راهنما در خرید دوربین مداربسته

۳۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا همه فعالیت ها را در هر زمان ثبت می کنند. به عنوان مثال، در صورت وقوع حادثه، درگیری یا تصادف، دوربین آنالوگ داهوا با ثبت تمامی تصاویر روی هارد دیسک، تمامی رویدادها را ضبط می کند. دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا تصاویر و صداها را به صورت همزمان روی هارد دیسک دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا ذخیره می کنند تا در حین بحث و مناظره بتوانید تنها به دوربین مداربسته تکیه نکنید و با استفاده از تصویر و صدا قضاوت کنید.

با نصب دوربین آنالوگ داهوا یا دوربین مداربسته آنالوگ داهوا بالای صندوق در فروشگاه می توان از افت درآمد فعلی جلوگیری کرد. دوربین های آنالوگ داهوا برای این فضاها و فضاهای مشابه بسیار مناسب هستند. فروش دوربین های آنالوگ داهوا در سال های اخیر افزایش یافته است و این نشان دهنده ارزش این محصول است. استفاده از سیستم های نظارت تصویری و صوتی مانند دوربین مداربسته آنالوگ داهوا جرایم عمدی را به حداقل رسانده است. به خصوص اینکه قیمت دوربین های آنالوگ داهوا ارزان است و باعث افزایش استقبال می شود. در ادامه در مورد قابلیت های دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا به تفصیل توضیح داده ایم و نحوه خرید دوربین های آنالوگ داهوا را توضیح داده ایم.

دوربین تحت شبکه داهوا که ما او را به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در محصولات امنیتی می شناسیم، دوربین های IP و محصولات نظارتی داهوا را از طریق خط تولید خود روانه بازار کرد. دوربین مداربسته شبکه داهوا یکی از محصولات تولید شده توسط داهوا می باشد. همانطور که می توانید تصور کنید، این دوربین ها از فناوری IP و زیرساخت شبکه برای انتقال تصاویر و داده ها استفاده می کنند. این محصولات می توانند تصاویر باکیفیتی ارائه دهند، اما در مقایسه با دوربین های مداربسته HDCVI، قیمت بالاتری دارند. انتخاب دوربین مداربسته مناسب فرآیندی مهم و پیچیده است و نیازمند در نظر گرفتن عواملی مانند بودجه، کیفیت تصویر مطلوب، سهولت در نصب و غیره است. اما این دوربین مداربسته زمانی عملکرد خود را تکمیل میکند که به دب وب آر داهوا نصب شود

در کار با دی وی آر داهوا با وارد شدن به تنظیمات دوربین مداربسته داهوا متوجه می شوید که تشخیص حرکت، شمارش افراد، جلوی شناسایی، ارائه نقشه دما یکی از ویژگی های دستگاه DVR داهوا می باشد که با استفاده از آن می توان هشدارهای مهم را به موقع دریافت کرد. برای مثال، دستگاه‌های تشخیص حرکت داهو و دستگاه‌های DVR به شما کمک می‌کنند حضور و مکان افراد را در مناطق خصوصی شناسایی کنید.

برای شناخت بیشتر این دوربین مداربسته ها می توایند وارد سایت دوربین مال شده و با اخبار روز دوربین مداربسته آپدیت شوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.