NVR داهوا

۳۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

 

دوربین مداربسته چنان در همه ابعاد زندگی ما ریشه کرده است. که عدم وجود آن احساس ناامنی را به مخاطب القا میکند. دوربین مداربسته با توجه به یک نیاز کوچک در زندگی ما جا باز کرد اما این نیاز هر روز به اشکال مختلفی خود را نشان می داد تا وقتی که هوش مصنوعی این سیستم را به یک نگهبان 24 ساعته تبدیل کرد. دوربین مداربسته از جمله موارد الکترونیکی است که بازار رو به رشدی دارد. چشم انداز ها این بازار چنان در جهان جلب توجه کرده است که سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده است. برند های دوربین مداربسته زایادی در سال های اخیر متولد شدند و پا به عرصه این بازر گذاشتن از جمله برند های دوربین مداربسته معروف در این حوزه دوربین مداربسته با برند شیائومی، داهوا، هایک ویژن است. این ابر غول های امنیتی سدی هستند در مقابل هر آنچه اماکن را نا امن می کنند.

برای مثال دوربین مداربسته داهوا از جمله برند های دوربین مداربسته است که در سال های اخیر خوش درخیده است. دوربین مداربسته برند داهوا انواع دوربین مداربسته با دستاه های ضبط را تولید میکند. دستگاه NVR و دستگاه DVr داهوا از جمله این یدئو ریکوردر هاست که در ادامه درباره آن ها خواهم گفت.

هوشمندی موجود در دستگاه nvr داهوا ، استفاده از دستگاه های الکترونیکی را مانند هر دستگاه دیگری افزایش داده و دوربین مداربسته داهوا را به نگهبانی 24 ساعته تبدیل کرده است. با وارد شدن به تنظیمات دوربین مداربسته داهوا متوجه می شوید که تشخیص حرکت، شمارش افراد، جلوی شناسایی، ارائه نقشه دما یکی از ویژگی های دستگاه nvr داهوا می باشد که با استفاده از آن می توان هشدارهای مهم را به موقع دریافت کرد. برای مثال، دستگاه‌های تشخیص حرکت داهو و دستگاه‌های nvr داهوا به شما کمک می‌کنند حضور و مکان افراد را در مناطق خصوصی شناسایی کنید. داهوا یکی از شرکت هایی است که در تحقیق و توسعه دستگاه دی وی آر داهوا و هوشمندسازی آن پیشرو بوده است، اما سعی می کند تنها بر تولید و فروش دستگاه ان وی ار داهوا تمرکز نداشته باشد. تشخیص حرکت

 

داهوا با افزودن تشخیص حرکت به nvr داهوا ، یک سیستم امنیتی ساده را به نگهبانی 24 ساعته تبدیل کرده است. تشخیص حرکت به دستگاه nvr داهوا در مکان های مخفی بسیار مفید است و صاحبان سیستم های امنیتی را بیشتر آگاه می کند. با پشتیبانی از تشخیص حرکت در دوربین داهوا قیمت دوربین داهوا به هماره ان وی ار مخصوص آن افزایش پیدا میکند. ، دستگاه ان وی ار داهوا پس از ورود یک جسم متحرک، آلارم لازم را ایجاد می کند. این روش در دستگاه nvr داهوا استفاده نشده است! به عنوان مثال، حسگرهای nvr داهوا به محض تشخیص حرکت هایی مانند افتادن برگ از درختان و حرکت حیوانات که باعث تحریک می شود، کار می کنند. اما با پیشرفت الگوریتم nvr داهوا این مشکل حل شده است. هوش nvr داهوا به راحتی تصاویر را تجزیه و تحلیل می کند و می تواند افراد و ماشین ها را تشخیص دهد. از این جزئیات باید بدانید که چرا نام "امنیت 24 ساعته" برای nvr داهوا مناسب است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.