معرفی دوربین مداربسته پرفروش

۱۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

در این سری از مقالات دوربین مداربسته می خواهیم دو دوربین پرفروش مختلف را معرفی کنیم که که کاربردی زیادی در زندگی مدرن امروزی دارد؛ دوربین مدار بسته  با استفاده از شبکه اینترنت کار می کنند و دوربین مداربسته هایی که در ادامه معرفی می کنیم با وای فای کار میکند و بر مبنای این سیستم انتقال دیتا اجام می شود.

دوربین مداربسته ها خودرو و دوربین تحت شبکه داهوا دو مدل از این دوربین ها هستند که در ادامه توضیح بیشتری درباه آن ها خواهیم داد.

دوربین خودرو شیائومی

همنانطور که از نام این دوربین مداربسته پیداست برای محافظت و مراقبت از خودرو طراحی شده است و با استفاده از آن می توایند از زوایای مخنلفی ماشین خود را مشاهده کنید. این دوربین مداربسته خودرو شیائویم انواع و مدل های مختلفی دارد که یکی از آن ها دوربین روی آینه ای جلویی دیگری پشت خودرو و روی داشبورد نصب می شوند.

دوربین ثبت وقایع خودرو شیائومی با لنز وایدی که دارد میدان دید وسیعی را برای ثبت تصاویر دوربین مدابسته در اختیارتان میگذار همچنین هنگام پارک کردن خودرو کمک خوبی برای انندگان تازه کار است. تصاویر دوربین خودرو شیائومی با استفاده از اپلیکیشن دوربین مداربسته به صورت لایو  و زنده قابل دیدین هستند و کاربرد اصلی آن زمان تصادفات و دزدیدن خودرو است که خود را نشان می دهد.

 

دوربین تحت شبکه داهوا

دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا به طور کلی برای تامیین امنیت اماکن به کار می رود؛ دوربین تحت شبکه داهوا با اتصال به ان وی ار داهوا از طریفق شبکه اینترنت تصاویر دوربین مداربسته را در این بستر منتقل کرده و در هارد دوربین مداربسته ذخیره میکند؛ دوربین تحت شبکه داهوا با استفاده از کابل اترنت به این شبکه محلی متصل می شود و با حداقل کابل و سیم ممکن این نصب آن کامل می شود؛ دوربین تحت شبکه داهوا از طریق آنالیز دادههای ویدئویی می تواند اطلاعت دقیق تری را علاوه بر تصویر برداری فیلم دوربین مداربسته در اختیارتان بگذار برای مثال دوربین تحت شبکه داهوا با استفاده از تشخیص حرکن و تشخیص چهره می تواند در بین دیتای ویدئویی جستجو کند چرا که قابلییت هیاپایه ای این دستگاه هم ویدئو ها را به صورت طبقه بندی شده در هارد دوربین IP داهوا ذخیره میکنند. با کلیک کردن بر روی اینجا دوربین تحت شبکه داهوا را بیشتر وبهتربشناسید. چرا که این دوربین از سری دوربین مداربسته داهوا آخرین تکنولوژی های ارئه شده بر روی سیستم هخای امنیت است.ن ها آن ها

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.