محصول دوربین مداربسته برند شیائومی

۱۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دوربین مداربسته برند شیائومی

دوربین مداربسته و سیستم های نظارتی شیائومی فقط منحصر به دوربین های تحت شبکه می باشند ؛ برند شیائومی از همان ابتدا کار خود را از دوربین مداربسته های هوشمند و بی سیم شروع کرد. طراحی ظاهری این دوربین مداربسته مزید بر علت شد که دوربین شیائومی در بین سیستم های امنیتی داخل بازار بسایر محبوب شود. دوربین مداربسته شیائومی در انواع مختلف خودرو، بیبی کم ، بالت در بازار دوربین مداربسته فروخته می شود که دو مدل از این دوربین مداربسته ها که خودرو و بیبی کم هستند را در ادامه توضیح  می دهیم.

 

 

دوربین خودرو شیائومی

دوربین خودرو شیائومی برایتمایین امنیت خودرو ساخته شدهاست، کمپانی شیائومی لیستی از تهدیداتی که ممکن است برای خودرو اتفاق بیفتد را در نظر گرفته و با توجه بهآن دوربین خودرو شیائومی را ساخته است. دوربین خودرو شیائومی از جمله دوربین مداربسته های است که می توان با استفاده از آن بر خوردو به صورت لایو و زنده نظارت داشت. علاوه بر این خودرو ممکن است دزدیده شود یا آنکه تصادف کند؛ به همین خاطر دوربین خودرو شیائومی زمانی که متوجه حرکتی در ماشین می شود شروع بهضبط و هشدار به راننده می کند. دوربین خودرو شیائومی حتا در زمان پارک خودرو اگر متوجه تصادف یا ضربه ای شود شروع به ضبط میکند. دوربین خودرو شیائومی با توجه به این ویژگی ها می تواند از سه زاویه که عبارتند از داشبورد، آینه ماشین و پشت خودرو تصاویر را ضبط کند و راننده در هر زمان می تواند شروع به چک کردن ان از طریق گوشی موبایل کند.

 

دوربین بیبی کم شیائومی

دوربین بیبی کم شیائومی هم با توجه به نیاز کاربر طراحی شده تا بتواند کار نظارت و امنیت را به خوبی انجام دهد. دوربین بیبیکم شیائومی از آنجایی کخه برای نظارت بر کوکام ، سالمندان و حیوانات خانگی طراحی شده است می تواند به راحتی جا به جا شود و از یک جا به مکانی دیگر برود تا بر افراد نظارت داشته باشد. دوربین بیبی کم شیائومی با استفاده از لنز وایدی کگه دارد میدان دید وسیعی را در اختیار کاربر می گذارد که اب استفاده از آن می توان به بخش زیادی از اتاق نظارت داشت.

بیبی کم شیائومی همچنین به صورت 24 یاعته نظارت می کند  و می تواند تصاویر کودک را هنگام خواب از اتاقی دیگر مشاهده کنید. دوربین خودرو شیائومی با استفاده از آپشن هایی که دارد یک دیده بان عالی برای افارد گفنه شده به حساب می اید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.