همه چیز در مورد فیلم رحمان 1400

۲۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

همه چیز در مورد فیلم رحمان 1400

فیلم رحمان 1400 یکی از فیلم های منوچهر هادی است. هشتمین فیلمی است که منوچهر هادی آن را کارگردانی کرده است و فیلمی است که ژانر آن اجتماعی کمدی است و جالب است بدانید که فیلم در ابتدا قرار بوده است با اسم خزه در سیما ها پخش شود. این فیلم قرار بود در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد. فرم شرکت در آن را نیز پر کرده است ولی از حضور در آن انصراف داد و  به گفته عوامل سازنده آن می خواستند که مراحل پایانی و فنی فیلم را تکمیل کنند و با دقت بیشتری فیلم رحمان 1400 را برای اکران عمومی آماده کنند.

بازیگران حاضر در فیلم رحمان 1400

پیش از دانلود فیلم رحمان 1400 بهتر است بدانید که بازیگران فوق العاذه ای در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند و جالب است بدانید که زمانی که افراد نام محمدرضا گلزار و مهران مدیری را شنیدند که در این فیلم حضور دارند، به سمت این فیلم جذب شدند و تعداد زیادی هم منتظر ماندند که این دو بازیگر را در فیلم ببینید زیرا تیزر هایی که پیش از انتشار فیلم منتشر شد، بسیار جالب و دیدنی بود زیرا ریم ها و لباس هایی که این دو نفر داشتند بسیار بامزه بود.

دیگر بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند به این شرح است. بهرام افشاری، ساره بیات، یکتا ناصر و سعید آقاخانی ستاره هایی هستند که در کنار مدیری و گلزار بازی کرده اند و نویسندگانی ه فیلمنامهفیلم رحمان 1400 را نوشته اند، بابک کایدان و میثم کایدان است و همچنین موسیقی فیلم را بابک زرین اجام داده است و جالب است بدانید که فیلم برداری فیلم برعهده مرتضی هدایی و موحد شادرو کار تدوین فیلم را برعهده داشته است.

 

داستان فیلم رحمان 1400

فیلم رحمان 1400 مایه هایی از طنز دارد و به اطر بازیگرانی که در این فیلم بازی کرده اند، به جذابی فیلم کمک بزرگی کرده اند و فیلم به این صورت شروع می شود که رحمان مردی میانسال است که در شرکتی سالیان سال آبدارچی بوده است و پزشکی که پیش او رفته است به می گوید که دچار بیماری شده است و مدت زمان طولانی زنده نمی ماند و به همین خاطر رحمان برای این که خانواده اش بعد از مرگ زندگی سختی نداشته باشند، نقشه ای می کشد که قتل خودش را گردن رئیس شرکت بیندازد تا از این طریق بتواند بعد از مرگش دیه ای را بگیرد و در اختیار خانواده اش قرار دهد.

 

رکورد های فیلم رحمان 1400

پیش از اقدام برای دانلود فیلم رحمان 1400 بهتر است بدانید که رحمان 1400 توانسته است رکورد فروش به صورت روزانه را در تاریخ سینمای ایران بشکند و جالب است بدانید که فیلم رحمان 1400 توانست یش از یک میلیارد و سیصد و پنجه میلیون تومان در تاریخ 140 فروردین سال 1398 بفروشد و رکورد بیشترین فروش را در یک روز به نام خود ثبت کند. جالب است بدانید که این رکورد در سال گذشته آن یعنی در سال 1397 در اختیار فیلم هزارپای رضا عطاران بود.

 

دیگر اطلاعاتی که در مورد فیلم رحمان 1400 باید بدانید.

زمان فیلم برداری فیلم رحمان 1400 در تاریخ اوایل مرداد سال 1397 بود و مهر همان سال به پایان رسید و لی نکته ای که وجود دارد این است که در تاریخ 25 اسفند سال 1397 در سینماهای سراسر کشور اکران شد و جالب اسن فیلم این بود که بعد از گذشت چند هفته و بعد از بررسی هایی که ردند متوجه شدند که نسخه اکران شده فیلم، نسخه درست و اصلاح شده ای برای فیلم نیست و قرار بر این شد که فیلم رحمان 1400 اکرانش متوقف شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.