دوربین مداربسته را زیر آب نگه دارید

۳۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

 

دوربین مداربسته را زیر آب نگه دارید

شاید فکر کنید چه نیازی باشد که یک دوربین مداربسته زیر آب باشد ؟! اما نسل جدید دوربین های مداربسته به خوبی در برابر هر شرایطی مقاومت می کنند.

دوربین مداربسته های بیرون خانه معمولا با تجهیز به درجه حفاظتی دوربین مداربسته در برابر باد و باران و برف مقاوم شده اند نسل اول این دوربین مداربسته تنها در شرایط قابل استفاده بودند که در محیطی آری از رطوبت و گرد و غبار برای آنها مهیا می شد.

دوربین های بعد تر با ارتقا این درجه حفاظتی به IP66 توانستند شرایط مرطوب و  گرد و غبار را پشتیبانی کنند .

ین دوربین ها ی مداربسته می توانند چندین قطره آب را تحمل کنند

اجازه دهید که توضیح این درجه های حفاظتی کامل تر کنیم چرا که با دانستن دلیل این عدد گذاری و حروف توضیح دیگر درجه برایتان ملموس تر می شود درجه IP از کلمه لاتین international portection گرفته شده است که منظور از  IP درجه حفاظتی دوربین مداربسته است در ادامه دو عدد آمده است که نشان دهنده میزان حفاظت از دوربین مداربسته می باشد برای مثال IP54  درجه حفاظتی پایینی دارد چرا که از دوربین مداربسته در مقابل گرد و غبار هم محافظت نمی کند .

معمولاً خریداران دوربین الخصوص افرادی که می خواهند سیستم امنیتی خود را در حیاط یا بیرون خانه نصب کنند باید به دنبال یک دوربین با درجه حفاظتی بالا باشند.

برای مثال دوربین مداربسته IP67   می تواند بدر مقابل گرد و غبار ، باران، برف مقاوم باشد؛ علاوه بر این وجه تمایز این دستگاه آن است که می توان آن را داخل آب نگه داشت و به سلامت از آن استفاده کرد.

دقت کنید که دوربین مداربسته درجه حفاظتی لازم را داشته باشد برای مثال دوربین مداربسته شیائومی یا دوربین داهوا در انواع کیفیت مانند دوربین داهوا 2 مگاپیکسل ، دوربین داهوا 4 مگاپیکسل و دوربین 5 و 8 مگ وجود دارد که می توانید با آن فضای بیرونی خانه را به دقت بررسی کنید. قیمت دوربین مداربسته با درجه حفاظتی گران تر است اما این گرانی می تواند بیمه ای برای طول عمر بالای دوربین شما باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.