دستگاه ضبط کننده دوربین مدار بسته

۱۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید دوربین های مداربسته چطور و چگونه کار می کنند. برای خرید دوربین مداربسته به چه چیز هوایی باید توجه کنید؟ و در نهایت شما به چه دوربین مداربسته نیاز دارید؟

به عنوان فردی که سالها در حوزه فروش دوربین مداربسته و تجهیزات آن در حال کار است متوجه هستم که مشتریان دوربین مداربسته من به دنبال جواب این سوالات می گردند که امروز به صورت مختصر جواب بخشی از آن را می دهم

هنگام خرید دوربین مداربسته ها مهمترین مسئله استفاده از آن است اینکه میخواهید در چه مکانی از آن استفاده کنید بسیار مهم است چرا که طراحی بدنه آن وابسته این موضوع می باشد. اما چیزی که می خواهم در جواب این سوال ها بگویم امکاناتی است که بسیاری از کاربران دوربین مداربسته آن را نمی دانند میخواهم از دستگاه ضبط کننده دوربین نام ببرم که قلب تپنده یک سیستم امنیتی است.

بنابراین در ادامه همراه باشید تا یکی از بهترین آن در جهان یعنی آن وی ار و دی وی ار داهوا را شرح دهیم.

اطلاعاتی در مورد دستگاه DHH DVD ، مانند دستگاه دیگر ، با استفاده از تجهیزات الکترونیکی برای استفاده افزایش یافته و توسط دوربین مدار بسته آن را خوب می کند. با ورود به دوربین مدار بسته اینترنتی ، تعداد افراد ، پذیرش این کارت یکی از دی وی دی های دی وی دی است که می توانید به موقع از آن استفاده کنید. برای مثال، دستگاه‌های تشخیص حرکت داهو و دستگاه‌های DVR به شما کمک می‌کنند حضور و مکان افراد را در مناطق خصوصی شناسایی کنید. داهوا یکی از شرکت هایی است که در تحقیق و توسعه dvr داهوا و هوشمندسازی آن پیشرو بوده است، اما سعی کنید تنها بر تولید و فروش دستگاه DVR داهوا تمرکز نکنید. داهوا با افزودن تشخیص حرکت به DVR داهوا یک سیستم امنیتی ساده را به نگهبانی 24 ساعته تبدیل می کند.تشخیص حرکت در دستگاه DVR داهوا در مکان های مخفی بسیار مفید است و صاحبان سیستم های امنیتی را در جریان قرار می دهد. با پشتیبانی از تشخیص حرکت، دستگاه DVR داهوا پس از ورود یک جسم متحرک، آلارم لازم را ایجاد می کند. این روش در دستگاه DVR داهوا استفاده نشده است! به عنوان مثال، حسگرهای DVR داهوا به محض تشخیص حرکتی مانند افتادن برگ ها و حرکت حیوانات که باعث تحریک می شود، کار می کنند. اما با پیشرفت الگوریتم داهوا DVR این مشکل حل شده است. هوش DVR داهوا به راحتی تصاویر را تجزیه و تحلیل می کند و می تواند افراد و ماشین ها را تشخیص دهد. از این جزئیات باید بدانید که چرا نام "امنیت 24 ساعته" برای DVR داهوا مناسب است. در ادامه لیست قیمت DVR داهوا را چک کنید.

ان وی ار داهوا در نهایت تصاویر دوربین مدار بسته را در سراسر جهان بر روی تلفن همراه شما نمایش می دهد. اما انتقال ویدئو در داهوا NVR چیست؟ انتقال ویدئو به داهوا NVR به دو صورت انجام می شود: IP Static و P2P. در مرحله اول، باید یک آدرس IP ثابت برای Dahua NVR از شرکتی که اتصال Wi-Fi شما را فراهم کرده است، دریافت کنید. اما در مرحله دوم برای دیدن فیلم از دوربین مداربسته داهوا کافیست اپلیکیشن DMSS را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید تا تصویر NVR داهوا را دریافت کنید، وظیفه اصلی دستگاه شبکه داهوا پخش زنده ویدیو می باشد. دوربین مدار بسته تحت شبکه. . که می توان آن را به صورت زنده یا بازتولید کرد. نرم افزار داهوا NVR می تواند با تغییر روشنایی و رنگ تصویر پخش کند. داشتن قابلیت POE در داهوا NVR قدرت دوربین های مداربسته را میسر می سازد. از جمله ویژگی های دستگاه nvr داهوا می توان به تشخیص چهره، پردازش تصویر و نقشه برداری حرارتی اشاره کرد. داده های ذخیره شده در سایه های ویدیویی می توانند از دوربین ، حافظه SD و دیسک های درایور در یک دستگاه شبکه در شبکه استفاده کنند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.