عید نوروز چی ببینیم ؟

۲۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

بسیاری از افراد هستند که از حالا به دنبال جمع کردن کالکشن فیلم و سریال برای عیدشان هستند تا بتوانند اوقات بیکاری خود را با دیدن فیلم و سریال پر کنند. در این میان شبکه نمایش خانگی نیز برای عیدتان برنامه های مهیج و جذابی تدارک دیده تا بتوانید با خیالی آسوده در کنار خانواده به تماشای ان بنشیید.  اگر به دنبال سریال و برنامه های جذاب ایرانی هستید در این مطلب از دی دی فیلم با ما همراه باشید تا دو تا از بهترین برنامه های کمدی و جذاب شبکه نمایش خانگی که پخش ان ها در ایام عید است را به شما معرفی کنیم.

دانلود سریال لیونل مسی منوچهر هادی

وقتی نام منوچهر هادی به میان می آید ادم را با این پرسش مواجه می کند که مگر می شود منوچهر هادی چیزی بسازد و بد از آب در بیاد! منوچهر هادی قصد دارد با سریال جذاب دیگری در عید نورو زمهمان خانه های شما شود اما با سبکی متفاوت از اثاری که از او سراغ داریم! سریال لیونل مسی به کارگردانی منوچهر هادی سریالی کمدی و جذاب است که در آن بازیگران مطرحی همچون حامد آهنگی ، فرزاد فرزین ، بهاره افشاری ، اکبر عبدی ، بهرام افشاری ، حسن معجونی ، ایمان صفا ، یکتا ناصر ، امیر جعفری به ایفای نقش پرداخته اند. همانطور که از نام این سریال مشخص است حال و هوای فوتبالی دارد این سریال در رابطه با بازی ایران و آرژانتین است و داستان خانواده ای را روایت می کند که بر روی تساوی ایران وآرژانتین شرط بسته اند اما گل دقیقه نودی مسی به ایرن باعث باخت این خانواده می شود و . . .

پیش بینی می شود دانلود سریال لیونل مسی منوچهر هادی امسال با استقبال بسیار زیادی از سوی مخاطبین قرار بگیرد.

 

دانلود برنامه تی ان تی ؛ مسابقه ای چالشی با چاشنی حامد آهنگی

اگر از طرفداران هیجان و خنده هستید، دانلود برنامه تی ان تی گزینه درستی برای تماشای یک مسابقه جذاب با اجرای حامد آهنگی است. با دانلود تی ان تی، انفجار رنگ، خنده و برد و باخت را تجربه کنید. اگر شما هم به دنبال دانلود قسمت جدید برنامه تی ان تی هستید به شما پیشنهاد می کنیم به صفحه مربوطه آن در سایت دی دی فیلم مراجعه کنید. تی ان تی اسم این برنامه جذاب و در عین حال اسم یک ماده منفجره خطرناک است که دلیل نام گذاری برنامه هم نشان دادن انفجار خنده و هیجان است؛ اما این TNT به شما آسیبی نمی رساند و تنها شما را می خنداند. قطعا دانلود برنامه تی ان تی برای دور هم جمع شدن و تجربه های خاطره انگیز در این جمع های دوستانه و خانوادگی، پیشنهاد دلچسبی است. تی ان تی اسم یک برنامه و در واقع مسابقه است که شرکت کننده های زیادی را برای فرصت سرگرمی و برنده شدن، دعوت می کند. این فرصت خنده و شادی فقط برای شرکت کننده های مسابقه نیست و شما هم می توانید با دانلود برنامه  تی ان تی و تماشای آن در کنار خانواده بخندید، هیجان زده شوید و رقابت کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.