دوربین PTZ داهوا

۱۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

در این سری از مقاله در باب آشنایی با انواع مدل دوربین مدار بسته داهوا سراغ دوربین اسپید دام می رویم که یکی از گران‌قیمت‌ترین دوربین مداربسته ها است؛ به طور کلی قیمت دوربین مداربسته این مدل در تمامی برند ها گران تر است چرا که وجود موتور در این دوربین ها باعث شده که قابلیت ویژه ای در آن به وجود آید که بهای این دوربین مداربسته را سنگین میکند. در ادامه بیشتر درباره ویژگی های مدل دوربین مدار بسته و خرید آن توضیح می دهیم.

دوربین داهوا
دوربین داهوا یک برند چینی است که یکی از صادر کننده های بزرگ دوربین به تمام نقاط جهان است داهوا با سرمایه گذاری روی بخش تحقیق و توسعه توانسته دوربین مداربسته های را تولید کند که کارایی و هوشمندی بالایی را دارا می باشد.
دوربین اسپید دام داهوا یکی از دوربین های است که در این مارکت قابل توجه بسیاری از افراد بوده است، در ادامه بیشتر درباره دوربین اسپید دام داهوا و قابلیت های آن بدانید.

دوربین اسپید دام داهوا
دوربین اسپید دام داهوا که به دوربین چرخشی و همچنین
ptz معروف است دوربینی است که با داشتن موتور می توان کنترل آن را به صورت 360 درجه داشت.
دوربین اسپید دام داهوا با داشتن موتور با نام دوربین موتورایز نیز شناخته میشود.
خرید دوربین داهوا با شکل ظاهری اسپید دام اگرچه 360 درجه اطراف را نمایش می دهد اما در یک لحظه فقط قادر به تصویر برداری زاویه رو به رو است. که این یکی از معایب دوربین اسپید دام داهوا است.
از جمله مزایا اسپید دام داهوا قابلییت دنبال کردن سوژه است برای مثال علاوه بر اینکه می توانید سوژه را به صورت دستی دنبال کنید با وارد شدن به تنظیمات دستگاه و فعال کردن موش دتکشن دوربین اسپید دام داهوا به محض شناسایی حرکت آن را دنبال می کند و دوربین اتوماتیک وار به تعقیب سوژه در هر قسمت از اتاق می پردازد.
از دیگر مزایای دوربین اسپید دام داهوا قابلیت تشخیص چهره است که می توان آن را با ویژگی بالا ترکیب کرد و فقط چهره ها یا سوژه های خاصی را تعقیب کرد در این حالت در تنظیمات دستگاه چهره فرد مورد نظر را وارد کرده و به محض دوربین اسپید دام داهوا به محض دیدن فرد شروع به تعقیب سوژه میکند.
یکی از مواردی که دوربین اسپید دام داهوا به آن معروف است قابلیت زوم بالای دوربین مداربسته است که توانایی آن را دارد که تا صد ها متر آنطرف را بدون افت کیفیت بزرگنمایی کند.
دوربین اسپید دام داهوا لنز وایدی دارد تا علاوه بر اینکه 360 درجه از اطراف را در نظر بگیرید می تواند از اطراف میدان دید مناسبی را در اختیار فرد بگذارد.
دوربین اسپید دام داهوا هم مانند مابقی دوربین ها تصاویر را ضبط و بعد از فشرده سازی در هارد دوربین ذخیره می کند.

دوربین اسپید دام داهوا در کیفیت های مختلف با جنس های مختلف برای خرید موجود است این دوربین قابلیت صدای دو طرف داشته و می توان با افراد حاضر کنار دوربین اسپید دام داهوا صحبت کرد. برای خواندن مقالات بیشتر درباره دوربین اسپید دام داهوا میتوانید به سایت دوربین مال مراجعه کنید.
دوربین مداربسته اسپید دام داهوا در سایت دوربین مال موجود است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.