. انواع دوربین مدار بسته با توجه به تکنولوژی آنها

۲۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

. انواع دوربین مدار بسته با توجه به تکنولوژی آنها

دوربین های مدار بسته بر اساس نحوه انتقال اطلاعات تصویر به دستگاه ضبط به دو دسته تقسیم می شوند:

 

دوربین مداربسته آنالوگ: در این نوع دوربین ها اطلاعات به صورت سیگنال های آنالوگ ارسال می شود. دوربین مداربسته تحت شبکه: این نوع دوربین اطلاعات را به صورت دیجیتال و از طریق شبکه انتقال می دهد.

دوربین آنالوگ داهوا

در این نوع دوربین آنالوگ داهوا تفاوت در ارسال اطلاعات نیز باعث تفاوت بستر ارائه اطلاعات شده است. دستگاه ضبط در سیستم دوربین مداربسته یک دستگاه DVR آنالوگ با کابل کواکسیال است که دوربین آنالوگ داهوا را به دستگاه متصل می کند. سهولت نصب و هزینه کم دو موردی است که دوربین آنالوگ داهوا را در موقعیت خوبی قرار می دهد. اما محدودیت کیفیت و عملکرد پایین باعث کاهش تعداد مشتریان این دوربین آنالوگ داهوا شده است. ظهور دوربین آنالوگ داهوا HD می تواند این شکاف را برطرف کند و دوباره توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کند. در واقع دوربین آنالوگ داهوا HD نسل جدید دوربین های مداربسته آنالوگ هستند که با تغییرات ایجاد شده در مدل توانسته اند تصاویری با کیفیت ارائه دهند. انواع مختلفی از تکنولوژی و دوربین آنالوگ داهوا ا HD از انواع مختلف (AHD، HDTVI، HDCVI و HDSDI) وجود دارد. دوربین های مداربسته تحت شبکه

در دوربین های IP، یعنی دوربین تحت شبکه داهوا ، NVR وسیله ای است که اطلاعات و تصاویر را ذخیره می کند. برای اتصال دستگاه به دوربین تحت شبکه داهوا از کابل شبکه استفاده می شود. تصاویر باکیفیت، امکانات هوشمند و پردازش تصویر این نوع دوربین تحت شبکه داهوا شرایط را برای سیستم های مانیتورینگ شبکه بهبود بخشیده است. با وجود قیمت و سرعت بالا به خصوص در کیس های حرفه ای، برخی از مشتریان خریداران خوبی برای این دوربین تحت شبکه داهوا هستند.

 

 نوع دوربین مداربسته بستگی به بدنه دوربین دارد

دوربین مدار بسته داهوا  گنبدی

دلیل نامگذاری دوربین مدار بسته داهوا گنبدی ظاهر آنهاست. Dome در زبان انگلیسی به معنای گنبد است. این نوع دوربین مدار بسته داهوا برای نصب در داخل ساختمان توصیه می شود. با توجه به طراحی دوربین مدار بسته داهوا گنبدی، در زیر برج قرار می گیرد. این دوربین مدار بسته داهوا را می توان در منزل، اداره، فروشگاه، ایستگاه راه آهن و ... نصب کرد. بدنه  دوربین مدار بسته داهوا معمولا پلاستیکی و گاهی فلزی است.

 

دوربین مدار بسته bullet

دوربین مدار بسته داهوا بولت که معمولا به شکل استوانه یا مستطیل هستند برای نصب در محیط های بیرونی توصیه می شوند. دوربین مدار بسته داهوا بولت را می توان بر روی دیوارها و زیرزمین ها نصب کرد. به دلیل نصب در محیط بیرونی و قرار گرفتن در معرض گرد و غبار و باران مقاومت فیزیکی بیشتری دارد. بدنه دوربین مدار بسته داهوا شاتر معمولاً فلزی است. بسته به انواع مختلف دوربین مدار بسته داهوا گلوله، مقاومت دوربین مدار بسته داهوا در برابر رطوبت و گرد و غبار متفاوت خواهد بود. وجود هد در این نوع دوربین مدار بسته داهوا ها نقطه ضعفی در برابر سرقت آن است که بهتر است آن را در ارتفاع بالا نصب کنید و به پیشگیری دست پیدا نکند.

کیفیت تصویر سیستم داهوا

۲۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

کیفیت تصویر سیستم داهوا

برای انتخاب دوربین مدار بسته داهوا مناسب، باید تمام جنبه های سیستم دوربین مدار بسته داهوا را در نظر بگیرید، از جمله:

لنز دوربین مدار بسته داهوا چیپست تصویر دوربین مدار بسته داهوا ، WDR، کیفیت سخت افزار و ... باید در نظر گرفته شود.

دوربین های مداربسته داهوا از نظر مگاپیکسل:

 دوربین مداربسته داهوا از 1 مگاپیکسل تا 24 مگاپیکسل در دسترس هستند. روی قاب:

دوربین  مداربسته داهوا دارای لنزهای مختلفی هستند که دارای لنزهای ثابت، لنزهای قابل تنظیم و لنزهای موتوری هستند.

در دید در شب:

دوربین های مداربسته داهوا از دوربین های دید در شب با بهبود مادون قرمز و نور متفاوت هستند. از نظر کیفیت تجهیزات:

از مزایای دوربین مدار بسته داهوا می توان به کیفیت قطعات الکترونیکی، کیفیت بدنه و روکش اشاره کرد.

 

دوربین های مداربسته داهوا از نظر جنس و ظاهر دارای انواع و کاربردهای متفاوتی هستند: از بدنه های پلاستیکی مناسب برای فضاهای داخلی گرفته تا بدنه های فلزی با کیفیت بالا و استانداردهای بالای گرد و غبار و رسیدن به آب. کارت های الکترونیکی مورد استفاده در دستگاه ها و دوربین های داهوا از مقاومت بالایی برخوردار بوده و از میزان خرابی پایینی برخوردار هستند

کیفیت تصویر دوربین مداربسته داهوا IPC-HFW2831T-ZS-S2

کیفیت تصویر دوربین داهوا IPC-HFW2831T-ZS-S2 8 مگا پیکسل است. دوربین داهوا IPC-HFW2831T-ZS-S2 طرفداران خود را از این نظر راضی کرد. زیرا هنگام خرید دوربین داهوا IPC-HFW2831T-ZS-S2 یا هر سیستم امنیتی، کیفیت تصویر یکی از معیارهایی است که مورد ارزیابی قرار می گیرد. دوربین مداربسته داهوا IPC-HFW2831T-ZS-S2 با رزولوشن 3840×2160 تصاویر دوربین مداربسته را با وضوح تصویر عالی در هارد ضبط می کند. بدیهی است که کیفیت در این سطح بر قیمت دوربین داهوا IPC-HFW2831T-ZS-S2 تأثیر می گذارد. اما یکی از مزیت های دوربین داهوا IPC-HFW2831T-ZS-S2 قیمت مناسب و کیفیت درجه یک آن است. برای مثال می توانید دوربین داهوا IPC-HFW2831TP-AS-S2 را مقایسه کنید که از نظر کیفیت تصویر با دوربین IPC-HFW2831T-ZS-S2 یکسان است.  برای خرید  اسن دوربین مداربسته به سایت دوربین مال  قسمت دوربین تحت شبکه داهوا مراجعه کنید

راهنمای انتخاب دوربین مداربسته شیائومی

۲۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

راهنمای انتخاب دوربین مداربسته شیائومی

یکی از مهمترین عملکردهای بهترین دوربین مداربسته شیائومی توانایی آن در ارائه به موقع اطلاعات امنیتی است که منجر به آگاهی بیشتر از ایمنی و امنیت در محیط کار می شود. ویدئوی زنده ضبط شده توسط دوربین مداربسته شیائومی مقرون به صرفه اطلاعات امنیتی ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد. با داده های قابل مشاهده، اپراتورها می توانند به تهدیدها یا موقعیت های عملیاتی آتی واکنش نشان دهند و برای بسیاری از رویدادها بهتر آماده شوند. یک سیستم دوربین مدار بسته مدرن باید چیزی بیش از مجموعه ای از دوربین ها باشد که ساعات کار را ضبط می کنند. بنابراین، مهمترین وظیفه دوربین مداربسته شیائومی این است که بفهمند چه چیزی اشتباه، ضعیف یا تدافعی است و اقدام فوری برای حل این مشکلات انجام دهند. ادغام تجزیه و تحلیل ویدئویی در سیستم نظارت مهم است زیرا رویدادهای خاصی را می توان با هم گروه بندی کرد و کاربران می توانند برای حل مشکلات بهتر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. اگرچه سیستم های مانیتورینگ دوربین مداربسته شیائومی به خودی خود مفید هستند، اما آب موجود در این سیستم ها ثابت می شود و باعث سهولت هضم و تصمیم گیری صحیح و عملکرد خوب می شود. . خوشبختانه شرکت معروف شیائومی موفق به ساخت و ارائه یک دوربین مداربسته شیائومی قدرتمند شده است که در ادامه به آن می پردازیم. این دوربین مداربسته شیائومی دوربین بیبی کم شیائومی بوده و برای اهداف نظارتی ساخته شده است. 

 

مانیتورینگ دوربین شیائومی MJSXJ10CM به ضبط تصاویر و استفاده از انتقال دو طرفه صدا محدود نمی شود، گزینه مناسبی برای استفاده در اتاق کودک می باشد. این دوربین نظارتی کوچک با میکروفون و بلندگو صداهای اطراف را ضبط می کند و به شما امکان می دهد با افراد حاضر در اتاق مکالمه واضحی داشته باشید. بسیاری از دوربین های موجود در بازار قادر به ثبت تصاویر در شب نیستند و این نکته یکی از مزیت های خوب دوربین شیائومی MJSXJ10CM است و فناوری دید در شب که با نور مادون قرمز به دست می آید برای افراد داخل آن ناراحتی ایجاد می کند. خانه ندارد این دوربین مداربسته ارزان قیمت جایگاه ویژه ای برای کارت حافظه microSD دارد، علاوه بر آن از فضای ذخیره سازی متصل به شبکه NAS استفاده می کند و دارای فضای ابری است. با پشتیبانی از فضای ذخیره سازی ابری، تمامی ویدیوها به محض ضبط به صورت خودکار در فضای ابری ذخیره می شوند.

پیشنهاد خرید دوربین مداربسته داهوا

۳۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

دوربین مداربسته داهوا

امروزه با افزایش نیاز مردم به دوربین های مداربسته، شرکت های زیادی در صدد تولید دوربین های مداربسته هستند. داهوا یکی از پیشروترین تولید کنندگان دوربین های مدار بسته است. این امتیاز یکی از ده امتیاز برتر در سراسر جهان است. برند دوربین مداربسته داهوا یکی دیگر از اولین برندهای چینی است. این برند از نظر کیفیت و قیمت تمام نیازها و نیازهای مشتریان در زمینه دوربین مدار بسته را برآورده می کند و در بسیاری از کشورهای دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. داهوا در سال 2002 فعالیت خود را آغاز کرد و با بکارگیری بهترین افراد توانسته است سهم زیادی از بازار جهانی را از طریق دوربین مداربسته داهوا به خود اختصاص دهد. این شرکت می تواند مجوز تولید فناوری را نیز دریافت کند. در ایران شرکت فرا گستر عرضه کننده این برند می باشد و محصولات دوربین مداربسته این برند دارای 24 ماه گارانتی می باشد. این محصول نیز وارد ایران می شود و هولوگرام این شرکت را ندارد. دوربین مداربسته و لنز داهوا سونی است در سیستم اکو و سیستم اقتصادی از لنز و برد شرکت فولهان استفاده می کند. بسته های دوربین داهوا نیز در بسیاری از فروشگاه ها از جمله موجود است.

دوربین مداربسته داهوا: در لغت dam به معنی گنبد، این نام بر اساس شکل دوربین داهوا که شبیه گنبد است انتخاب شده است. دوربین مداربسته داهوا نیز محصولاتی در این محدوده ارائه می دهد. لیست قیمت دوربین داهوا در صفحه دوربین داهوا موجود است. دوربین مداربسته بالت داهوا: در لغت بالت به معنای توپی است، زیرا دوربین های مداربسته بالت معمولاً شکل استوانه ای دارند. در برند داهوا تعداد زیادی از محصولات دوربین مداربسته داهوا دارای فریم بسته نیز می باشند. لیست قیمت دوربین داهوا مدل بالت را در اختیار مشتریان قرار داده است تا بتوانند دوربین داهوا را با آغوش باز و قطعات مختلف خریداری کنند.

صحت در انتخاب شکل دوربین مداربسته یکی از موارد بسیار مهم در خرید دوربین مداربسته داهوا می باشد که باید با توجه به شرایط موجود انتخاب شود و در نتیجه تفاوت قیمت دوربین مداربسته داهوا ایجاد شود. انواع دوربین های مداربسته داهوا در سایت موجود است و تعدادی از پکیج های دوربین مداربسته داهوا برای سهولت در انتخاب و خرید کاربران در نظر گرفته شده است. همچنین در صورتی که قصد خرید دوربین مداربسته داهوا را دارید می توانید جهت مشاوره در زمینه خرید دوربین داهوا و اطلاع از مدل و امکانات آن با بازار دوربین تماس بگیرید.

پکیج دوربین مداربسته داهوا شامل اتواع دوربین مداربسته داهوا می باشد که با دوربین های2 ، 4، 8 مگاپیکسل پکیج های را تشکیل داده اند که نیاز مشتریان دوربین مداربسته را تامیین کند. دوربین مداربسته داهوا هم به صورت تکی هم به صورت پکیج می توان خرید. برای مثال دوربین داهوا b2a21p به همراه DVR داهوا می توانید خرید کنید.

درباره دانلود فیلم سگ بند

۳۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دانلود فیلم سگ بند و کارگردان نام آشنا آن

کمدی سگ بند یکی از فیلم های کمدی بسیار پر طرفدار این روزهاست. برای اینکه به دانلود فیلم سگ بند بپردازید بهتر است بدانید این فیلم را مهران احمدی کارگردانی کرده و حمید اکبری خامنه آنرا نوشته است. مهران احمدی پیش از این فلیم مصادره را نیز کارگردانی کرده است. مهران احمدی که او را به عنوان یک بازیگر توانا  چه در عرصه کمدی چه دیگر ژانر ها میشناسیم، حالا میزان دانلود فیلم سگ بند میتواند نشان دهد او در مقام کارگردان فیلم های کمدی چقدر مقبول مخاطبین است.

مهران احمدی که بیشتر آنرا با نقش بهبود در سریال پایتخت و یا شکیب سریال آوای باران میشناسیم، فعالیت سینمایی اش را با بازی در فیلم ادم ساخته رضا کاهانی در سال 1385 شروع کرده است، اکنون در مقام کارگردان سریال بی گناه را نیز کارگردانی میکند که میتواند تجربه ای متفاوت برای او باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از دانلود فیلم سگ بند با ما باشید.

آشنایی با بازیگران برای دانلود فیلم سگ بند

برای دانلود فیلم سگ بند بهتر است بدانید بازیگرانی چون بهرام افشاری، امیر جعفری، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار در این فیلم نقش آفرینی کرده اند. دانلود فیلم سگ بند میتواند برای خیلی از ما ناراحت کننده باشد از این نظر که 2 بازیگر پیشکسوت این فیلم را از داده ایم. بازیگرانی چون سیروس گرجستانی و عزت الله مهرآوران که هر دو از هنرمندان محبوب بودند و خواهند بود. وجود این تیم از بازیگران میتواند خبر خوبی برای فیلم سگ بند باشد و هماهنگونه که فروش گیشه این فیلم پرطرفدار بود است دانلود فیلم سگ بند نیز برای مخاطبین سینمای ایران جذابیت داشته باشد. دیگر بازیگران این فیلم: ناهید مسلمی، میر طاهر مظلومی و نازنین بیاتی هستند.

خلاصه داستان و دیگر عوامل برای دانلود فیلم سگ بند

اگر از آن دسته از افرادی هستید که برای دانلود فیلم سگ بند یا هر فیلم دیگری ابتدا خلاصه داستان آنرا میخوانید خلاصه داستان فیلم سگ بند را اینجا بخوانید: در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدمها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.

دیگر عوامل این فیلم: مدیر فیلمبرداری: ساعد نیک ذات، طراح صحنه و لباس: سیامک احصایی، مدیرصدابرداری: آرش برومندطراح گریم: عباس عباسی، مدیر تولید: مسعود زمانیمدیر برنامه ریزی و دستیار یک: روزبه سجادی حسینی، منشی صحنه: آناهید روستا، عکاس طاها آبیار، مدیر تدارکات: علیرضا اصلانی

 

نظرات در خصوص دانلود فیلم سگ بند

این فیلم هم اکنون در سینما در حال اکران است و برای دانلود فیلم سگ بند باید منتظر نشر خانگی آن باشیم. اما نظرات افرادی که در سینما به تماشای این فیلم نشسته اند میتواند برای تصمیم به دانلود فیلم سگ بند بسیار کمک کننده باشد.

نظرات در خصوص فیلم سگ بند بسیار متفاوت است، از نظرات اینگونه استنباط میشود که دانلود فیلم سگ بند از رقیب همزمان خود یعنی انفرادی خنده کمتری بگیرد اما از نظر مفهوم و منطق در درجه بهتری قرار دارد. همچنین نیمه اول این فیلم خنده دار تر است. برخی از این نظرات را برای دانلود فیلم سگ بند باهم بخوانیم:

  • اگه بخوام با انفرادی مقایسه کنم انفرادی خنده دارتر بود اما سگ بند موضوع دار تر و با مفهوم تر بود
  • خیلی بد بود ما وسط های فیلم رفتیم
  • واقعا فیلم قشنگی بود خیلی دوسش داشتم
  • عالیی عالییی عالییییییییییییییییییییییییییییییییییبییییییییییییییییییییییییی

خوب نبود ...

  • خیلی خنده دار و بامزه بود
  • خب من دوست نداشتم چون کلا من سخت میخندم ولی کسایی که راحت میخندن برن ببین ولی در کل ارزش یکبار دیدن داره.

امیدوارم این بررسی به شما برای دانلود فیلم سگ بند کمک کرده باشه، همزمان با پخش خانگی این فیلم، امکان دانلود فیلم سگ بند به شکل قانونی در سایت دی دی فیلم فراهم میشه و میتونید از این طریق فیلم رو ببینید.

 

 

دی وی آر داهوا

۲۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

در این مقاله دوربین مداربسته سعی کرده ایم که روند کار دوربین مداربسته یا سیستم امنیتی را شرح دهیم و از  اتصال دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا مثل

 

HFW2831T-ZS-S2 داهوا را به دی وی ار داهوا توصیف کنیم.

تجهیزات DVR داهوا از هارد دیسک به عنوان ذخیره سازی استفاده می کنند که بسته به تعداد کانال ها و میزان داده های دریافتی از دوربین مداربسته می تواند یک یا چند هارد دیسک را پشتیبانی کند. علاوه بر این دستگاه DVR داهوا قابلیت تکرار یا تکرار آنها را دارد که می تواند تصاویر را به صورت همزمان به شبکه و اینترنت منتقل کند. دستگاه های DVR داهوا ه انواع مختلفی تقسیم می شوند. DVR داهوا کی از انواع DVR است که به صورت مستقل کار می کند و پس از نصب نیازی به دستگاه دیگری ندارد. نوع دیگری از دستگاه های DVR داهوا مبتنی بر رایانه شخصی است که نوع کارت ضبط و پخش pci نصب شده در رایانه را پوشش می دهد و می توان از آن برای ضبط نظارت بر روی هارد دیسک رایانه از طریق داهوا XVR استفاده کرد.

زمان و تاریخ خاصی برای دریافت تصاویر از دوربین مداربسته داهوا وجود ندارد و در هر زمانی قابل مشاهده است. برای تهیه نسخه پشتیبان از فیلم دوربین مدار بسته به هیچ وجه از کیفیت کاسته نمی شود. هنگامی که قصد خرید DVR داهوا یا دستگاه NVR داهوا را دارید، توجه داشته باشید که ظرفیت هارد دیسک 1 گیگابایت و بالاتر است که توسط DVR داهوا پشتیبانی می شود. علاوه بر این، دستگاه های DVR داهوا می توانند تشخیص حرکت را تشخیص دهند. DVR داهوا دارای پورت های ورودی و خروجی متفاوتی می باشد، به عنوان مثال یک پورت برای اتصال به مانیتور یا پورت دیگر برای اتصال صدا استفاده می شود. نوع دیگری از پورت برای اتصال ماوس، کیبورد و فلش مموری استفاده می شود. زنگ هشدار با یک درگاه هشدار متصل می شود که اختیاری است DVR داهوا مانند دوربین مداربسته دارای سه سری LITE، PRO، ULTRA می باشد و برخی از این دستگاه ها تمام کاره هستند. یعنی برای کسب و کارها، مغازه ها، فروشگاه ها و ... قابل اعمال است.برای خرید DVR داهوا اید اطلاعات کافی داشته باشید. از آنجایی که قیمت dvr داهوا یکی از معیارهای خریدار می باشد، می توانید برای دریافت قیمت NVR داهوا به سایت دوربین مال مراجعه نمایید.

خرید عمده لباس از ترکیه

۲۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

خرید عمده لباس از ترکیه، کم هزینه ترین و سودآورترین راه سرمایه گذاری در صنعت پوشاک می باشد. ترکیه یکی از بزرگترین صادرکنندگان پوشاک در جهان است که پوشاک تولید خود را به صورت عمده نیز فروش می رساند. پوشاک تولید شده در ترکیه از پارچه های مرغوب و با هزینه پایین تولید می شوند، بنابراین خرید عمده لباس از ترکیه، انتخاب ارزان و مقرون به صرفه ای برای بسیاری از عرضه کنندگان پوشاک در ایران محسوب  می شود. لباس های تولید شده در ترکیه با طراحی زیبا و کیفیت بالایی که دارند، طرفداران زیادی در کشورهای دیگر داشته و این امر باعث افزایش تمایل برای خرید عمده لباس از ترکیه شده است. افزایش تقاضای خرید عمده لباس ترکیه، هم بصورت حضوری و هم  اینترنتی برای افراد در سراسر دنیا فراهم است. فاکتورهای مهم برای خرید عمده لباس از ترکیه، قیمت رقابتی مناسب، سرعت ارسال، تحویل سالم سفارشات و کیفیت بالای سفارشات ارسال شده می باشد. با در نظر داشتن این موارد، تامین کنندگانی که برای خرید عمده لباس از ترکیه انتخاب می کنید اهمیت بسیاری برای کسب و کار شما خواهند داشت. برای خرید عمده لباس از ترکیه  باید تامین کنندگان معتبر و موفق را انتخاب کنید. بسیاری از عرضه کنندگان پوشاک در خرید عمده لباس از ترکیه به دنبال سرمایه گذاری در خرید لباس بچه از ترکیه هستند. هدف آنها دستیابی به مرغوب ترین پوشاک با قیمت های مقرون بصرفه می باشد.کیفیت پوشاک کودکان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. خرید لباس بچه از ترکیه انتخاب مناسبی است چرا که ترکیه در تولید پارچه های پنبه ای، پلی استر، جرسی و جناغی که مناسب برای پوست کودکان بوده و برای آنها مضر نیست، بسیار موفق هستند. از آنجایی که در خرید لباس کودک، نوع پارچه و کیفیت آن بسیار حائز اهمیت است، خرید لباس بچه از ترکیه انتخاب مناسبی برای والدین بشمار خواهد آمد. اگر تمایل به خرید لباس بچه از ترکیه به صورت عمده و اینترنتی دارید، سایت های معتبر زیادی هستند که بتوانید خرید خود را با قیمت مناسب به انجام برسانید. بسیاری از وب سایت های کارگزاری خرید از ترکیه مانند سایت  http://www.inja.inتمامی روند خرید عمده را برای شما انجام خواهد داد و با اطمینان می توانید سفارش خود را ثبت و با تضمین سلامت کالا، آن را تحویل بگیرید.

خرید کفش زنانه از ترکیه

۲۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

خرید کفش زنانه از ترکیه در ایران متقاضیان زیادی دارد. برخلاف برندهای جهانی که  قیمت بالایی دارند، کفش زنانه ترکیه ای دارای کیفیت عالی و قیمت های مقرون به صرفه می باشد. کفش زنانه ترکیه ای به علت استفاده از مواد اولیه مرغوب، ارائه مدل های متنوع و مطابق با طراحی های به روز در کنار قیمت های مقرون بصرفه، همواره در کشورهای مختلف از جمله ایران متقاضیان زیادی داشته است. برای خرید کفش زنانه از ترکیه، علاوه بر خرید حضوری از این کشور، امکان خرید اینترنتی برای افراد در سراسر دنیا فراهم است. وب سایت های فروشگاهی ترکیه، با ارائه محصولات متنوعی از برندهای مختلف و معروف، طیف گسترده ای از انواع کفش های زنانه زیبا و شیک را به نمایش می گذارند. برای خرید کفش زنانه از ترکیه می توانید انواع کفش های زنانه در مدل های اسپرت، راحتی، مجلسی، کفش های تابستانی و انواع چکمه های زمستانی در طرح ها و رنگ های مختلف از میان تنوع گسترده از برندهای مختلف انتخاب کنید. کفش اسپرت زنانه ترکیه ای با استفاده از مواد مرغوب و طراحی منحصربفرد، آسیب‌های وارده به پا را به حداقل می‌رسانند. مدل های مجلسی کفش زنانه ترکیه ای، بسیار شیک و با دوام ساخته می شود که به راحتی می توان ساعات طولانی در مناسبت ها و جشن ها استفاده کرد. مدل های تابستانه کفش های زنانه ترکیه ای، در طرح ها و رنگ های شاد و تابستانی، گزینه های انتخابی خوبی برای روزهای گرم تابستان خواهد بود. آیتمی که همواره با کفش زنانه ست می شود، کیف زنانه است.خرید کیف زنانه از ترکیه، انتخاب بسیاری از طرفداران مد بعنوان یک آیتم جدانشدنی برای طراحی استایل های بی نقص زنانه می باشد. خرید کیف زنانه از ترکیه بخاطر کیفیت، دوام و زیبایی طرفداران زیادی دارد. در خرید کیف زنانه از ترکیه توجه داشته باشید کیفی انتخاب کنید که با استایل شما سازگار باشد. از میان انواع کیف های ترکیه ای، کیفیت و ماندگاری بالای کیف کلاسیک زنانه ترکیه ای، طرفداران زیادی برای خود پیدا کرده است. کاربرد کیف اهمیت بیشتری نسبت به زیبایی آن دارد. در خرید کیف زنانه از ترکیه به کاربرد و رنگ آن توجه داشته باشید. برای کیف های اداری و کلاسیک رنگ های مشکی، خاکستری، قهوه ای و آبی سرمه ای در اولویت هستند. برای خرید کیف و کفش زنانه از ترکیه، علاوه بر خرید حضوری می توان از فروشگاه های آنلاین ترکیه خرید خود را انجام داد. در خرید اینترنتی کیف و کفش زنانه از ترکیه، می توان از میان تنوع بی­نظیر برندهای ترکیه ای، انتخاب آسانی داشت. برای این کار کافیست به سایت کارگزاری اینجا مراجعه و سفارش خرید خود را در ایران به ثبت برسانید و در زمان کوتاهی تحویل بگیرید.

معرفی محصولات داهوا

۲۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

در این مقاله doorbinmall.com  دو مدل دوربین تحت شبکه داهوا ار مورد بررسی قرار داده ایت. نقاط قوت این دو دوربین تحت شبکه داهوا را را مورد بررسی قرار می دهم ت مزایای آن بیشتر مورد بررسی قرار بگرد.

کیفیت تصویر دوربین داهوا مگا پیکسل است. دوربین داهوا HFW2831T-ZS-S2 طرفداران خود را از این نظر راضی کرد. زیرا هنگام خرید دوربین داهوا یا هر سیستم امنیتی، کیفیت تصویر یکی از معیارهایی است که مورد ارزیابی قرار می گیرد. دوربین مداربسته داهوا HFW2831T-ZS-S2 با رزولوشن 3840×2160 تصاویر دوربین مداربسته را با وضوح تصویر عالی در هارد ضبط می کند. بدیهی است که کیفیت در این سطح بر قیمت دوربین داهوا IPC-HFW2831T-ZS-S2 تأثیر می گذارد. اما یکی از مزیت های دوربین داهوا قیمت مناسب و کیفیت درجه یک آن است. برای مثال می توانید دوربین داهوا را مقایسه کنید که از نظر کیفیت تصویر با دوربین IPC-HFW2831T-ZS-S2 یکسان است.

 

 دید در شب دوربین داهوا IPC-HFW2431TP-AS-S2 علاوه بر کیفیت تصویر، خروجی مناسب روز و شب را در اختیار کاربران دوربین داهوا IPC-HFW2431TP-AS-S2 قرار می دهد. دوربین داهوا IPC-HFW2431TP-AS-S2 تصاویر دوربین داهوا IPC-HFW2431TP-AS-S2 را با استفاده از سنسور مادون قرمز تا فاصله 80 متری سیاه و سفید نمایش می دهد. لازم به ذکر است که دوربین داهوا IPC-HFW2431TP-AS-S2 تصاویر دوربین مدار بسته را در تاریکی مطلق نمایش می دهد. دوربین مدار بسته داهوا IPC-HFW2431TP-AS-S2 با اینکه از دید در شب بسیار عالی دارد اما کیفیت تصویر آن نصف دوربین HFW2831T-ZS-S2 است در هنگام خرید دوربین مداربسته دقت داشته باشدید که کردم یک از موارد برایان اهمییت بیشتری دارد

دوربین های معرفی شده هر دو جدید بوده و مطالب بسیار کمی در سطح نت قرار دارد. امیدوارم از مطالب نهاین استفاده ار برده و دوربین تحت شبکه داهوا را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

راهنما در خرید دوربین مداربسته

۳۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا همه فعالیت ها را در هر زمان ثبت می کنند. به عنوان مثال، در صورت وقوع حادثه، درگیری یا تصادف، دوربین آنالوگ داهوا با ثبت تمامی تصاویر روی هارد دیسک، تمامی رویدادها را ضبط می کند. دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا تصاویر و صداها را به صورت همزمان روی هارد دیسک دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا ذخیره می کنند تا در حین بحث و مناظره بتوانید تنها به دوربین مداربسته تکیه نکنید و با استفاده از تصویر و صدا قضاوت کنید.

با نصب دوربین آنالوگ داهوا یا دوربین مداربسته آنالوگ داهوا بالای صندوق در فروشگاه می توان از افت درآمد فعلی جلوگیری کرد. دوربین های آنالوگ داهوا برای این فضاها و فضاهای مشابه بسیار مناسب هستند. فروش دوربین های آنالوگ داهوا در سال های اخیر افزایش یافته است و این نشان دهنده ارزش این محصول است. استفاده از سیستم های نظارت تصویری و صوتی مانند دوربین مداربسته آنالوگ داهوا جرایم عمدی را به حداقل رسانده است. به خصوص اینکه قیمت دوربین های آنالوگ داهوا ارزان است و باعث افزایش استقبال می شود. در ادامه در مورد قابلیت های دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا به تفصیل توضیح داده ایم و نحوه خرید دوربین های آنالوگ داهوا را توضیح داده ایم.

دوربین تحت شبکه داهوا که ما او را به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در محصولات امنیتی می شناسیم، دوربین های IP و محصولات نظارتی داهوا را از طریق خط تولید خود روانه بازار کرد. دوربین مداربسته شبکه داهوا یکی از محصولات تولید شده توسط داهوا می باشد. همانطور که می توانید تصور کنید، این دوربین ها از فناوری IP و زیرساخت شبکه برای انتقال تصاویر و داده ها استفاده می کنند. این محصولات می توانند تصاویر باکیفیتی ارائه دهند، اما در مقایسه با دوربین های مداربسته HDCVI، قیمت بالاتری دارند. انتخاب دوربین مداربسته مناسب فرآیندی مهم و پیچیده است و نیازمند در نظر گرفتن عواملی مانند بودجه، کیفیت تصویر مطلوب، سهولت در نصب و غیره است. اما این دوربین مداربسته زمانی عملکرد خود را تکمیل میکند که به دب وب آر داهوا نصب شود

در کار با دی وی آر داهوا با وارد شدن به تنظیمات دوربین مداربسته داهوا متوجه می شوید که تشخیص حرکت، شمارش افراد، جلوی شناسایی، ارائه نقشه دما یکی از ویژگی های دستگاه DVR داهوا می باشد که با استفاده از آن می توان هشدارهای مهم را به موقع دریافت کرد. برای مثال، دستگاه‌های تشخیص حرکت داهو و دستگاه‌های DVR به شما کمک می‌کنند حضور و مکان افراد را در مناطق خصوصی شناسایی کنید.

برای شناخت بیشتر این دوربین مداربسته ها می توایند وارد سایت دوربین مال شده و با اخبار روز دوربین مداربسته آپدیت شوید.