معرفی و پیشنهاد خرید دوربین مداربسته

۱۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

معرفی و پیشنهاد خرید دوربین مداربسته

بسیاری از مقالات و مطالب برای خرید دوربین مداربسته و یک سیستم امنیتی راهنمایی کرده اند اما راهنمایی با در نظر گرفتن جزئیات و کاربرد محصول نظری تخصصی و موشکافانه است.

افراد به دنبال یک سیستم با کیفیت هستند که با در نظر گرفتن قیمت دوربین مداربسته و گارانتی آن را خرید کنند.

بسیاری از برند های موجود در بازار تنوع بسیاری را ارائه داده اند که خرید دوربین مداربسته از بین آن ها کاری مشکل به نظر می آید. اما اگر به دنبال یک دوربین مداربسته با کیفیت معمولی و برای نظارت بر اماکن مسکونی و تجاری هستید درباره برند دوربین مداربسته داهوا بیشتر بخوانید تا در ادامه مدل و پیشنهادات بیشتری را در این زمینه ارائه دهیم.

 

خرید انواع مدل دوربین مداربسته داهوا

خرید دوربین داهوا نه تنها پیشنهاد این سری از مقاله است بلکه پیشنهاد خرید تمامی کارشناسان این حوزه می باشد.

قابلیت های دوربین مداربسته داهوا عبارت از مواردی که در ادامه گفته می شود می باشد.دوربین های مداربسته داهوا با تشخیص چهره از راه دور به خوبی کار می کنند. دوربین های داهوا یکی از راحت ترین فناوری های موجود در دوربین های مدار بسته داهوا برای تشخیص حرکت هستند. دوربین مداربسته داهوا با این عملکرد می تواند حرکت اجسام را به صورت افراد و وسایل نقلیه تشخیص دهد. اگرچه قیمت دوربین مداربسته تشخیص حرکت کمتر از بازار است اما قیمت آن دو برابر شده است. قابلیت‌های تشخیص چهره عملکردهایی مانند تشخیص چهره، تطبیق چهره، تشخیص هوشمند، مدیریت پایگاه داده چهره و ادغام با برنامه‌های تلفن همراه را ارائه می‌کنند. برند دوربین مداربسته داهوا به اپراتورهای سیستم های امنیتی دسترسی نامحدود به تجهیزات دوربین داهوا را ارائه می دهد. نرم افزار دوربین داهوا دارای امکانات حرفه ای و نصب آسان برای کاربران و مصرف کنندگان دوربین مداربسته داهوا می باشد. برای استفاده از اپلیکیشن دوربین مداربسته داهوا کافیست نرم افزارهای مختلف دوربین داهوا را روی گوشی یا لپ تاپ خود نصب کنید.دوربین های مداربسته داهوا انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهند زیرا محصولات داهوا بر اساس یک پلت فرم باز طراحی شده اند. آنها همچنین به دوربین های شبکه دیگر متصل هستند. دوربین مدار بسته داهوا HD، تحت شبکه و دوربین های داهوا DVR و NVR از محصولات این شرکت می باشد. دوربین های مداربسته داهوا در مدل های مختلفی مانند دوربین داهوا اسپید دام، بولت و دام تولید می شوند.

حال با این تنوع در قابلیت ها و شکل های دوربین داهوا لازم است یک سیستم متناسب با نیاز خود انتخاب کنید که برای این کار در ادامه دوربین داهوا 2 مگاپیکسل را توضیح خواهیم داد که در بیشتر اماکن کاربرد دارد.

 

دوربین داهوا 2 مگاپیکسل

دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا فول اچ دی این دوربین نظارت تصویری نسبت به دوربین های دیگر کیفیت تصویر بسیار کوتاهی دارد. در نتیجه دوربین داهوا 2 مگا پیکسلی وی نیاز مکان هایی مانند مشاغل و منازل است زیرا مکان های ذکر شده نیازی به ثبت تصاویر با وضوح بالا ندارند. ناگفته نماند که بسیاری از مکان ها نیازی به ثبت جزئیات ندارند، بنابراین خرید دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا برای بسیاری از مکان ها گزینه مناسب و ارزانی است.

دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا از نظر دید در شب به سه نوع مادون قرمز، نور و نور ستاره تقسیم می شود. اکثر دوربین های نظارت تصویری موجود در بازار از فناوری IR یا مادون قرمز برای ضبط تصاویر در شب استفاده می کنند. تصاویر دوربین های مداربسته با استفاده از فناوری مادون قرمز و سیاه و سفید و همچنین نور رنگی و نور ستاره تولید می شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

نوع دید در شب و پوشش تصویر در شب در هر دوربین متفاوت است و تاثیر مستقیمی بر قیمت دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا دارد.

همینطور قیمت دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا بسته به قابلیت های آن متفاوت است. به عنوان مثال یکی از دلایل تفاوت قیمت دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا تکنولوژی تولید آن است; دوربین های تحت شبکه گران تر از دوربین های آنالوگ داهوا هستند. علاوه بر تکنولوژی تولید، مواد دوربین مداربسته مانند فلز یا پلاستیک در قیمت دوربین داهوا 2 مگا نقش دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.