راهنمای خرید دوربین مداربسته متناسب با رزولوشن

۲۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

راهنمای خرید دوربین مداربسته متناسب با رزولوشن
امروزه برای خرید دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی متقاضیان زیادی وجود دارد که می خواهند مجهز به سیستم امنیتی هوشمند شوند چرا که وجود دوربین مداربسته و نصب آن در اماکن باعث شده آمار و جرم و جنایت به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند.

دوربین مداربسته های هوشمند برای کسب و کار و اماکن عمومی و حساس یک زنگ خطر نجات دهنده است چرا که با وجود آن نی توان به موقع از مواردی که باید در لحظه به آن رسیدگی شود اطلاع پیدا کرد. با این وجود علاوه بر مستند ساز جرائم به صورت لایو و زنده تصاویر را مشاهده و متناسب با آن واکنش نشان می دهید.

خرید دوربین مداربسته ساده و کلاسیک کافیست تا خانه ای امن داشته باشید برای امن نگه داشتن خانه می توانید یک دوربین داهوا 2 مگاپیکسل با تکنولوژی آنالوگ تهیه کنید تا  آرامش خاطراتان چندین برابر شود.

در ادامه دوربین داهوا 2 مگاپیکسل پیشنهادی را بیشتر توضیح خواهیم داد تا با قابلیت های آن بیشتر آشنا شوید.

 

دوربین داهوا 2 مگاپیکسل انواع مختلفی دارد تا برای همه افراد مناسب باشد .برای مثال دوربین داهوا 2 مگاپیکسل  در انواع شکل ظاهری دام، بالت، اسپید دام وجود دارد که می توانید به با توجه به مکان نصب آن را انتخاب کنید.

دوربین داهوا 2 مگاپیکسل با شکل ظاهری بالت روی دیوار و بیشتر برای فضای باز استفاده می شود. همچنین دوربین دام را روی سقف و در فضای بسته استفاده می کنند.

یکی دیگر از دوربین مداربسته ها اسپیدام داهوا است که این موتور گران تر بود و با استفاده از موتور قابلیت چرخش دارند.

این چرخش به صورتی دستی امکان پذیر شده تا در هر مکانی با استفاده از موبایل دوربین را در زوایای مختلف بچرخانید.

شما می توانید بدون کمک کارشناسان دوربین مداربسته دوربین های داهوا 2 مگاپیکسل را تشخیص دهید کافیت با نگاهی به پارت نامبر دوربین عدد دوم آن را چک کنید و متوجه این دست از دوربین های مداربسته شوید .

یکی ار موارد مهم در انتخاب دوربین داهوا 2 مگاپیکسل دید در شب آن هاست. ثبت تصاویر دوربین مداربسته در شب اهمیتی بیشتری دارد به همین دلیل انتخاب درست دید در شب می تواند بستری کمک کننده باشد.

دوربین مداربسته با سنسور مادون قرمز یکی از بهترین دید در شب ها چرا که با استفاده از این قابلیت تصاویر در تاریکی مطلق نیز قابل مشاهده هستند و می توان به راحتی آن ها را مشاهده کرد. همچنین برد دید در شب در دوربین های مداربسته یکی از موارد مهمی است که با توجه به آن میدان دید شما در شب تنظیم می شود.

با استفاده از ان دوربین های مداربسته می توان تصاویر را 20 تا 80 متر مشاهده کرد که فاصله 80 متری دی این دوربین ها بسیار عالی و ویژه به حساب می اید.

دوربین داهوا 2 مگاپیکسل با توجه به این مشخصات تنوع زیادی دارد که می توانید با توجه به فاکتور های مهم ذکر شده یکی را خریداری کنید. همچنین برای خرید دوربین مداربسته و تجهیز اماکن به سیستم امنیتی می توانید از چند دوربین مداربسته با رزولوشن های مختلف کمک بگیرید که با با توجه به محل نصب به جزئیات تصویر بپردازد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.