دوربین مدار بسته بی سیم چیست؟

۱۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

نوعی از دوربین های امنیتی، دوربین مدار بسته بی سیم است که سیگناال های صوتی و تصویری را به صورت اینترنتی به گیرنده ها ارسال می کند و برای این انتقال ها از سیم و کابلی استفاده نمی کنند. تعدادی از مدل های دوربین مدار بسته بی سیم ، برای اتصال به منبع تغذیه به سیم کشی و اتصال به برق احتیاج دارند و اصطلاح دوربین مدار بسته بی سیم، به انتقال تصویر و در برخی موارد صدا، بدون نیاز به کابل و دستگاه ذخیره فایل اشاره دارد. از طرف دیگر، برخی از انواع دوربین بی سیم با باتری کار می کنند و نیازی به اتصال به برق ندارند و این مساله باعث می شود که نحوه عملکرد این دوربین ها به طور کامل بدون نیاز به سیم باشد و استفاده از آن ها راحت تر است.

 

مزایای استفاده از دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها دوربین مدار بسته بی سیم است  این نوع از دوربین ها مزایای زیادی دارد که بارزترین آن ها این است که دوربین های بی سیم به سیم و کابل نیاز ندارد و برای نصب آن ها هیچ پیچیدگی خاصی وجود ندارد و نصب آسان دوربین مدار بسته بی سیم به این معنا نیست که صفر تا صد نصب را خودتان انجام دهید و شما در زمان نصب بهتر است که از کارشناسان و متخصصان این حوزه در دوربین مارکت کمک بگیرید.

اما توجه داشته باشید که از نظر پیچیدگی و زمانی به نسبت دیگر دوربین های مداربسته نصب آسان تری دارد. از دیگر مزیت های دوربین مدار بسته بی سیم می توان به این اشاره کرد که این نوع از دوربین ها به تجهیزاتحجیمی نیاز ندارند و همچنین قیمت آن ها اقتصادی تر و مناسب تر است.

انواع مختلف دوربین های مداربسته بی سیم

پیش از انتخاب و خرید این نوع از دوربین ها توجه داشته باشید که برای کاربران امکاناتی را فراهم می کند که به واسطه اینترنت بی سیم که پهنای باند بالایی دارند استفاده می کنند و تصاویر را پخش و یا این که ذخیره می کنند و در کل بهتر است بدانید که دوربین مدار بسته بی سیم به دو نوع دوربین مدار بسته بی سیم دیجیتال و دوربین مداربسته بی سیم آنالوگ تقسیم می شود که هر کدام از آن ها خصوصیات و ویژگی های مخصوص به خود را دارد و دقت به آن ها از واجبات است.

ویژگی های دوربین مدار بسته بی سیم:

دوربین های مداربسته از نوع بی سیم ویژگی های مختلفی دارد که دانستن آن ها خالی از لطف نیست، در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم و در زمان

دوربین بیسیم به دلیل قابلیت ها، امکانات و ویژگی هایی که به کاربران و مصرف کنندگان می دهد، از محبوبیت زیادی برخوردار است. در ادامه برخی از این ویژگی های مهم دوربین مداربسته بی سیم که باعث افزایش خرید دوربین وایرلس در میان مردم شده است را نام می بریم. اتصال به WIFI و شبکه اینترنت خانگی از ویژگی بارز دوربین مداربسته بی سیم است.

دوربین بیسیم بیشتر در مکان های کوچک استفاده می شود و برای خرید دوربین مدار بسته بیسیم حتما متراژ محل مکان مورد نظر خودتان را بدانید. قیمت دوربین مدار بسته بیسیم به نسب دوربین های دیگر بیشتر است؛ اما قابلیت های مناسبی هم به نسبت قیمت آن ارائه می دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.