معرفی دوربین های امنیتی

۱۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

معرفی دوربین های امنیتی

معرفی دوربین های امنیتی برای انتخاب این محصول باید به شرایط منطقه مورد استفاده توجه ویژه داشت. فروش دوربین مداربسته با در نظر گرفتن مدل های مختلف و قابلیت های آنها و قیمت یک دوربین مداربسته معین ارزیابی می شود. در این حالت باید به دیافراگم لنز دوربین که نقطه دید دوربین را تعیین می کند توجه ویژه ای داشت. چون شخصیت مهمی دارید. هر چه فاصله کانونی کمتر باشد، میدان دید شما بیشتر است و هر چه این فاصله را بیشتر کنید، عمق دید بیشتر می شود. به عبارت دیگر چشم دیگران قابل مشاهده است. این موضوع برای شرایطی که کنترل از راه دور محیط مهم است، مهم است. بنابراین اگر می خواهید با دوربین خود دورتر را ببینید، به دنبال دوربینی با فاصله کانونی بیشتر باشید. دوربین های مدار بسته بر اساس شکل ظاهری، موقعیت مکانی و شرایط استفاده، حالت انتقال تصویر و ویژگی ها و عملکردها به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند. یکی از نکات مهم در خرید دوربین مداربسته تهیه یک دستگاه ضبط کننده مناسب است که تصویر را به درستی انتقال دهد و با کیفیت بالا در هارد ذخیره کند. با کیفیت ترین سیستم های امنیتی مانند داهوا یک دستگاه ضبط کننده در کنار دوربین مداربسته ارائه می کنند که کار اصلی سیستم را انجام می دهد.

این سیستم ها معمولاً از 4 تا 128 دوربین مداربسته پشتیبانی می کنند و کار ضبط فیلم ها را بر عهده دارند.  در ادامه دوربین داهوا به همراه دستگاه ضبط کننده آن را توضیح خواهیم داد.

 

دوربین داهوا و دستگاه ضبط کننده

اگر می خواهید بدانید چه اتفاقی برای داهوا افتاد که به سرعت گسترش یافت، باید به زمانی که این شرکت فناوری HDCVI را معرفی کرد، برگردید. در آن زمان دوربین های مداربسته آنالوگ تصاویر را با فرمت خطی یا TVL ذخیره می کردند و در بهترین حالت به 1 مگاپیکسل نمی رسید. داهوا با HDCVI روی پلتفرم آنالوگ کاری انجام داده است تا بتوانیم کیفیت تصویر 2، 4، 5 و اکنون 8 مگاپیکسل را در فاصله دور داشته باشیم. چیزی که در ابتدا با کابل های RG غیرممکن به نظر می رسید. داهوا اولین شرکتی است که نوع جدیدی از نظارت تصویری به نام HDCVI را معرفی کرد که با هیچ مدل دوربین قدیمی سازگار نیست. این سیستم که تحولی واضح در زمینه سیستم های امنیتی ایجاد کرد، چارچوبی مفهومی برای انتقال تصاویر نظارت تصویری ایجاد کرده است. در کنار حفظ کیفیت قیمت دوربین داهوا بسیار مناسب بوده و همین سبب محبوبیت دو چندان آن شده است. داهوا با ارائه تکنولوژی های جدید و دستگاه های ضبط کننده با هوش مصنوعی توانسته رضایت دیگر علاقه مندان به تکنولوژی را جلب کند.

وظیفه اصلی دستگاه شبکه داهوا ضبط تصاویر ارسالی توسط دوربین های مداربسته تحت شبکه می باشد. فیلم دوربین مدار بسته را می توان به صورت زنده یا دوباره پخش کرد. نرم افزار داهوا NVR می تواند با تغییر روشنایی و رنگ تصویر پخش کند. قابلیت POE داهوا NVR برق رسانی به دوربین های مداربسته را آسان می کند. از جمله ویژگی های دستگاه NVR داهوا می توان به تشخیص چهره، پردازش تصویر و نقشه برداری حرارتی اشاره کرد. درایوهای فلش، حافظه SD و درایو دیسک قابل استفاده بوده و با استفاده از دستگاه های مختلف ذخیره سازی اطلاعات و دستگاه های شبکه داهوا می توان اطلاعات ارسال شده توسط دوربین نظارت تصویری به شبکه را ذخیره کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.