درباره دانلود فیلم سگ بند

۳۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دانلود فیلم سگ بند و کارگردان نام آشنا آن

کمدی سگ بند یکی از فیلم های کمدی بسیار پر طرفدار این روزهاست. برای اینکه به دانلود فیلم سگ بند بپردازید بهتر است بدانید این فیلم را مهران احمدی کارگردانی کرده و حمید اکبری خامنه آنرا نوشته است. مهران احمدی پیش از این فلیم مصادره را نیز کارگردانی کرده است. مهران احمدی که او را به عنوان یک بازیگر توانا  چه در عرصه کمدی چه دیگر ژانر ها میشناسیم، حالا میزان دانلود فیلم سگ بند میتواند نشان دهد او در مقام کارگردان فیلم های کمدی چقدر مقبول مخاطبین است.

مهران احمدی که بیشتر آنرا با نقش بهبود در سریال پایتخت و یا شکیب سریال آوای باران میشناسیم، فعالیت سینمایی اش را با بازی در فیلم ادم ساخته رضا کاهانی در سال 1385 شروع کرده است، اکنون در مقام کارگردان سریال بی گناه را نیز کارگردانی میکند که میتواند تجربه ای متفاوت برای او باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از دانلود فیلم سگ بند با ما باشید.

آشنایی با بازیگران برای دانلود فیلم سگ بند

برای دانلود فیلم سگ بند بهتر است بدانید بازیگرانی چون بهرام افشاری، امیر جعفری، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار در این فیلم نقش آفرینی کرده اند. دانلود فیلم سگ بند میتواند برای خیلی از ما ناراحت کننده باشد از این نظر که 2 بازیگر پیشکسوت این فیلم را از داده ایم. بازیگرانی چون سیروس گرجستانی و عزت الله مهرآوران که هر دو از هنرمندان محبوب بودند و خواهند بود. وجود این تیم از بازیگران میتواند خبر خوبی برای فیلم سگ بند باشد و هماهنگونه که فروش گیشه این فیلم پرطرفدار بود است دانلود فیلم سگ بند نیز برای مخاطبین سینمای ایران جذابیت داشته باشد. دیگر بازیگران این فیلم: ناهید مسلمی، میر طاهر مظلومی و نازنین بیاتی هستند.

خلاصه داستان و دیگر عوامل برای دانلود فیلم سگ بند

اگر از آن دسته از افرادی هستید که برای دانلود فیلم سگ بند یا هر فیلم دیگری ابتدا خلاصه داستان آنرا میخوانید خلاصه داستان فیلم سگ بند را اینجا بخوانید: در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدمها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.

دیگر عوامل این فیلم: مدیر فیلمبرداری: ساعد نیک ذات، طراح صحنه و لباس: سیامک احصایی، مدیرصدابرداری: آرش برومندطراح گریم: عباس عباسی، مدیر تولید: مسعود زمانیمدیر برنامه ریزی و دستیار یک: روزبه سجادی حسینی، منشی صحنه: آناهید روستا، عکاس طاها آبیار، مدیر تدارکات: علیرضا اصلانی

 

نظرات در خصوص دانلود فیلم سگ بند

این فیلم هم اکنون در سینما در حال اکران است و برای دانلود فیلم سگ بند باید منتظر نشر خانگی آن باشیم. اما نظرات افرادی که در سینما به تماشای این فیلم نشسته اند میتواند برای تصمیم به دانلود فیلم سگ بند بسیار کمک کننده باشد.

نظرات در خصوص فیلم سگ بند بسیار متفاوت است، از نظرات اینگونه استنباط میشود که دانلود فیلم سگ بند از رقیب همزمان خود یعنی انفرادی خنده کمتری بگیرد اما از نظر مفهوم و منطق در درجه بهتری قرار دارد. همچنین نیمه اول این فیلم خنده دار تر است. برخی از این نظرات را برای دانلود فیلم سگ بند باهم بخوانیم:

  • اگه بخوام با انفرادی مقایسه کنم انفرادی خنده دارتر بود اما سگ بند موضوع دار تر و با مفهوم تر بود
  • خیلی بد بود ما وسط های فیلم رفتیم
  • واقعا فیلم قشنگی بود خیلی دوسش داشتم
  • عالیی عالییی عالییییییییییییییییییییییییییییییییییبییییییییییییییییییییییییی

خوب نبود ...

  • خیلی خنده دار و بامزه بود
  • خب من دوست نداشتم چون کلا من سخت میخندم ولی کسایی که راحت میخندن برن ببین ولی در کل ارزش یکبار دیدن داره.

امیدوارم این بررسی به شما برای دانلود فیلم سگ بند کمک کرده باشه، همزمان با پخش خانگی این فیلم، امکان دانلود فیلم سگ بند به شکل قانونی در سایت دی دی فیلم فراهم میشه و میتونید از این طریق فیلم رو ببینید.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.