معرفی محصولات داهوا

۲۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

در این مقاله doorbinmall.com  دو مدل دوربین تحت شبکه داهوا ار مورد بررسی قرار داده ایت. نقاط قوت این دو دوربین تحت شبکه داهوا را را مورد بررسی قرار می دهم ت مزایای آن بیشتر مورد بررسی قرار بگرد.

کیفیت تصویر دوربین داهوا مگا پیکسل است. دوربین داهوا HFW2831T-ZS-S2 طرفداران خود را از این نظر راضی کرد. زیرا هنگام خرید دوربین داهوا یا هر سیستم امنیتی، کیفیت تصویر یکی از معیارهایی است که مورد ارزیابی قرار می گیرد. دوربین مداربسته داهوا HFW2831T-ZS-S2 با رزولوشن 3840×2160 تصاویر دوربین مداربسته را با وضوح تصویر عالی در هارد ضبط می کند. بدیهی است که کیفیت در این سطح بر قیمت دوربین داهوا IPC-HFW2831T-ZS-S2 تأثیر می گذارد. اما یکی از مزیت های دوربین داهوا قیمت مناسب و کیفیت درجه یک آن است. برای مثال می توانید دوربین داهوا را مقایسه کنید که از نظر کیفیت تصویر با دوربین IPC-HFW2831T-ZS-S2 یکسان است.

 

 دید در شب دوربین داهوا IPC-HFW2431TP-AS-S2 علاوه بر کیفیت تصویر، خروجی مناسب روز و شب را در اختیار کاربران دوربین داهوا IPC-HFW2431TP-AS-S2 قرار می دهد. دوربین داهوا IPC-HFW2431TP-AS-S2 تصاویر دوربین داهوا IPC-HFW2431TP-AS-S2 را با استفاده از سنسور مادون قرمز تا فاصله 80 متری سیاه و سفید نمایش می دهد. لازم به ذکر است که دوربین داهوا IPC-HFW2431TP-AS-S2 تصاویر دوربین مدار بسته را در تاریکی مطلق نمایش می دهد. دوربین مدار بسته داهوا IPC-HFW2431TP-AS-S2 با اینکه از دید در شب بسیار عالی دارد اما کیفیت تصویر آن نصف دوربین HFW2831T-ZS-S2 است در هنگام خرید دوربین مداربسته دقت داشته باشدید که کردم یک از موارد برایان اهمییت بیشتری دارد

دوربین های معرفی شده هر دو جدید بوده و مطالب بسیار کمی در سطح نت قرار دارد. امیدوارم از مطالب نهاین استفاده ار برده و دوربین تحت شبکه داهوا را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.