیت عالی و قیمت های مقرون بصرفه، علت رشد چشمگیر خرید لباس زنانه از ترکیه شده است. در طراحی لباس های زنانه ترکیه ای، پوشش زنان مسلمان نیز در نظر گرفته شده است. لباس های زنانه بلند، انواع مانتو، دامن و روسری در برندهای مختلف تولید می شود که این امر باعث محبوبیت و افزایش تمایل به خرید لباس زنانه از ترکیه در کشورهای مسلمان شده است. برندهای پوشاک زنانه در ترکیه به تولید لباس های زنانه زیبا و مد روز می پردازد که ممکن است برخی از آن ها قیمت های نسبتا بالایی داشته باشد ولی کیفیت بسیار بالایی نیز دارند. برای کسانی که به دنبال برندهای لوکس برای خرید لباس زنانه از ترکیه هستند، برندهای واکو، ایپک یول و ADL پیشنهاد می شود. این برندها که به ارائه پوشاک مخصوص بانوان می پردازند، مجموعه عظیمی از انواع لباس، کیف و کفش و اکسسوری زنانه را در سایت های فروشگاهی قرار به نمایش گذاشته اند. یکی از پرطرفدارترین ها در خرید لباس زنانه از ترکیه، خرید لباس مجلسی زنانه از ترکیه می باشد. خرید لباس مجلسی از ترکیه، برای خانم هایی که به دنبال شیک ترین لباس های شب هستند، گزینه مناسبی می باشد. تنوع بینظیر در رنگ ها و طرح های زیبا و دوخته شده با مرغوب ترین پارچه ها، متقاضیان زیادی برای خرید لباس مجلسی از ترکیه در سراسر دنیا برای خود جلب کرده است. برای داشتن بهترین استایل زنانه در مهمانی ها و جشن ها در فصول مختلف سال، خرید لباس مجلسی از ترکیه می تواند نیاز شما را برآورده کند. زنان در سراسر دنیا، علاقه زیادی به خرید لباس مجلسی از ترکیه نشان می دهند. خرید لباس مجلسی از ترکیه، بخاطر پارچه های مرغوب بکاررفته، طرح های مد روز و دوخت حرفه ای، علاوه بر خاورمیانه، در اروپا نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی دیگر از دلایل افزایش تقاضا برای خرید لباس مجلسی از ترکیه در کشورهای مسلمان، طراحی لباس های مجلسی پوشیده برای زنان مسلمان می باشد. خرید لباس مجلسی از ترکیه در کشورهای مختلف رو به افزایش است و تولیدکنندگان لباس مجلسی زنانه ، همواره طیف متنوعی از لباس های مجلسی شیک و مد روز را ارائه می دهد. تولیدکنندگان لباس مجلسی ترکیه ای مجموعه های جدید خود را به صورت آنلاین در سایت های فروشگاهی ترکیه ارائه می کنند. برای خرید لباس مجلسی از ترکیه بصورت اینترنتی، ده ها برند و سایت فروشگاهی وجود دارد که به راحتی می توانید از میان تنوع گسترده لباس زنانه، گزینه ای را براساس سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید. برای خرید آسان و ارزان انواع لباس زنانه و لباس زنانه مجلسی از سایت های ترکیه ای، می توانید به سایت کارگزاری خرید از ترکیه به آدرس https://inja.in/ مراجعه کنید و کالای مورد نظر خود را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خرید کیف زنانه از ترکیه

۱۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

خرید کفش زنانه از ترکیه در ایران متقاضیان زیادی دارد. برخلاف برندهای جهانی که  قیمت بالایی دارند، کفش زنانه ترکیه ای دارای کیفیت عالی و قیمت های مقرون به صرفه می باشد. کفش زنانه ترکیه ای به علت استفاده از مواد اولیه مرغوب، ارائه مدل های متنوع و مطابق با طراحی های به روز در کنار قیمت های مقرون بصرفه، همواره در کشورهای مختلف از جمله ایران متقاضیان زیادی داشته است. برای خرید کفش زنانه از ترکیه، علاوه بر خرید حضوری از این کشور، امکان خرید اینترنتی برای افراد در سراسر دنیا فراهم است. وب سایت های فروشگاهی ترکیه، با ارائه محصولات متنوعی از برندهای مختلف و معروف، طیف گسترده ای از انواع کفش های زنانه زیبا و شیک را به نمایش می گذارند. برای خرید کفش زنانه از ترکیه می توانید انواع کفش های زنانه در مدل های اسپرت، راحتی، مجلسی، کفش های تابستانی و انواع چکمه های زمستانی در طرح ها و رنگ های مختلف از میان تنوع گسترده از برندهای مختلف انتخاب کنید. کفش اسپرت زنانه ترکیه ای با استفاده از مواد مرغوب و طراحی منحصربفرد، آسیب‌های وارده به پا را به حداقل می‌رسانند. مدل های مجلسی کفش زنانه ترکیه ای، بسیار شیک و با دوام ساخته می شود که به راحتی می توان ساعات طولانی در مناسبت ها و جشن ها استفاده کرد. مدل های تابستانه کفش های زنانه ترکیه ای، در طرح ها و رنگ های شاد و تابستانی، گزینه های انتخابی خوبی برای روزهای گرم تابستان خواهد بود. آیتمی که همواره با کفش زنانه ست می شود، کیف زنانه است.خرید کیف زنانه از ترکیه، انتخاب بسیاری از طرفداران مد بعنوان یک آیتم جدانشدنی برای طراحی استایل های بی نقص زنانه می باشد. خرید کیف زنانه از ترکیه بخاطر کیفیت، دوام و زیبایی طرفداران زیادی دارد. در خرید کیف زنانه از ترکیه توجه داشته باشید کیفی انتخاب کنید که با استایل شما سازگار باشد. از میان انواع کیف های ترکیه ای، کیفیت و ماندگاری بالای کیف کلاسیک زنانه ترکیه ای، طرفداران زیادی برای خود پیدا کرده است. کاربرد کیف اهمیت بیشتری نسبت به زیبایی آن دارد. در خرید کیف زنانه از ترکیه به کاربرد و رنگ آن توجه داشته باشید. برای کیف های اداری و کلاسیک رنگ های مشکی، خاکستری، قهوه ای و آبی سرمه ای در اولویت هستند. برای خرید کیف و کفش زنانه از ترکیه، علاوه بر خرید حضوری می توان از فروشگاه های آنلاین ترکیه خرید خود را انجام داد. در خرید اینترنتی کیف و کفش زنانه از ترکیه، می توان از میان تنوع بی­نظیر برندهای ترکیه ای، انتخاب آسانی داشت. برای این کار کافیست به سایت کارگزاری اینجا مراجعه و سفارش خرید خود را در ایران به ثبت برسانید و در زمان کوتاهی تحویل بگیرید.