تفاوت های دستگاه nvr و dvr

۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

تفاوت های دستگاه nvr و dvr

شاید برایتان جالب باشد بدانید که دوربین مداربسته ها با دستگاه های ضبط کننده کار می کنند و در اصل دستگاه های آن وی ار و دی وی ار هستند که کار اصلی سیستم را انجام می دهند تمامی کار ها اعم از ثبت و ضبط در هارد ، فشرده سازی و آنالیز تصاویر دوربین مدار بسته توسط این ویدئو ریکوردر ها انجام می شود. درک تفاوت بین NVR و DVR هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه به کدام سیستم نظارت تصویری نیاز دارید مهم است. هر دو سیستم ویدئو را ضبط و ذخیره می کنند، اما آنها آن را متفاوت پردازش می کنند. آنها همچنین در هزینه، کیفیت ویدئو و پوشش سایت متفاوت هستند. در ادامه ضمن معرفی بیشتر دی وی ار و آن وی ار تفاوت این سیستم ها را عنوان می کنیم.

 

دستگاه دی وی ار

یک دوربین آنالوگ یک سیگنال ویدئویی خام تولید می کند. آنها تمام ویژگی های یک دوربین IP را ندارند و کیفیت فیلمبرداری آنچنان بالا نیست - اگرچه پیشرفت هایی در ارائه وضوح آنالوگ بهتر صورت گرفته است. به طور کلی، کیفیت پایین آنها، آنها را گرانتر از دوربین های IP می کند.

از آنجایی که تمام ضبط در داخل خود DVR انجام می شود، امکان انتقال سیگنال های ویدئویی از انواع مختلف دوربین ها به یک سیستم وجود دارد. این باعث می‌شود دستگاه DVR برای مکان‌هایی که از دوربین‌ها به روش‌های مختلف استفاده می‌شود، انتخابی عالی باشد.یک کابل کواکسیال سیگنال ویدئویی خام را از دوربین به DVR برای پردازش تصویر می‌برد. این دوربین را قدرتمند نمی کند، اما گزینه هایی وجود دارد که می توان آنها را تقسیم کرد تا هر دو عملکرد را از یک کابل دریافت کنید. به همین ترتیب، آنها سیگنال های صوتی را منتقل نمی کنند، اما اتصال RCA phono به شما امکان می دهد در صورت تمایل آن را ضبط کنید. ترکیب همه این کابل ها در یک، نصب سیستم شما را آسان و راحت می کند!

 

نکات مفیدی در سیستم های DVR وجود دارد. کابل‌های کواکسیال بزرگ‌تر و قوی‌تر از کابل‌های اترنت هستند و برای هر دوربینی به آن‌ها نیاز خواهید داشت. آنها همچنین از کانکتورهای بزرگ BNC استفاده می کنند که به همراه کابل ها، نصب آن را برای سایت هایی با فضای محدود یا بحرانی دشوار می کند. مسئله قدرت دوربین شما همچنین به این معنی است که باید DVR  خود را نزدیک منبع نور قرار دهید.

دستگاه ان وی ار

سیستم‌های امنیتی NVR از فناوری‌های جدید مانند اتصال به اینترنت برای آسان‌تر و انعطاف‌پذیرتر کردن نظارت تصویری استفاده می‌کنند. سیستم امنیتی NVR به یک دوربین IP متصل می‌شود، که ویدیو را ضبط می‌کند و آن را در یک پردازش می‌کند و ویدیوی رمزگذاری شده را از طریق اتصال اینترنت به NVR ارسال می‌کند. دو روش برای دوربین IP وجود دارد که می تواند به NVR متصل شود:

این اتصال به اینترنت با استفاده از کابل اترنت است. دریافت اینترنت امکان دسترسی سریع به یک پیوند سریع و علاقه مند در شبکه LAN را فراهم می کند. کانکتور اترنت کوچک و جمع و جور است و خود کابل نیز نازک است و به راحتی در فضاهای کوچک مانور می دهد. آنها همچنین ارزان تر و همه کاره تر از کابل کواکسیال هستند. آنها مزیت اضافی ارائه قدرت و انتقال صدا  و تصویر از طریق یک کابل دارند.

 

بر خلاف کابل کواکسیال، کیفیت ویدیوی ارسال شده از طریق اینترنت در طول زمان تغییر نخواهد کرد. اگر می خواهید فاصله بین دوربین و ضبط کننده خود را افزایش دهید، می توانید این کار را با سوئیچ شبکه بدون افت کیفیت فیلم انجام دهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.