مزیت رقابتی برند های دوربین مداربسته

۱۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

مزیت رقابتی برند های دوربین مداربسته

برای نام بردن مزیت رقابتی برند های دوربین مداربسته باید دو برند که در بازار دوربین مداربسته ایران فعال هستند و سهم زیادی از فروش سیستم های امنیتی را به خود اختصاص داده اند معرفی کنیم تا این برند دوربین مداربسته را برتر را همرا با مزیت رقابتی بیشتر معرفی کنیم بعد از خواندن این مقاله بهتر می توانید خرید دوربین مدار بسته خود را انجام دهید و شناخت بیتشر از این سیستم های امنیتی پیدا خواهید کرد. در ادامه هرمراه باشدب تا برند دوربین مداربسته شیائومی و داهوا را تفصیل کنیم.

 

 

دوربین مداربسته داهوا

برند دوربین داهوا سالهاست که جزو بهترین برند های دوربین مداربسته است که در صدر پرفروش ترین سیستم های امنیتی قرار دارد.  یک از مزایای رقابتی دوربین مداربسته داهوا داشتن تنوع فراوان است. محصولات این برند از لحاظ قابلییت و قیمت تنوع فراوانی دارد به این صورت که می توان بر اساس هر بودجه ای دوربین مداربسته داهوا را به همراه لوازم جانبی آن انتخاب کرد.

دوربین داهوا با داشتن قابلییت های مثل فشرده سازی بالا، کفیفیت و کوالتی بالای تصویر و قابلییت های هوش مصنوعی که دارد به یک برند برتر سیستم امنیتی تبدیل شده است.

برای نصب دوربین مدار بسته داهوا به تعداد بالا می توانید آن ها را در پروژه های بزرگ با مساحت کیلومتری استفاده کنید کافی است دوربین مداربسته داهوا را در این فواصل سیم کشی کنید و سیگنال را بدون خرابی و به صورت واضح دریافت کنید.

دوربین داهوا با استفاده از اینترنت و با سیم و کابل کار می کند و از این نظر داری تنوع زیادی در محصولات خود می باشد که می توانید یکی را با توجه کاربرد دستگاه انتخاب کنید.

 

دوربین مدار بسته شیائومی

دوربین مدار بسته شیائومی با وجود اینکه برای کابرد های مختلفی ساخته شده است اما فقط به صورت تحت شبکه و با اینترنت کار میکند که از این بابت تنوع محدود تری دارد. همه ی دوربین های تحت شبکه با اینترنت کار کرده و می توان تصاویرآن ها را از طریق گوشی موبایل نظارت کرد.

دوربین مداربسته شیائومی به نسبت برند داهوا قیمت بالاتری دارد و برای نصب دوربین مداربسته به صورت تکی و در تعداد محدود مناسب است. دوربین شیائومی در انواع دوربین خودرو شیائومی، دوربین بیبی کم شیائومی و دوربین های بالت شیائومی  

وجود دارد که بیبی کم شیائومی در این بین بسیار محبوب شده است. دوربین مداربسته شیائومی با توجه به نیاز کاربر طراحی و تولید شده است و به همین دلیل بسیار پر طرفدار است برای مثال در دوربین های شیائومی که کاربرد نظارتی دارند می توان با ایجاد میدان دید 120 درجه ای بر منطقه وسیعی نظارت داشت ضافه کردن جزئیات این چنینی به دوربین مداربسته شیائومی باعث شده است که این سیستم به خوبی پاسخگو نیاز کاربر باشد و در صد بهترین ها قرار گیرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.