دوربین ماشین

۲۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
امروزه بسیاری از خودروها به دوربین عقب خودرو یا همان دوربین پارکینگ مجهز شده اند.وقتی می بینیم که خودروهای خارجی با داشتن حداکثر سیستم امنیتی خودرو باز هم به ارائه دوربین تن می دهند اهمیت داشتن دوربین خودرو ملموس تر می شود. بنابراین توصیه می کنیم که در صورت عدم داشتن دوربین با خودرو، اقدام به تهیه ابزار برقراری امنیت خودرو برای هر نوع ماشین سواری، کامیون، مسافربری و ... نمائید.

داشتن دوربین خودرو که نام دیگر آن جعبه سیاه اتومبیل است می تواند فواید بسیاری همچون ثبت رخداد حادثه، ثبت لحظات خوش و خاطرات سفر، ارائه فیلم های ثبت شده به دفتر بیمه یا پلیس جهت تند شدن روند پیگیری پرونده، امکان پیگیری سرقت و چهره شناسی سارق و بسیاری فواید دیگر باشد.

پس به طور کل می توان گفت که دوربین های مدار بسته اتومبیل میتوانند از خودروی شما محافظت کند و با تهیه یک دوربین خودروی مناسب میتوانید ماشین خود را در قبال حوادث ایمن کنید.

خرید دوربین جلو خودرو
فیلم و تصاویر تهیه شده توسط دوربین های اتومبیل قابل انتقال به موبایل و کامپیوتر می باشند.

دوربین جلو خودرو مهم ترین دوربین در خودرو می باشد. به طوریکه اگر انتخاب شما برای خرید دوربین خودرو یک دوربین تک لنزه باشد، قطعا این دوربین بایستی در جلو وسیله نقلیه نصب شود.

برخی از دوربین ها هستند که تک لنز بوده و برخی از آن ها دو لنز دارند. مکان لنز دوم دوربین اختیاری بوده و کاربر می تواند از آن برای کنترل درون خودرو یا دنده عقب خودرو استفاده کند. البته در حال حاضر تعداد دوربین های با کیفیت سه لنزه نیز در بازار بیشتر شده است که این دوربین ها قاعدتا اجحاف بیشتری به تمام قسمت های خودرو داشته و امنیت بسیار بالایی را فراهم می کنند.

دوربین ثبت وقایع خودرو
به طور کلی کار هر دوربینی ثبت وقایع است، حال برخی دوربین ها مثل دوربین های شخصی جهت ثبت اتفاقات و لحظات خوب استفاده می شوند و برخی دوربین ها جهت اعمالی همچون تجسس و کنترل در محیط کار یا ... مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از ویژگی های یک دوربین خودرو خوب امکان فیلمبرداری در شب می باشد.

با خرید دوربین خودرو این امکان را دارید که تمامی اتفاقاتی که حول اتومبیل شما رخ می دهد را ثبت کنید. دوربین خودرو را می توان همچون جعبه سیاهی دانست که در قطار، کشتی، هواپیما و ... وجود دارد و تمامی رخدادهای به وجود آمده از طریق آن قابل بازبینی هستند.

ثبت وقایع خودرو می تواند در برخی از دوربین های خودرو هوشمندانه تر باشد، برای مثال برخی دوربین خودرو ها وجود دارند که تا نیم ساعت بعد از خاموش شدن خودرو همچنان به ثبت وقایع می پردازند و بلافاصله پس از روشن شدن خودرو نیز به صورت اتومات روشن شده و شروع به فیلمبرداری از محیط می نمایند.

قیمت دوربین خودرو
دوربین های خودرو دارای محدوده قیمتی بسیار وسیعی می باشند. این موضوع در تمامی ابزارهای مرتبط با تکنولوژی وجود دارد چرا که هر چه کیفیت قطعات به کار رفته که غالبا اکترونیکی هستند بالاتر باشد قیمت آن دوربین نیز بالاتر خواهد بود.

همیشه یکی از مهم ترین موضوعات در نظر خریدار قیمت هر جنس می باشد، این موضوع کاملا طبیعی است و این حق مشتری است که بتواند با توجه به بودجه ای که برایش مقدور است بهترین خرید را انجام دهد.

انواع دوربین های خودرو با قیمت و کیفیت معمولی تا خیلی عالی وجود دارند و شما می توانید با در نظر گرفتن یک بودجه خاص تعدادی دوربین را بررسی کرده و هر یک را که خواستید خریداری کنید.