دی وی آر داهوا

۲۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

در این مقاله دوربین مداربسته سعی کرده ایم که روند کار دوربین مداربسته یا سیستم امنیتی را شرح دهیم و از  اتصال دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا مثل

 

HFW2831T-ZS-S2 داهوا را به دی وی ار داهوا توصیف کنیم.

تجهیزات DVR داهوا از هارد دیسک به عنوان ذخیره سازی استفاده می کنند که بسته به تعداد کانال ها و میزان داده های دریافتی از دوربین مداربسته می تواند یک یا چند هارد دیسک را پشتیبانی کند. علاوه بر این دستگاه DVR داهوا قابلیت تکرار یا تکرار آنها را دارد که می تواند تصاویر را به صورت همزمان به شبکه و اینترنت منتقل کند. دستگاه های DVR داهوا ه انواع مختلفی تقسیم می شوند. DVR داهوا کی از انواع DVR است که به صورت مستقل کار می کند و پس از نصب نیازی به دستگاه دیگری ندارد. نوع دیگری از دستگاه های DVR داهوا مبتنی بر رایانه شخصی است که نوع کارت ضبط و پخش pci نصب شده در رایانه را پوشش می دهد و می توان از آن برای ضبط نظارت بر روی هارد دیسک رایانه از طریق داهوا XVR استفاده کرد.

زمان و تاریخ خاصی برای دریافت تصاویر از دوربین مداربسته داهوا وجود ندارد و در هر زمانی قابل مشاهده است. برای تهیه نسخه پشتیبان از فیلم دوربین مدار بسته به هیچ وجه از کیفیت کاسته نمی شود. هنگامی که قصد خرید DVR داهوا یا دستگاه NVR داهوا را دارید، توجه داشته باشید که ظرفیت هارد دیسک 1 گیگابایت و بالاتر است که توسط DVR داهوا پشتیبانی می شود. علاوه بر این، دستگاه های DVR داهوا می توانند تشخیص حرکت را تشخیص دهند. DVR داهوا دارای پورت های ورودی و خروجی متفاوتی می باشد، به عنوان مثال یک پورت برای اتصال به مانیتور یا پورت دیگر برای اتصال صدا استفاده می شود. نوع دیگری از پورت برای اتصال ماوس، کیبورد و فلش مموری استفاده می شود. زنگ هشدار با یک درگاه هشدار متصل می شود که اختیاری است DVR داهوا مانند دوربین مداربسته دارای سه سری LITE، PRO، ULTRA می باشد و برخی از این دستگاه ها تمام کاره هستند. یعنی برای کسب و کارها، مغازه ها، فروشگاه ها و ... قابل اعمال است.برای خرید DVR داهوا اید اطلاعات کافی داشته باشید. از آنجایی که قیمت dvr داهوا یکی از معیارهای خریدار می باشد، می توانید برای دریافت قیمت NVR داهوا به سایت دوربین مال مراجعه نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.