راهنمایی خرید دوربین مداربسته

۱۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

دوربین مداربسته  از جمله اقلامی است که با توجه به نیاز روز به اشکال مختلفی در امده است.
برای مثال دوربین ها با توجه به کاربردی که دارند به دوربین های خودرو , بیبی کم , پلاک خوان و غیره. تقسیم شده اند برای مثال دوربین مداربسته های پلاک خوان از جمله دوربین مداربسته هایی هستند که در سیستم حمل و نقل شهری باعث کنترل ترافیک می شوند یا اینکه پارکینگ های طبقاتی از آن برای ورود و خروج پلاک ها طراحی شده است ،
یا اینکه دوربین مداربسته ای مانند دوربین خودرو برای بررسی تصادفاتی است که ممکن است اتفاق بیفتد.
دوربین مداربسته نه تنها در زندگی ما جای ویژه ای دارند بلکه با طراحی های منحصر به فرد در ابعاد مختلفی به صورت جزئی می پردازند در ادامه دو مدل برند معتبر از دوربین مداربسته های موجود در بازار را معرفی می‌کنیم تا راهنمای خرید برا افراد ناآشنا با این حوزه باشد.
 
خرید دوربین مداربسته داهوا باید سوابق سازنده آن Dahua Co., Ltd. را معرفی کند، یک شرکت دولتی واقع در منطقه بینجیانگ، هانگژو، که محصولات و خدمات دوربین مدار بسته را به فروش می رساند. پکیج های دوربین مداربسته داهوا شامل دوربین های IP HD، دوربین های هوایی، دوربین های گنبدی و دوربین های گلوله می باشد. دوربین PTZ، دوربین وای فای، دوربین مخفی، HD DVR (ضبط کننده ویدئوی دیجیتال)، NVR (ضبط ویدئو شبکه)، تلفن درب تصویری، بیومتریک، VDP، دوربین آنالوگ، نرم افزار، دوربین دید در شب و غیره. فناوری داهوا بیش از 18000 کارمند در سراسر جهان دارد. محصولات و خدمات داهوا در 180 کشور و منطقه استفاده می شود.این شرکت دارای 58 شرکت تابعه در سراسر جهان است که آسیا، آمریکا، اروپا، خاورمیانه، اقیانوسیه، آفریقا و غیره را پوشش می دهد.
هر دوربین مداربسته شیائومی قابلیت های متفاوتی دارد که در این مقاله به توضیح مختصری درباره آن ها می پردازیم. هر مدل دوربین مدار بسته شیائومی دارای ویژگی هایی است که باعث محبوبیت بیشتر آنها نسبت به سایر دوربین های مداربسته می شود. قابلیت تشخیص گریه نوزاد در بیبی کم شیائومی یکی از ویژگی های آن است. برخی از ویژگی هایی که این شرکت در ساخت دوربین های مداربسته شیائومی گنجانده است را می خوانیم: 
 
تصویر 2 مگاپیکسلی یا بهتر 
تمامی دوربین مداربسته شیائومی بی سیم و تحت شبکه هستند 
دید در شب خیلی خوبه 
دوربین شیائومی دارای 32 رم و بیشتر است 
دوربین های مداربسته شیائومی می توانند صدا را دو طرفه انتقال دهند 
برنامه های خوب و موثری برای کار با دوربین های مداربسته شیائومی وجود دارد که بسیار ایمن هستند
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.