شیائومی

۱۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

دوربین مداربسته شیائومی از جمله دوربین مداربسته های است که بدون دستگاه دیو یار کار می کند . این بدین معناست که دوربین مداربسته شیائومی می تواند عمل ضبط تصاویر پیاده سازی هوش مصنوعی ، فشرده سازی تصاویر از جمله کارهایی است که داخل دوربین مداربسته شیائومی انجام می شود.

قابلیت دید در شب یکی از ویژگی های اصلیبیبی کم شیائومیمی باشد که می تواند قابلیت نظارت بر محیط را در شرایط کم نور فراهم کند. دوربین مدار بستهشیائومیBaby Cam V380یکی از بهترین دوربین بیبی کم شیائومی دید در شب است و در شرایط کم نور شعاع 10 متری را پوشش می دهد و تصاویر واضحی را ثبت می کند. اگر قصد خرید دوربین مداربسته بیبی کم شیائومی را دارید، بهتر است بدانید که دوربین بیبی کم شیائومی دید در شب دارای چراغLEDاست که از نور مادون قرمز برای روشن کردن ناحیه مورد نظر استفاده می کند. نور این نورها با چشم غیر مسلح دیده نمی شود

یکی از ویژگی های اصلی و مهم دوربین های خودرو شیائومی، ثبت وقایع قابل استفاده در تصادفات رانندگی است. امروزه آمار حوادث و تصادفات نسبت به گذشته افزایش یافته است. در برخی از تصادفات که علت تصادف نامشخص است، این دوربین خودرو شیائومی می توانند به شما در شناسایی مقصر کمک کنند. برخی از این دوربین خودرو شیائومی می توانند تصاویر زنده را از دوربین گوشی شما نمایش دهند. برخی از انواع دوربین های خودرو شیائومی می توانند هنگام تصادف یا تکان دادن خودرو شروع به ضبط کنند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.