دوربین مداربسته های بازار ایران

۲۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دوربین مداربسته شیائومی


دوربین مداربسته های بازار ایران چند مدل دارد که یکی از  نام آشنا ترین آن ها دوربین مداربسته شیائومی است.
امروز می خواهیم سه مدل از دوربین مداربسته های شیائومی را که در نوع خود جزو بهترین ها هستند و در بازار برای خرید موجود هستند را توضیح دهیم.
یکی از محصولات شیائومی که بسیار پر طرفدار است دوربین های بیبی کم هستند دوربین بیبی کم شیائومی همانطور که از نامش پیداست دوربین مراقبت از کودک است که لنز ولیدی دارد.
این مدل سیستم امنیتی برای نظارت ساخته شده به همین علت در بیشتر مدل های آن قابلیت چرخش 360 درجه وجود دارد. بیبی کم شیائومی با قابلیت صدای دو طرفه این امکان را فراهم کرده که از راه دور با افراد داخل خانه مکالمه داشته باشید برای مثال صحبت با سالمندان ، کودکان و حیوانات خانگی زمانی که به آن ها دسترسی ندارید مایه آرامش خاطر آن ها است.  دوربین های بیبی کم شیائومی علاوه بر کیفیت و قابلیت های گفته شده ظاهر شیکی دارند و یک وسیله الکترونیکی لوکس برای خانه است.
یکی دیگر از دوربین مداربسته های شیائومی که بسیار محبوب شده است دوربین خودرو شیائومی است. این مدل دوربین علاوه بر حفاظت خودرو به افرادی که تازه گواهینامه رانندگی گرفتند پیشنهاد می شود. دوربین خودرو شیایومی با میدان دید وسیع 120 درجه فضای پشتی خودرو را پوشش می دهد.
این دوربین بر روی داشبورد ، آینه جلو و عقب خودرو نصب می شود تا بتوان جهات مختلفی را از اطراف خودرو مشاهده کرد.
یکی دیگر از دوربین مداربسته های شیایومی دوربین اوت دور شیائومی است این کمانی با پوشش دهی نیاز امنیتی افراد  بیرون خانه آن را طراحی کرده است این مدل از دوربین مداربسته شیائومی با استفاده از اینترنت کار می کند و تصاویر دوربین را به صورت آنلاین روی گوش نشان می دهد.
دوربین اوت دور شیایومی با درجه حفاظتی در مقابل باد و باران و برف مقاوم است و به راحتی بیرون از خانه استفاده می شود.
اگر نیاز به اطلاعات بیشتر درباره این دوربین های مداربسته داشتید می توانید با تماس تلفنی با کارشناسان اینجا اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.