دستگاه و دوربین داهوا

۲۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

دوربین مداربسته داهوا از جمله برند های دوربین مداربسته است که می تویان از آن به عنوان بهترین دوربین های مداربسته حال حاضر نام برد. دوربین مداربسته داهوا با به کارگیری هوش مصنوعی در دوربین مداربسته هی خود از یکی دوربین داربسته معمولی یک سیستم نظارتی هوشمند 24 ساعته ساخته است. دوربین داهوا با توجه به سرمایه گذاری در بخش توسعه این دوربین های مداربسته دوربین مداربستهای زاید در شکل های مختلفی ساخته است. دوربین آنالوگ داهوا و دی وی ار داهوا از جمله محصولات این کمپانی هستند که با استفاده از آن ها می توان یک سیستم امنیت کامل را مورد استفاده قرار داد.

در ادامه با توضیح مختصری درباره این دو محصول کمی بیشتر با محصولات برند داهواآشنا خواهد شد.

انواع مختلفی از دستگاه های ضبط dvrداهوا در بازار وجود دارد که بر اساس کیفیت و قیمت می باشد و لازم به ذکر است که دستگاه های DVR داهوا به دو صورت 4 کاناله، 8 کاناله، 16 کاناله، 32 کاناله و 64 کاناله ساخته می شوند. - کانال های DVR داهوا در بازار موجود است. به عنوان مثال، هنگام انتخاب یک دستگاه دی وی آر داهوا ، باید تعداد دوربین و کیفیت دوربین دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر برای نصب به 4 دوربین نیاز دارید، باید یک ضبط کننده دوربین مداربسته 4 کاناله یا در صورت نیاز به 6 دوربین، یک دستگاه 8 کانال dvrداهوا و دو سوراخ برای نصب دوربین انتخاب کنید.

دوربین آنالوگ داهوا

دوربین آنالوگ داهوا از جمله اولین سری از دوربین های مداربسته هستند که می توان با استفده از دی وی ار تصاویر راضبط و در دوربین مداربسته ذخیره کرد. دوربین های آنالوگ داهوا کیفیت تصویر بالاتری نسبت به نسل های قبلی دارند. داهوا بر اساس نیاز بازار و رضایت مشتری از کیفیت و وضوح تصویر دوربین های آنالوگ داهوا را به بازار عرضه کرد. دوربین های مداربسته داهوا با کیفیت HD و رزولوشن بالا پاسخگوی نیاز بازار بوده اند تا اینکه کم کم دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا به مدل فعلی تبدیل شدند. دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا با رزولوشن 2 مگاپیکسلی شروع و کار می کنند. دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا داده های صوتی و تصویری را به صورت همزمان ضبط کرده و در اختیار شما قرار می دهند. دوربین آنالوگ داهوا به دلیل کیفیت و ویژگی هایش قیمت مناسبی دارد، می توانید قیمت دوربین داهوا را در سایت دوربین مال به عنوان نمایندگی دوربین داهوا بیابید. یکی از معایب دوربین مداربسته آنالوگ داهوا این است که نمی توانید با هیچ دستگاهی عکس بگیرید. دوربین های HDCVI که از نظر کیفیت تصویر رضایت مشتری را جلب می کند پرفروش ترین دوربین مداربسته آنالوگ می باشد. قیمت دوربین مداربسته آنالوگ داهوا بسیار خوب و مقرون به صرفه می باشد بنابراین خرید دوربین مداربسته آنالوگ داهوا برای بسیاری از مکان ها انتخاب مناسبی محسوب می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.