ویدئو ریکوردر داهوا در سیستم امنیتی

۱۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

ویدئو ریکوردر داهوا در سیستم امنیتی

افرادی که با سیستم های امنیتی به خصوص با دوربین مدار بسته سرکار دارند به خوبی می دانند که فیلم ها توسط دستگاه ضبط کننده در هارد دوربین مدار بسته ذخیره می شوند.

دوربین مدار بسته ها در فیام ها را به صورت بی سیم  و یا با استفاده از کابل به سمت دستگاه های ضبط کننده ارسال می کنند.

بعضی از دوربین مدار بسته ها هستند که بدون استفاده از ویدئو ریکورد کار می کنند اما این دوربین ها فیاکم را در رم ذخیره کرده و فضای ذخیره سازی محدودی دارد؛ علاوه بر این دوربین مدار بسته هایی که برای فضای بزرگتر و پروژه های بزرگ پیشنهاد می شود همگی دارای دستگاه ضبط کننده هستند.  برای مثال دوربین های الوگ داهوا با استفاده از دی وی از داهوا می تواند مسافت 1500 متری را ساپورت کند. در ادامه بیشتر درباره این بخش از سیستم امنیتی خواهمی دانست.

 

DVR داهوا

DVR داهوا یکی از دستگاه هایی است که می توان با استفاده از آن در فیلم دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه را دریافت و در هارد دوربین مداربسته ذخیره کرد.

دی وی ار داهوا در سیستم های انالوگ با استفاده از کابل دیتا و سیگنال ها به صورت دیجیتال درآورده و بعد از فشرده سازی به هارد می فرستد. DVR داهوا کلاسیک در ابتدا فقط از سیستم های انالوگ پشتیبانی می کرد اما به مرور سیستم های تحت شبکه وارد بازار شدند و محبوبیت بسیاری پیدا کرردند به همین خاطر DVR داهوا در ورژن جدیدی وارد بازار شد که لیست بلندی از قابلییت ها را ساپورت می کرد؛ حتی DVR داهوا با داشتن این ویژگی ها تغییر نام داد و نام XVR داهوا را به خود گرفت.

این دی وی ار داهوا مشابه با ان وی ار عمل می کرد با این تفاوت که می توانست دستگاه های ای پی هم ساپورت کند.

در ادامه بعضی از ویژگی های مشترک DVR داهوا و ان وی ار داهوا را می خوانیم. 

 

NVR داهوا

NVR داهوا به صورت تخصصی برای دوربین مداربسته های تحت شبکه ساخته شد . ان وی ار داهوا با استفاده از کابل اترنت و ایجاد شبکه اینترنت محلی می تواند تصاویر دوربین مداربسته در بستر اینترنت دریافت کند  و در هارد دوربین مداربسته یا در فضای ذخیره سازی ابری ذخیره کند. اما لیست بلندی از ویژگی های NVR داهوا که از ایکس وی ار ارث بری شده است موادی است که در قالب هوش مصنوعی روی تراشه آن کار گذاری شده است. لازم به ذکر است که برای استفاده از این ویژگی NVR داهوا باید آن را با یک دوربین مداربسته با همین ویژگی جفت کرد. پردازش و آنالیز دیتای ورودی با هدف تبدیل دیتای خام به خروجی معنا دار از جمله کار های NVR داهوا است. قابلییت های  تشخیص چهره، ورورد غیر مجاز ، ارائه نقشه گرمایی و غیره بربسیاری از NVR داهوا گذاشته شده است که می توان از آن ها استفاده کاربردی کرد. برای مثال ان وی ار داهوا با قابلییت ورود غیر مجاز می تواند یک خط مرزی دور اشیاء یا اجسام بکشد با ورورد به تنظیمات NVR داهوا این خط روی دیوار با گاو صنوق خود مشخص می کنید  و با نزدیک شدن افراد به منطقه ممنوعه یا گذشتن از روی دیو.ار می توانید هشداری مبنی بر ورود غیر مجاز از ان وی ار داهوا دریافت کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره دوربین مداربسته کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.