دوربین های داهوا

۲۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

برای آشنایی با انواع دوربین داهوا باید بدانید که این برند دوربین مداربسته معروف محصولات خود را به دو صورت ارایه می دهد. دوربین مداربسته های داهوا به دو صورت آنالوگ و تحت شبکه ساخته می شوند هر دو دوربین های مداربسته داهوا کارا و در نوع خود درجه یک هستند اما کاربران و خریداران دوربین مداربسته به دلایل مختلف یک از آن ها را ترجیح می دهند.

دوربین مداربسته داهوا در شکل های دام و بالت ساخته شده است تا نیاز انواع کاربران دوربین مداربسته را پوشش دهد.

در ادامه این دو مدل تکنولوژی از دوربین مداربسته داهوا را بیشتر توضیح خواهیم داد تا بهتر سیستم های امنیتی را بشناسید. همینطور افراد برای گرفتن مشاوره رایگان و آشنایی با انواع دوربین مداربسته می توانند با کارشناسان فروش دوربین مداربسته داهوا تماس بگیریند.

دوربین تحت شبکه داهوا یا دوربین IP داهوا از نظر کیفیت تصویر و نصب آسان بهتر از سایر دوربین های مداربسته داهوا می باشد. دوربین شبکه داهوا نسل جدیدی از دوربین های مداربسته داهوا است که بستر انتقال اطلاعات را تغییر داد و استفاده از کابل ها را در این سیستم کاهش داد. برخلاف دوربین های آنالوگ، دوربین های IP داهوا از اینترنت به عنوان بستری برای انتقال اطلاعات استفاده می کنند. دوربینی که اطلاعات را از طریق اینترنت منتقل می کند، دوربین وب نامیده می شود. همچنین به این دوربین دوربین تحت شبکه داهوا نیز گفته می شود که علاوه بر استفاده از اینترنت برای انتقال اطلاعات به بخش امنیت و نظارت، دوربین نت کم نیز نامیده می شود. دوربین های شبکه داهوا نسبت به دوربین های دیگر گران تر هستند. یکی از محبوب ترین ویژگی های دوربین های IP داهوا، دسترسی به تصاویر دوربین از هر نقطه از جهان است. هر دوربین تحت شبکه داهوا یک شناسه دیجیتال منحصر به فرد دارد که به شبکه اختصاص داده شده است. برای تماشای فیلم دوربین مدار بسته زنده نیازی به NVR ندارید، زیرا دستگاه DVR فقط برای تماشای فیلم دوربین آنالوگ استفاده می شود.

 

دوربین مداربسته آنالوگ داهوا تمامی رویدادها را ضبط می کند. به عنوان مثال، در صورت وقوع حادثه، درگیری یا تصادف، دوربین آنالوگ داهوا با ذخیره تمامی تصاویر بر روی هارد دیسک، تمامی رویدادها را ضبط می کند. دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا تصاویر و صداها را به صورت همزمان بر روی هارد دیسک دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا ذخیره می کنند تا در حین بحث و مناظره بتوانید تنها به دوربین مداربسته تکیه نکنید و با استفاده از تصویر و صدا قضاوت کنید.

دوربین های آنالوگ داهوا کیفیت تصویر بالاتری نسبت به نسل های قبلی دارند. دوربین های داهوا بر اساس نیاز بازار و رضایت مشتری از کیفیت و وضوح تصویر، دوربین های آنالوگ داهوا را به بازار معرفی کردند. دوربین های مداربسته داهوا با کیفیت HD و رزولوشن بالا پاسخگوی نیاز بازار بوده اند تا اینکه کم کم دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا به مدل فعلی تبدیل شدند. دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا با کیفیت 2 مگاپیکسلی شروع شده و به کار خود ادامه می دهند. دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا داده های صوتی و تصویری را به صورت همزمان ضبط کرده و در اختیار شما قرار می دهند. دوربین های آنالوگ داهوا با توجه به کیفیت و امکاناتی که دارند قیمت مناسبی دارند، شما می توانید قیمت دوربین داهوا را در سایت دوربین مال به عنوان نمایندگی دوربین های آنالوگ داهوا مشاهده کنید. یکی از معایب دوربین مداربسته آنالوگ داهوا این است که نمی توانید با هیچ دستگاهی عکس بگیرید. دوربین HDCVI که از نظر کیفیت تصویر رضایت مشتری را جلب می کند پرفروش ترین دوربین مدار بسته است. قیمت دوربین مداربسته آنالوگ داهوا بسیار خوب و مقرون به صرفه می باشد بنابراین خرید دوربین مداربسته آنالوگ داهوا برای بسیاری از مکان ها انتخاب مناسبی محسوب می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.