انواع دوربین مداربسته ها کدام اند؟

۱۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

انواع دوربین مداربسته ها کدام اند؟

اگر بخواهیم انواع دوربین مداربسته را به صورت دقیق بررسی کنیم باید تمام آپشن های دوربین مداربسته که با استفاده از آن ها می توان یک سیستم امنیتی را به دسته های مختلفی تقسیم کرد شرح دهیم. دوربین مداربسته در حالت کلی از لحاظ مدل ظاهری، دید در شب، نوع لنز وبسیاری از موارد دیگر تقسیم بندی کرد. اما سه مورد ذکر شده جزو اصلی ترین مواردی است که می توان دوربین مداربسته را براساس آن تفکیک کرد. دوربین مداربسته ها بر اساس شکل ظاهری دوربین بالت ، دام تقسیم می شوند. دوربین مداربسته بالت جزو دوربین های فضای باز و دوربین مداربسته دام جزو دوربین های داخلی به حساب می آید که با استفاده از آن ها می توان هر دو محیط داخل و بیرون را پوشش داد.

دوربین مدار بسته ها همچنین توسط کمپانی و برند های زیادی تولید می شوند. دوربین مداربسته های هایک ویژن و دوربین شیائومی داهوا چند مدل از این کمپانی ها هستند که سهم فروش زیادی را در بازار سیستم های امنیتی دارند.

دوربین مداربسته شیائومی که یک کمپانی تولید لوازم الکترونیک ایت تعداد زیادی از دوربین های مداربسته را تا به حال به فروش رسانده است.

 
بیشتر بخوانید: معرفی دوربین خودرو شیائومی

 

دوربین مداربسته شیائومی با ورود به بازار سیستم های امنتی بسیار محبوب شد چرا که علاوه بر کارایی این دوربین کمپانی شیائومی ظرافت خاصی در طراحی این دوربین های مداربسته به کار گزفته بود. بدون شک سابقه و پختگی طراحی های لوازم الکترونیک به صورت موروثی به دوربین مداربسته شیائومی انتقال داده شد. برخلاف دوربین های دیگر که ظاهر ضمختی داشتند دوربین مداربسته شیائومی ظاهری ظریف و سخت داشت که تواجه زیادی از زیبا پسندان را به خود جلب کرد.

دوربین مداربسته شیائومی علاوه بر ارزش افزوده امنیت یک وسیله دکوراسیون مدرن برای خانه شده بود و این موردی بود که به سختی می توان از آن چشم پوشی کرد.

برای مثال دوربین بیبی کم شیائومی که یک دوربین مداربسته نظاریت امنیتی است طراحی بسیار ظریفی دارد. همچنین به صروت تخصصی نیاز کاربر را پاسخگو می باشد. بیبی کم شیائومی با هدف نظارت بر کودکان ونوزادان و سالمندان حتی حیوانات خانگی ساخته شد. احتمالا از چنین دوربین مداربسته ای انتظار می روزد که یک دیده بان عالی باشد به همین علت بیبی کم شیائومی یا همان دوربین کودک شیائومی با ایجاد میدان دید وسیع توانسته است که به خوبی این نیاز را بر طرف کند.

بیبی کم شیائوی با زوایه باز 120 درجه بر اطراف نظاره گر بوده و در بعضی اط مدل ها 360 درجه را پوشش می دهد. کافی ایت از راه دوربین بیبی کم شیائومی را به اطراف بچرخانید و آن را کنترل کنید تا برهمه زاویه اتاق مسلط باشید.

از جمله قابلییت های این محصول امکان مکالمه از راه دور است که می توان با سالمندان و بچه ها ارتباطی موقتی ایجاد کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.