معرفی بهترین های بازار دوربین مداربسته

۱۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

معرفی بهترین های بازار دوربین مداربسته

دوربین مداربسته  در مدل ها و طرح های مختلفی در بازار  هستند انتخاب یکی از بهترین آن ها از لحاظ کیفیت و تکنولوژی و کاربرد مناسب کار متخصصان دوربین مداربسته است.
همچنین دوربین مداربسته ها  در برند های مختلفی در بازار به فروش می رسند که تعداد محدودی از این دوربین مداربسته تا در بازار ایران موجود است. خرید دوربین مدار بسته بدون داشتن اطلاعات کافی کم سخت به نظر می رسد.
از جمله دوربین مداربسته های با کیفیت  در بازار ایران داهوا، هایک ویژن ، شیایومی هستند که در این مقاله برند دوربین مداربسته داهوا را توضیح داده و تشریح کرده ایم تا با جزئیات این برند آشنایی بیشتری پیدا کند و همچنین یک مدل از بهترین این دوربین مداربسته ها را متناسب با کاربرد آن توضیح خواهیم داد.

برند دوربین مداربسته داهوا
دوربین مداربسته داهوا از جمله برند های است که علاوه بر کیفیت خوب آن قیمت مقرون به صرفه ای دارد و این انتقال ارزش و کیفیت با قیمت دوربین مداربسته داهوا بدون شک در طرفدار خواهد بود.
شرکت دوربین مداربسته داهوا در پکن واقع است و صادر کننده بزرگی به اروپا و آسیا به شمار می آید.
دوربین داهوا در انواع مدل و تکنولوژی تولید شده است تا برای هر نظر و تقضایی یک سیستم امنیتی وجود داشته باشد اما در ادامه یکی از مدل های پر فروش دوربین داهوا را توضیح خواهیم داد که ارزان قیمت و پر کاربرد برای اکثر اماکن است.

 

 

دوربین داهوا 2 مگاپیکسل
دوربین داهوا 2 مگاپیکسل برای امکانی که نیاز به جزئیات زیادی در تصویر ندارند مناسب است.
دوربین داهوا 2 مگاپیکسل در انواع مختلف با شکل ظاهری دام، بالت و اسپید دام داخل بازار است.دوربین داهوا 2 مگاپیکسل با شکل ظاهری دام. که به گنبدی شکل میز می گویند برای اماکن مسقف مانند اتاق ها مناسب است این دوربین داهوا 2 مگاپیکسل  بر روی سقف نصب می شود و به نسبتا ظاهر پنهانی دارد در عوض دوربین بالت همین مدل روی دیوار استفاده شده و با ظاهر مشخصی که دارد یک علامت هشدار برای عابران است که مکان مجهز به دوربین داهوا 2 مگاپیکسل است.
دوربین داهوا 2 مگاپیکسل با دو مدل تکنولوژی آنالوگ و تحت شبکه در  مارکت وجود دارد که هر کدام مزایای خود را دارد برای مثال دوربین داهوا 2 مگاپیکسل با تکنولوژی آنالوگ قیمت پایین دارد از این حیث برای پروژه های بزرگ بسیار مناسب است از طرفی دوربین داهوا 2 مگاپیکسل با تکنولوژی تحت شبکه هر چند که قیمت بالای دارد اما نظارت لحظه به لحظه به فیلم های آن در هر لحظه و هر مکان و است بلند ویژگی های آن از جمله هوش مصنوعی دستگاه  باعث شده ک قیمت آن معقول و منطقی به نظر بیاید.
دوربین داهوا 2 مگاپیکسل با قابلیت های زیادی از جمله دید در شب های مختلف در بازار موجود است که با استفاده از یک دستگاه ضبط کننده قابل استفاده است.
برای خرید دوربین داهوا 2 مگاپیکسل با کارشناسان فروش سیستم های امنیتی دوربین مال مشورت کنید و مناسب ترین آن را برای خانه خود انتخاب کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.