فیلم متری شیش و نیم سعید روستایی

۱۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

بررسی فیلم متری شیش و نیم سعید روستایی

در این مطلب قصد معرفی، بررسی و دانلود فیلم متری شیش و نیم از وب سایت دیدی فیلم را داریم. امروزه تماشای فیلم و سریال های ایرانی و خارجی، سرگرمی جالبی برای مردم می باشد. به طوری که کارگردانان زیادی در پی ساختن فیلم ها و سریال های دنباله دار برای سینما یا شبکه نمایش خانگی هستند. وب سایت های دانلود فیلم و سریال هم در پی قرار دادن این مجموعه ها در وب سایت های خود هستند تا افراد با دانلود این مجموعه ها، سرگرمی جالبی برای اوقات فراغت خود داشته باشند.

فیلم سینمایی متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی ساخته شده است. سید جمال ساداتیان تهیه کننده متری شیش و نیم و سعید روستایی نویسنده این فیلم سینمایی می باشد. پریناز ایزدیار، پیمان معادی، فرهاد اصلانی، مازیار سیدی، مهدی حسینی نیا، نوید محمد زاده و هومن کیایی از بازیگران فیلم سینمایی متری شیش و نیم می باشند که در موفقیت این مجموعه نقش به سزایی داشته اند.

برای ادامه دانلود فیلم متری شیش و نیم جالب است که به ژانر این فیلم سینمایی اشاره کنیم. فیلم سینمایی متری شیش و نیم، در ژانر پلیسی و معمایی ساخته شده است و به موضوع اعتیاد و مواد مخدر از نگاهی دیگر می پردازد و با ورود به فضاهای متفاوت و جستجو در میان مکان های مخوف و گاه پایین شهر، روند داستان را پیش می برد. سعید روستایی که ابد و یک روز را به عنوان یک اثر درخشان در کارنامه خود دارد، این بار هم اثر ماندگار دیگری را با متری شیش و نیم خلق کرده است. روایت تازه ای از اعتیاد، که مخاطب را با خود همراه می کند و او را به هم ذات پنداری با شخصیت های فیلم حتی کاراکترهای منفی وا می دارد.

پیش از دانلود فیلم متری شیش و نیم، جالب است که با موضوع داستان فیلم سینمایی متری شیش و نیم آشنا شویم. داستان با جستجوهای یک افسر پلیس به نام صمد با بازی پیمان معادی آغاز می شود. او که به دنبال سرکرده یک باند مواد مخدر بزرگ است، در این جستجو با چالش های زیادی رو به رو می شود و در این میان با بازجویی از افراد و گروه های مختلف، چالش هایی را برای بیننده به وجود می آورد. نمایش تصویری تازه از پلیس مواد مخدر، زندان و بازداشتگاه، از جذابیت های فیلم سینمایی متری شیش و نیم می باشد.

در ادامه دانلود فیلم متری شیش و نیم و داستان این فیلم سینمایی باید گفت که نوید محمد زاده، ناصر خاکزاد مرموز داستان متری شیش و نیم است که با بازی قوی خود، نقش زیادی در موفقیت متری شیش و نیم داشته است. تقابل این مجرم فراری و مخفی با پلیس جدی و سختگیر داستان، محوریت متری شیش و نیم را تشکیل می دهد و مخاطب را وادار می کند که به ادامه تماشای فیلم بپردازد.

سعید روستایی با ساخت متری شیش و نیم و پیش از آن، ابد و یک روز نشان داد لازم نیست برای فروش در گیشه سینما، تنها کمدی های مبتذل با شوخی های بی محتوا ساخت؛ بلکه با ورود به لایه های زندگی اجتماعی و واقعیت های جامعه ایران و روایت آن در بستر قصه ای قوی، می توان مردم را به سینما کشاند. درام های اجتماعی قوی که این روزها جایشان در سینمای ایران خالی است؛ همین مساله موجب افت عملکرد سینماها شده است و مردم ترجیح می دهند تا با دانلود فیلم متری شیش و نیم و فیلم های دیگر سینمایی، این مجموعه ها را در کنار خانواده و در خانه خود تماشا کنند. متری شیش و نیم هم یکی از این فیلم هاست که به دلیل هیجان و ژانر پلیسی و معمایی اش توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.