آخرین تکنولوژی و هوش مصنوعی در دوربین مداربسته

۲۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

آخرین تکنولوژی و هوش مصنوعی در دوربین مداربسته

 

هوش مصنوعی در دوربین داهوا

جستجوی قدرتمند داده ها دستگاه‌های XVR جدید داهوا دارای جستجوی داده‌های ۴ کاناله هستند و می‌توانند ویژگی‌هایی مانند جنسیت، سن، عینک، نقاب، ریش و سبیل، حالت چهره (عصبانی، غمگین، شاد، ...) را از تصویر ثبت کنند و همچنین تصویری را ایجاد کنند. مدل دیجیتالی موضوع کنترل شده و مقایسه آن با اطلاعات موجود در پایگاه داده خود. این محصولات همچنین داده های مفید مربوط به رفتار انسان را با استفاده از بهترین فرآیندهای کم مصرف و با استفاده از واحدهای پردازش چند هسته ای قدرتمند در پایگاه داده خود ذخیره می کنند. این محصولات با نرم افزارها و الگوریتم های غیر داهوا نیز قابل استفاده هستند.

تشخیص چهره دوربین مداربسته داهوا

در آخرین نسخه دوربین آنالوگ داهوا ، به خصوص دوربین تحت شبکه داهوا تشخیص چهره بسیار کار آمد عمل کرده است. به طوری که بسیار از جایزه های شرکت داهوا مربوط به این موضوع می باشد و در بسیاری از مواقع مقام اول را کسب کده است. دوربین مداربسته داهوا با استفاده از این تکنولوژی افراد غریبه را شناسایی می کند و هشدار لازم را به صاحب دوربین مداربسته می فرستد. از طرفی این ویژگی در دوربین مداربسته باعث شده که درب به روی افراد غریبه باز نشود.

حفاظت پیرامونی هوشمند

حفاظت پیرامونی هوشمند دوربین مداربسته داهوا یکی از نقاط قوت آن به حساب می آید. دوربین داهوا با استفاده از این ویژگی از محیط خاصی ماننند میز یا گاو صندوق مراقبت می کند و به محض نزدیک شدن افراد به آن منطقه امن دوربین مداربسته داهوا هشدار لازمه را صاحب دوربین مداربسته می فرستد. برای کسب اطلاع بیشتر از تکنولوژی ها روز دوربین مداربسته اینجا کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.