صنعت دوربین مداربسته

۲۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

 دوربین مداربسته در برند های مختلفی تولید می شود که این هر روزه این صنعت را گسترده تر می کند. حتا تولید کنندگان تجهیزات الکترونیکی مانند سامسونگ و شیایومی نیز به این مارکت پیوستند تا سهمی از این بازار آینده دار را از آن خود کنند. 

در ادامه چند برند دوربین مداربسته را به اختصار توضیح خواهیم داد.

 

دوربین مداربسته داهوا یکی از این برند های دوربین است که با استفاده از دانشی که دارد به صورت تخصصی در این حوزه وارد شده و دستگاه و دوربین مداربسته ها را با هدف تامین امنیت به بازار عرضه میکند 

از جمله دوربین های داهول دوربین های داخلی و خارجی آن هستند که هر کدام برای این فضا ها بهینه شدند.

دوربین داهوا بالت با داشتن گواهینامه در مقابل بارش برف و باران مقاوم شده است نسخه های اولیه این دوربین تنها با گرد و غبار و رطوبت دچار مشکل میشد اما دوربین مداربسته داهوا امروزی حتا زیر آب دچار مشکل نشده و می توانند به مدت نیم ساعت زیر استخر بمانند به مرور آپشن های زیادی به دوربین داهول اضافه شد که دوربین مداربسته های کلاسیک آن را نداشتند برای مثال دوربین داهوا با تکنولوژی ساخت تحت شبکه و با استفاده از اینترنت کار می کند اما دوربین مداربسته های دیروزی نمی توانستند کم کم کمپانی های مانند شیائومی با تقلید از نسخه نهایی دوربین داهوا تحت شبکه شروع به ساخت دوربین مداربسته شیائومی کرده اند‌ که و با تنوع محدود ولی با کیفیت دوربین مداربسته شیائومی را روانه بازار کردند شیایومی تنها با ارائه نسخه تحت شبکه دوربین مداربسته های قدیمی را کنار گذاشت تا آخرین تکنولوژی را تحت دوربین مداربسته های بالت و بیبی کم ارایه دهد.

شیایومی در کنار دوربین این دو مدل کاربردی سیستم امنیتی دوربین خودرو شیایومی را ارائه کرد که بهترین نوع دوربین های خودرو هست . بنابراین با ایجاد یک برگ برنده و رضایت و محبوبیت همیشگی این برند توانست در حوزه دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی اعتباری بیشتر ایجاد کند.

در حالی که بعضی از برند ها با همین روش مانند سامسونگ آنچنان که باید موفق عمل نکردند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.