انواع دوربین مداربسته داهوا کدام اند؟

۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

انواع دوربین مداربسته داهوا کدام اند؟

دوربین های مداربسته‌ ی داهوا بر اساس کاربرد و کیفیت، به انواع مختلفی تقسیم می ‌شوند اما اگر بخواهیم به طور کلی آن ها را دسته بندی کنیم شامل دوربین های آنالوگ و دیجیتال یا دوربین های تحت شبکه هستند. و بسته به قابلیت هایی که دارا هستند می توان تنظظیمات مخصوص هر کدام را فعال کرد. این قابلیت ها شامل انواع مختلف تکنولوژی مانند تشخیص حرکت، تشخیص چهره، دید در شب، ضداب آب و ... هستند. برخی از مدل های معروف دوربین های مداربسته داهوا از جمله DH-NVR4104، DH-IPC-HFW1320S-W، DH-SD6AL230F-HNI، DH-IPC-HFW2831S-S-S2 و ... می‌باشند.

دوربین های آنالوگ

دوربین‌های آنالوگ دوربین ‌هایی هستند که از تکنولوژی آنالوگ برای انتقال و ضبط تصاویر استفاده می‌ کنند. او به تعبیری نصل قدیمی دوربین های مداربسته به شمار می روند. این دوربین‌ها اغلب از رابط‌ های BNC برای اتصال به DVR یا NVR استفاده می‌ کنند.

در مقایسه با دوربین‌ های دیجیتال، دوربین‌های آنالوگ دارای کیفیت تصویر کم تری هستند و نسبت به نور و شرایط محیطی حساسیت بیشتری دارند. اما این دوربین ‌ها همچنین قیمت ارزان ‌تری نسبت به دوربین ‌های دیجیتال دارند و برای سیستم‌ های مداربسته در محیط ‌های کم خطر و با استفاده از سیستم‌ های ضبط سنتی مناسب هستند.

 شرکت داهوا دوربین‌ های مداربسته آنالوگ خود را در مدل ‌های مختلفی عرضه می ‌کند که از آخرین تکنولوژی‌ ها و ویژگی ‌های امنیتی مدرن برخوردار هستند. تعدادی از مدل‌ های دوربین‌ های مداربسته آنالوگ داهوا شامل مدل‌های DH-HAC-HFW1200R-VF، DH-HAC-B1A11N، DH-HAC-HFW1100R-VF و DH-HAC-T1A21 می ‌شوند. این دوربین‌ ها در مقایسه با دوربین های آنالوگ موجود در بازار معمولاً از کیفیت تصویر بالا، قابلیت‌ های متنوع مانند دید در شب، ضدآب بودن و مقاومت در برابر شرایط محیطی مختلف برخوردارند و مناسب برای استفاده در انواع محیط ‌ها و سیستم‌ های مداربسته می ‌باشند.

دوربین های تحت شبکه

دوربین ‌های تحت شبکه، یا به عبارت دیگر دوربین‌های IP، جزو دسته‌ بندی دوربین‌ های دیجیتال مداربسته می‌ شوند. این دوربین‌ ها از فناوری شبکه برای ارسال داده‌ ها و ارتباط با دستگاه‌ های مانیتورینگ مداربسته یا دستگاه‌ های ضبط استفاده می ‌کنند.

دوربین‌های تحت شبکه برای اتصال به شبکه LAN یا اینترنت از طریق کابل Ethernet یا اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) استفاده می‌ کنند. آن‌ ها معمولاً دارای کیفیت تصویر بالا، امکانات پیشرفته مانند خودکارسازی تصویر، تشخیص حرکت، دید در شب، ضبط و ذخیره‌سازی دیجیتال و... می‌باشند. با توجه به امکانات پیشرفته و کیفیت بالای تصویر، دوربین‌ های تحت شبکه معمولاً در پروژه‌ های نظارت و امنیتی حرفه ‌ای مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

دوربین ‌های تحت شبکه داهوا از قابلیت‌ های پیشرفته مانند کیفیت تصویر عالی، ضبط و ذخیره ‌سازی دیجیتال، دید در شب، تشخیص حرکت، اتصال به شبکه‌های محلی و اینترنت و ... برخوردار هستند. برای امنیت و نظارت بر اماکن مختلف از جمله خانه‌ ها، شرکت‌ ها، ادارات و ... می ‌توان از دوربین ‌های مداربسته تحت شبکه داهوا استفاده کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.