همه چیز در مورد فیلم رحمان 1400

۲۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

همه چیز در مورد فیلم رحمان 1400

فیلم رحمان 1400 یکی از فیلم های منوچهر هادی است. هشتمین فیلمی است که منوچهر هادی آن را کارگردانی کرده است و فیلمی است که ژانر آن اجتماعی کمدی است و جالب است بدانید که فیلم در ابتدا قرار بوده است با اسم خزه در سیما ها پخش شود. این فیلم قرار بود در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد. فرم شرکت در آن را نیز پر کرده است ولی از حضور در آن انصراف داد و  به گفته عوامل سازنده آن می خواستند که مراحل پایانی و فنی فیلم را تکمیل کنند و با دقت بیشتری فیلم رحمان 1400 را برای اکران عمومی آماده کنند.

بازیگران حاضر در فیلم رحمان 1400

پیش از دانلود فیلم رحمان 1400 بهتر است بدانید که بازیگران فوق العاذه ای در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند و جالب است بدانید که زمانی که افراد نام محمدرضا گلزار و مهران مدیری را شنیدند که در این فیلم حضور دارند، به سمت این فیلم جذب شدند و تعداد زیادی هم منتظر ماندند که این دو بازیگر را در فیلم ببینید زیرا تیزر هایی که پیش از انتشار فیلم منتشر شد، بسیار جالب و دیدنی بود زیرا ریم ها و لباس هایی که این دو نفر داشتند بسیار بامزه بود.

دیگر بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند به این شرح است. بهرام افشاری، ساره بیات، یکتا ناصر و سعید آقاخانی ستاره هایی هستند که در کنار مدیری و گلزار بازی کرده اند و نویسندگانی ه فیلمنامهفیلم رحمان 1400 را نوشته اند، بابک کایدان و میثم کایدان است و همچنین موسیقی فیلم را بابک زرین اجام داده است و جالب است بدانید که فیلم برداری فیلم برعهده مرتضی هدایی و موحد شادرو کار تدوین فیلم را برعهده داشته است.

 

داستان فیلم رحمان 1400

فیلم رحمان 1400 مایه هایی از طنز دارد و به اطر بازیگرانی که در این فیلم بازی کرده اند، به جذابی فیلم کمک بزرگی کرده اند و فیلم به این صورت شروع می شود که رحمان مردی میانسال است که در شرکتی سالیان سال آبدارچی بوده است و پزشکی که پیش او رفته است به می گوید که دچار بیماری شده است و مدت زمان طولانی زنده نمی ماند و به همین خاطر رحمان برای این که خانواده اش بعد از مرگ زندگی سختی نداشته باشند، نقشه ای می کشد که قتل خودش را گردن رئیس شرکت بیندازد تا از این طریق بتواند بعد از مرگش دیه ای را بگیرد و در اختیار خانواده اش قرار دهد.

 

رکورد های فیلم رحمان 1400

پیش از اقدام برای دانلود فیلم رحمان 1400 بهتر است بدانید که رحمان 1400 توانسته است رکورد فروش به صورت روزانه را در تاریخ سینمای ایران بشکند و جالب است بدانید که فیلم رحمان 1400 توانست یش از یک میلیارد و سیصد و پنجه میلیون تومان در تاریخ 140 فروردین سال 1398 بفروشد و رکورد بیشترین فروش را در یک روز به نام خود ثبت کند. جالب است بدانید که این رکورد در سال گذشته آن یعنی در سال 1397 در اختیار فیلم هزارپای رضا عطاران بود.

 

دیگر اطلاعاتی که در مورد فیلم رحمان 1400 باید بدانید.

زمان فیلم برداری فیلم رحمان 1400 در تاریخ اوایل مرداد سال 1397 بود و مهر همان سال به پایان رسید و لی نکته ای که وجود دارد این است که در تاریخ 25 اسفند سال 1397 در سینماهای سراسر کشور اکران شد و جالب اسن فیلم این بود که بعد از گذشت چند هفته و بعد از بررسی هایی که ردند متوجه شدند که نسخه اکران شده فیلم، نسخه درست و اصلاح شده ای برای فیلم نیست و قرار بر این شد که فیلم رحمان 1400 اکرانش متوقف شود.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دوربین داهوا

۱۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

قیمت دوربین داهوا

این روز ها افراد به دوربین های مداربسته نیاز بیشتری پیدا کرده اند و شرکت های بسیاری در تلاش هستند تا دوربین مداربسته هایی را تولید کنند که کیفیت بالایی داشته باشد. شرکت داهوا یکی از این شرکت ها است که در بین 10 برند برتر دنیا قرار گرفته است و همواره تلاش کرده است که کیفیتی را برای دوربین ها در نظر بگیرد که با قیمت دوربین داهوا تناسب داشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد قیمت دوربین داهوا اطلاعات بیشتری را شرح دهیم.

انواع دوربین مدار بسته داهوا از نظر ظاهری

از نظر شکل ظاهری دوربین مداربسته داهوا به دو دسته ی کلی تقسیم می شود که همین عاملی موثر بر قیمت دوربین داهوا است.

دوربین مدار بسته دام داهوا: پیش از این که قیمت دوربین داهوا بدانید بهتر است اطلاعاتی را در زمینه دوربین های دام بدانید. در لغت دام به معنای گنبد می باشد و این اسم متناسب با شکل ظاهری دوربین داهوا که شبیه گنبد می باشد انتخاب شده است . دوربین مدار بسته داهوا نیز محصولاتی در این قاب نیز موجود دارد. لیست قیمت دوربین داهوا از نوع دام در صفحه دوربین داهوا موجود می باشد.

دوربین مدار بسته بالت داهوا: در لغت بالت به معنای گلوله می باشد ، به دلیل آن که دوربین مدار بسته های بالت غالبا استوانه ای شکل هستند. در برند داهوا نیز تعداد بسیار زیادی از محصولات دوربین مداربسته داهوا نیز دارای قاب بالت می باشد. دوربین مارکت لیست قیمت دوربین داهوا از نوع بالت را در اختیار مشتریان خود قرار داده تا با دست باز و تنوع قسمتی به خرید دوربین داهوا بپردازند.

دقت در انتخاب شکل ظاهری دوربین مدار بسته یکی از مهم ترین عوامل در قیمت دوربین داهوا می باشد که باید متناسب با شرایط موجود انتخاب شود و همین امر باعث تفاوت در خرید دوربین مدار بسته داهوا می شود . در وبسایت دوربین مارکت تنوع زیادی برای دوربین مدار بسته داهوا موجود است و همچنین تعداد پکیج دوربین مداربسته داهوا برای راحتی انتخاب و خرید کاربران در نظر گرفته شده است. در ضمن اگر قصد خرید دوربین مدار بسته داهوا دارید میتوانید جهت مشاوره درباره خرید پکیج دوربین داهوا و اطلاع از مدل و امکانات آن با دوربین مارکت تماس بگیرید.

دوربین مداربسته اسپید دام: دوربین اسپید دام داهوا نوعی از دوربین های دام این برند می باشد که قابلیت چرخش 180 و 360 درجه دارد و این مسئله باعث می شود که مناطق وسیع تری را تحت پوشش خود قرار بدهد. برای مکان هایی ایده آل است که مردم انتظار نصب دوربین مداربسته را ندارند و این نوع قیمت دوربین داهوا مناسب تر است.

مزایا و معایب دوربین داهوا

داهوا نام برندی معتبر در زمینه دوربین مداربسته می باشد اما هر محصول و هر شرکتی مزایا و معایب خاص خود را دارد. در این قسمت به بررسی موردی مزایا و معایب دوربین داهوا می پردازیم. مزایای دوربین داهوا نسبت به سایر دوربین ها بیشتر است عبارت اند از:

دوربین مداربسته داهوا انواع مختلف با کاربرد های متفاوتی دارد که بسته به نیازی که دارید می توانید آن را خریداری کنید، کیفیت تصویر دوربین داهوا بسیار عالی است

برند بسیار معتبری است و اگر با آشنایی کامل از این برند خریداری شود بهتر است قابلیت های این دوربین مدار بسته داهوا بسیار متنوع است

قیمت نسبتا زیاد است اما قابلیت ها و کیفیت آن اهمیت بیشتری دارد وجود لیست قیمت دوربین داهوا به صورت مشخص

معایب دوربین مدار بسته داهوا:

در بعضی کشورها وجود ندارد و همین باعث شده است که قیمت دوربین داهوا در آن کشور ها بیشتر باشد. قیمت دوربین داهوا نسبت به دیگر دوربین های نونیم بیشتر است.

انواع دوربین مداربسته آیمو

۱۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

اگر شما هم می خواهید که امنیت مکان زندگی و یا محل کار خودتان را افزایش دهید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که دوربن مداربسته ای را خریداری کنید، دوربین های مداربسته انواع مختلفی دارد و از جهات مختلفی دسته بندی می شوند.دوربین مداربسته که پروتکل ارتباطی آن ها آنالگ و یا شبکه است، دوربین هایی ک بیسیم و یا با سیم هستند، مفدار دید در شب آن ها چقدر است، جنس بدنه مورد بررسی قرار می گیرند و شما هنگامی که می خواهید دوربین مدبسته ای را خریداری کنید، باید این عوامل را در نظر بگیرید تا در زمان نصب مشکلی برایتان به وجود نیاید.

ویژگی های ظاهری دوربین های مداربسته

توجه داشته باشید که دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری به دوربین های صنعتی، دوربین مداربسته دام، وربین مدربسته بالت، دوربین های مینیاتوری، دوربین های مداربسته مادون قرمز ir و دوربین های اسپید دام تقسیم می شود و شما در زمان خرید بهتر است ممدلی را انتخاب کنید که هم کارایی بهتری داشته باشد و هم این که با سلیقه شما همخوانی داشته باشد.

فناوری های به کار رفته در دوربین های مداربسته

دوربین مداربسته ها فناوری های مختلفی دارند و جالب است بدانید که هر یک از این دوربین ها برای کار خاصی استفاده می شوند و کاربرد مخصوص به خود دارند. آب و هوا، شرایط جوی، فرد یا افرادی که مورد نظارت قرار می گیرند و… بسیاری از عوامل دیگر در خرید دوربین مدار بسته شما تاثیر گذارند.

متفاوت بودن قیمت دوربین های مداربسته

هنگام خرید دوربین مدار بسته حتما متوجه‌ی تفاوت زیاد در قیمت محصولات خواهید شد. قیمت دوربین مدار بسته آنالوگ به نسبت دوربین های دیگر کمتر است و تنوع گسترده ای در بازار دارد، همچنین سیستم ساده تری به نسبت دیگر دوربین ها دارد. دوربین های تحت شبکه کیفیت بالاتری دارند و این دوربین ها در بستر شبکه امکان ارسال همزمان اطلاعات را فراهم می آورند. قیمت دوربین مدار بسته تحت شبکه به نسبت دوربین های دیگر بالا تر است. دوربین های دو منظوره دارای سیستم آنالوگ ولی سیگنال تحت شبکه هستند.

ویژگی ها و خصوصیات برجسته دوربین آیمو

دوربین مدار بسته IMOU RANGER 2 با توجه با آپشن هایی که دارد در قیاس با دوربین های هم رده خود قرار می گیرد. دوربین مدار بسته آیمو رنجر 2 با توجه به آبشن هایی که دارد جایگاه خود را در مارکت ثابت کرده است و جزو دوربین های پرطرفدار بیبی کم به حساب می آید. اگر بخواهیم ویژگی های آن را لیست کنیم، لیست بلندی از کیفیت تصویر، ضبط و پخش صدا، حافظه جانبی بالای آن، اپلیکیشن کاربردی و دیگر ویژگی های آن را شامل می شود. در ادامه لیست ویژگی های  دوربین آیمو رنجر 2 را باهم می خوانیم.

دوربین مدار بسته آیمو دارای کیفیت تصویر 2 مگا پیکسل می باشد دوربین IMOU دارای تکنولوژی ساخت بیسم می باشد. دوربین آیمو محوطه را با زاویه دید 115 درجه پوشش می دهدکه این یک مزیت فوق الاده است.. ویژگی دید در شب در دوربین مدار بسته آیمو تا 10 متر را ساپورت می کند. دوربین بیبی کم آیمو امکان تشخیص صدا های غیر عادی مانند صدای بچه، جیغ یا شکستن اشیا را دارد.

دوربین imou ranger 2 دارای تکنواوژی تشخیص حرکت می باشد. دوربین مداربسته آیمو امکان تعقیب سوژه را دارد. دوربین گردان آیمو امکان تشخیص Tilt , Pan به اندازه 80 درجه در راستای عمود و 355 درجه در راستای افقی را دارد. امکان کاربردی دوربین آیمو رنجر 2 حافظه جانبی آن تا 256 گیگ می باشد. دوربین مدار بسته داهوا آیمو دارای 24 ماه گارانتی می باشد. قیمت دوربین مدار بسته آیمو مقرون به صرفه است.

دوربین مدار بسته بی سیم چیست؟

۱۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

نوعی از دوربین های امنیتی، دوربین مدار بسته بی سیم است که سیگناال های صوتی و تصویری را به صورت اینترنتی به گیرنده ها ارسال می کند و برای این انتقال ها از سیم و کابلی استفاده نمی کنند. تعدادی از مدل های دوربین مدار بسته بی سیم ، برای اتصال به منبع تغذیه به سیم کشی و اتصال به برق احتیاج دارند و اصطلاح دوربین مدار بسته بی سیم، به انتقال تصویر و در برخی موارد صدا، بدون نیاز به کابل و دستگاه ذخیره فایل اشاره دارد. از طرف دیگر، برخی از انواع دوربین بی سیم با باتری کار می کنند و نیازی به اتصال به برق ندارند و این مساله باعث می شود که نحوه عملکرد این دوربین ها به طور کامل بدون نیاز به سیم باشد و استفاده از آن ها راحت تر است.

 

مزایای استفاده از دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها دوربین مدار بسته بی سیم است  این نوع از دوربین ها مزایای زیادی دارد که بارزترین آن ها این است که دوربین های بی سیم به سیم و کابل نیاز ندارد و برای نصب آن ها هیچ پیچیدگی خاصی وجود ندارد و نصب آسان دوربین مدار بسته بی سیم به این معنا نیست که صفر تا صد نصب را خودتان انجام دهید و شما در زمان نصب بهتر است که از کارشناسان و متخصصان این حوزه در دوربین مارکت کمک بگیرید.

اما توجه داشته باشید که از نظر پیچیدگی و زمانی به نسبت دیگر دوربین های مداربسته نصب آسان تری دارد. از دیگر مزیت های دوربین مدار بسته بی سیم می توان به این اشاره کرد که این نوع از دوربین ها به تجهیزاتحجیمی نیاز ندارند و همچنین قیمت آن ها اقتصادی تر و مناسب تر است.

انواع مختلف دوربین های مداربسته بی سیم

پیش از انتخاب و خرید این نوع از دوربین ها توجه داشته باشید که برای کاربران امکاناتی را فراهم می کند که به واسطه اینترنت بی سیم که پهنای باند بالایی دارند استفاده می کنند و تصاویر را پخش و یا این که ذخیره می کنند و در کل بهتر است بدانید که دوربین مدار بسته بی سیم به دو نوع دوربین مدار بسته بی سیم دیجیتال و دوربین مداربسته بی سیم آنالوگ تقسیم می شود که هر کدام از آن ها خصوصیات و ویژگی های مخصوص به خود را دارد و دقت به آن ها از واجبات است.

ویژگی های دوربین مدار بسته بی سیم:

دوربین های مداربسته از نوع بی سیم ویژگی های مختلفی دارد که دانستن آن ها خالی از لطف نیست، در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم و در زمان

دوربین بیسیم به دلیل قابلیت ها، امکانات و ویژگی هایی که به کاربران و مصرف کنندگان می دهد، از محبوبیت زیادی برخوردار است. در ادامه برخی از این ویژگی های مهم دوربین مداربسته بی سیم که باعث افزایش خرید دوربین وایرلس در میان مردم شده است را نام می بریم. اتصال به WIFI و شبکه اینترنت خانگی از ویژگی بارز دوربین مداربسته بی سیم است.

دوربین بیسیم بیشتر در مکان های کوچک استفاده می شود و برای خرید دوربین مدار بسته بیسیم حتما متراژ محل مکان مورد نظر خودتان را بدانید. قیمت دوربین مدار بسته بیسیم به نسب دوربین های دیگر بیشتر است؛ اما قابلیت های مناسبی هم به نسبت قیمت آن ارائه می دهد.

برترین بلبرینگ های جهان

۱۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

در مورد بلبرینگ ها اطلاعات مفید و مهمی وجود دارد و تنوع بسیار بالایی دارند که افراد متناسب با شرایط کاری می توانن انتخاب و خریداری کنند.در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد دوتا از مهمترین های آن ها را برای شما شرح دهیم. اولین موردی که می خواهیم برای شما شرح دهیم، ببرینگ ژاپنی است.

همه چیز در مورد بلبرینگ های ژاپنی

در مورد بلبرینگ ژاپنی بهتر است بدانید که این نوع از بلبرینگ ها در تمام دنیا محبوبیت و کیفیت بسیار بالایی دارند ولی نکته جالب این است که تاسیس این شرکت در سال 1916 صورت گرفته است و زمانی که بازار این نوع از محصولات رونق گرفت، افراد برای خرید آن نیز پا به مراکز و نمایندگی های فروش ببرینگ ژاپنی بگذارید.

کیفیت بلبرینگ های ژاپنی به دیلیل این که بالا است افراد زیادی را به سمت خود کشیده است ولی نکته ای که وجو دارد این است که بسیاری از افراد ککلاه بردار و سودجو هستند ، در تلاش هستند که بلبرینگ ژاپنی تقلبی و بی کیفیت را تولید و عرضه می کنند و اما پیشنهای که ما بری شما داریم این است که برای این که بلبرینگ ژاپنی را تهیه کنید از فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد خریداری کنید.

 بهتر است بدانید که بلبرینگ ژاپنی دارای زیر مجموعه هایی است که هر کدام از آن ها ویژگی ها و مشخصات مخصوص به خود را دارند. این برند ها شامل ناچی ، کویو ، nsk هستند و برای دانستن قیمت بلبرینگ های ژاپنی بهتر است ب این مورد توجه داشته باشید که با توجه به قیمت دلار قیمت ها متغیر است و پیش از اقدام به خرید بهتر است با شاورین ما در دی جی برینگ در تماس باشید و از آن ها کمک بگیرید.

تمام اطلاعاتی که از بلبرینگ skf بهتر است بدانید.

 از دیگر بلبرینگ های با کیفیت در سطح جهان می توان به بلبرینگ  skf اشاره کرد و این نوع از بلبرینگ ها کیفیت عالی و بسیار بالایی دارد. در این سال ها این شرکت به کشور های مختلفی از جمله ایران وارداتی داشته است و در ایران با استقبال بسیار خوبی از سمت خریداران مواجه شده است.

بلبرینگ skf انواع و مدل های مختلفی دارد و این مدل ها شامل بلبرینگ شیار عمیق، رولبرینگ استوانه ای، رولبرینگ بشکه ای، رولبرینگ مخروطی، رولبرینگ کف گرد، بلبرینگ تماسی زاویه ای، بلبرینگ خود تنظیم، بلبرینگ کف گرد است که هرکدام از این ها از نظر ظاهری و مشخصات فنی با یکدیگر متفاوت بوده و همچنین در صنایع مختلف کاربرد های متفاوتی دارد و شما با توجه به نوع کاری که انجام می دهید بهتر است آن را انتخاب و خریداری کنید.

برای اقدام به خرید این نوع از بلبرینگ ها بهتر است توجه داشته باشید که عوامل بسیاری بر قیمت آن ها تاثیر می گذارد که به شرح زیر است و توجه به آن ها شما را از مشکلات دور می کند.

سال ساخت و یا تولید بلبرینگ skf، قیمت متفاوت ارزهای خارجی، بسته بندی بلبرینگ ها به چه صورت است، حتی می توان گفت که واراداتی که به صورت پیوسته انچام می شود نیز بر قیمت این نوع از بلبرینگ ها  اثر می گذارد و مورد دیگر این است که موجودی انبار بلبرینگ های اس کا اف به چه صورت است ولی شعاری که این شرکت در زمان تاسیس شرکت گفته است این است که تنها کره زمین است که بدون محصوات ما می چرخد و این مورد یقینا درست است زیرا تمام چیز هایی که در اطراف ما جود دارد، دارای بلبرینگ هستند.

دوربین های داهوا

۲۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

برای آشنایی با انواع دوربین داهوا باید بدانید که این برند دوربین مداربسته معروف محصولات خود را به دو صورت ارایه می دهد. دوربین مداربسته های داهوا به دو صورت آنالوگ و تحت شبکه ساخته می شوند هر دو دوربین های مداربسته داهوا کارا و در نوع خود درجه یک هستند اما کاربران و خریداران دوربین مداربسته به دلایل مختلف یک از آن ها را ترجیح می دهند.

دوربین مداربسته داهوا در شکل های دام و بالت ساخته شده است تا نیاز انواع کاربران دوربین مداربسته را پوشش دهد.

در ادامه این دو مدل تکنولوژی از دوربین مداربسته داهوا را بیشتر توضیح خواهیم داد تا بهتر سیستم های امنیتی را بشناسید. همینطور افراد برای گرفتن مشاوره رایگان و آشنایی با انواع دوربین مداربسته می توانند با کارشناسان فروش دوربین مداربسته داهوا تماس بگیریند.

دوربین تحت شبکه داهوا یا دوربین IP داهوا از نظر کیفیت تصویر و نصب آسان بهتر از سایر دوربین های مداربسته داهوا می باشد. دوربین شبکه داهوا نسل جدیدی از دوربین های مداربسته داهوا است که بستر انتقال اطلاعات را تغییر داد و استفاده از کابل ها را در این سیستم کاهش داد. برخلاف دوربین های آنالوگ، دوربین های IP داهوا از اینترنت به عنوان بستری برای انتقال اطلاعات استفاده می کنند. دوربینی که اطلاعات را از طریق اینترنت منتقل می کند، دوربین وب نامیده می شود. همچنین به این دوربین دوربین تحت شبکه داهوا نیز گفته می شود که علاوه بر استفاده از اینترنت برای انتقال اطلاعات به بخش امنیت و نظارت، دوربین نت کم نیز نامیده می شود. دوربین های شبکه داهوا نسبت به دوربین های دیگر گران تر هستند. یکی از محبوب ترین ویژگی های دوربین های IP داهوا، دسترسی به تصاویر دوربین از هر نقطه از جهان است. هر دوربین تحت شبکه داهوا یک شناسه دیجیتال منحصر به فرد دارد که به شبکه اختصاص داده شده است. برای تماشای فیلم دوربین مدار بسته زنده نیازی به NVR ندارید، زیرا دستگاه DVR فقط برای تماشای فیلم دوربین آنالوگ استفاده می شود.

 

دوربین مداربسته آنالوگ داهوا تمامی رویدادها را ضبط می کند. به عنوان مثال، در صورت وقوع حادثه، درگیری یا تصادف، دوربین آنالوگ داهوا با ذخیره تمامی تصاویر بر روی هارد دیسک، تمامی رویدادها را ضبط می کند. دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا تصاویر و صداها را به صورت همزمان بر روی هارد دیسک دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا ذخیره می کنند تا در حین بحث و مناظره بتوانید تنها به دوربین مداربسته تکیه نکنید و با استفاده از تصویر و صدا قضاوت کنید.

دوربین های آنالوگ داهوا کیفیت تصویر بالاتری نسبت به نسل های قبلی دارند. دوربین های داهوا بر اساس نیاز بازار و رضایت مشتری از کیفیت و وضوح تصویر، دوربین های آنالوگ داهوا را به بازار معرفی کردند. دوربین های مداربسته داهوا با کیفیت HD و رزولوشن بالا پاسخگوی نیاز بازار بوده اند تا اینکه کم کم دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا به مدل فعلی تبدیل شدند. دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا با کیفیت 2 مگاپیکسلی شروع شده و به کار خود ادامه می دهند. دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا داده های صوتی و تصویری را به صورت همزمان ضبط کرده و در اختیار شما قرار می دهند. دوربین های آنالوگ داهوا با توجه به کیفیت و امکاناتی که دارند قیمت مناسبی دارند، شما می توانید قیمت دوربین داهوا را در سایت دوربین مال به عنوان نمایندگی دوربین های آنالوگ داهوا مشاهده کنید. یکی از معایب دوربین مداربسته آنالوگ داهوا این است که نمی توانید با هیچ دستگاهی عکس بگیرید. دوربین HDCVI که از نظر کیفیت تصویر رضایت مشتری را جلب می کند پرفروش ترین دوربین مدار بسته است. قیمت دوربین مداربسته آنالوگ داهوا بسیار خوب و مقرون به صرفه می باشد بنابراین خرید دوربین مداربسته آنالوگ داهوا برای بسیاری از مکان ها انتخاب مناسبی محسوب می شود.

خرید بلز کودک با قیمت ارزان در سازلند

۲۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

خرید بلز کودک به عنوان یک بهترین انتخاب برای شروع آموزش موسیقی به کودکان می باشد. خرید بلز، ساز مناسبی است چرا که سرگرم کننده بوده، نواختن آسانی دارد و به آموزش مبانی تئوری موسیقی کمک می کند. بنابراین خرید بلز کودک، برای شروع آموزش موسیقی برای کودکان در سنین پایین بسیار مناسب می باشد. خرید بلز کودکان مزیت های زیادی دارد، ازجمله اینکه یادگیری آن آسان بوده و برای شروع یادگیری ساز بلز کودک، نیاز به آموزش خاصی نیست. بخاطر تیغه های رنگارنگ آن، محرک دیداری کودکان بوده و خرید بلز برای رشد مهارت های دیداری کودک پیشنهاد می شود. جهت تقویت مهارت ‌های حرکتی، حسی و موارد دیگر انتخاب ساز بلز کودک بسیار عالی است. قبل از خرید بلز کودک، نواختن پیانو را برای کودکتان اجرا کنید تا ببینید آیا از آن لذت می برید یا خیر. اگر کودک شما به نواختن پیانو و صدای آن علاقه مند باشد، از نواختن ساز بلز کودک لذت خواهد برد و خرید بلز را با اطمینان انجام خواهید داد. پس از خرید بلز کودک، می توانید از برنامه ها و نرم افزارهای یادگیری آن برای آموزش کودک خود استفاده کنید. خرید بلز کودک برای شروع آموزش موسیقی برای کودک، یک ساز کم هزینه می باشد. زیرا قیمت بلز نسبت به دیگر سازها ارزان تر است. قیمت بلز، عمدتا به نوع و جنس آن و همچنین برند سازنده آن بستگی دارد. قیمت بلز با توجه به مواد ساخته شده آن متغیر می باشد. هر چه جنس چوب با کیفیت باشد، ساز بلز کودک، صدای بهتری خواهد داشت. ساختار ساز بلز کودک، اولین چیزی است که در خرید بلز اهمیت دارد. بلز کودکان باید بادوام باشد و طوری طراحی شده باشد که در برابر ضربات کودک، آسیب نبیند. بنابراین نکته اصلی تعیین کننده قیمت بلز، کیفیت و جنس تیغه های آن است که دوام آن را نیز تضمین می کند. می توانید با انتخاب و خرید بلز کودک از برند معتبر، ساز با کیفیتی را خریداری کنید که دوام بیشتری داشته باشد. برای خرید بلز کودک، می توانید به صورت حضوری به فروشگاه های موسیقی مراجعه کنید و از میان تنوع قیمت ساز بلز آنچه را که مناسب کودک شماست خریداری کنید. همچنین برای خرید بلز کودک بصورت اینترنتی می توانید از سایت های معتبر موسیقی اقدام کنید و از میان تنوع قیمت بلز کودکان، انتخاب درستی در خرید بلز کودک داشته باشید. خرید بلز

گیتار آکوستیک، نوعی از گیتار است که صدا را از طریق ارتعاش سیم ها بر روی محفظه توخالی در بدنه گیتار ایجاد می کند. بسیاری از افراد برای شروع یادگیری موسیقی اقدام به خرید گیتار آکوستیک می نمایند که برای نواختن موسیقی راک، فولک، کانتری و بلوگرس بکار می رود. مدل‌های مختلفی برای خرید گیتار آکوستیک ارائه می شود که در سبک ها و جنس های مختلف عرضه می‌شوند که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. در خرید گیتار آکوستیک باید به فاکتورهای مهمی توجه داشته باشید. در خرید گیتار آکوستیک باید به جنس و اندازه بدنه گیتار آکوستیک توجه داشته باشید چرا که می تواند تاثیر قابل توجهی بر صدا و قابلیت پخش آن داشته باشد. جنس چوب بکاررفته در کیفیت ساز و صدای و همچنین در قیمت گیتار آکوستیک نیز موثر می باشد. قیمت گیتار آکوستیک در سطح های مبتدی و حرفه ای متغیر است. بنابراین خرید گیتار آکوستیک باید با توجه به سطح مهارت نوازنده انجام شود. قیمت گیتار آکوستیک در سطح مبتدی ارزان تر از قیمت گیتار آکوستیک در سطح حرفه ای است. در خرید گیتار آکوستیک از برندهای معتبر، شرکت سازنده اهمیت زیادی دارد. قیمت گیتار آکوستیک ساخت آمریکا و اروپا گران تر از قیمت گیتار آکوستیک ساخت کشورهای آسیایی است. برای خرید گیتار آکوستیک می توانید اقدام به خرید حضوری از فروشگاه های معتبر کنید. همچنین امکان خرید گیتار آکوستیک از فروشگاه های آنلاین مانند سازلند به آدرس saazland.com نیز فراهم می باشد که می توانید از میان طیف گسترده قیمت گیتار آکوستیک آنچه را که مناسب است، خریداری کنید.

خرید سه تار با قیمت مناسب در سازلند

۱۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
سه تار یکی از اصیل ترین ساز های زهی موسیقی ایرانی است که صدای دلنشین آن متقاضیان زیادی برای آموزش و خرید سه تار ایجاد کرده است. برای خرید سه تار نیاز به بررسی مواردی در ساز خواهید داشت که به شما در خرید سه تار مناسب برای شروع نوازندگی کمک زیادی خواهد کرد. نکته مهمی که در خرید سه تار باید در درجه اول به آن بپردازید، کیفیت و سلامت ساز است. توجه کنید که جنس چوب به کار رفته مرغوب و ترک یا شکستگی نداشته باشد. هر چه جنس چوب بکاررفته مرغوب تر باشد، قیمت سه تار نیز گران تر خواهد بود. نحوه رنگرزی سه تار، اهمیت زیادی در کیفیت خروجی صدا و قیمت سه تار خواهد داشت. بهترین پوشش لاک و الکل است که از بسته شدن منافذ طبیعی چوب جلوگیری کرده و به ایجاد صدای مطلوب سه تار کمک می کند. در خرید سه تار به جنس سیم گیر ها و خرک ساز نیز توجه کنید تا از جنس مرغوبی ساخته شده باشد و ترک یا شکستگی نداشته باشد. قابلیت نگه  داری کوک ساز به جنس و سلامت گوشی های ساز بستگی دارد که برای انتخاب درست خرید سه تار باید به آن توجه داشته باشید. نکته مهم در انتخاب و خرید سه تار، قیمت سه تار می باشد. عوامل موثری بر قیمت سه تار تاثیر گذار می باشد که مهمترین آن کیفیت ساخت و پرداخت اصولی و استاندارد ساز می باشد. تولید کنندگان متعددی در بازار به فروش سه تار می پردازند که بسته به کیفیت و سطح مبتدی یا حرفه ای ساز، قیمت سه تار نیز متفاوت خواهد بود.

پیانو یکی از محبوب ترین ساز های موسیقی است که طرفداران زیادی دارد، برای شروع یادگیری پیانو، باید پیانوی مناسبی را انتخاب کنید. اولین قدم برای خرید پیانو ، انتخاب از بین انواع پیانو دیجیتال و آکوستیک است. قبل از خرید پیانو از نوع آکوستیک، دقت داشته باشید که صدای خوب پیانو ، صدای رسا و شفاف است. در خرید پیانو  به بررسی اجزا و قطعات مختلف ساز بپردازید و از سالم بودن کلیدها اطمینان حاصل کنید. در خرید پیانو  بررسی کنید ضربه زدن به کلیدها نباید نیاز به قدرت زیادی داشته باشد. مکان قرار دادن پیانو نکته مهم دیگری است که باید در خرید پیانو به آن توجه داشته باشید. اگر فضای کوچکی برای قرار دادن پیانو در نظر گرفته باشید، باید از میان انواع پیانو، پیانوی دیواری یا یک پیانوی اسپینت را انتخاب کنید که ابعاد کوچکتری دارد. نحوه تولید صدای پیانوی دیجیتال، از طریق پخش صداهای از پیش ضبط شده پیانو آکوستیک می باشد. در خرید پیانو دیجیتال تعداد کلیدها اهمیت زیادی دارد. استاندارد تعداد کلید برای پیانو دیجیتال از 88 می باشد اما  برخی از پیانوهای دیجیتال 61 کلید یا کمتر دارند که خرید پیانو با تعداد کلید کمتر برای مبتدیان پیشنهاد می شود. برای نوازندگان حرفه ای پیانو، خرید پیانو با 88 کلید پیشنهاد می شود. قیمت پیانو بر تصمیم گیری خرید از میان انواع پیانو تاثیر بسزایی دارد. عوامل مختلفی بر قیمت پیانو تأثیر گذر هستند. نام تجاری در خرید پیانو و همچنین قیمت پیانو تاثیرگذار است. برندهایی با عنوان یاماها، استین وی، کاوایی، بالدوین و بوزندورفر از بهترین برندهای موجود در بازار با تنوع قیمت پیانو  برای خرید می باشند.همچنین تاثیر روند بازار فعلی بر قیمت پیانو بسیار قابل تامل است.چنانچه تمایل برای خرید پیانو رو به افزایش باشد، انتظار افزایش قیمت پیانو، منطقی است. ولی اگر فروش پیانو روند رو به رشد نداشته باشد، می توان گفت قیمت پیانو کاهش خواهد یافت. برای خرید انواع پیانو با بهترین قیمت پیانو می توانید با مراجعه به سایت سازلند به آدرس https://saazland.com/ انتخاب خوبی برای خرید پیانو داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

فواید گیتار بر سلامت ذهن و بدن انسان

۱۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

امروزه طی تحقیقات گسترده، تاثیر موسیقی بر روی سلامت جسمی و روانی انسان به اثبات رسیده است. خاصیت ضد افسردگی و اضطراب، افزایش اعتماد به نفس و احساس شادی و نشاط، از اثرات موسیقی بر روی ذهن انسان می باشد. اما امروزه تاثیر انواع مختلف سازهای موسیقی بر روی سلامت جسمی انسان نیز محقق شده است. در میان سازهای موسیقی، گیتار یکی از پرطرفدارترین سازهایی است که اغلب افراد با شنیدن صدای آن احساس آرامش و نشاط می کنند. از این رو بسیاری از افراد برای شروع نواختن یک ساز موسیقی، گیتار را انتخاب می نمایند و تمایل به خرید گیتار در میان افراد رو به افزایش بوده است. علاوه بر صدای دلنشین و آرامش بخش این ساز، نواختن گیتار فواید بی شماری بر روی ذهن و جسم انسان دارد که خاصیت موسیقی درمانی خواهد داشت. در ادامه به برخی فواید نواختن گیتار بر سلامت انسان اشاره خواهیم کرد؛

  1. تقویت حافظه

تحقیقات نشان می دهد که نواختن ساز گیتار موجب تقویت ماده خاکستری مغز شده و قدرت حافظه را نیز بهبود می بخشد. نواختن از آنجایی که برای نواختن گیتار، باید آکوردها و الگوی نت ها به خوبی حفظ و اجرا شود، می توان گفت نواختن گیتار از سنین پائین موجب کاهش ضعف حافظه در سنین بالاتر خواهد شد.

  1. افزایش تمرکز

از دیگر فواید نواختن گیتار، می توان به افزایش تمرکز ذهنی اشاره کرد. تمرینان منظم اجرای گیتار باعث افزایش تمرکز و توجه انسان می شود، چرا که برای تبدیل شدن به یک گیتاریست ماهر، نیاز به افزایش تمرکز بر روی نت ها و اجرای درست آن ها می باشد. علاوه بر نواختن گیتار، افزایش تمرکز به یک عادت ذهنی برای کارهای روزمره نیز می شود.

  1. هماهنگی چشم و دست

خواندن و درک درست آکوردها و نت ها، برای نواختن گیتار، لازم است اما کافی نیست. برای نواختن ساز های زهی زخمه ای مانند گیتار نیاز است تا بتوانید نت ها را به خوبی اجرا کنید و سیم ها را به ارتعاش درآورید. خواندن و اجرای درست نت ها در نواختن گیتار، نیاز به هماهنگی چشم ها و دستان نوازنده دارد. این هماهنگی، توانایی پردازش مطالب را چند برابر کرده و به افزایش مهارت نواختن گیتار کمک می کند.د.

  1. خداحافظی با اضطراب

ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که به هنگام نواختن گیتار در حضور افراد، دچار استرس و اضطراب شوید، حتی اگر نوازنده ماهری باشید. اگر چنین باشد، می توانید با نواختن گیتار برای خودتان، به خوبی بر استرس خود غلبه کنید. برای اثربخشی بهتر، می توانید با ساز خود ارتباط برقرار کرده و به هنگام نواختن آن، احساسات خود را بیان کنید. حتی در ساعاتی از روز که دچار مسائل روزمره می شوید و نیاز دارید تا استرس های خود را کاهش دهید، می توانید به سراغ ساز خود بروید و آن را بنوازید. ارتعاش سیم های گیتار و نواختن نت های آرامش بخش، باعث کاهش ضربان قلب، کاهش فشار خون و پائین آمدن سطح هورمون های استرس در بدن خواهد شد.

  1. تقویت اعتماد به نفس

به عنوان فردی که به تازگی شروع به نوازندگی گیتار کرده است، داشتن اعتماد به نفس کار چندان آسانی نیست، به خصوص زمانی که باید به عنوان عضوی از یک گروه ، به نوازندگی در جمع بپردازید. اما با افزایش مهارت های نوازندگی و ارتقای کیفیت عملکردتان، اعتماد به نفس شما نیز افزایش خواهد یافت. به تدریج علاقه مند خواهید شد تا استعدادهای خود را در معرض نمایش قرار دهید و توجه اطرافیان را به خود جلب نمائید. دریافت تمجید از سوی دیگران و اجرا در مقابل گروهای پرجمعیت، باعث افزایش اعتماد به نفس شما خواهد شد، بطوریکه اشتیاق زیادی برای رویارویی با افراد و نواختن گیتار خواهید داشت. برای خرید انواع گیتار، می توانید به فروشگاه سازلند مراجعه کنید.

 

منبع : https://vrgl.ir/mhmG6

 

دستگاه ضبط کننده دوربین مدار بسته

۱۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید دوربین های مداربسته چطور و چگونه کار می کنند. برای خرید دوربین مداربسته به چه چیز هوایی باید توجه کنید؟ و در نهایت شما به چه دوربین مداربسته نیاز دارید؟

به عنوان فردی که سالها در حوزه فروش دوربین مداربسته و تجهیزات آن در حال کار است متوجه هستم که مشتریان دوربین مداربسته من به دنبال جواب این سوالات می گردند که امروز به صورت مختصر جواب بخشی از آن را می دهم

هنگام خرید دوربین مداربسته ها مهمترین مسئله استفاده از آن است اینکه میخواهید در چه مکانی از آن استفاده کنید بسیار مهم است چرا که طراحی بدنه آن وابسته این موضوع می باشد. اما چیزی که می خواهم در جواب این سوال ها بگویم امکاناتی است که بسیاری از کاربران دوربین مداربسته آن را نمی دانند میخواهم از دستگاه ضبط کننده دوربین نام ببرم که قلب تپنده یک سیستم امنیتی است.

بنابراین در ادامه همراه باشید تا یکی از بهترین آن در جهان یعنی آن وی ار و دی وی ار داهوا را شرح دهیم.

اطلاعاتی در مورد دستگاه DHH DVD ، مانند دستگاه دیگر ، با استفاده از تجهیزات الکترونیکی برای استفاده افزایش یافته و توسط دوربین مدار بسته آن را خوب می کند. با ورود به دوربین مدار بسته اینترنتی ، تعداد افراد ، پذیرش این کارت یکی از دی وی دی های دی وی دی است که می توانید به موقع از آن استفاده کنید. برای مثال، دستگاه‌های تشخیص حرکت داهو و دستگاه‌های DVR به شما کمک می‌کنند حضور و مکان افراد را در مناطق خصوصی شناسایی کنید. داهوا یکی از شرکت هایی است که در تحقیق و توسعه dvr داهوا و هوشمندسازی آن پیشرو بوده است، اما سعی کنید تنها بر تولید و فروش دستگاه DVR داهوا تمرکز نکنید. داهوا با افزودن تشخیص حرکت به DVR داهوا یک سیستم امنیتی ساده را به نگهبانی 24 ساعته تبدیل می کند.تشخیص حرکت در دستگاه DVR داهوا در مکان های مخفی بسیار مفید است و صاحبان سیستم های امنیتی را در جریان قرار می دهد. با پشتیبانی از تشخیص حرکت، دستگاه DVR داهوا پس از ورود یک جسم متحرک، آلارم لازم را ایجاد می کند. این روش در دستگاه DVR داهوا استفاده نشده است! به عنوان مثال، حسگرهای DVR داهوا به محض تشخیص حرکتی مانند افتادن برگ ها و حرکت حیوانات که باعث تحریک می شود، کار می کنند. اما با پیشرفت الگوریتم داهوا DVR این مشکل حل شده است. هوش DVR داهوا به راحتی تصاویر را تجزیه و تحلیل می کند و می تواند افراد و ماشین ها را تشخیص دهد. از این جزئیات باید بدانید که چرا نام "امنیت 24 ساعته" برای DVR داهوا مناسب است. در ادامه لیست قیمت DVR داهوا را چک کنید.

ان وی ار داهوا در نهایت تصاویر دوربین مدار بسته را در سراسر جهان بر روی تلفن همراه شما نمایش می دهد. اما انتقال ویدئو در داهوا NVR چیست؟ انتقال ویدئو به داهوا NVR به دو صورت انجام می شود: IP Static و P2P. در مرحله اول، باید یک آدرس IP ثابت برای Dahua NVR از شرکتی که اتصال Wi-Fi شما را فراهم کرده است، دریافت کنید. اما در مرحله دوم برای دیدن فیلم از دوربین مداربسته داهوا کافیست اپلیکیشن DMSS را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید تا تصویر NVR داهوا را دریافت کنید، وظیفه اصلی دستگاه شبکه داهوا پخش زنده ویدیو می باشد. دوربین مدار بسته تحت شبکه. . که می توان آن را به صورت زنده یا بازتولید کرد. نرم افزار داهوا NVR می تواند با تغییر روشنایی و رنگ تصویر پخش کند. داشتن قابلیت POE در داهوا NVR قدرت دوربین های مداربسته را میسر می سازد. از جمله ویژگی های دستگاه nvr داهوا می توان به تشخیص چهره، پردازش تصویر و نقشه برداری حرارتی اشاره کرد. داده های ذخیره شده در سایه های ویدیویی می توانند از دوربین ، حافظه SD و دیسک های درایور در یک دستگاه شبکه در شبکه استفاده کنند.