دوربین داهوا و هوش مصنوعی

۲۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دوربین داهوا از جمله دوربین مداربسته هایی است که در مارکت جهانی دوربین مداربسته رقیب سرسختی به حسای می آید. دوربین مداربسته داهوا با مجهز شدن به هوش مصنوعی برای بیشتر اماکن بهینه سازی شده است. دوربین داهوا در فرودگاه ها فروشگاه ها، سیستم ترافیک شهری و در ساختمان ها و محل کار می تونواند عملکرد خوبی را داشته باشد. دوربین مداربسته داهوا همچنین برای اماکنی مانند بانک ها وسیستم های مالی به صورت جداگانه طراحی شده است تا به خوبی نقش یک دوربین داهوا با قتبلییت های منحصر به فرد اماکن را ایفا کند. دوربین داهوا به صورت تکی قابل استفاده نیست و دستگاه ویدئو ریکوردر ان وی آر داهوا و دی وی آر داهوا کنترل دوربین مداربسته داهوا را در دست داشته باشد. در ادامه توضیح مختصری درباره NVR داهوا و DVR داهوا می دهیم تا ویژگی های و قابلییت های این دستگاه را به خوبی تشریح کنیم.

با استفاده از دستگاه DVR داهوا می توان تصاویر دوربین مدار بسته را ضبط و تجزیه و تحلیل کرد و یا با استفاده از هارد داخلی دستگاه دی وی آر داهوا ذخیره کرد.

با اتصال دستگاه ضبط DVR داهوا به مانیتور، می توانید تصاویر تمامی دوربین های مداربسته متصل شده را نیز بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید. DVR داهوا به شما امکان تنظیم کیفیت ضبط، از جمله وضوح، تنظیمات قاب دوربین، تنظیمات نور و رنگ، زمان برنامه و تاریخ ضبط را می دهد.

از طریق پورت LAN نصب شده DVR داهوا در پشت می توانید تصاویر دوربین مداربسته را از طریق سوئیچ شبکه به شبکه داخلی انتقال داده و از طریق اینترنت مشاهده نمایید. توانایی تشخیص چهره از روی صفحه نمایش NVR داهوا یکی از بهترین ویژگی های این دستگاه های مبتنی بر هوش مصنوعی است. همچنین کاربران این دستگاه ها NVR داهوا می توانند از امکاناتی مانند جستجوی هوشمند برای این دستگاه بر اساس مدل های مختلف آن استفاده کنند. کنترل هوشمند دزدگیر یکی دیگر از قابلیت های مفید دستگاه NVR داهوا بر اساس هوشمندی است.

NVR داهوا دارای ویژگی های زیادی است که می تواند محافظت عالی برای بهبود دقت زنگ هشدار، تشخیص کامل چهره، جستجوی قابل اعتماد هوش مصنوعی برای افزایش کارایی، ظرفیت داده، قدرت رایانش ابری، یکپارچه سازی GPU، ابرها و بهینه سازی الگوریتم باشد. به طور کلی می توان گفت که دوربین NVR داهوا عملکردهای قدرتمندتری را ارائه می دهد. و مدیریت دستگاه های ورودی و خروجی را آسان تر می کنند. همچنین می توانید دوربین مداربسته IP داهوا را پیکربندی کنید. قابلیت شمارش افراد در نقشه های حرارتی را فعال کنید. داهوا ویژگی ههای زیادی را داخل دستگاه های ویدئو ریکرورد های خود قرار داده است که می توایند آن های را درسایت دوربین مال بخوانید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.