دوربین های شیائومی

۱۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دوربین مداربسته ها برای استفاده و تامینن امنیت در اماکن به کار می رود؛ دوربین های مداربسته در دنیای امروز به طور خاص و  عمومی برای اماکن متخلفی طراحی و وتولید می شوندبه همین علت می توان از دوربین مداربسته های مناسب برای اماکن اسفاده کرد در ادامه می خواهم برند دوربین مدئاربسته شیائومی که کی از برند ها ی مطرح دنیا است را به شما معرفی کنم ؛ این دوربین مداربسته به واسطه خوشنامی در تئلودی تجهیزات الکترونیک شهرت دارد به همین علت استادندارد بالای را برای تولید دوربین مدتربسته شیائومی در نظر گرفته است.

برای مثال دوربین خودرو شیائومی که یک از بهترین برند های برای انتخاب دوربین خوردو به شمار می آید دارای کیفت تصویر میدان دید وسیع، داشتن حال پارک مد و جی سنسور است شیائویم با در نظر گرفتن نیاز مخاطب هر آنچه که یک راننده به آن احتیاج دارد را در دوربین ثبت وقایع شیائومی قرار دارده است. برای مثال تصادف در هنگام پارک یا دزدیدن خودرو یکی از نگرانی است که راننده های زمانی دوربی از خودرو خود داردند که دوربین خوردو شیائومی به زیبایی آن های را شناسایی کرده و به ان ها پاسخ مناسبی داده است.

یک از دوربین مداربسته هایی که به طور عمومی در کمپانی ها امنیتی طرفدار دارد دوربین مداربسته بالت است که شیائومی این دوربین مداربسته را تحت عنوان دوربین اوت دور شیائومی روانه بازار سیستم های امنیتی کرده است. این دوربین های مداربسته به دلیل اینکه دارای درجه حفاظتی هستند و در مقابل باد و باران و گرد و غبار مقاوم هستند از آن ها می توان در فضای باز و بیرون از خانه استفاده کرد که به همین دلیل به آن دوربین اوت دور شیائومی می گویند.

این دوربین مداربسته های شیائومی را بدون دستگاه دی و ار کار می کند و تمام تجهیزات مورد نیاز خود  را داخل کیس خود دارد عمل فیلم برداری ، فشرده سازی و ذخیره کردن فیلم دوربین مداربسته شیائومی به طور یکجا در دوربین اوت دور اتفاق می افتد. در حالی که برای نصب بیشتر دوربین های مداربسته مانند دوربین داهوا نیاز دارید که یک دستگاه ضبط کننده و هارد جداگانه تهیه کنید که هزینه شما را تا چند برابر زیاد می کند.

دوربین اوت دور شیائومی به محض ضبط فیلم دوربین مداربسته با روش های مختلف فشرده سازی تصویر دوربین مداربسته تمام ویدئو را به کمترین حجم میرساند و کد گذاری می کند تا برای ذخیره در رم دوربین مداربسته آماده شوند.

دوربین مداربسته های دیگری مانند دوربین بیبی کم شیائومی  هم از جمله دوربین های کاربردی برند شیائومی است که با استفاده از آن می توان منطقه وسیعی را رویت کرد و با استفاده از صدای دو طرفه با افراد کنار دوربین ارتباط برقرار کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.