تکنولوژی در خدمت امنیت

۱۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

تکنولوژی در خدمت امنیت

دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن از جمله لوازمی هستند که در سال های اخیر به کمک تامین امنیت در اماکن مختلف امده اند.

این تجهیزات با وجود داشتن بسیاری از آپشن ها و کمک می کنند تا نظارت و ایجاد اخطار به موقع و درست صورت گیرد.

برای مثال وجود چنین وسایلی باعث شده آمار جرم و جنایت تا حد زیادی کاهش پیدا کند و جرایم مستند سازی شده و تخت کنترل باشند.

دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن از این دست از وسایل امنیتی هستند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

 

معرفی دزدگیر

وضعیت هشدار یکی از اقدامات امنیتی و ایمنی است که در سال های اخیر بسیار محبوب شده است. وقتی سارقان وارد خانه می شوند، ابتدا محل درب را بررسی می کنند و مطمئن می شوند که دسترسی به خانه تا حد امکان آسان است. به همین دلیل است که در سال های اخیر تعداد افرادی که بیمه سرقت منزل خریداری می کنند افزایش یافته است. اگر می‌خواهید امنیت خانه خود را مدیریت کنید، دزدگیر نه تنها یک سیستم امنیتی خوب است، بلکه سنسور سارق به محرک‌های محیطی مانند شوک، آتش و حرکت حساس است و از ساختمان‌ها و مناطق خرید در برابر احتمالی محافظت می‌کند. سیستم هشدار مکان با سیستم هشدار سیار بهتر از سیستم دزدگیر خانگی کار می کند. دزدگیر مشکل تکان دادن خانه و دزدگیر را از طریق خط تلفن حل می کند. این دزدگیر علاوه بر داشتن دزدگیر محلی دارای هشدار از طریق شماره تلفن جهت اطلاع ساکنین و همسایگان می باشد. پیشگیری از سرقت با پلیس یا صاحب دستگاه تماس گرفته و تذکر لازم را به آنها می دهد. کاربر یک دستگاه هشدار مکان می تواند شماره تلفن های خاصی را در صورت نیاز در حافظه دستگاه ذخیره کند تا در صورت خطر با آنها تماس گرفته شود. سیستم ضد سرقت پلیس یا صاحب دستگاه را به زمین می خواند و خطرات احتمالی را به آنها گوشزد می کند.

دزدگیر اماکن انواع مختلفی دارد که با استفاده از چشمی های مختلف کار می کنند. این دزدگیر های اماکن در  در برند های مختلف در بازار وجود دارند که در ادامه برند فورنت را معرفی خواهیم کرد.

دزدگیر اماکن فورنت

یکی از موفق ترین شرکت های ایرانی در تولید دزدگیر، فورنت می باشد. دزدگیر ضد سرقت Fornet برای جلوگیری از سرقت از منازل و مشاغل استفاده می شود. محافظ ضد سرقت 4net از خانه، مغازه، تجارت شما... در برابر سرقت و حملات محافظت می کند. در هر صورت اگر منطقی فکر کنید نصب یک دستگاه ضد سرقت فورنت یا هر سیستم امنیتی از اکثر سرقت ها جلوگیری می کند.. شرکت Fornet Dezgir 4net پس از تست های سخت افزاری و نرم افزاری جهت تایید کنترل کیفیت وارد بازار شد. شرکت فرانت همواره با تحقیق و توسعه در دزدگیر Fornet سعی در بهبود این دزدگیر دارد. فورنت با هدف معرفی مدل های جدید و ارتقای کیفیت محصولات دزدگیر و امنیتی فورنت، ایده های جدید و مفیدی را در توسعه دزدگیر 4 نت می پذیرد.نصب دزدگیر فورنت به فرد این اطمینان را می دهد که در صورت ورود سارقان بدون مجوز به منزل، اطلاع رسانی به پلیس و اطرافیان از طریق دزدگیر 4 نت امکان پذیر خواهد بود. یکی از ویژگی های سیستم دزدگیر فورنت پوشاندن آن توسط کاور می باشد. در بسیاری از کشورها، شرکت های بیمه تنها در صورت نصب دزدگیر هزینه پرداخت می کنند. دزدگیر Fornet با پشتیبانی از سنسور دود می تواند علاوه بر جلوگیری از سرقت، زنگ خطر آتش سوزی نیز باشد. ممکن است فکر کنید که نصب دزدگیر 4 نت تنها زمانی مفید است که سارق وارد خانه شود، اما بسیاری از سارقان با دیدن دزدگیر فورنت پشیمان می شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.