مجهز کردن اماکن به دوربین مداربسته

۱۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

مجهز کردن اماکن به دوربین مداربسته

نظارت تصویری در سال های گذشته پیشرفت زیادی کرده است و به روش ها و فناوری های مختلف به روز شده است. سیستم های امنیتی در سال های اخیر پیشرفت های زیادی داشته اندبا توجه به وضعیت فعلی اقتصاد کشور، نظارت تصویری در همه جا لازم است. زیرا سرقت در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است. اگر می خواهید با آرامش کامل محیط خود را ترک کنید. ما اقدامات ایمنی و امنیتی را ارائه می دهیم. زیرا با نصب دزدگیر یا دوربین در منزل خود می توانید نظارت کاملی داشته باشید. مناسب برای اداری، تجاری، منزل و ویلا می باشد.

یکی از وظایف این است که محیط خود را کنترل کنید. با مدرن شدن دوربین‌های مداربسته، حتی برخی از والدین از دوربین‌های مداربسته استفاده می‌کنند تا خانه‌های خود را برای نظارت بر رفتار فرزندانشان با یکدیگر یا نحوه تعامل یک دختر با کودکان آماده کنند، همچنین می‌توانند با استفاده از تلفن‌های همراه خود به کشف محیط اطراف خود بپردازند.

 

حتی اگر یک فرد مسن دارید، یک سیستم نظارتی می تواند شما را کمتر نگران کند. و به لطف دوربین بی سیم، سالمندان خود را در هر زمان از راه دور دنبال کنید. می توانید با دوربین مکالمه دو طرفه داشته باشید. نظارت تصویری مانند همه دستگاه های دیگر را می توان به راحتی از طریق اینترنت خریداری کرد. با خرید اینترنتی دوربین مداربسته از سایت های معتبر و مطمئن، خیالتان از بابت امنیت هر محیطی راحت خواهد بود. قیمت دوربین مداربسته در کنار کیفیت آن اهمیت بالای دارد به همین علت در ادامه دوربین داهوا را معرفی کرده آیم.

دوربین های داهوا را می توان پرفروش ترین دوربین مداربسته در بازار ایران نامید. دلیل اصلی استفاده بسیاری از افراد از دوربین های داهوا قیمت مناسب آنها با وجود کیفیت بالا است. اگر قصد خرید دوربین باکیفیت از برند وارداتی با قیمت مناسب را دارید دوربین مداربسته داهوا بهترین انتخاب برای شماست. قبل از انتخاب دوربینی که برای شما مناسب است، باید نیازها و بودجه کاربر خود را تعیین کنید. علاوه بر این، گران ترین دوربین مداربسته ممکن است همیشه بهترین انتخاب نباشد. وضعیت دوربین و استفاده شما تعیین می کند که کدام دوربین برای شما بهترین است.

اگر قصد دارید دوربین را در فضای سرپوشیده نصب کنید، دوربین داهوا پت به دلیل طراحی آن انتخاب مناسب تری است. از طرفی اگر می خواهید دوربین را روی دیوار، در و خروجی و فضای بدون خانه نصب کنید، می توانید دوربین داهوا بولت را انتخاب کنید. اما انتخاب سومی هم وجود دارد که دوربین اسپید دام داهوا است.دوربینی که دارای یک موتور داخلی است که می تواند در جهات مختلف کنترل و بچرخد، دوربین Speed ​​Dome یا دوربین چرخشی نامیده می شود. یکی دیگر از ویژگی های این دوربین ها امکان زوم اپتیکال است. یعنی علاوه بر اینکه می توانید آنها را در جهات مختلف بچرخانید، می توانید آنها را به محل مورد نظر نیز منتقل کنید. از طرفی می توان چندین نقطه از پیش تعیین شده را برای دوربین مشخص کرد تا دوربین به صورت خودکار بین این نقاط حرکت کند. دوربین همچنین زمانی که حرکت را تشخیص می دهد می تواند شخص را حرکت دهد.اکثر دوربین های امنیتی PTZ و دوربین های داهوا PTZ که دوربین های شبکه داهوا هستند باید به صورت دستی روشن و خاموش شوند. و به چپ و راست می روند. دوربین داهوا SPEED DOME این گزینه را دارد که یک دیافراگم یا لنز فوکوس متغیر را روی پایه گنبد نصب کند.

 

شکل دوربین مداربسته Dahua Speed ​​Dome آن را برای مکان‌هایی مانند ورودی‌ها یا مکان‌هایی که مردم انتظار دوربین مداربسته را ندارند ایده‌آل می‌کند. گنبد همچنین می‌تواند جهت نصب دوربین داهوا PTZ را پنهان کند، بنابراین خرید دوربین داهوا اسپید برای فروشگاه‌ها برای جلوگیری از سرقت، ارتقای مناسبی برای دوربین داهوا PTZ برای چنین کاربردهای هوشمندی است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.