محبوبیت فیلم فروشنده

۲۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

چه چیزی فروشنده را در میان مردم محبوب کرد؟

پیش از دانلود فیلم سینمایی فروشنده، به بررسی و معرفی این فیلم سینمایی می پردازیم. فیلم سینمایی فروشنده، محصول سال 1394 به کارگردانی اصغر فرهادی می باشد. عماد و رعنا، زوجی که به عنوان بازیگر تئاتر کار می کنند، به خانه جدیدی نقل مکان می کنند. هنگامی که رعنا مورد حمله مهاجمی قرار می گیرد، عماد شروع به جستجوی مقصر می کند.

شناخت بازیگران فیلم سینمایی فروشنده هم می تواند برای دانلود فیلم سینمایی فروشنده، جالب باشد. شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، بابک کریمی، مینا ساداتی، مهدی کوشکی و فرید سجادی حسینی، از بازیگران فیلم فروشنده می باشند که در موفقیت این فیلم سینمایی، نقش به سزایی داشته اند. فروشنده در ژانر اجتماعی و درام ساخته شده است و اصغر فرهادی علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه فروشنده را نیز نوشته است.

در ادامه دانلود فیلم سینمایی فروشنده از وب سایت دی دی فیلم، جالب است که درباره داستان این فیلم صحبت کنیم. داستان فروشنده درباره زن و شوهر جوانی است که درگیر یک چالش بزرگ می شوند و بیننده در این مسیر، با این زوج همراه می شود و هم ذات پنداری می کند. پرداختن به موضوع جنجالی تجاوز و حاشیه های فرهنگی و اجتماعی این پدیده در زندگی خانوادگی این افراد، محوریت داستان فروشنده را تشکیل می دهد. نقل مکان این زن و شوهر به آپارتمان دوستشان، آغاز ماجراهای تلخ برای این دو نفر می باشد.

نقد فیلم سینمایی فروشنده

برای دانلود فیلم سینمایی فروشنده، در ادامه به نقد فیلم سینمایی فروشنده می پردازیم. اکثر نظرات مخاطبان و کارشناسان درباره فروشنده مثبت بوده است و آمار فروش بالای فیلم فروشنده و هم چنین دانلود فیلم سینمایی فروشنده، این مساله را اثبات می کند. فروشنده در جنبه های زیادی موفق عمل کرده است. کارگردانی، فیلمنامه، شخصیت پردازی کاراکترها، بازی بازیگران فیلم، صحنه پردازی و فیلم برداری، از جمله مواردی هستند که فروشنده در آنها موفق عمل کرده است و توانسته در این بخش ها جوایز بسیاری را از جشنواره های مختلف دریافت کند.

گره ها و چالش ها هستند که فروشنده را برای مخاطب جذاب می کنند و به او انگیزه می دهند که به دانلود فیلم سینمایی فروشنده و ادامه تماشای فیلم فروشنده بپردازد و گاه حتی بیش از یک بار این فیلم سینمایی اصغر فرهادی را ببیند. بازی قوی ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در کنار یکدیگر و در نقش مقابل، از دیگر نقاط قوت فروشنده می باشد که به خوبی از طرف این دو بازیگر مطرح اجرا شده است.

فرهادی که پیش از فروشنده هم آثار موفق زیادی در سینمای ایران داشته است، این بار هم در فروشنده، نبوغ کارگردانی خود را به رخ مخاطب می کشد و او را وادار می کند که با این زن و شوهر در مسیر پرفراز و نشیب زندگیشان پس از اتفاقات هولناک این آپارتمان همراه شوند. درباره الی، جدایی نادر از سیمین و چهارشنبه سوری، از شاخص ترین آثار سینمایی فرهادی هستند که مردم ایران با هر کدام از این فیلم ها خاطرات زیادی دارند. هر کدام از این مجموعه ها به تنهایی قدرت بازی سازی و کارگردانی فرهادی را در دوره خود به نمایش گذاشتند و جزء پرفروش ترین ها در دوره اکران خود قرار گرفتند.

در پایان معرفی و نقد و بررسی فیلم فروشنده و پیش از دانلود فیلم سینمایی فروشنده از دی دی فیلم باید گفت که فروشنده فرصتی تکرار نشدنی است که با اصغر فرهادی به یکی دیگر از لایه های اجتماعی زندگی در جامعه ایران برویم و یکی دیگر از آثار قوی او را به تماشا بنشینیم؛ فرصتی لذت بخش در کنار خانواده و عزیزان که پیام های مفهومی و جالبی را در قالب یک سناریو به ما می رساند و علاوه بر سرگرم کردن، چیزهای زیادی را به ما می آموزد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.