انواع دوربین مداربسته

۲۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دوربین اسپید دام داهوا دوربین Speed ​​Dome یکی از محبوب ترین انواع دوربین های مدار بسته با عملکرد بسیار قوی در کنترل ترافیک و نظارت بر جزئیات است. دوربین مداربسته Speed ​​Dome در بازار با نام‌های Pan tilt دوربین، دوربین PTZ، مخفف Pan Tilt Zoom، Pan Tilt Camera نیز شناخته می‌شود. این مقاله بخشی از مجموعه مقالات است

یکی از مزیت های اصلی دوربین اسپیددام داهوا  امکان تعریف تعدادی از پیش تنظیم ها برای دوربین است. این بدان معنی است که شما می توانید نقاط دوربین را مشخص کنید تا دوربین فقط یک نقطه را در یک زمان خاص نشان دهد. در هر نقطه می توانید زمان مکث و زوم تصاویر، سرعت حرکت و چرخش را نیز تعریف کنید. 2-یکی دیگر از ویژگی های سرعت

زیرا استاندارد ip66 از ورود آب و گرد و غبار به دوربین اسپیددام داهوا جلوگیری می کند. 3- دوربین مداربسته Speed ​​Dome یکی از انواع دوربین های راه دور است و شما می توانید دوربین خود را در هر نقطه از جهان کنترل کنید و هر زمان که بخواهید تصاویر و فیلم ها را ذخیره کنید.   

 

 

 دستگاه ضبط تصاویرداهوا NVR چیست؟ دستگاه NVR داهوا  یا Network Video Recorder که یکی از انواع دستگاه ضبط تصاویر در بازار با برند ها و مدل های متفاوتی شناخته می شوند. از NVR داهوا جهت ضبط تصویر دوربین های مدار بسته تحت شبکه یا به اصطلاح دوربین های IP استفاده می شود.

NVR مخفف Network Video Recorder است. عملکردNVR داهوا  ها علاوه بر ذخیره و مدیریت تصاویر، ارائه قابلیت های ویژه تصویربرداری مانند تشخیص چهره، تشخیص پلاک، شمارش افراد و غیره است. نصب آسان. ویژگی ها NVR داهوا: ضبط تصاویر دریافتی از دوربین های IP. امکان پخش زنده و روان تصاویر. امکان ویرایش تصاویر مانند رنگ، روشنایی و ... برق برای دوربین ها در صورت وجود POE. قابلیت پردازش تصاویر را دارد. با نصب یک دوربین مداربسته hdw1200tqp-a می توایند از امکانات این سیتم امنیتی استفاده کنید.

 

در این مقاله سعی کرده ایم به اختصار مطالب اسپید دام داهوا و ان وی ار داهوا را توضیح دهیم. برای خواند مطالب بیشتر به سایت   دوربین مال مراجعه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.