دوربین مداربسته ها مدرن

۱۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
  
 دوربین مداربسته از جمله دوربین امنیتی است که  می توان با استفاده از آن در مواقع خاص دست بسیاری از سارقین و جنایت کاران را رو کرد. 
دوربین مداربسته اغلب با تاکید بر گزاره امنیت بر پایه تکنولوژی نقش نگهبان ها بی را بازی می کنند که با استفاده از آن ها می توان امنیت اماکن را بالا برد .
دوربین مداربسته ها به انواع مختلف تقسیم بندی می شوند برای مثال دوربین مداربسته ها با توجه به کار برد خود در سیستم ترافیک شهری یا بیمارستان ها و فروشگاه ها به صورت جداگانه ایفای نقش می کنند 
شاید بتوان یکی از ابر قدرت ها امنیتی جهان در پکن دانست چرا که دو شرکت نام دار این حوزه در این شهر با هم در رقابت هستند .
در ادامه این دو برند را بیشتر توضیح خواهیم داد.
 
محصولات داهوا در صنایع مختلفی از جمله بانک ها، مدارس، فروشگاه های زنجیره ای و خرده فروشی، ادارات و محیط های صنعتی، هتل ها و استراحتگاه ها، خانه های خصوصی و باغ، مراکز تفریحی، سالن های ورزشی و استادیوم، شرکت حمل و نقل و بسیاری از شرکت های دیگر استفاده می شود. تاکنون از پروژه های موفق دوربین داهوا می توان به نمایشگاه بین المللی واردات چین،  اجلاس جی 20 هانگژو،  Xiamen BRICS، پروژه واتیکان، کارخانه تویوتا تویوتا، فرودگاه بین المللی سائوپائولو و غیره اشاره کرد. دوربین مداربسته داهوا 
در این زمان با پیشرفت روزافزون بشر در علم و فناوری، نیاز به دوربین مداربسته به عنوان یکی از مهم ترین نیازهای جامعه دیده می شود که نیاز آن به نظارت یا کنترل محیط بر هیچکس پوشیده نیست. بنابراین دوربین مداربسته نیازی به معرفی ندارد و همه نحوه استفاده از آن را می دانند. اما در این آموزش قصد داریم شما را با یکی از محبوب ترین برندهای دوربین مداربسته در جهان یعنی داهوا آشنا کنیم.
 
تمامی دوربین های مداربسته شیائومی به صورت شبکه فعال هستند، یعنی با اتصال شبکه به این دستگاه و نصب اپلیکیشن و نرم افزار دوربین مداربسته شیائومی می توانید تصویر را از راه دور دریافت کنید. با استفاده از نرم افزار دوربین مدار بسته شیائومی می توانید اعلان های مختلفی مانند تشخیص صدای گریه نوزاد یا حیوان خانگی دریافت کنید. همچنین، اگر دوربین امنیتی شیائومی شما دارای تشخیص حرکت باشد، پس از تشخیص حرکت، دوربین امنیتی شیائومی شما را از این رویداد مطلع خواهد کرد. اپلیکیشن دوربین مداربسته شیائومی به نام MI HOME برای اندروید و IOS موجود است. انواع دوربین مداربسته شیائومی 
دوربین مداربسته شیائومی را می توان با توجه به کاربردشان به سه دسته تقسیم کرد. دوربین مداربسته برای فضای باز، به نام دوربین فضای باز شیائومی. این دوربین ها ضد آب و ضد گرد و غبار برای استفاده در فضای باز طراحی شده اند. هوشمندی و شبکه بودن این دوربین ها و قیمت مقرون به صرفه آن، آن را به یکی از گزینه های خرید دوربین شیائومی تبدیل کرده است. یکی دیگر از این دوربین ها، دوربین امنیتی داخلی شیائومی یا دوربین داخلی و خارجی است. دوربین مداربسته خودرو شیائومی یکی دیگر از محصولات شیائومی است که در وب سایت دوربین مال قابل مشاهده است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.